abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77900092
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef Braamyo het volgende:
meh heb ff niks gepost want ik wist niet wat ik moest zeggen,

maar ik voel me hier niet ondergewardeert ofzo, anders zou ik hier niet meer posten

kan wel met jullie lachen dat vind ik belangrijk in mijn vrije tijd

<taalnazi-stand AAN> gewaardeerd <taalnazistand UIT>

Sorry, flauw, maar kon het niet laten, hihi
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77900209
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef Tezz het volgende:

[..]

<taalnazi-stand AAN> gewaardeerd <taalnazistand UIT>

Sorry, flauw, maar kon het niet laten, hihi
rolt over de grond van de flauwe combinatie van humor en bier whahaha
pi_77900225
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vind je ook dat ik flauw doe tegen Braamyo?

Overigens heb je wel gelijk, ik herken wel wat je zegt. En online is het erg makkelijk om een grote bek tegen iemand op te zetten.
Ik weet niet wie precies flauw doet en het maakt me niet uit, het zijn meerdere
Ik maak ook fouten en toch willen mensen graag dat ik op een meeting kom.
Ik vind het dan stom dat je iemand zo bejegent.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77900269
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht en ik vind het eigenlijk heel flauw hoe jullie Braamyo behandelen.
Iedereen heeft zijn eigen manier van zich uiten en dat mag hier altijd, zeggen jullie.
Maar Braamyo wordt wel continue in de maling genomen als hij zich op zijn manier uit.
Het is een kloon, of hij doet zich vrouwvriendelijk voor, noem maar op.

Ik heb een andere beroepsmilitair gekend, die ongeveer hetzelfde zou zeggen. Hij was beroeps uit overtuiging en net zomin een macho als Braamyo. Feit is wel dat hij zich meer dan 100 % inzette.

Ik vind het flauw om iemand zo te behandelen als persoon, en zeker om zulke dingen te zeggen over zijn beroep.
misschien dat hij idd wat geplaagd wordt, al vraagt hij er misschien wel een beetje om met zijn jonge honden-over enthousiaste gedrag

Tekeer gaan deed alleen dude volgens mij maar goed, das dude, dus daar kan ik verder niets over zeggen maar verder valt t voor mijn gevoel best mee? Of ben ik zo blind?

ik vind zelf eigenljk niet dat ik lullig doe maar misschien vinden andere mensen iets anders... dat kan natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77900290
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Braamyo het volgende:

[..]

rolt over de grond van de flauwe combinatie van humor en bier whahaha
Bier? Waar!
pi_77900587
Hey taal-nazi! Wat mij betreft mag die stand even uit. Volgens mij was Braam-zonder-prik dyslectisch........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77900772
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hey taal-nazi! Wat mij betreft mag die stand even uit. Volgens mij was Braam-zonder-prik dyslectisch........
Haha is dat zo? Dat heb ik dan gemist! In dat geval: mijn welgemeende excuses aan Braam!

(Soms is het wel heel irritant: ik spot taalfouten vaak heel snel. En niet dat ik er zelf nooit eentje maak, want dat gebeurt me regelmatig, maar mijn oog valt er wel vaak direct op).
pi_77900829
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Eensch, niet meer doen, en ieder vogeltje typt zoals ie gebekt is, leven en laten leven en hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugdevuur
pi_77900882
ik ben inderdaad dyslekties maar ik voel me nooit beledigt door het leger taalpuristen wat zich schuilhoud hier op het fok forum
pi_77900949
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Tezz het volgende:

[..]

Haha is dat zo? Dat heb ik dan gemist! In dat geval: mijn welgemeende excuses aan Braam!

(Soms is het wel heel irritant: ik spot taalfouten vaak heel snel. En niet dat ik er zelf nooit eentje maak, want dat gebeurt me regelmatig, maar mijn oog valt er wel vaak direct op).
Ik herken het helemaal Tezz, ben correctrice geweest.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77901089
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik herken het helemaal Tezz, ben correctrice geweest.....
Irritante eigenschap van mezelf inderdaad. Maar ik zit dan ook dagelijks te notuleren en te schrijven natuurlijk.
pi_77901111
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef Braamyo het volgende:
ik ben inderdaad dyslekties maar ik voel me nooit beledigt door het leger taalpuristen wat zich schuilhoud hier op het fok forum
Gelukkig dan maar! Er zitten er nogal wat op FOK! volgens mij!
pi_77901132
@ Tezz en krakke: jullie moeten maar niet op het Cockerforum kijken waar ik in het beheer zit Daar vallen om de haverklap de d's en t's wanneer je ze niet verwacht Oh en interpunctie is ook moeilijk
pi_77901139
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eensch, niet meer doen, en ieder vogeltje typt zoals ie gebekt is, leven en laten leven en hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugdevuur
Tezz doet het vreugdedansje rondom het vuur met Bluezz mee!
pi_77901248
Soms heb ik gewoon een beetje moeite met geloven dat al die fouten die mensen maken met dyslexie te maken hebben. Bovendien zijn er dan ineens wel heel veel mensen dyslectisch, zoals je overal om je heen op t forum bijvoorbeeld ziet. Ik vraag mij dan af of het ook niet gewoon een vorm van luiheid is.

sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling. Snap heus dat er mensen zijn die echt problemen hebben maar een half forum vol...? dan komt het op een gegeven moment wat ongeloofwaardig over

trouwens, hiermee beweer ik dus niet dat ik nooit fouten maak hoor, alsjeblieft, die maak ik genoeg. Ben en blijf Blont natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77901266
Ik heb ook mijn problemen uit het verleden. Ik heb vwo gedaan en ik heb meegemaakt dat mensen niet meer met me durfden praten daarom. Omdat ik een 'hogere' opleiding had. Ik vond dat verschrikkelijk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77901340
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:

[..]

Tezz doet het vreugdedansje rondom het vuur met Bluezz mee!
Danst volop mee!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77901422
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Soms heb ik gewoon een beetje moeite met geloven dat al die fouten die mensen maken met dyslexie te maken hebben. Bovendien zijn er dan ineens wel heel veel mensen dyslectisch, zoals je overal om je heen op t forum bijvoorbeeld ziet. Ik vraag mij dan af of het ook niet gewoon een vorm van luiheid is.

sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling. Snap heus dat er mensen zijn die echt problemen hebben maar een half forum vol...? dan komt het op een gegeven moment wat ongeloofwaaridg over
Buiten de personen die dyslectisch zijn (en dat lijkt me echt een handicap), zijn er ook mensen die het gewoon niet zien! Mijn man is er zo eentje: hij schrijft nooit foutloos en is gewoon erg slecht in taal. Hij is niet dyslectisch, al helemaal niet lui maar ik denk dat het in zijn geval gewoon desinteresse is (als in: 'hoezo heb ik dat boodschappenbriefje fout geschreven? Je snapt toch wat ik bedoel?")
pi_77901472
quote:

sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling. Snap heus dat er mensen zijn die echt problemen hebben maar een half forum vol...? dan komt het op een gegeven moment wat ongeloofwaaridg over
Ik geloof ook dat veel mensen niet goed geleerd hebben om te spellen.

Maar bv Braamyo zegt vaak in een bericht dat hij niet zeker is van de spelling. Iemand die niks weet, typt maar wat. Dat vind ik wel een verschil.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77901522
quote:

sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling.
Oh ik ben daar van overtuigd hoor. 50% minstens is overdreven schermen met de term dyslexie. Maar ja, het is echt heel lastig om op een forum te beoordelen wanneer het wel of niet echt zo is. Daarvoor moet je toch meer taaltesten doen. Ik zie het soms bij kinderen al lastig, daar hebben we logopedisten voor. Er speelt ook meer bij dyslexie dan alleen wat taalfoutjes maken. Voor de diagnose gesteld kan worden moet er best wat aan de hand zijn. Kenmerken hebben is minder lastig, die heb ik zelf ook. Maar de volle diagnose, daar wordt het wel heel snel, ongefundeerd, op gegooid tegenwoordig. Ik heb een klas van 30 leerlingen. 2 Gediagnosticeerd (daar gaat dus een vol psychologisch onderzoek aan vooraf). Maar een stuk of 8 die kenmerken hebben in meer of mindere mate. Als je dat als gemiddeld aanhoudt (wat het bij ons op school ook is ongeveer) dan komt het gemiddelde op een forum daar wel erg snel boven

Maar zoals gezegd: het is heel lastig om te beoordelen of het echt zo is of niet in deze setting! Dus ik ga er altijd maar van uit dat het wel zo zal zijn..
pi_77901580
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Buiten de personen die dyslectisch zijn (en dat lijkt me echt een handicap), zijn er ook mensen die het gewoon niet zien! Mijn man is er zo eentje: hij schrijft nooit foutloos en is gewoon erg slecht in taal. Hij is niet dyslectisch, al helemaal niet lui maar ik denk dat het in zijn geval gewoon desinteresse is (als in: 'hoezo heb ik dat boodschappenbriefje fout geschreven? Je snapt toch wat ik bedoel?")
Maar als hij wil, kan je man het leren..... Heeft hij het nooit nodig,voor zijn werk,of officiele dingen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77901661
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Maar als hij wil, kan je man het leren..... Heeft hij het nooit nodig,voor zijn werk,of officiele dingen?
Nee, hij heeft mij!
pi_77901704
Aww Windigo! Ik hoop dat het allemaal meevalt meid! Ik herinner me nog heel goed de opluchting toen ik werd gebeld met de uitslag toen ik om dezelfde reden een test heb laten doen. En ik heb toen ook zitten huilen bij de mevrouw van de Rutgersstichting hoor.

En ik moet me er niet mee bemoeien, ik weet het, maar ik heb ook al een aantal keer m'n wenkbrauwen opgetrokken bij hoe Braamyo hier behandeld wordt af en toe. Respect dat je toch gewoon lekker mee blijft posten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:26:10 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77901715
Als het mij uitkomt ben ik ook blont en dyslectisch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77901739
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk ook nog. Maar dan nog snap ik dat niet zo maar goed, dat is iets van mij dan Hij kan toch ook niet altijd op jou leunen?

Ik heb ook echt geen talen-iets hoor, ben ook zeker geen taalpurist zoals sommigen op fok. (kijk in ttk waar een topic loopt over schrijf/spelfouten op t forum. Ik vind het wat sneu om meteen ergens naar toe te rennen om te zeggen: ' kijk dan wat die persoon daar fout doet!!' . Maar ik zal heus wel mensen verbeteren als iets mij enorm opvalt :
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77901767
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ook mijn problemen uit het verleden. Ik heb vwo gedaan en ik heb meegemaakt dat mensen niet meer met me durfden praten daarom. Omdat ik een 'hogere' opleiding had. Ik vond dat verschrikkelijk.
dat klinkt wel heel slecht, niet meer durven omdat je te hoog opgeleid bent
pi_77901881
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nee, hij heeft mij!
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.
Ik vind het tof dat je dat voor je man doet. Maar ik vind dat hij het ook zelf moet kunnen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77901911
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk ook nog. Maar dan nog snap ik dat niet zo maar goed, dat is iets van mij dan

Ik heb ook echt geen talen-iets hoor, ben ook zeker geen taalpurist zoals sommigen op fok. (kijk in ttk waar een topic loopt over schrijf/spelfouten op t forum. Ik vind het wat sneu om meteen ergens naar toe te rennen om te zeggen: ' kijk dan wat die persoon daar fout doet!!' . Maar ik zal heus wel mensen verbeteren als iets mij enorm opvalt :
Ik vind dat topic ook enorm sneu! Helaas kan ik het dus zelf niet altijd laten om iets te zeggen als mij iets enorm opvalt, ik ben het met je eens dus daarin.

Ik snap mijn man ook niet altijd hoor, maar hij snapt weer niet dat ik me enorm stoor aan het feit dat ie rustig chokola op het boodschappenbriefje zet, of bijvoorbeeld brocolie.
pi_77901960
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.
Ik vind het tof dat je dat voor je man doet. Maar ik vind dat hij het ook zelf moet kunnen.
de schoonmoeder van mijn zus is ook zo'n vrouw. Haar man doet alles! Als hij ooit doodgaat dan kan ze echt helemaal niets. Dan zullen haar kinderen alles moeten overnemen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77901970
Ondanks mijn hippieachtige inslag met betrekking tot militairen vind ik Braamyo vooralsnog wel een fijn exemplaar.
Let me see you stripped down to the bone
pi_77901976
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat vind ik ook! Ik laat hem dan ook regelmatig de verzekering bellen, een mail sturen naar een klantenservice of bijvoorbeeld de hypotheekofferte doorlezen! Klinkt heel knullig en vingertje-wijzen, maar om exact de reden die jij aangeeft wil ik dat ie wat zelfstandiger wordt.

(Maar in de praktijk komt het er op neer dat ik de bankzaken regel en belangrijke afspraken maak).
pi_77902061
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef Tezz het volgende:

[..]
Ik snap mijn man ook niet altijd hoor, maar hij snapt weer niet dat ik me enorm stoor aan het feit dat ie rustig chokola op het boodschappenbriefje zet, of bijvoorbeeld brocolie.
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!

Ik ben trouwens op mijn vijftiende van de HAVO afgegooid en maak sindsdien een reusachtige puinhoop van elke vervolgopleiding waar ik me middels een 21+toets naar binnen wurm.
Ik neig juist naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden, Krakke!
pi_77902069
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:

[..]

dat klinkt wel heel slecht, niet meer durven omdat je te hoog opgeleid bent
Ik ben hem achterna gelopen en we hebben het uitgepraat.
Jaren daarna stond ik op het perron en hij had zich opgewerkt tot machinist.
Ik mocht voorin in de cabine, dat vond ik zo mooi!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77902119
Ach kom, sommige spel- en/of typefouten zijn dermate hilarisch dat ik me heel goed voor kan stellen dat je die met anderen wilt delen.
pi_77902148
in t kader van leven en laten leven, peace, kampvuren en bloemen in t haar (oh en pacifisme natuurlijk):

quote:
Kum bay ya, my Lord, kum bay ya;
Kum bay ya, the Lord, kum bay ya;
Kum bay ya, my Lord, kum bay ya,
O Lord, kum bay ya.
Trusten!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77902229
Mijn vriend heeft m'n hart gestolen door gedichten voor me te schrijven. .

Zonder spelfouten. .
pi_77902245
Minilot: ik houd van taal. Maar met juiste partner geef ik niks om spelling. Als hij zo ongeveer met de boodschappen thuiskomt....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77902293
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!

Ik ben trouwens op mijn vijftiende van de HAVO afgegooid en maak sindsdien een reusachtige puinhoop van elke vervolgopleiding waar ik me middels een 21+toets naar binnen wurm.
Ik neig naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden.
Tja, afknapper is het voor mij niet, maar het levert gewoon wel frustratie op af en toe! Wat wel weer bijzonder is: hij kan rekenen als een malle! Procenten, optellen, aftrekken, delen: geen punt voor hem! En hoewel ik een rekensom in vier talen uit kan spreken, kost de uitkomst me bloed zweet en tranen, zelfs een simpel eenvoudig rekensommetje.....
pi_77902336
Trusten DE!
pi_77902392
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik neig juist naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden, Krakke!
Toen ik slaagde voor het VWO hoefde je nog niet na te denken. Ik heb het gered met uit m'n hoofd leren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77902445
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef minilot het volgende:
Ondanks mijn hippieachtige inslag met betrekking tot militairen vind ik Braamyo vooralsnog wel een fijn exemplaar.
dank je
pi_77902461
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
Minilot: ik houd van taal. Maar met juiste partner geef ik niks om spelling. Als hij zo ongeveer met de boodschappen thuiskomt....
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
pi_77902473
ik ga ook slapen mensen

weltrusten en tot morgen/na het weekend
pi_77902475
Sloapwel DE
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77902505
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef Braamyo het volgende:
ik ga ook slapen mensen

weltrusten en tot morgen/na het weekend
Trusten!

Ook voor de rest alvast. Ik ga zo ook maar eens...
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:42:24 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77902527
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:

Toen ik slaagde voor het VWO hoefde je nog niet na te denken. Ik heb het gered met uit m'n hoofd leren.
In 1820 bestond het VWO nog niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77902530
Trusten BRaamyo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77902570
Droom zacht op je brits, Braamyo!
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:

[..]

Tja, afknapper is het voor mij niet, maar het levert gewoon wel frustratie op af en toe! Wat wel weer bijzonder is: hij kan rekenen als een malle! Procenten, optellen, aftrekken, delen: geen punt voor hem! En hoewel ik een rekensom in vier talen uit kan spreken, kost de uitkomst me bloed zweet en tranen, zelfs een simpel eenvoudig rekensommetje.....
Heb ik ook hoor. Ik kan echt huilen als ik tot rekenen gedwongen word. Cijfers, bah! Als iemand z'n telefoonnummer opnoemt in tientallen in plaats van losse cijfers raak ik al de kluts kwijt.
pi_77902579
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
Briljant!!
pi_77902584
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

In 1820 bestond het VWO nog niet.
Ik ben net iets jonger.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: