Ze haalt ze niet uit het huis hoor. Ze haalt ze van buiten. Het zijn altijd kleine spitsmuisjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........
Ja dat begrijp ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze haalt ze niet uit het huis hoor. Ze haalt ze van buiten. Het zijn altijd kleine spitsmuisjes.
tuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........
true,quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Knatsen...defensie heeft zo z'n geheel eigen jargon.
oeh, have fun!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ssshhht........... horen jullie dat???
Mijn volgelopen bubbelbadje roept mij!
*bommetje*quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ssshhht........... horen jullie dat???
Mijn volgelopen bubbelbadje roept mij!
Owwwww nou ff lekker wegkruipen danquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
Ik ga een boekje pakken en dan mijn bed in. Voel me niet helemaal super vandaagTot morgen iedereen!
Mja, ik wou dat er een pil was tegen liefdesverdrietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owwwww nou ff lekker wegkruipen dan
Die is er, meerdere zelfs.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, ik wou dat er een pil was tegen liefdesverdriet
Tijd.. hoe cliché maar toch.. tijd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
SSRI's zoals prozac en seroxat (en vele anderen) werken bewezen tegen liefdesverdriet. Maar WoW deed t ook prima hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
LOLquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Seroxat hielp niet, maar ik werd wel een zombie. En ik kon amper afkicken.
Braamyo, over defensie uitdrukkingen. Ik had laatst een fysiotherapeut die bij defensie werkte. En ze zei door de telefoon: OK: dinsdag, om twaalfhonderd! Ik moest lachen en zei: hoezo werk je bij defensie?
En zij zo van: Ja, ja dat ben ik zo gewend.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat leuk, je broertje bij jullie maar wat zal het vermoeiend zijn
Net lekker met jarige schdochter aan de foon gehangen maar door het getetter van Jess is ze soms bijna niet te verstaan![]()
Mollen nu
Valt wel mee hoor. Hij is lekker rustig verder. Anders zouden we er ook niet aan beginnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat leuk, je broertje bij jullie maar wat zal het vermoeiend zijn![]()
Arme Erikquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Ik blijf vanaf het allereerste begin op Erik zitten, maar vind Kim per aflevering verdachter worden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Tezz het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds op Frits, maar OMFG wat een naaistreek van Sanne op het einde met haar vijf jokers!
Herinner je je Minouska nog??? (of hoe ze ook heet..)quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Sanne, maar als zij de mol is heeft ze het briljant gespeeld. Zoveel domheid kan je toch niet spelen?
nou iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herinner je je Minouska nog??? (of hoe ze ook heet..)
Ge-ni-aal hoe zij daar de boel geflest heeft toen. Die reacties ook van de 2 overblijvers.. die geloofden het in de finale nog nietquote:
Vind je ook dat ik flauw doe tegen Braamyo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht en ik vind het eigenlijk heel flauw hoe jullie Braamyo behandelen.
Iedereen heeft zijn eigen manier van zich uiten en dat mag hier altijd, zeggen jullie.
Maar Braamyo wordt wel continue in de maling genomen als hij zich op zijn manier uit.
Het is een kloon, of hij doet zich vrouwvriendelijk voor, noem maar op.
Ik heb een andere beroepsmilitair gekend, die ongeveer hetzelfde zou zeggen. Hij was beroeps uit overtuiging en net zomin een macho als Braamyo. Feit is wel dat hij zich meer dan 100 % inzette.
Ik vind het flauw om iemand zo te behandelen als persoon, en zeker om zulke dingen te zeggen over zijn beroep.
Van dattum dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik vind Braamyo een absolute toevoeging hier
Verfrissend en vrolijk en heerlijk niet-decadent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |