Ze haalt ze niet uit het huis hoor. Ze haalt ze van buiten. Het zijn altijd kleine spitsmuisjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........
Ja dat begrijp ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze haalt ze niet uit het huis hoor. Ze haalt ze van buiten. Het zijn altijd kleine spitsmuisjes.
tuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........
true,quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Knatsen...defensie heeft zo z'n geheel eigen jargon.
oeh, have fun!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ssshhht........... horen jullie dat???
Mijn volgelopen bubbelbadje roept mij!
*bommetje*quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ssshhht........... horen jullie dat???
Mijn volgelopen bubbelbadje roept mij!
Owwwww nou ff lekker wegkruipen danquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
Ik ga een boekje pakken en dan mijn bed in. Voel me niet helemaal super vandaagTot morgen iedereen!
Mja, ik wou dat er een pil was tegen liefdesverdrietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owwwww nou ff lekker wegkruipen dan
Die is er, meerdere zelfs.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, ik wou dat er een pil was tegen liefdesverdriet
Tijd.. hoe cliché maar toch.. tijd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
SSRI's zoals prozac en seroxat (en vele anderen) werken bewezen tegen liefdesverdriet. Maar WoW deed t ook prima hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |