nomnomnom dat was lekker
Oh en leuk! Mijn stiefmoeder belde net: of ik mijn prettig gestoorde broertje een paar dagen (4-5) in huis wil hebben!

Ik heb over een week een weekje vakantie en dan willen ze boven de vloerbedekking vervangen. Mijn zusje gaat die week naar Noorwegen (vriendinnetje is daar gaan wonen) en nu leek het ze wel handig ook mijn broertje te kunnen 'lozen'

Nu vinden wij dat helemaal niet erg, want hij is super leuk! Hij werkt in een bakkerij (dagbesteding voor gehandicapten) dus moet wel vrij kunnen krijgen. Maar het voordeel is dus dat ik lekker met hem kan gaan bakken en koken en zo! Hij vind afwegen helemaal het einde en mijn keukenmachine is vooral favoriet bij hem! Hij kan precies de geluidjes van de verschillende functies met verschillende producten na doen
Daarnaast vind hij het geweldig DVD's van Metallica en Slayer te kijken, lekker een beetje op internet te rommelen, Suskes en Wiskes te lezen ('die dekselse Lambik!') boodschappen te doen en wandelingen te maken

Hij geeft 's avonds zelf aan wanneer hij naar bed wil en gaat als hij weer wakker wordt met alle liefde liggen lezen. De ideale logee voor ons dus
Zooooo leuk!!