quote:
Kut. Gemistquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:50 schreef timmmmm het volgende:
All aboard! Last train to the land of dreams is now departing!
Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn DE!quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:38 schreef DarkElf het volgende:
veilig thuis, met mr die op tijd geland washeel rustig aan gedaan heen (dat was vooral heel veel sneeuw) en terug..
Welke faction speel je dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge
Windigo, leuk dat je WoW speelt! Tis een heerlijk spel heh? Als je een char maakt op Haomarush, ga ik je helpen met levelen
Tof! Geef even een heads-up hier, dan slinger ik spam me not uit. Kunnen we gelijk communicerenquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:35 schreef Windigo het volgende:
Ah dankjeMisschien maak ik er wel eentje, vandaag.
ik had vanmorgen een uitslaapafstudeerderquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:26 schreef freecell het volgende:
Ik had vanmorgen een uitslaapdreumes
8 uur begon hij te kletsen (lekker laten kletsen, hij klonk heel tevreden) en half 9 er uit gehaald
Kees de Kortquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
DE, nog voor jou als BNR liefhebber:
Het grote Kees de Kort topic
Ja daarom ga ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, lekker![]()
Hobje, lijkt mij ook zwaar johIk heb altijd al zo'n geklooi met dag- en nachtritme, als je het dan ook nog eens echt om de haverklap moet doen... Sporten helpt vast wel.
moet er altijd wel om lachen. hij is zo heerlijk tegendraads.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Kees de Kort. Oude zeurpruim eerste klas. Maar heeft vaak wel een punt
heb geslapen van half 8 ofzo tot 12... misschien nog een klein middagdutje vanmiddagquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ja, vrachtauto's rijden hier echt belachelijk! En heb je in de zomer weleens op caravans gelet?Geschifte Belgen
Maar fijn dat het allemaal veilig is afgelopen. Moet jij ook niet even je bedje in?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb geslapen van half 8 ofzo tot 12... misschien nog een klein middagdutje vanmiddag
Have funquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Windigo het volgende:
Zo, op weg naar de dokter voor het uitstrijkje, joepie!
Met dank aan je ex, de droeftoeter.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Windigo het volgende:
Veel plezier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Windigo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi woordquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met dank aan je ex, de droeftoeter.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Succes Windigo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik heb er nog nooit 1 gehad! Hoe oud is dat meisje?
17quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
! Ik heb er nog nooit 1 gehad! Hoe oud is dat meisje?
We gaan NU onyxia 10 doen en als je inlogt kan je meequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! Ik wil VOA 10 doen, kan je mee vanmiddag?
Beetje typisch wel ja. Maar ook gek dat de ouders dat soort berichten delen! Mijn familie zou zulke berichten voor zich houden.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Succes Windigo!lekker bezig ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoop dat t meeviel windigo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik zit in de bus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Isabeau het volgende:
We gaan NU onyxia 10 doen en als je inlogt kan je mee
never mind danquote:
Mijn ouders zouden zo snel mogelijk proberen te vergeten dat ik het ze zelfs maar verteld hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Beetje typisch wel ja. Maar ook gek dat de ouders dat soort berichten delen! Mijn familie zou zulke berichten voor zich houden.
de meeste families denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beetje typisch wel ja. Maar ook gek dat de ouders dat soort berichten delen! Mijn familie zou zulke berichten voor zich houden.
bij de jeugd van tegenwoordig komen dit soort dingen toch wel naar buiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H, jij ouwe manquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bij de jeugd van tegenwoordig komen dit soort dingen toch wel naar buiten.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden zo snel mogelijk proberen te vergeten dat ik het ze zelfs maar verteld heb
Hoe laat ben je thuis? Ross wil nu.quote:
quote:
zijn ze toch ook?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bijna 10 jaar ouder en heb nog nooit één gehad. En verwacht er niet één te krijgen ook
Alhoewel... sommige mensen rekenen kinderen als levenslange SOA
als Ross nu wil moet je naar het bed toe!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis? Ross wil nu.
Ja en dan heb jij er 2!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef freecell het volgende:
Ik ben gewoon bijna 10 jaar ouder en heb nog nooit één gehad. En verwacht er niet één te krijgen ook
Alhoewel... sommige mensen rekenen kinderen als levenslange SOA
Dan ben jij ook een SOA. Als kind van je ouders.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
zijn ze toch ook?
ja van budgetten gaan we zonder moeite door via koken en wow naar soa'squote:
Kheb heel geen berichtje joh!quote:
Op de 1-of-andere manier ga ik ons leger steeds minder serieus nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Braamyo het volgende:
En ik ben net terug uit weze in duitsland, oefen-relschopper weze spelen voor een eindoefening van lui die naar curacao gaan, lucky bastardswel gaaf, nog een sneeuwbal of twee onder helmen door recht in hun nek/kraag of gezicht gegooid.
whoei !
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1-of-andere manier ga ik ons leger steeds minder serieus nemen.
En, wat gaat de honger doen, onder jouw bezielende leiding?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
Ik ga ook niet koken, helaas.. Ik ben nog op school tot laat..
Dus ik weet nog niet wat ik doe.. Of ik eet een niet zo lekker broodje hier..
Of ik leid honger onder de spaanse les en neem om half negen pasta op het station..
Oh, haha, da's wel erg. Sorry! Ben ook iets aan het typen over leidinggeven, misschien komt het daar van?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En, wat gaat de honger doen, onder jouw bezielende leiding?
Kun je zaterdag niet wat koken en invriezen?
Het is geen SOA hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Braamyo het volgende:
*blokt alle gedachten en gepraat over wow* Ik ga dat spel echt nooit meer spelen![]()
Het is ongetwijfelt nogsteeds heel leuk maar ik ben blij dat ik er vanaf ben![]()
Ik heb net voor t eerst VOA 25 gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Braamyo het volgende:
*blokt alle gedachten en gepraat over wow* Ik ga dat spel echt nooit meer spelen![]()
Psst, het waren de laatste 2 bazenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net voor t eerst VOA 25 gedaanNouja, de eerste 2 bazen dan. En ik zou loot krijgen maar die heb ik niet
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Psst, het waren de laatste 2 bazenDe moeilijksten dus.
We zijn weer up btw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Psst, het waren de laatste 2 bazenDe moeilijksten dus.
De stenen waren op, dus deden we het met sneeuwballenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1-of-andere manier ga ik ons leger steeds minder serieus nemen.
waaro had je de loot niet gekregen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb net voor t eerst VOA 25 gedaanNouja, de eerste 2 bazen dan. En ik zou loot krijgen maar die heb ik niet
De party was al disbanded >.< Maargoed, de 10-man is ook geweestquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef Braamyo het volgende:
waaro had je de loot niet gekregen?
Feestje voor je BMHquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:54 schreef Windigo het volgende:
Ben er weer. Omdat ik geen soa-symptomen heb kan ik goddank volstaan met een buisje urine en bloedprikken bij het ziekenhuis morgen!Wat een opluchting..
das iig al fijn, nu nog goeie uitslagen terugkrijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:54 schreef Windigo het volgende:
Ben er weer. Omdat ik geen soa-symptomen heb kan ik goddank volstaan met een buisje urine en bloedprikken bij het ziekenhuis morgen!Wat een opluchting..
Hieruit begrijp ik dat je veel pvp speelt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De party was al disbanded >.< Maargoed, de 10-man is ook geweestEn daar had ik loot en die heb ik weg gegeven, niet beseffend dat het PVP gear was >.<
Tsja, voor ik hem leerde kennen was alles in orde. Hopelijk nu ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das iig al fijn, nu nog goeie uitslagen terugkrijgen
Dat komt helemaal in orde, ik zou je er maar geen zorgen om makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, voor ik hem leerde kennen was alles in orde. Hopelijk nu ook nog
snap dat t spannend is, hoe lang tot de uitslagen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Echt joh, dat soort kerels...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee, het tegenovergestelde. Ik speel eigenlijk uitsluitend PVEquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:19 schreef Braamyo het volgende:
Hieruit begrijp ik dat je veel pvp speelt?
Wordt je ook getest op HPV? Dat is ook een SOA, en de veroorzaker van BMH-kanker...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
Kan je daar ook een SOA van krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, het tegenovergestelde. Ik speel eigenlijk uitsluitend PVE
Jup je kunt er een permanente vorm van Must-Quest-Disorder van krijgen, ofwel MQD. Als twee mensen geslachtsgemeenschap hebben is dit in princiepe geen probleem. Behalve als ze dit doen in de buurt van een beeldscherm met active quest, dan is het zeker overdraagbaar en dienen er voorzorgsmaatregelen genomen te worden !quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je daar ook een SOA van krijgen
Een goede afloop voor Windigo, en een zeer hardnekkige druiper voor haar exquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
Echt joh, dat soort kerels...Nou ja, ik hoop mee op een goede afloop!
Ik hoop zowiezo op een goeie afloop voor Windigo, maar een druiper voor haar ex?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een goede afloop voor Windigo, en een zeer hardnekkige druiper voor haar exMet veen pijn en een branderig gevoel bij het plassen
eh, nee, ik dacht dat de post hierboven dat al pijnlijk duidelijk maakte.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee? Enig idee waarom Windigo zich laat testen?
Wut !!! Vreemdgaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef golfer het volgende:
Als vreemdgaan of meerdere seksuele relaties tegelijkertijd er op na houden.een criterium is om iemand een druiper toe te wensen dan is er op z'n minst 1 iemand hier op het forum hypocriet.
Not the brightest bulb in the tanning bedquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wut !!! VreemdgaanDas gemeen, die kerel verdient een druiper ! and then some !!!
nawwww, vind ik echt niet leuk om te horen voor windigo
Hahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Not the brightest bulb in the tanning bed
Ja. In ieder geval ik. En ik kan nog een schuldige aanwijzen maar dat doe ik niet. Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef golfer het volgende:
Als vreemdgaan of meerdere seksuele relaties tegelijkertijd er op na houden.een criterium is om iemand een druiper toe te wensen dan is er op z'n minst 1 iemand hier op het forum hypocriet.
tanning? maak mijn leven eens niet zo moeilijk met al die woorden !quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik laat me testen omdat hij met meerdere mensen vreemd is gegaan. Ik was voor ik hem leerde kennen getest en alles was in orde, maar hij beweerde ok t zijn en ik heb hem zich niet laten testen omdat ik hem vertrouwde, om er vervolgens achter te komen dat één van zijn scharrels wel wat heeft. (Geen aids gelukkig). Hopelijk ik nu niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
eh, nee, ik dacht dat de post hierboven dat al pijnlijk duidelijk maakte.
Ik wil het hier maar bij laten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. In ieder geval ik. En ik kan nog een schuldige aanwijzen maar dat doe ik niet. Wie nog meer dan?
whehequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Serieus joh, ben je een kloon?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tanning? maak mijn leven eens niet zo moeilijk met al die woorden !
Echt rot om te horenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik laat me testen omdat hij met meerdere mensen vreemd is gegaan. Ik was voor ik hem leerde kennen getest en alles was in orde, maar hij beweerde ok t zijn en ik heb hem zich niet laten testen omdat ik hem vertrouwde, om er vervolgens achter te komen dat één van zijn scharrels wel wat heeft. (Geen aids gelukkig). Hopelijk ik nu niet.
kom je nog naar de meet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Serieus joh, ben je een kloon?
Dat je niet het felste lampje in de zonnebank bent.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
tanning? maak mijn leven eens niet zo moeilijk met al die woorden !
Tuurlijk kom ik nog naar de meet, (edit) ik wou je volgende week nog ff pm'en over het meerijden etcquote:
Tsja na een maand of 5 denk je dat zonder condoom ook wel eens kan...En dan kom je hier dus achter na je relatie. Leuk!quote:
Ik ben ook een poosje met iemand omgegaan die zulke dingen zei. Nadat we contact verbroken hadden, belde hij nog 1 keer op. Om te vertellen dat ie HIV+ was. Nou, dan voel je je ook wel even rot hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
Ik laat me testen omdat hij met meerdere mensen vreemd is gegaan. Ik was voor ik hem leerde kennen getest en alles was in orde, maar hij beweerde ok t zijn en ik heb hem zich niet laten testen omdat ik hem vertrouwde, om er vervolgens achter te komen dat één van zijn scharrels wel wat heeft. (Geen aids gelukkig). Hopelijk ik nu niet.
ik vroeg het aan CF, daarom stelde ik die vraag ook in een post waarin ik op CF reageerde...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik nog naar de meet, (edit) ik wou je volgende week nog ff pm'en over het meerijden etc
@ Coldfeet: Define cloon?
Ja nou ja daar ben ik dus bang voor. Hopelijk heb ik niks.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook een poosje met iemand omgegaan die zulke dingen zei. Nadat we contact verbroken hadden, belde hij nog 1 keer op. Om te vertellen dat ie HIV+ was. Nou, dan voel je je ook wel even rot hoor
Dat zowiezo,quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja na een maand of 5 denk je dat zonder condoom ook wel eens kan...En dan kom je hier dus achter na je relatie. Leuk!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vroeg het aan CF, daarom stelde ik die vraag ook in een post waarin ik op CF reageerde...
als ik het aan jou had willen vragen had ik een post van jou gequote.
Mister Sensitive probeert punten te scorenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zowiezo,
Maar ik refereer in dit punt meer naar de manier van doen. In mijn ogen, en ik denk die van de meeste andere hier. Is een relatie altijd gebaseerd op compleet vertrouwen naar elkaar toe. En het was meer dan duidelijk dat jij dat vertrouwen in hem had.
Om er dan vervolgens achter te komen hoe hard je wel niet belazerd bent vind ik gewoon te absurd voor woorden, niet met een maar met meerdere. Waar haalt die kerel het gore lef vandaan om dergelijke acties uberhaupt te overwegen. Wat voor een onnoemeloos verschikelijkloze klootzak ben je dan !!!!
En dat jij dan achteraf ook nog eens met een potentiele SOA zit, vind ik helemaal een hufterige nabrander om u tegen te zeggen.
snap ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mister Sensitive probeert punten te scorenIk moet een beetje om je lachen, jong
De peiling is nog altijd nee, Elf.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het ligt er een klein beetje dik bovenop :pquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
serieus, moet ik een belofte afleggen niemand in deze topic ooit te daten eer jullie geloven dat ik niet altijd punten probeer te scoren ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat ze maar kletsen johquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
serieus, moet ik een belofte afleggen niemand in deze topic ooit te daten eer jullie geloven dat ik niet altijd punten probeer te scoren ?
Ah, toe.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Je maakt je onderschrift helemaal waar, en dat pleit voor jequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
serieus, moet ik een belofte afleggen niemand in deze topic ooit te daten eer jullie geloven dat ik niet altijd punten probeer te scoren ?
Komt goed, je zult snel genoeg merken wanneer ik serieus ben en wanneer niet, ik denk ook dat coldfeet inmiddels die les geleerd heeftquote:
Om het onderschrift nu eens echt daadkracht bij te zetten....quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt je onderschrift helemaal waar, en dat pleit voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*grinquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Om het onderschrift nu eens echt daadkracht bij te zetten....
Ik ga dit weekend stappen in middelburg met een kerel uit zwolle die ik ontmoet heb via dit forum...Stappen in middelburg met een kerel. Hm. Not interested.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik heb mijn lesje wel geleerd, jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Komt goed, je zult snel genoeg merken wanneer ik serieus ben en wanneer niet, ik denk ook dat coldfeet inmiddels die les geleerd heeft![]()
Want laten we eerlijk zijn, zolang er zo'n mooie vrouw als dude op dit forum aanwezig is ga ik heul niet beloftes maken niemand nooit te daten
Ga eens niet koken, ik schuif er een pizza in. Ben gestressed, boos, verdrietig en moequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin
Tijd om te koken... ben benieuwd of t lekker wordt, qua ingredienten zit t wel goed denk ik
Dat je moet komen naar de meeheet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd, ja![]()
Welke les precies?
niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stappen in middelburg met een kerel. Hm. Not interested.
logisch en een pizza lijkt mij dan wel op zijn plaats. Beetje lief zijn voor jezelfquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ga eens niet koken, ik schuif er een pizza in. Ben gestressed, boos, verdrietig en moeHaalt toch een hoop naar boven, zo'n gesprekje met de dokter.
Ach popje tochquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ga eens niet koken, ik schuif er een pizza in. Ben gestressed, boos, verdrietig en moeHaalt toch een hoop naar boven, zo'n gesprekje met de dokter.
wanneer ik serieus ben en wanneer nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd, ja![]()
Welke les precies?
Ja als ik niet een gestoorde combimagnetron had die alleen nog met veel moeite een diepvriespizza op kan warmen zou ik zelf een pizza maken, maar deze pizza van AH kan er ook mee door. De AH excellent toscana variant met geroosterde groenten vind ik lekker, en ik doe er altijd zelf nog geitenkaas en kruiden en olijfolie op wat hem echt lekker maakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
logisch en een pizza lijkt mij dan wel op zijn plaats. Beetje lief zijn voor jezelf
nouw dan speciaal voor DE,quote:
Oe, klinkt lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja als ik niet een gestoorde combimagnetron had die alleen nog met veel moeite een diepvriespizza op kan warmen zou ik zelf een pizza maken, maar deze pizza van AH kan er ook mee door. De AH excellent toscana variant met geroosterde groenten vind ik lekker, en ik doe er altijd zelf nog geitenkaas en kruiden en olijfolie op wat hem echt lekker maakt.
vegatarisch? dan maak je toch gewoon vis klaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weg voor de avond. Koken voor vrienden + nieuw vegetarischhuisgenootje.
Nie vloeken in de kerk hèquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, 't wordt een beproefd Gado-Gado recept.
Met pindasaus uit EEN POTJE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond ook niet voor niets eenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, kan best lekker zijn als je het aanlengt met wat knoflook en kokosmelk en sambal..
Met een papje Met een papje Met een papjequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, 't wordt een beproefd Gado-Gado recept.
Met pindasaus uit EEN POTJE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Stappen in middelburg met een kerel. Hm. Not interested.
Hahaha nergens. De snackbar heeft frietjes voor me gebakken. En ik had er een fricadel speciaal bij. Burp.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ga je eten, Tezz?
Ik heb geen SOA's. En ook geen WoW. En het lijkt me allebei vreselijk
awwww GIEF, ik wil ook snack friet etc, ipv dat ranzige paresto eten...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha nergens. De snackbar heeft frietjes voor me gebakken. En ik had er een fricadel speciaal bij. Burp.
Paresto? Is dat een cateraar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwww GIEF, ik wil ook snack friet etc, ipv dat ranzige paresto eten...
naja, het is weer tijd om me er aan te wagen, eet smakelijk mensen
ik wou dat hetzelfde voor mij gold -_-
helaas het is waar, de defensie keteraar....quote:
Heerlijk he die verwennerijquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Windigo een dikke knuffel
Mijn man is aan het koken
Nou, ik was dus 2 daagjes naar een vriendin en toen heeft hij het hele huis opgeruimd en schoongemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:01 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk he die verwennerij
geniet er maar lekker van hihi
Ik kook alleen vanaafmaar wel lekkere pasta
En niks mis met pasta op z'n tijdquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik kook alleen vanaafmaar wel lekkere pasta
Ik kan wel een keuze maken voor een partij, maar dan nog heb ik geen flauw idee of meneer of mevrouw wel capabel isquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:59 schreef Windigo het volgende:
Hmm, een uitnodiging voor de gemeenteraadsverkiezingen bij de post. Geen idee waar ik op wil stemmenMaar eens wat partijprogramma's gaan lezen vanavond, dat leidt ook lekker af.
heerlijk is datquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was dus 2 daagjes naar een vriendin en toen heeft hij het hele huis opgeruimd en schoongemaakt![]()
Ik ben wel heel blij met hem
Ik geloof je niet tot ik hem gemeet hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik was dus 2 daagjes naar een vriendin en toen heeft hij het hele huis opgeruimd en schoongemaakt![]()
Ik ben wel heel blij met hem
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Ole het volgende:
Had net eetvisite: een grote zwarte kater![]()
Vond mijn panter niet zo leuk, dus het was even oorlog hier in huis.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
Liefjens mijn eten is net de oven in gegaan en t ruikt goddellijk!
de mr kwam zwevend zijn neus achterna de trap af om mij te zoenen
' de liefde van de man ..'![]()
yup! Hij probeert wel vaker binnen te komen. Zal hem ook weleens lukken als ik er niet ben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]Door het kattenluikje geslopen of zo?
Wij hadden vannacht een kat die onder het bed die daar ter plekke een muis verorberde, compleet mét gekraak en gesmak
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:26 schreef DarkElf het volgende:
ieuw Bluezz!!! wat ranzig![]()
goeie jager wel die Xena van jullie
Ze haalt ze niet uit het huis hoor. Ze haalt ze van buiten. Het zijn altijd kleine spitsmuisjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........
Ja dat begrijp ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze haalt ze niet uit het huis hoor. Ze haalt ze van buiten. Het zijn altijd kleine spitsmuisjes.
tuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als de poes hem te pakken krijgt het arme beestje wel het loodje legt. En dat is altijd beter dan een nest levende muizen in je huis..........
true,quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Knatsen...defensie heeft zo z'n geheel eigen jargon.
oeh, have fun!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ssshhht........... horen jullie dat???
Mijn volgelopen bubbelbadje roept mij!
*bommetje*quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ssshhht........... horen jullie dat???
Mijn volgelopen bubbelbadje roept mij!
Owwwww nou ff lekker wegkruipen danquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
Ik ga een boekje pakken en dan mijn bed in. Voel me niet helemaal super vandaagTot morgen iedereen!
Mja, ik wou dat er een pil was tegen liefdesverdrietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owwwww nou ff lekker wegkruipen dan
Die is er, meerdere zelfs.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, ik wou dat er een pil was tegen liefdesverdriet
Tijd.. hoe cliché maar toch.. tijd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
SSRI's zoals prozac en seroxat (en vele anderen) werken bewezen tegen liefdesverdriet. Maar WoW deed t ook prima hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
LOLquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Seroxat hielp niet, maar ik werd wel een zombie. En ik kon amper afkicken.
Braamyo, over defensie uitdrukkingen. Ik had laatst een fysiotherapeut die bij defensie werkte. En ze zei door de telefoon: OK: dinsdag, om twaalfhonderd! Ik moest lachen en zei: hoezo werk je bij defensie?
En zij zo van: Ja, ja dat ben ik zo gewend.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat leuk, je broertje bij jullie maar wat zal het vermoeiend zijn
Net lekker met jarige schdochter aan de foon gehangen maar door het getetter van Jess is ze soms bijna niet te verstaan![]()
Mollen nu
Valt wel mee hoor. Hij is lekker rustig verder. Anders zouden we er ook niet aan beginnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat leuk, je broertje bij jullie maar wat zal het vermoeiend zijn![]()
Arme Erikquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
Ik blijf vanaf het allereerste begin op Erik zitten, maar vind Kim per aflevering verdachter worden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Tezz het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds op Frits, maar OMFG wat een naaistreek van Sanne op het einde met haar vijf jokers!
Herinner je je Minouska nog??? (of hoe ze ook heet..)quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Sanne, maar als zij de mol is heeft ze het briljant gespeeld. Zoveel domheid kan je toch niet spelen?
nou iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herinner je je Minouska nog??? (of hoe ze ook heet..)
Ge-ni-aal hoe zij daar de boel geflest heeft toen. Die reacties ook van de 2 overblijvers.. die geloofden het in de finale nog nietquote:
Vind je ook dat ik flauw doe tegen Braamyo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht en ik vind het eigenlijk heel flauw hoe jullie Braamyo behandelen.
Iedereen heeft zijn eigen manier van zich uiten en dat mag hier altijd, zeggen jullie.
Maar Braamyo wordt wel continue in de maling genomen als hij zich op zijn manier uit.
Het is een kloon, of hij doet zich vrouwvriendelijk voor, noem maar op.
Ik heb een andere beroepsmilitair gekend, die ongeveer hetzelfde zou zeggen. Hij was beroeps uit overtuiging en net zomin een macho als Braamyo. Feit is wel dat hij zich meer dan 100 % inzette.
Ik vind het flauw om iemand zo te behandelen als persoon, en zeker om zulke dingen te zeggen over zijn beroep.
Van dattum dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik vind Braamyo een absolute toevoeging hier
Verfrissend en vrolijk en heerlijk niet-decadent
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef Braamyo het volgende:
meh heb ff niks gepost want ik wist niet wat ik moest zeggen,
maar ik voel me hier niet ondergewardeert ofzo, anders zou ik hier niet meer posten![]()
kan wel met jullie lachen dat vind ik belangrijk in mijn vrije tijd
rolt over de grond van de flauwe combinatie van humor en bier whahahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
<taalnazi-stand AAN> gewaardeerd <taalnazistand UIT>
Sorry, flauw, maar kon het niet laten, hihi
Ik weet niet wie precies flauw doet en het maakt me niet uit, het zijn meerderequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vind je ook dat ik flauw doe tegen Braamyo?
Overigens heb je wel gelijk, ik herken wel wat je zegt. En online is het erg makkelijk om een grote bek tegen iemand op te zetten.
misschien dat hij idd wat geplaagd wordt, al vraagt hij er misschien wel een beetje om met zijn jonge honden-over enthousiaste gedragquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht en ik vind het eigenlijk heel flauw hoe jullie Braamyo behandelen.
Iedereen heeft zijn eigen manier van zich uiten en dat mag hier altijd, zeggen jullie.
Maar Braamyo wordt wel continue in de maling genomen als hij zich op zijn manier uit.
Het is een kloon, of hij doet zich vrouwvriendelijk voor, noem maar op.
Ik heb een andere beroepsmilitair gekend, die ongeveer hetzelfde zou zeggen. Hij was beroeps uit overtuiging en net zomin een macho als Braamyo. Feit is wel dat hij zich meer dan 100 % inzette.
Ik vind het flauw om iemand zo te behandelen als persoon, en zeker om zulke dingen te zeggen over zijn beroep.
Bier? Waar!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
rolt over de grond van de flauwe combinatie van humor en bier whahaha
Haha is dat zo? Dat heb ik dan gemist! In dat geval: mijn welgemeende excuses aan Braam!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hey taal-nazi! Wat mij betreft mag die stand even uit. Volgens mij was Braam-zonder-prik dyslectisch........
Eensch, niet meer doen, en ieder vogeltje typt zoals ie gebekt is, leven en laten leven en hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugdevuurquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hey taal-nazi! Wat mij betreft mag die stand even uit. Volgens mij was Braam-zonder-prik dyslectisch........
Ik herken het helemaal Tezz, ben correctrice geweest.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha is dat zo? Dat heb ik dan gemist! In dat geval: mijn welgemeende excuses aan Braam!
(Soms is het wel heel irritant: ik spot taalfouten vaak heel snel. En niet dat ik er zelf nooit eentje maak, want dat gebeurt me regelmatig, maar mijn oog valt er wel vaak direct op).
Irritante eigenschap van mezelf inderdaad. Maar ik zit dan ook dagelijks te notuleren en te schrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal Tezz, ben correctrice geweest.....
Gelukkig dan maar! Er zitten er nogal wat op FOK! volgens mij!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef Braamyo het volgende:
ik ben inderdaad dyslekties maar ik voel me nooit beledigt door het leger taalpuristen wat zich schuilhoud hier op het fok forum
Tezz doet het vreugdedansje rondom het vuur met Bluezz mee!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eensch, niet meer doen, en ieder vogeltje typt zoals ie gebekt is, leven en laten leven en hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugdevuur
Danst volop mee!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tezz doet het vreugdedansje rondom het vuur met Bluezz mee!![]()
![]()
Buiten de personen die dyslectisch zijn (en dat lijkt me echt een handicap), zijn er ook mensen die het gewoon niet zien! Mijn man is er zo eentje: hij schrijft nooit foutloos en is gewoon erg slecht in taal. Hij is niet dyslectisch, al helemaal niet lui maar ik denk dat het in zijn geval gewoon desinteresse is (als in: 'hoezo heb ik dat boodschappenbriefje fout geschreven? Je snapt toch wat ik bedoel?")quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Soms heb ik gewoon een beetje moeite met geloven dat al die fouten die mensen maken met dyslexie te maken hebben. Bovendien zijn er dan ineens wel heel veel mensen dyslectisch, zoals je overal om je heen op t forum bijvoorbeeld ziet. Ik vraag mij dan af of het ook niet gewoon een vorm van luiheid is.![]()
sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling. Snap heus dat er mensen zijn die echt problemen hebben maar een half forum vol...? dan komt het op een gegeven moment wat ongeloofwaaridg over
Ik geloof ook dat veel mensen niet goed geleerd hebben om te spellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Soms heb ik gewoon een beetje moeite met geloven dat al die fouten die mensen maken met dyslexie te maken hebben. Bovendien zijn er dan ineens wel heel veel mensen dyslectisch, zoals je overal om je heen op t forum bijvoorbeeld ziet. Ik vraag mij dan af of het ook niet gewoon een vorm van luiheid is.![]()
sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling. Snap heus dat er mensen zijn die echt problemen hebben maar een half forum vol...? dan komt het op een gegeven moment wat ongeloofwaaridg over
Oh ik ben daar van overtuigd hoor. 50% minstens is overdreven schermen met de term dyslexie. Maar ja, het is echt heel lastig om op een forum te beoordelen wanneer het wel of niet echt zo is. Daarvoor moet je toch meer taaltesten doen. Ik zie het soms bij kinderen al lastig, daar hebben we logopedisten voor. Er speelt ook meer bij dyslexie dan alleen wat taalfoutjes maken. Voor de diagnose gesteld kan worden moet er best wat aan de hand zijn. Kenmerken hebben is minder lastig, die heb ik zelf ook. Maar de volle diagnose, daar wordt het wel heel snel, ongefundeerd, op gegooid tegenwoordig. Ik heb een klas van 30 leerlingen. 2 Gediagnosticeerd (daar gaat dus een vol psychologisch onderzoek aan vooraf). Maar een stuk of 8 die kenmerken hebben in meer of mindere mate. Als je dat als gemiddeld aanhoudt (wat het bij ons op school ook is ongeveer) dan komt het gemiddelde op een forum daar wel erg snel bovenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Soms heb ik gewoon een beetje moeite met geloven dat al die fouten die mensen maken met dyslexie te maken hebben. Bovendien zijn er dan ineens wel heel veel mensen dyslectisch, zoals je overal om je heen op t forum bijvoorbeeld ziet. Ik vraag mij dan af of het ook niet gewoon een vorm van luiheid is.
sorry hoor als t lullig overkomt, dat is niet de bedoeling.
Maar als hij wil, kan je man het leren..... Heeft hij het nooit nodig,voor zijn werk,of officiele dingen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Buiten de personen die dyslectisch zijn (en dat lijkt me echt een handicap), zijn er ook mensen die het gewoon niet zien! Mijn man is er zo eentje: hij schrijft nooit foutloos en is gewoon erg slecht in taal. Hij is niet dyslectisch, al helemaal niet lui maar ik denk dat het in zijn geval gewoon desinteresse is (als in: 'hoezo heb ik dat boodschappenbriefje fout geschreven? Je snapt toch wat ik bedoel?")
Nee, hij heeft mij!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als hij wil, kan je man het leren..... Heeft hij het nooit nodig,voor zijn werk,of officiele dingen?
Ja dat kan natuurlijk ook nog. Maar dan nog snap ik dat niet zo maar goed, dat is iets van mij danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Buiten de personen die dyslectisch zijn (en dat lijkt me echt een handicap), zijn er ook mensen die het gewoon niet zien! Mijn man is er zo eentje: hij schrijft nooit foutloos en is gewoon erg slecht in taal. Hij is niet dyslectisch, al helemaal niet lui maar ik denk dat het in zijn geval gewoon desinteresse is (als in: 'hoezo heb ik dat boodschappenbriefje fout geschreven? Je snapt toch wat ik bedoel?")
dat klinkt wel heel slecht, niet meer durven omdat je te hoog opgeleid bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ook mijn problemen uit het verleden. Ik heb vwo gedaan en ik heb meegemaakt dat mensen niet meer met me durfden praten daarom. Omdat ik een 'hogere' opleiding had. Ik vond dat verschrikkelijk.
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.quote:
Ik vind dat topic ook enorm sneu! Helaas kan ik het dus zelf niet altijd laten om iets te zeggen als mij iets enorm opvalt, ik ben het met je eens dus daarin.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook nog. Maar dan nog snap ik dat niet zo maar goed, dat is iets van mij dan![]()
Ik heb ook echt geen talen-iets hoor, ben ook zeker geen taalpurist zoals sommigen op fok. (kijk in ttk waar een topic loopt over schrijf/spelfouten op t forum. Ik vind het wat sneu om meteen ergens naar toe te rennen om te zeggen: ' kijk dan wat die persoon daar fout doet!!' .Maar ik zal heus wel mensen verbeteren als iets mij enorm opvalt :
de schoonmoeder van mijn zus is ook zo'n vrouw. Haar man doet alles! Als hij ooit doodgaat dan kan ze echt helemaal niets. Dan zullen haar kinderen alles moeten overnemen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.
Ik vind het tof dat je dat voor je man doet. Maar ik vind dat hij het ook zelf moet kunnen.
Dat vind ik ook! Ik laat hem dan ook regelmatig de verzekering bellen, een mail sturen naar een klantenservice of bijvoorbeeld de hypotheekofferte doorlezen! Klinkt heel knullig en vingertje-wijzen, maar om exact de reden die jij aangeeft wil ik dat ie wat zelfstandiger wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.
Ik vind het tof dat je dat voor je man doet. Maar ik vind dat hij het ook zelf moet kunnen.
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap mijn man ook niet altijd hoor, maar hij snapt weer niet dat ik me enorm stoor aan het feit dat ie rustig chokola op het boodschappenbriefje zet, of bijvoorbeeld brocolie.
Ik ben hem achterna gelopen en we hebben het uitgepraat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel slecht, niet meer durven omdat je te hoog opgeleid bent
Trusten!!!quote:Kum bay ya, my Lord, kum bay ya;
Kum bay ya, the Lord, kum bay ya;
Kum bay ya, my Lord, kum bay ya,
O Lord, kum bay ya.
Tja, afknapper is het voor mij niet, maar het levert gewoon wel frustratie op af en toe! Wat wel weer bijzonder is: hij kan rekenen als een malle! Procenten, optellen, aftrekken, delen: geen punt voor hem! En hoewel ik een rekensom in vier talen uit kan spreken, kost de uitkomst me bloed zweet en tranen, zelfs een simpel eenvoudig rekensommetje.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!
Ik ben trouwens op mijn vijftiende van de HAVO afgegooid en maak sindsdien een reusachtige puinhoop van elke vervolgopleiding waar ik me middels een 21+toets naar binnen wurm.
Ik neig naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden.
Toen ik slaagde voor het VWO hoefde je nog niet na te denken. Ik heb het gered met uit m'n hoofd leren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!
Ik ben trouwens op mijn vijftiende van de HAVO afgegooid en maak sindsdien een reusachtige puinhoop van elke vervolgopleiding waar ik me middels een 21+toets naar binnen wurm.
Ik neig juist naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden, Krakke!
dank jequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef minilot het volgende:
Ondanks mijn hippieachtige inslag met betrekking tot militairen vind ik Braamyo vooralsnog wel een fijn exemplaar.
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
Minilot: ik houd van taal. Maar met juiste partner geef ik niks om spelling. Als hij zo ongeveer met de boodschappen thuiskomt....
Trusten!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef Braamyo het volgende:
ik ga ook slapen mensen
weltrusten en tot morgen/na het weekend
In 1820 bestond het VWO nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik slaagde voor het VWO hoefde je nog niet na te denken. Ik heb het gered met uit m'n hoofd leren.
Heb ik ook hoor. Ik kan echt huilen als ik tot rekenen gedwongen word. Cijfers, bah! Als iemand z'n telefoonnummer opnoemt in tientallen in plaats van losse cijfers raak ik al de kluts kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, afknapper is het voor mij niet, maar het levert gewoon wel frustratie op af en toe! Wat wel weer bijzonder is: hij kan rekenen als een malle! Procenten, optellen, aftrekken, delen: geen punt voor hem! En hoewel ik een rekensom in vier talen uit kan spreken, kost de uitkomst me bloed zweet en tranen, zelfs een simpel eenvoudig rekensommetje.....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
Ik ben net iets jonger.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
In 1820 bestond het VWO nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |