Hieruit begrijp ik dat je veel pvp speelt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De party was al disbanded >.< Maargoed, de 10-man is ook geweestEn daar had ik loot en die heb ik weg gegeven, niet beseffend dat het PVP gear was >.<
Tsja, voor ik hem leerde kennen was alles in orde. Hopelijk nu ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das iig al fijn, nu nog goeie uitslagen terugkrijgen
Dat komt helemaal in orde, ik zou je er maar geen zorgen om makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, voor ik hem leerde kennen was alles in orde. Hopelijk nu ook nog
snap dat t spannend is, hoe lang tot de uitslagen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Echt joh, dat soort kerels...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee, het tegenovergestelde. Ik speel eigenlijk uitsluitend PVEquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:19 schreef Braamyo het volgende:
Hieruit begrijp ik dat je veel pvp speelt?
Wordt je ook getest op HPV? Dat is ook een SOA, en de veroorzaker van BMH-kanker...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
Kan je daar ook een SOA van krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, het tegenovergestelde. Ik speel eigenlijk uitsluitend PVE
Jup je kunt er een permanente vorm van Must-Quest-Disorder van krijgen, ofwel MQD. Als twee mensen geslachtsgemeenschap hebben is dit in princiepe geen probleem. Behalve als ze dit doen in de buurt van een beeldscherm met active quest, dan is het zeker overdraagbaar en dienen er voorzorgsmaatregelen genomen te worden !quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je daar ook een SOA van krijgen
Een goede afloop voor Windigo, en een zeer hardnekkige druiper voor haar exquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
Echt joh, dat soort kerels...Nou ja, ik hoop mee op een goede afloop!
Ik hoop zowiezo op een goeie afloop voor Windigo, maar een druiper voor haar ex?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een goede afloop voor Windigo, en een zeer hardnekkige druiper voor haar exMet veen pijn en een branderig gevoel bij het plassen
eh, nee, ik dacht dat de post hierboven dat al pijnlijk duidelijk maakte.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee? Enig idee waarom Windigo zich laat testen?
Wut !!! Vreemdgaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef golfer het volgende:
Als vreemdgaan of meerdere seksuele relaties tegelijkertijd er op na houden.een criterium is om iemand een druiper toe te wensen dan is er op z'n minst 1 iemand hier op het forum hypocriet.
Not the brightest bulb in the tanning bedquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wut !!! VreemdgaanDas gemeen, die kerel verdient een druiper ! and then some !!!
nawwww, vind ik echt niet leuk om te horen voor windigo
Hahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Not the brightest bulb in the tanning bed
Ja. In ieder geval ik. En ik kan nog een schuldige aanwijzen maar dat doe ik niet. Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef golfer het volgende:
Als vreemdgaan of meerdere seksuele relaties tegelijkertijd er op na houden.een criterium is om iemand een druiper toe te wensen dan is er op z'n minst 1 iemand hier op het forum hypocriet.
tanning? maak mijn leven eens niet zo moeilijk met al die woorden !quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik laat me testen omdat hij met meerdere mensen vreemd is gegaan. Ik was voor ik hem leerde kennen getest en alles was in orde, maar hij beweerde ok t zijn en ik heb hem zich niet laten testen omdat ik hem vertrouwde, om er vervolgens achter te komen dat één van zijn scharrels wel wat heeft. (Geen aids gelukkig). Hopelijk ik nu niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
eh, nee, ik dacht dat de post hierboven dat al pijnlijk duidelijk maakte.
Ik wil het hier maar bij laten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. In ieder geval ik. En ik kan nog een schuldige aanwijzen maar dat doe ik niet. Wie nog meer dan?
whehequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Serieus joh, ben je een kloon?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tanning? maak mijn leven eens niet zo moeilijk met al die woorden !
Echt rot om te horenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik laat me testen omdat hij met meerdere mensen vreemd is gegaan. Ik was voor ik hem leerde kennen getest en alles was in orde, maar hij beweerde ok t zijn en ik heb hem zich niet laten testen omdat ik hem vertrouwde, om er vervolgens achter te komen dat één van zijn scharrels wel wat heeft. (Geen aids gelukkig). Hopelijk ik nu niet.
kom je nog naar de meet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Serieus joh, ben je een kloon?
Dat je niet het felste lampje in de zonnebank bent.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
tanning? maak mijn leven eens niet zo moeilijk met al die woorden !
Tuurlijk kom ik nog naar de meet, (edit) ik wou je volgende week nog ff pm'en over het meerijden etcquote:
Tsja na een maand of 5 denk je dat zonder condoom ook wel eens kan...En dan kom je hier dus achter na je relatie. Leuk!quote:
Ik ben ook een poosje met iemand omgegaan die zulke dingen zei. Nadat we contact verbroken hadden, belde hij nog 1 keer op. Om te vertellen dat ie HIV+ was. Nou, dan voel je je ook wel even rot hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
Ik laat me testen omdat hij met meerdere mensen vreemd is gegaan. Ik was voor ik hem leerde kennen getest en alles was in orde, maar hij beweerde ok t zijn en ik heb hem zich niet laten testen omdat ik hem vertrouwde, om er vervolgens achter te komen dat één van zijn scharrels wel wat heeft. (Geen aids gelukkig). Hopelijk ik nu niet.
ik vroeg het aan CF, daarom stelde ik die vraag ook in een post waarin ik op CF reageerde...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik nog naar de meet, (edit) ik wou je volgende week nog ff pm'en over het meerijden etc
@ Coldfeet: Define cloon?
Ja nou ja daar ben ik dus bang voor. Hopelijk heb ik niks.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook een poosje met iemand omgegaan die zulke dingen zei. Nadat we contact verbroken hadden, belde hij nog 1 keer op. Om te vertellen dat ie HIV+ was. Nou, dan voel je je ook wel even rot hoor
Dat zowiezo,quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja na een maand of 5 denk je dat zonder condoom ook wel eens kan...En dan kom je hier dus achter na je relatie. Leuk!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vroeg het aan CF, daarom stelde ik die vraag ook in een post waarin ik op CF reageerde...
als ik het aan jou had willen vragen had ik een post van jou gequote.
Mister Sensitive probeert punten te scorenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zowiezo,
Maar ik refereer in dit punt meer naar de manier van doen. In mijn ogen, en ik denk die van de meeste andere hier. Is een relatie altijd gebaseerd op compleet vertrouwen naar elkaar toe. En het was meer dan duidelijk dat jij dat vertrouwen in hem had.
Om er dan vervolgens achter te komen hoe hard je wel niet belazerd bent vind ik gewoon te absurd voor woorden, niet met een maar met meerdere. Waar haalt die kerel het gore lef vandaan om dergelijke acties uberhaupt te overwegen. Wat voor een onnoemeloos verschikelijkloze klootzak ben je dan !!!!
En dat jij dan achteraf ook nog eens met een potentiele SOA zit, vind ik helemaal een hufterige nabrander om u tegen te zeggen.
snap ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mister Sensitive probeert punten te scorenIk moet een beetje om je lachen, jong
De peiling is nog altijd nee, Elf.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het ligt er een klein beetje dik bovenop :pquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
serieus, moet ik een belofte afleggen niemand in deze topic ooit te daten eer jullie geloven dat ik niet altijd punten probeer te scoren ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat ze maar kletsen johquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
serieus, moet ik een belofte afleggen niemand in deze topic ooit te daten eer jullie geloven dat ik niet altijd punten probeer te scoren ?
Ah, toe.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Je maakt je onderschrift helemaal waar, en dat pleit voor jequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
serieus, moet ik een belofte afleggen niemand in deze topic ooit te daten eer jullie geloven dat ik niet altijd punten probeer te scoren ?
Komt goed, je zult snel genoeg merken wanneer ik serieus ben en wanneer niet, ik denk ook dat coldfeet inmiddels die les geleerd heeftquote:
Om het onderschrift nu eens echt daadkracht bij te zetten....quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je maakt je onderschrift helemaal waar, en dat pleit voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*grinquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Om het onderschrift nu eens echt daadkracht bij te zetten....
Ik ga dit weekend stappen in middelburg met een kerel uit zwolle die ik ontmoet heb via dit forum...Stappen in middelburg met een kerel. Hm. Not interested.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik heb mijn lesje wel geleerd, jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Komt goed, je zult snel genoeg merken wanneer ik serieus ben en wanneer niet, ik denk ook dat coldfeet inmiddels die les geleerd heeft![]()
Want laten we eerlijk zijn, zolang er zo'n mooie vrouw als dude op dit forum aanwezig is ga ik heul niet beloftes maken niemand nooit te daten
Ga eens niet koken, ik schuif er een pizza in. Ben gestressed, boos, verdrietig en moequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin
Tijd om te koken... ben benieuwd of t lekker wordt, qua ingredienten zit t wel goed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |