dat klinkt wel heel slecht, niet meer durven omdat je te hoog opgeleid bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ook mijn problemen uit het verleden. Ik heb vwo gedaan en ik heb meegemaakt dat mensen niet meer met me durfden praten daarom. Omdat ik een 'hogere' opleiding had. Ik vond dat verschrikkelijk.
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.quote:
Ik vind dat topic ook enorm sneu! Helaas kan ik het dus zelf niet altijd laten om iets te zeggen als mij iets enorm opvalt, ik ben het met je eens dus daarin.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook nog. Maar dan nog snap ik dat niet zo maar goed, dat is iets van mij dan![]()
Ik heb ook echt geen talen-iets hoor, ben ook zeker geen taalpurist zoals sommigen op fok. (kijk in ttk waar een topic loopt over schrijf/spelfouten op t forum. Ik vind het wat sneu om meteen ergens naar toe te rennen om te zeggen: ' kijk dan wat die persoon daar fout doet!!' .Maar ik zal heus wel mensen verbeteren als iets mij enorm opvalt :
de schoonmoeder van mijn zus is ook zo'n vrouw. Haar man doet alles! Als hij ooit doodgaat dan kan ze echt helemaal niets. Dan zullen haar kinderen alles moeten overnemen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.
Ik vind het tof dat je dat voor je man doet. Maar ik vind dat hij het ook zelf moet kunnen.
Dat vind ik ook! Ik laat hem dan ook regelmatig de verzekering bellen, een mail sturen naar een klantenservice of bijvoorbeeld de hypotheekofferte doorlezen! Klinkt heel knullig en vingertje-wijzen, maar om exact de reden die jij aangeeft wil ik dat ie wat zelfstandiger wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn tante had haar man, om bankzaken te regelen enzo. Ze kon niks zelf. Toen haar man doodging zat ze achter de geraniums.
Ik vind het tof dat je dat voor je man doet. Maar ik vind dat hij het ook zelf moet kunnen.
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap mijn man ook niet altijd hoor, maar hij snapt weer niet dat ik me enorm stoor aan het feit dat ie rustig chokola op het boodschappenbriefje zet, of bijvoorbeeld brocolie.
Ik ben hem achterna gelopen en we hebben het uitgepraat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel slecht, niet meer durven omdat je te hoog opgeleid bent
Trusten!!!quote:Kum bay ya, my Lord, kum bay ya;
Kum bay ya, the Lord, kum bay ya;
Kum bay ya, my Lord, kum bay ya,
O Lord, kum bay ya.
Tja, afknapper is het voor mij niet, maar het levert gewoon wel frustratie op af en toe! Wat wel weer bijzonder is: hij kan rekenen als een malle! Procenten, optellen, aftrekken, delen: geen punt voor hem! En hoewel ik een rekensom in vier talen uit kan spreken, kost de uitkomst me bloed zweet en tranen, zelfs een simpel eenvoudig rekensommetje.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!
Ik ben trouwens op mijn vijftiende van de HAVO afgegooid en maak sindsdien een reusachtige puinhoop van elke vervolgopleiding waar ik me middels een 21+toets naar binnen wurm.
Ik neig naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden.
Toen ik slaagde voor het VWO hoefde je nog niet na te denken. Ik heb het gered met uit m'n hoofd leren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, ik zou dat toch een stevige afknapper vinden. Maar goed, ik ben dan ook een akelige taalnazi, en ik vind het wel heel geil als iemand gevoel voor taal heeft!
Ik ben trouwens op mijn vijftiende van de HAVO afgegooid en maak sindsdien een reusachtige puinhoop van elke vervolgopleiding waar ik me middels een 21+toets naar binnen wurm.
Ik neig juist naar warme gevoelens voor hoogopgeleiden, Krakke!
dank jequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef minilot het volgende:
Ondanks mijn hippieachtige inslag met betrekking tot militairen vind ik Braamyo vooralsnog wel een fijn exemplaar.
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
Minilot: ik houd van taal. Maar met juiste partner geef ik niks om spelling. Als hij zo ongeveer met de boodschappen thuiskomt....
Trusten!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef Braamyo het volgende:
ik ga ook slapen mensen
weltrusten en tot morgen/na het weekend
In 1820 bestond het VWO nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik slaagde voor het VWO hoefde je nog niet na te denken. Ik heb het gered met uit m'n hoofd leren.
Heb ik ook hoor. Ik kan echt huilen als ik tot rekenen gedwongen word. Cijfers, bah! Als iemand z'n telefoonnummer opnoemt in tientallen in plaats van losse cijfers raak ik al de kluts kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, afknapper is het voor mij niet, maar het levert gewoon wel frustratie op af en toe! Wat wel weer bijzonder is: hij kan rekenen als een malle! Procenten, optellen, aftrekken, delen: geen punt voor hem! En hoewel ik een rekensom in vier talen uit kan spreken, kost de uitkomst me bloed zweet en tranen, zelfs een simpel eenvoudig rekensommetje.....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
Ik ben net iets jonger.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
In 1820 bestond het VWO nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |