Wiequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je niet meer op springen staat
en zal je net zien dat je weer weeën krijgtquote:
Goed moment om weer op huis aan te gaan is datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en zal je net zien dat je weer weeën krijgtwindigo, dan ga je toch ook lekker met een vriendin ofzo?! @tezz, succes meis met al die partypeople
owja, dan hoop ik ook voor je dat ie snel thuis komtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie
Mijn echtgenoot![]()
En hij heet geen TARA, maar zijn username hier is TARAraboemdijee, dus zo kennen ze hem hier wel
Haha, ik herrinner me mijn laatste drie weken: ik mocht van mijn man nergens meer naar toe want stel je voor 'dat je vliezen breken terwijl je bij de supermarkt staat'. Vreselijk! Hij hield me echt met man en macht thuis....... (mannen zijn watjes)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed moment om weer op huis aan te gaan is dat
Ik ga me ook niet nog 3 weken opsluiten in huis omdat ik weeën kan krijgen
ja en dan mot je nog 3 uur in de autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed moment om weer op huis aan te gaan is dat
Ik ga me ook niet nog 3 weken opsluiten in huis omdat ik weeën kan krijgen
ik ken dat dus echt niet, milou was een maand te vroeg, waren echt geen tekenen dat ik zou bevallen. zo sta je om 7 uur 's avonds nog een IKEA kast in elkaar te zetten en nog geen 20 uur later heb je opeens een baby in je armenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, ik herrinner me mijn laatste drie weken: ik mocht van mijn man nergens meer naar toe want stel je voor 'dat je vliezen breken terwijl je bij de supermarkt staat'. Vreselijk! Hij hield me echt met man en macht thuis....... (mannen zijn watjes)
Mijn vlos (tenminste één van de drie) is sowieso een kennis van mij (das wel tof trouwens!) en die vertelde op een zondagmiddag aan de koffie dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemands vliezen in de supermarkt braken en dat dat één van de meest gehoorde vragen was 'wat nu als de vliezen in de supermarkt breken?'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, ik herrinner me mijn laatste drie weken: ik mocht van mijn man nergens meer naar toe want stel je voor 'dat je vliezen breken terwijl je bij de supermarkt staat'. Vreselijk! Hij hield me echt met man en macht thuis....... (mannen zijn watjes)
imbah, dat klinkt echt super liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ken dat dus echt niet, milou was een maand te vroeg, waren echt geen tekenen dat ik zou bevallen. zo sta je om 7 uur 's avonds nog een IKEA kast in elkaar te zetten en nog geen 20 uur later heb je opeens een baby in je armen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn vlos (tenminste één van de drie) is sowieso een kennis van mij (das wel tof trouwens!) en die vertelde op een zondagmiddag aan de koffie dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemands vliezen in de supermarkt braken en dat dat één van de meest gehoorde vragen was 'wat nu als de vliezen in de supermarkt breken?'
Haar antwoord: 'mij bellen, daar wil ik bij zijn'
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn vlos (tenminste één van de drie) is sowieso een kennis van mij (das wel tof trouwens!) en die vertelde op een zondagmiddag aan de koffie dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemands vliezen in de supermarkt braken en dat dat één van de meest gehoorde vragen was 'wat nu als de vliezen in de supermarkt breken?'
imbah? wat betekent dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
imbah, dat klinkt echt super lief
Hahaha grappig! Mijn man was daar dus enorm bang voor, hihi..........quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
imbah komt van het woord inbalanced, en word veelal gebruikt als indrukwekkend, of super coolquote:
Die zou ik vast hebben als ik WOW niet na twee weken zonder koken en zonder slapen uit het raam had gegooid. Het had een iets te zuigende werking.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
imbah komt van het woord inbalanced, en word veelal gebruikt als indrukwekkend, of super cool
Jah, mijn innerlijke nerd kwam weer ff boven, mischien hebben onze wow spelers nog toevoegingen?
verstandige keuze! @braam, tnx voor de uitleg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Die zou ik vast hebben als ik WOW niet na twee weken zonder koken en zonder slapen uit het raam had gegooid. Het had een iets te zuigende werking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |