abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77926066
Ik heb pas eind april een weekje vrij, wat duurt dat nog langgggggggggggggggggggggg

Maar nu wel weekend
pi_77926078
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn broertje belde net dat hij heel veel zin heeft om te komen logeren Hij komt van zondag tot donderdag en hij had heel veel zin in koken, bakken, muziek luisteren en zo
Wat leuk Hij treft het maar, met zo'n zus
pi_77926197
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

Dat ja

Wij gaan pas over 2 weken (op F's verjaardag) knuffelen in Rijswijk ipv dit weekend aan de andere kant houden we het knuffelen dan wel weer tegoed
pi_77926558
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb pas eind april een weekje vrij, wat duurt dat nog langgggggggggggggggggggggg

Maar nu wel weekend
Ik in juli.

Mijn nek zegt 'knak' als ik naar rechts buig. Ik heb even geteld, en ik pleegde vandaag meer dan honderd telefoontjes, met hoorn tussen schouder en kin. Niet slim!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:52:53 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77926649
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef minilot het volgende:

Mijn nek zegt 'knak' als ik naar rechts buig. Ik heb even geteld, en ik pleegde vandaag meer dan honderd telefoontjes, met hoorn tussen schouder en kin. Niet slim!
Nee, niet slim. Daarvoor zijn de headsets uitgevonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77926724
Ik héb een headset, maar die zit niet lekker. Keertje een andere zoeken, denk ik..
pi_77926839
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef minilot het volgende:
Ik héb een headset, maar die zit niet lekker. Keertje een andere zoeken, denk ik..
Ik doe niet meer zonder Vind het typen ook makkelijker, je hebt je handen vrij! Alleen zien mensen aan de balie niet altijd dat je aan het bellen bent, dus dat geeft nog wel eens lastige verwarrende bizarre gesprekken
pi_77926855
Honderd telefoontjes? Hemeltjelief, wat voor baan is dat?
pi_77926887
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik ze ook eens turven?
pi_77926906
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik doe niet meer zonder Vind het typen ook makkelijker, je hebt je handen vrij! Alleen zien mensen aan de balie niet altijd dat je aan het bellen bent, dus dat geeft nog wel eens lastige verwarrende bizarre gesprekken
Ik heb geen balie, ik heb een kantoor voor mezelf met een hele dikke deur. Gelukkig. Collega's kijken altijd heel voorzichtig door het glaasje of ik aan de telefoon ben. Dat voordeel ben ik ook kwijt met een headset.
pi_77926926
Brr.. ging vandaag met mijn telefoon terug naar de winkel, heeft wat kwaaltjes..
Die adviseerden me weer naar een andere winkel te gaan, waar ze een software-update konden doen..
Dus ik gedaan, is het scherm nog kloteriger als ervoor!

Lees ik op internet dat oudere modellen veel meer die problemen hebben, omdat die een minder goed scherm hebben!
Zit gelukkig nog nèt in de garantieperiode.. dus hij gaat morgen weg.. hopen dat ik een nieuw scherm krijg! Mijn abo duurt nog een jaar, en ik kan nu echt niet met die telefoon overweg.. moet telkens een halve centimeter onder hetgeen ik wil selecteren klikken..

Maar goed.. nu weekend! Beetje werk doen voor school en werk.. en gewoon werken.. en dan is het weekend weer voorbij :p

Alleen carnaval hier? Geen valentijners?
Wij doen aan beide niet mee
pi_77926951
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zal ik ze ook eens turven?
Nou ja, ik heb een beetje een telefoonfobie, he. Als ik iemand moet bellen, doe ik dat het liefst als mijn collega er niet is
pi_77926952
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik speel de baas over de klantenserviceafdeling van een bedrijf met meer dan honderdvijftig winkels in Nederland. Zodra dingen heel heftig mislopen komen ze bij mij terecht. En vandaag besloot iedereen met z'n probleem onder een steen vandaan te kruipen!
pi_77926978
En dan moet jij besluiten of die klacht gerechtvaardigd is? Vaak boze mensen, of niet?
pi_77926981
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nja ik tref het ook met zo'n leuk gestoord broertje hoor Had hij 5 jaar eerder geboren zijn dan had hij niet geopereerd kunnen worden aan zijn hartkwaal en was hij nu dood.. Dus ben blij dat hij er nog is
pi_77927036
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik speel de baas over de klantenserviceafdeling van een bedrijf met meer dan honderdvijftig winkels in Nederland. Zodra dingen heel heftig mislopen komen ze bij mij terecht. En vandaag besloot iedereen met z'n probleem onder een steen vandaan te kruipen!
Oh, ik heb toch niet net één van jouw mensen aan de telefoon gehad?
pi_77927094
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
En dan moet jij besluiten of die klacht gerechtvaardigd is? Vaak boze mensen, of niet?
Nou, de meeste dingen worden er al uitgefilterd voordat ze op mijn bureau komen, maar zo nu en dan wel akelig zware gevallen in dit kantoortje, ja. Nou hou ik heel erg van boze mensen, dus dat geeft niet. Het komt altijd goed. Nou ja, bijna altijd. De incidentele "IK STEEK DAT HOOFDKANTOOR VAN JE IN DE FIK, TRUT!"-mopperaars daargelaten.
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, ik heb toch niet net één van jouw mensen aan de telefoon gehad?
Geen callcenter of zoiets, hè? Gewoon de afdeling binnen een bedrijf waar boze brieven en 'ik stap naar Radar!'tjes gesust worden door een vlekkeloze afwikkeling.
pi_77927142
Hahaha En wat is er dan misgegaan met de klantenservice, voordat iemand zoiets roept aan de telefoon?
pi_77927163
BTW, Sunny: da's heftig! Maar gelukkig is hij nog niet zo oud, dan.
pi_77927190
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha En wat is er dan misgegaan met de klantenservice, voordat iemand zoiets roept aan de telefoon?
Och, er loopt wel eens iets scheef in één van onze winkels. Het meeste is wel op te lossen door een luisterend oor en een flinke dosis ongerepte ZONNIGHEID mijnerzijds!

Sun, wat leuk dat jij zo met je broertje optrekt! Die van mij is nog hevig aan het puberen, dus ik moet nog even wachten op dat soort gezelligheid.
pi_77927273
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, Sunny: da's heftig! Maar gelukkig is hij nog niet zo oud, dan.
Hij heeft in 1992 toen hij een paar maanden oud was een openhartoperatie gehad en ze hebben een techniek gebruikt om de vernauwing in zijn aorta te verhelpen die toen nog maar 5 jaar bestond. Was de enige manier die ze konden gebruiken..
pi_77927325
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef minilot het volgende:

[..]

[..]

Geen callcenter of zoiets, hè? Gewoon de afdeling binnen een bedrijf waar boze brieven en 'ik stap naar Radar!'tjes gesust worden door een vlekkeloze afwikkeling.
Ah zoiets.. al heb ik daar ook wel eens mot mee gehad Maar dat was met iets zonder vestigingen
pi_77927365
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef minilot het volgende:

[..]
Sun, wat leuk dat jij zo met je broertje optrekt! Die van mij is nog hevig aan het puberen, dus ik moet nog even wachten op dat soort gezelligheid.
Die van mij ook hoor!! Hij is al 19 Maar ik heb dan ook wel een heel bijzonder broertje. Hij heeft het Williams syndroom en is dus niet te vergelijken qua ontwikkeling met 'gewone' kinderen. Behalve hormonaal, dat lijkt allemaal wel te werken. Dus moet hem goed in de gaten houden als hij op internet gaat
pi_77927371
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ah zoiets.. al heb ik daar ook wel eens mot mee gehad Maar dat was met iets zonder vestigingen
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.
pi_77927415
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die van mij ook hoor!! Maar ik heb dan ook wel een heel bijzonder broertje. Hij heeft het Williams syndroom en is dus niet te vergelijken qua ontwikkeling met 'gewone' kinderen. Behalve hormonaal, dat lijkt allemaal wel te werken. Dus moet hem goed in de gaten houden als hij op internet gaat
Dat is inderdaad bijzonder! Heel veel plezier, jullie!
pi_77927561
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef minilot het volgende:

[..]

En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.
Oh my. Je zult toch een knorrige dag hebben en dan een blijmoedig jubelende klantenservice-dame aan de lijn krijgen. De shock
pi_77927572
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is inderdaad bijzonder! Heel veel plezier, jullie!
Dat gaat wel lukken
pi_77927631
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh my. Je zult toch een knorrige dag hebben en dan een blijmoedig jubelende klantenservice-dame aan de lijn krijgen. De shock
Ik ga expres voor het verrassingselement.
Scheelt wel dat ik in veel gevallen de mogelijkheden en de autoriteit heb om zo'n klacht ook daadwerkelijk op te lossen. Met alleen angstaanjagend aardig zijn red je het niet altijd (maar wel vaak).
pi_77927655
Hoe los je 't op, dan? geld terug en een zoen van de juf?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:40:36 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77928060
Ben eigenlijk wel benieuwd welke winkelketen het is, minilot.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77928167
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Euhm.. nee?
pi_77928201
We hebben zelfs eens meegemaakt dat de mevrouw van de klantenservice zei dat de mensen die via zo'n callcenter voor ze werken op provisiebasis werken, dus wel vaker dingen beloven die niet waar zijn.................
pi_77928299
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef Windigo het volgende:
@Isa: Ik ga vanavond denk ik een DK maken op Haomarush. Zijn jullie er dan ook? En wat was je char ook al weer?
Sorry, had de hele dag visite Op sommige dagen komt iedereen zomaar binnenvallen. Ben nu soep aan het maken en neefje eet hier nog mee, maar die wilde voor Uri Geller naar huis want tante heeft geen tv

Dus na 20:30 ben ik er sowieso.

Dus: Haomarush, absoluut Horde maken. Guild = Excesse. Mijn chars zijn Malacasta en Rigell (twee keer een L) waarvan alleen Malacasta in Excesse zit omdat ik op Rigell mijn eigen guild heb gemaakt. Ross heet Khalten of Crueila. Die kan je ook aanspreken en zeggen dat Saskia online moet komen (in het Engels graag )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77928414
Deze Khalten?
pi_77928431
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Deze Khalten?
Nee, die zit dus op Kel'Thuzad, je moet Haomarush hebben

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77928468
Ach natuurlijk
pi_77929984
Straks zitten we allemaal nog te WoW-en!

Over akelige klantenservices gesproken.
Ik belde vandaag met CZ met een klacht. Wij hebben namelijk een rekening gekregen voor aanvullend tandarts werk die we niet helemaal begrepen. Manlief belde vorige week met de klantenservice, werd netjes te woord gestaan, nota werd toegelicht en wij tevreden. Maar, wij wilden het bedrag graag in termijnen betalen. Geen probleem volgens klantenservice-mevrouw, we moesten wachten op de eerste acceptgiro .
Je raadt het al: deze week werd het volledige bedrag automatisch geincasseerd. Ik was boos ! Bel ik dus naar de bewuste klantenservice (en nee geen spoortje LIEFDE te bekennen hoor ) en ze wist me doodleuk te vertellen dat ze niet aan 'termijnen' deden. En dat ik het zelf maar moest laten storneren en dan opnieuw moest bellen met de financiele afdeling om te proberen om iets te regelen.

Stelletje mafkezen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77930410
ik storneer gewoon en laat hun wel bellen

Sporten gedaan. net zelf twee kipburgers gemaakt. Nu heerlijk met een biertje op de bank
pi_77930688
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik storneer gewoon en laat hun wel bellen

Sporten gedaan. net zelf twee kipburgers gemaakt. Nu heerlijk met een biertje op de bank
Het gaat me om het principe. De rekening was echt niet zo hoog en bracht ons helemaal niet in de problemen of zo. Maar als je als klantenservice zegt dat je een acceptgiro voor termijnen stuurt en je schrijft vervolgens het hele bedrag af, ben je in mijn ogen onbeschoft.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77931570
Ik vind Rita Verdonk bij DWDD echt een naar mens..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 februari 2010 @ 20:15:02 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77931623
Rita . Dom wicht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_77931711
Matthijs vroeg of ze een mediatrainer had: 'Al lang niet meer! ........ Nooit gehad ook!'
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:22:04 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77931888
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
Matthijs vroeg of ze een mediatrainer had: 'Al lang niet meer! ........ Nooit gehad ook!'
Ze liegt dus ook nog.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:22:21 #252
3878 Vork
Manisch creatief
pi_77931904
Goedenavond gespuis. Hoe vergaat het jullie?
pi_77932219
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze liegt dus ook nog.
What else is new Ik vind haar echt een onbetrouwbaar type.
pi_77932283
mijn middagdutje liep iets uit, ik schrok om 17.15uur wakker fijn weekend allemaal, X-Factor kijken en dan op tijd te bed en dan morgen genieten van de sauna
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:34:49 #255
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77932417
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef Vork het volgende:
Goedenavond gespuis. Hoe vergaat het jullie?
Goos hoe gaat het met jou dan ?>???
hehe lang niet gesproken enzo

Mare moet nu wel ff rennen naar mijn werk toe
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77932498
Jij ook fijn weekend!!

Ik ben home alone.. Straks Lie to Me kijken
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:39:29 #257
3878 Vork
Manisch creatief
pi_77932647
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef MissHobje het volgende:
Goos hoe gaat het met jou dan ?>???
hehe lang niet gesproken enzo

Mare moet nu wel ff rennen naar mijn werk toe
Goed ook. Druk met het zoeken naar ander werk en eventuele werkoplossingen. Waarschijnlijk ga ik een tijdelijke opdracht combineren met mijn huidige baan. Beetje vaag allemaal, maar goed voor mijn cv zullen we maar zeggen. volgende week weet ik meer.
pi_77933333
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe los je 't op, dan? geld terug en een zoen van de juf?
Nou ja, dat hangt natuurlijk sterk van de aard van de klacht af - soms peuter ik een stevig bedrag aan compensatie los, soms is er alleen wat betere uitleg over iets nodig, en soms dwing ik een winkelmedewerker om op blote knietjes sorry tegen de klant te gaan zeggen. Heel divers.

En nee, ik zeg niet waar ik werk. Krijg ik vast op mijn kop als mijn baas gaat zitten googlen.
pi_77933777
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef minilot het volgende:

[..]

En nee, ik zeg niet waar ik werk. Krijg ik vast op mijn kop als mijn baas gaat zitten googlen.
De branche?
pi_77933828
TVP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')