Van wie moet je eigenlijk? als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je nagaan, wij 'moeten' nog vier dagen.....
Voor mijn dochter. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om thuis te blijven. Ze geniet er zo van! Vandaar ook dat het woordje moeten tussen aanhalingstekens staat....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Van wie moet je eigenlijk? als je er zo'n hekel aan hebt?
Top.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn broertje belde net dat hij heel veel zin heeft om te komen logerenHij komt van zondag tot donderdag en hij had heel veel zin in koken, bakken, muziek luisteren en zo
Die week hebben wij een weekje later zodat het zuiden hem nu kan hebben. Lief hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor mijn dochter. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om thuis te blijven. Ze geniet er zo van! Vandaar ook dat het woordje moeten tussen aanhalingstekens staat....
En de kinderen hebben hier in het Zuiden gewoon een week vakantie!
Wat leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn broertje belde net dat hij heel veel zin heeft om te komen logerenHij komt van zondag tot donderdag en hij had heel veel zin in koken, bakken, muziek luisteren en zo
Dat jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leukHij treft het maar, met zo'n zus
Ik in juli.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb pas eind april een weekje vrij, wat duurt dat nog langgggggggggggggggggggggg
Maar nu wel weekend
Nee, niet slim. Daarvoor zijn de headsets uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef minilot het volgende:
Mijn nek zegt 'knak' als ik naar rechts buig. Ik heb even geteld, en ik pleegde vandaag meer dan honderd telefoontjes, met hoorn tussen schouder en kin. Niet slim!
Ik doe niet meer zonderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef minilot het volgende:
Ik héb een headset, maar die zit niet lekker.Keertje een andere zoeken, denk ik..
Zal ik ze ook eens turven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Honderd telefoontjes?Hemeltjelief, wat voor baan is dat?
Ik heb geen balie, ik heb een kantoor voor mezelf met een hele dikke deur. Gelukkig. Collega's kijken altijd heel voorzichtig door het glaasje of ik aan de telefoon ben. Dat voordeel ben ik ook kwijt met een headset.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe niet meer zonderVind het typen ook makkelijker, je hebt je handen vrij! Alleen zien mensen aan de balie niet altijd dat je aan het bellen bent, dus dat geeft nog wel eens lastige verwarrende bizarre gesprekken
Nou ja, ik heb een beetje een telefoonfobie, he. Als ik iemand moet bellen, doe ik dat het liefst als mijn collega er niet isquote:
Ik speel de baas over de klantenserviceafdeling van een bedrijf met meer dan honderdvijftig winkels in Nederland. Zodra dingen heel heftig mislopen komen ze bij mij terecht. En vandaag besloot iedereen met z'n probleem onder een steen vandaan te kruipen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Honderd telefoontjes?Hemeltjelief, wat voor baan is dat?
Nja ik tref het ook met zo'n leuk gestoord broertje hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat leukHij treft het maar, met zo'n zus
Oh, ik heb toch niet net één van jouw mensen aan de telefoon gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik speel de baas over de klantenserviceafdeling van een bedrijf met meer dan honderdvijftig winkels in Nederland. Zodra dingen heel heftig mislopen komen ze bij mij terecht. En vandaag besloot iedereen met z'n probleem onder een steen vandaan te kruipen!
Nou, de meeste dingen worden er al uitgefilterd voordat ze op mijn bureau komen, maar zo nu en dan wel akelig zware gevallen in dit kantoortje, ja. Nou hou ik heel erg van boze mensen, dus dat geeft niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
En dan moet jij besluiten of die klacht gerechtvaardigd is? Vaak boze mensen, of niet?
Geen callcenter of zoiets, hè? Gewoon de afdeling binnen een bedrijf waar boze brieven en 'ik stap naar Radar!'tjes gesust worden door een vlekkeloze afwikkeling.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik heb toch niet net één van jouw mensen aan de telefoon gehad?
Och, er loopt wel eens iets scheef in één van onze winkels. Het meeste is wel op te lossen door een luisterend oor en een flinke dosis ongerepte ZONNIGHEID mijnerzijds!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
HahahaEn wat is er dan misgegaan met de klantenservice, voordat iemand zoiets roept aan de telefoon?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, Sunny: da's heftig! Maar gelukkig is hij nog niet zo oud, dan.
Ah zoiets.. al heb ik daar ook wel eens mot mee gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef minilot het volgende:
[..]
[..]
Geen callcenter of zoiets, hè? Gewoon de afdeling binnen een bedrijf waar boze brieven en 'ik stap naar Radar!'tjes gesust worden door een vlekkeloze afwikkeling.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Sun, wat leuk dat jij zo met je broertje optrekt! Die van mij is nog hevig aan het puberen, dus ik moet nog even wachten op dat soort gezelligheid.
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah zoiets.. al heb ik daar ook wel eens mot mee gehadMaar dat was met iets zonder vestigingen
Dat is inderdaad bijzonder! Heel veel plezier, jullie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor!! Maar ik heb dan ook wel een heel bijzonder broertje. Hij heeft het Williams syndroom en is dus niet te vergelijken qua ontwikkeling met 'gewone' kinderen. Behalve hormonaal, dat lijkt allemaal wel te werken. Dus moet hem goed in de gaten houden als hij op internet gaat
![]()
Oh my. Je zult toch een knorrige dag hebben en dan een blijmoedig jubelende klantenservice-dame aan de lijn krijgen. De shockquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijzonder! Heel veel plezier, jullie!
Ik ga expres voor het verrassingselement.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh my. Je zult toch een knorrige dag hebben en dan een blijmoedig jubelende klantenservice-dame aan de lijn krijgen. De shock
Euhm.. nee?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.
Sorry, had de hele dag visitequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef Windigo het volgende:
@Isa: Ik ga vanavond denk ik een DK maken op Haomarush. Zijn jullie er dan ook? En wat was je char ook al weer?
Nee, die zit dus op Kel'Thuzad, je moet Haomarush hebbenquote:
Het gaat me om het principe. De rekening was echt niet zo hoog en bracht ons helemaal niet in de problemen of zo. Maar als je als klantenservice zegt dat je een acceptgiro voor termijnen stuurt en je schrijft vervolgens het hele bedrag af, ben je in mijn ogen onbeschoft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik storneer gewoon en laat hun wel bellen
Sporten gedaan. net zelf twee kipburgers gemaakt. Nu heerlijk met een biertje op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |