Wij doen dat in de zomer tijdens de kermissenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben er helemaal niet rouwig om dat hier in deze regio geen carnaval gevierd wordt. Lijkt mij ook helemaal niets om verplicht een paar dagen lang als een malloot verkleed jezelf al hossend een slag in de rondte te zuipen.
Good for you! Heerlijk gevoel is dat....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een enorme aanval van: ondanks mijn gammele gezondheid die best nare effecten heeft op mijn leven helaas, ben ik echt een enorme bofferd in dit leven
Je weet nooit hoe dingen gaan lopen maar tot nu toe ben ik al heel wat jaren heel erg gelukkig.. en ineens besefte ik mij dat toen ik in de pan pastasaus stond te roeren, zonnetje erbij, meefluitend met een leuk muziekje...
Ik word wee op mijn oude dag
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een enorme aanval van: ondanks mijn gammele gezondheid die best nare effecten heeft op mijn leven helaas, ben ik echt een enorme bofferd in dit leven
Je weet nooit hoe dingen gaan lopen maar tot nu toe ben ik al heel wat jaren heel erg gelukkig.. en ineens besefte ik mij dat toen ik in de pan pastasaus stond te roeren, zonnetje erbij, meefluitend met een leuk muziekje...
Wonen die bij jullie inquote:
Nee maar ze zijn wel vaak hier! Dus de kans is aanwezig dat wanneer ik mijn huisje rondkijk, ik ze ergens aantref!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
Het klinkt heerlijk! Het klinkt ook als iets wat ik zelf wel eens zou willen maken.... Eens even afwachten hoe ze smaken bij jou DE!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net (ontbijt)repen gemaakt.. t ziet er erg lekker uit, t moet nog afkoelen maar ben heel benieuwd.
(gedr. abrikozen, gedr. vijgen, gedr. mago, met bloem, honing, appelsap, haver/honingcrunchies ... even mixen zodat t klein wordt en bakken in een vorm bekleed met bakpapier. 20 minuutjes op 190 graden)
Ziet er spannend uit.quote:
Ha, tof! En bedankt voor het recept. Ik heb ook al eens dit soort repen gemaakt, maar dat was gewoon alle vruchten en nootjes en granen in een pannetje verwarmen met wat honing, en daarna in een bakblik laten uitharden in de koelkast. Zat geen bloem in.quote:
Goede''morgen'' Hobjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:03 schreef MissHobje het volgende:
zo heb net ontbijt op, heb net wat te kort geslapen maar voel me wel ok.
FF douchen en dan toch even sporten, krijg ik weer energie van en dan kan ik 2 dagen niet sporten en dan de hele week weer
Sport is verslavend
Kun je nagaan, wij 'moeten' nog vier dagen.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:Ik heb de carnaval op school ook weer overleefd. Moet zeggen dat het relatief leuk was. Kids hebben zich heel goed gedragen en de magiėr die een show gaf aan groep 7 en 8 was ook onwijs leuk! Hij heeft een paar trucs uitgelegd en een heel aantal kinderen wilde dit weekend gaan oefenen
![]()
Hoewel ik carnaval haat heb ik best een goede dag gehad. Ben nu wel helemaal gaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |