Ik dacht dat jij Jagermeister helemaal niet lekker vond.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
indeed! indeed
we hebben de Jagermeister van Sigma gekaapt
Zaterdag naar Edinburg!quote:
Zondag naar Lampegat!quote:
Ik ook. Hoewel het plan van mijn vriend en een vriend van hem om als Troetelbeertjes te gaan me wel tof leekquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd ook echt alles onder de rivieren in deze tijd van het jaar.
In Lampegat overnacht ik dan wel van zondag op maandag. Voor wat er van slapen komt danquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zondag naar Lampegat!
Maandag naar Lappegat!
Hoe ga je verkleedt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Merel het volgende:
[..]
In Lampegat overnacht ik dan wel van zondag op maandag. Voor wat er van slapen komt dan
Bouwvakkerquote:
Foto's!quote:
Blijft tof hè?!quote:
Dat klinkt niet heel aantrekkelijkquote:
Oké oké, ik ga als kei-aantrekkelijke bouwvakker, zo duidelijk??quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aantrekkelijk
Zoals die dames in de clip satisfaction van Benny Benassie? Lijkt me wel fris met dit weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Oké oké, ik ga als kei-aantrekkelijke bouwvakker, zo duidelijk??
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n Bennie Benassi - Satisfaction bouwvakster?
er zit een bestuurslid bijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Californium het volgende:
Jagermeister van de sigma gejatdat ga ik zeggen hoor
En zaterdag naar Edinburgh!!! Mag ik mee in de koffer... Ik mag van de vakantie pas weer
GMTAquote:
Dat gaat dan weer een beetje verquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n Bennie Benassi - Satisfaction bouwvakster?
welke?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zit een bestuurslid bij
De site wel, maar hij laadt je foto's niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, bij mij doet 'ie 't gewoon! Heb je geen typfout gemaakt misschien?
Man? vrouw?quote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Waarom zit je mobiel te fokken als het zo gezellig is Moblo?
Nope, die heeft zich al voorgesteld heurrr.quote:
Lang!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Sjaapje het volgende:
- is jaloers op AKnynke dat ze haar vriendje ziet! Vandaag exact 4 maand geleden voor mij... -
Sjaapje, vier maanden!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Sjaapje het volgende:
- is jaloers op AKnynke dat ze haar vriendje ziet! Vandaag exact 4 maand geleden voor mij... -
Heb je eigenlijk ooit nog wat gehoord van McWhat'shisnameoyesdroplulwasit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
Jullie hebben tenminste vriendjes.
Ik heb een stuk kaas op en nou voel ik me dikMaar het lag in de koelkast naar me te roepen. Heb de rest voor de zekerheid maar weggegooid.
Nope.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef conleche het volgende:
Heb je eigenlijk ooit nog wat gehoord van McWhat'shisnameoyesdroplulwasit?
Ook die doen het hier gewoon!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef P.F het volgende:
[..]
De site wel, maar hij laadt je foto's niet!
Ik ook hoor! Omdat de naam op Japie lijkt ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt steeds gedacht dat je een man was, Sjaapie.. Hoe ik daar nu bij kwam...
Hey!! Ja in de winter is het ook wel wat moeilijker en als je dan uit je hardloopritme raakt..........kan je misschien op de loopband in je sportschool, of ben je geen lid van één?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik hoor aan de andere kant .. *grin maar ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Nu ik al een maand stilsta met afvallen merk ik dat mijn motivatie ietsjes minder is en ik, misschien omdat het winter is? meer behoefte krijg aan winters/hartverwarmend eten/carbs etc... (hardlopen doe ik braaf, vind het leuk maar dat stomme weer steeds zorgt dat ik uit mijn ritme raak dus dat is ook vervelend)
wat doe ik daartegen?(ja niet doen, maar goed, das makkelijk gezegd nietwaar?) en stilstaan is normaal toch? (heb wat herkenning nodig denk ik
)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey!! Ja in de winter is het ook wel wat moeilijker en als je dan uit je hardloopritme raakt..........kan je misschien op de loopband in je sportschool, of ben je geen lid van één?
En vooral niet toegeven aan die carbs. Daar krijg je pas echt trek van. Als je zin hebt in iets warms: gekookt eitje doet wonderen. Ook altijd handig: stukjes kip in de koelkast, of magere gehaktballetjes, bij trek neem je daar dan wat van, al of niet genuked in de magnetron
Ik ben al sinds september heel goed bezig, afscheid genomen van slechte gewoontes (door de weeks wijn drinken bijvquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef conleche het volgende:
Ah ja, morgen weer een dag!!Ik ken het ook hoor, weet precies hoe het moet, maar ik vind het ook naar hardloopweer nu en ga wel naar de sportschool, maar dat zet minder zoden aan de dijk. En ik heb ook een piccolientje op vandaag. Was wel lekker trouwens.
Die gehaktballetjes en kip, dat blijft echt best lang goed als het al gegaard is, zeker een dag of 4!
is goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
DE!morgen ga ik inhoudelijk op je reageren, want daar ben ik nu niet echt meer toe in staat
!
owhquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
slapen? Ik moet nog naar huis fietsenzit nu naar de avonturen van 'Sorryman' te kijken
maar m'n vriendje doet gek, dus nu heb ik niet zo'n zin meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Sjaapje het volgende:
raar raar????quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar m'n vriendje doet gek, dus nu heb ik niet zo'n zin meer...
ik weet het niet. Ik ga er vanuit dat ik er morgen achterkom. We shall see. Nu ga ik proberen te slapen. Weltrusten!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
raar raar????![]()
of afstudeer-promoveer-raar?
ik weet het niet, t is deze keer echt anders. K heb dus belabberd geslapen..Even ontbijten en dan richting bus en trein enzo..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. Nynke, ik gok op promoveer-raar
tsja, mijn ouders wonen in kwakveenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Merel het volgende:
En ik woon in Kabbelgat, maar boven de rivieren zijn die namen opeens zo stom
bij mij ook gewoon. heb je soms een oude versie van firefox pf?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook die doen het hier gewoon!
je kan gegaard vlees ook invriezen. is vroj snel ontdooid, zeker in de magnetronquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben al sinds september heel goed bezig, afscheid genomen van slechte gewoontes (door de weeks wijn drinken bijv![]()
) en ben braaf ritme gaan aanbrengen in mijn hardlopen maar idd, als je ritme er dan uitgaat door zoiets als t weer is t wel ff lastig..
dag of 4... klinkt goed. Ga t zeker eens proberentnx
ja, zoiets konden we hier ook raden jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef motorbloempje het volgende:maaaaaaaaaaaaaaan ik heb echt teveel gedronken gisteren
huuuquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, zoiets konden we hier ook raden ja
Have fun Nynke!!quote:
Mijn sportschool doet elke 1e zondag van de maand spinnen op klassieke muziek. Ik moet echt een keertje gaan kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga vanavond m'n spinningles en thema geven![]()
Heb bijna allemaal maar (oude,klassieke) rocknummers. Ben benieuwd hoe dat bevalt
Ik duim voor je dat ie gewoon een slecht humeur had.quote:
Echtquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn sportschool doet elke 1e zondag van de maand spinnen op klassieke muziek. Ik moet echt een keertje gaan kijken
Dat lijkt me echt vreselijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn sportschool doet elke 1e zondag van de maand spinnen op klassieke muziek. Ik moet echt een keertje gaan kijken
Gister ging toch wel? Mijn eetlust is echt beroerd latelyquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet weer te weinig de laatste tijd XM.
Sluit ik me bij aan.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet weer te weinig de laatste tijd XM.
Ik ben wel heel benieuwd wie daar op af komt!quote:
Stress-volle zaken allemaal, en alles tegelijk.. Kan me voorstellen dat dat een weerslag op je eetpatroon heeft. Ik hoop dat het iets is waar je doorheen kan komen. En dat met de eerste warme zonnestralen je lijf weer meer gaat meewerken, je er achter komt dat 30 helemaal niet anders voelt dan 29, je lekker kan genieten van een weekendje Brugge en dat het bevolkingsonderzoek ook allemaal zonder problemen verloopt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk op m'n werk, Duvel ook, veel te volle weekenden steeds, morgen bevolkingsonderzoek waar ik toch stiekem erg tegenop zie, ik word 30 binnenkort en dat vind ik echt niet leuk.. de winterperiode is voor mij altijd 'lastiger' omdat m'n lijf minder wil dan dat ik zelf wil.. Nouja, dat dus.
Das lief van jequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Stress-volle zaken allemaal, en alles tegelijk.. Kan me voorstellen dat dat een weerslag op je eetpatroon heeft. Ik hoop dat het iets is waar je doorheen kan komen. En dat met de eerste warme zonnestralen je lijf weer meer gaat meewerken, je er achter komt dat 30 helemaal niet anders voelt dan 29, je lekker kan genieten van een weekendje Brugge en dat het bevolkingsonderzoek ook allemaal zonder problemen verloopt!
En tot die tijd zijn er genoeg mensen hier die je in de gaten houden
Goh, heb je soms gedronken gisteravond?quote:
neuh....quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goh, heb je soms gedronken gisteravond?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
bier drinken in de bestuurskamer met youtubefilmpjes!!!!
Nee het nieuwste van het nieuwste maar wel mac os x. Ik probeer het zo nog een keer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij ook gewoon. heb je soms een oude versie van firefox pf?
Er staat maar één taart op m'n site die niet op m'n Hyves staat hoor, dus je mist niet veel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het nieuwste van het nieuwste maar wel mac os x. Ik probeer het zo nog een keer.
Nog even een duit in het spreekwoordelijke zakje:quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
maaaaaaaaaaaaaaan ik heb echt teveel gedronken gisteren
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
de neuh... was dan ook vrij sarcastisch bedoeld
FIBBE van IKEAquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
Ik zoek trouwens een vuilnisbak, maar ik vind het nog al zonde om daar geld aan uit te gevenOf nou ja.. Het is zo iets stoms om te kopen
Iemand tips voor een goedkope/goede
?
Gewoon bij de blokker danwel xenos, voor een tientje heb je een hele grote (voor vuilniszakken), maar ze hebben ook vast kleinere. Ik weet niet precies wat je zoekt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
Ik zoek trouwens een vuilnisbak, maar ik vind het nog al zonde om daar geld aan uit te gevenOf nou ja.. Het is zo iets stoms om te kopen
Iemand tips voor een goedkope/goede
?
Zijn dat die prullenbakken van richting de 100 euro? Waarna je spontaan geen geld meer hebt om iets te kopen dus ook niets om weg te gooien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Adelante het volgende:
Die strakke touchbins van Brabantia hebben we hier, betaal je wel voor maar heb je ook wat
Wij hebben twee van die retro-exemplarenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Adelante het volgende:
Die strakke touchbins van Brabantia hebben we hier, betaal je wel voor maar heb je ook wat
Plastic bakken staan zo pauper in je yuppenkeukenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zijn dat die prullenbakken van richting de 100 euro? Waarna je spontaan geen geld meer hebt om iets te kopen dus ook niets om weg te gooien?Blijven ze wel langer schoon/mooi.
Af en toe zijn ze wel eens in de aanbieding of op iBood ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zijn dat die prullenbakken van richting de 100 euro? Waarna je spontaan geen geld meer hebt om iets te kopen dus ook niets om weg te gooien?Blijven ze wel langer schoon/mooi.
Die hebben wij ook! In het hoog. Omdat ik de neiging heb om dingen ernaast te gooien van een zekere hoogtequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef conleche het volgende:
Ik heb de retrobin van Brabantia. Vooral in kleine ruimtes moet je er eentje hebben die goed afsluit en die van Brabantia doen dat echt veel beter dan zo'n goedkoop ding van Blokker.
[ afbeelding ]
je hebt geen eetlust omdat je beroerd weinig eet lieve schat (kleine maag = snel vol. lage stofwisseling = geen honger). en ik wéét dat het voor jou extra moeilijk is om iets te eten als je geen zin hebt (want als je geen trek hebt word je natuurlijk meteen 3 keer zo dik van dat wat je eet, je zit immers al vol, om maar even zo'n voorbeeld van een waangedachte uit te spreken die mensen kunnen hebben).quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gister ging toch wel? Mijn eetlust is echt beroerd lately.
ik kijk naar de grammen, niet de precentages. ik eet ook meer eiwit...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm... ik zit heel ontopic mijn voedingsdagboek in te vullen op dieetizicht maar nu zegt dat ding dat de aanbevolen percentages waar je je energie uit haalt zijn: 9% uit eiwitten, 40% uit koolhydraten en 20-40% uit vetten. Zo kom je toch niet eens aan 100%?Maar ja, meer eiwitten zal wel niet zo'n kwaad kunnen lijkt me.
Ik zit nu op 19-55-26 dus als ik alleen nog groente en vlees toevoeg moet het goedkomen voor vandaag.
Maar 1300 kcal exclusief die laatste D, da's minder dan ik dacht!
Als ik met z'n 2en was zou ik ook de grote hebben genomen, maar nu in mijn eentje duurt het anders te lang eer hij vol is.En scheelt ook in aanschaf: die van mij was ± 45 ¤ en die van jou zo'n 80 ¤ geloof ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die hebben wij ook! In het hoog. Omdat ik de neiging heb om dingen ernaast te gooien van een zekere hoogte
Ik woon in Tsjechie. Niet echt lekker warm zeg maar. Sowieso hebben ze hier het gezonde eten niet uitgevonden. Vlees en aardappelen. Toch zie je hier heel erg weinig dikke mensen. Vooral vrouwen hebben vaak een figuurtje om je vingers bij af te likken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
TyVole, in welk buitenland woon je? Vriendinnetje van mij is 5 jaar geleden in Italië gaan wonen en daar heel erg afgevallen. Dat zou ik dus niet kunnen, ik zou me volvreten aan pasta en pizza
Van dat gegalvaniseerd staal is altijd zo vet...quote:
Wanneer ist?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef conleche het volgende:
Oh het komt nu wel heel dichtbij die USA, heb zojuist akkoord gegeven op een offerte vliegticket/autohuur!!!
Ik vind hem niet heel lelijk, maar sluit hij wel goed af? Anders gaat die zeecontainer van je al snel stinken naar een vuilcontainer!!quote:
Ja, maar misschien is ie te breed..... Hmmmmmm...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van dat gegalvaniseerd staal is altijd zo vet...
Die heb ik als wasmand!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is ie te breed..... Hmmmmmm...
Dees: [ afbeelding ]
maar die moet je zelf optillen dat is ook vies!
Wij ook, maar de was ging stinken omdat ie zo dicht was. Nu hebben we een wasmand met gaatjes en staat de bak op het teraas met een plant er in.quote:
Dan wacht ik nog wel even een maandje of 2quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel lelijk, maar sluit hij wel goed af? Anders gaat die zeecontainer van je al snel stinken naar een vuilcontainer!!![]()
Srsly, ik weet dat je er niet veel geld aan wilt uitgeven, maar in dit geval zou ik het wel doen en die 45 euro ophoesten. Vooral in de zomer is het anders een ramp volgens mij.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hebt geen eetlust omdat je beroerd weinig eet lieve schat (kleine maag = snel vol. lage stofwisseling = geen honger). en ik wéét dat het voor jou extra moeilijk is om iets te eten als je geen zin hebt (want als je geen trek hebt word je natuurlijk meteen 3 keer zo dik van dat wat je eet, je zit immers al vol, om maar even zo'n voorbeeld van een waangedachte uit te spreken die mensen kunnen hebben).
maar je houdt het zelf in stand op deze manier. je bent weer heel hard op weg naar net zo slecht eten als je deed toen je hier net kwam, zonder dat je het zelf in de gaten hebt lijkt het wel...
eet nou alsjeblieft nog 3 boterhammen extra vandaag...
of doe wat ik voorstelde: smeer gewoon s ohctends brood en neem het mee en eet het op. punt. zonder nadenken, zonder twijfelen, zonder kiezen, zonder te gaan nadenken of je wel trek hebt...
Ohquote:
Daar kom je in de zomer nog wel op terug, als het ELKE DAG stinktquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh. Het was de goedkoopste op van die site
. Maar ik zou zelf naar de Blokker/Xenos gaan ofzo, het is maar een prullenbak en als ie snel stinkt moet ie gewoon wat vaker geleegd worden.
Ja maar, van een prullenbak die wel goed dicht gaat zal het toch niet minder gaan stinken? Dan stinkt het alleen als je de deksel optilt en dat is ook smerig ...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar kom je in de zomer nog wel op terug, als het ELKE DAG stinkt
Co, hoe tof!! Neem je je hondebeestje mee? Voor de route-66-fantasie?
Oh die weet je nog , die fantasie!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar kom je in de zomer nog wel op terug, als het ELKE DAG stinkt
Co, hoe tof!! Neem je je hondebeestje mee? Voor de route-66-fantasie?
Alles dus. Geen kantine / supermarkt tot m'n beschikking op het werk of in de nabije omgeving.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Wolve000 het volgende:
XM: maak een planning, neem mee wat je niet ter plekke kan krijgen en houd je aan de planning, niet aan je gevoel.
Stinkt toch minder, omdat er minder zuurstof bijkomt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar, van een prullenbak die wel goed dicht gaat zal het toch niet minder gaan stinken? Dan stinkt het alleen als je de deksel optilt en dat is ook smerig ...
Echt tof co!! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Ga je helemaal in je uppie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die weet je nog , die fantasie!!!![]()
Maar nee. Hij mag niet mee, toch iets te lastig en het is echt een lange reis, 14 uur zonder een pipi..........dat lukt hem niet.(ik weet bovendien niet of het überhaupt wel mag, zo'n beest invoeren. )
Ja, er zit misschien wel spek (je eigen woordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alles dus. Geen kantine / supermarkt tot m'n beschikking op het werk of in de nabije omgeving.
Zal het eens proberen. De minneola's zitten nog steeds in m'n tas.
Misschien moet ik volgende week maar weer eens kijken of ik weer salades kan maken voor de lunch. Dat gaat er beter in geloof ik!
@co: ik word niet te dun hoor, heb nog behoorlijk wat spek op de botten en een lovehandle als ik zit
Nee joh!! Met een vriend! Ik ben best een einzelgänger, maar dat zou ik wel te lang en te eenzaam vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt tof co!! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Ga je helemaal in je uppie?
Nou, gelukkig maar. Je organen moeten toch ergens heen als je zit, waardoor het soms net kan lijken of je een rolletje hebt. Ik zou me echt zorgen gaan maken als mijn buik in zittende toestand net zo plat is als staand.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
@co: ik word niet te dun hoor, heb nog behoorlijk wat spek op de botten en een lovehandle als ik zit
Ziet er lekker uit!! Ik heb nog zo'n ding liggen, misschien morgen maar doen, want olijven en kappertjes heb ik ook nog wel in huis!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef P.F het volgende:
Dit is echt lekker by the way:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=597394&rq=paprika+kappertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik vannacht goed geslapen en voel ik me vandaag een stuk beter dan gisteren. Maar m'n lippen zijn kapot en m'n neus ook. Ik hoop dat ik komende nacht ook goed slaap, zodat ik morgen toch even bij m'n moeder langs kan.
Niet meer actief op Fok!
Ah, die purol kan ik wel gebruikenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Vik: [ afbeelding ]
En ik zou vandaag nog bij je moeder langsgaan eigenlijk![]()
!
Wat grappig!! Je hebt ook heel leuke Latinachtige muziek als je youtubed op conleche!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet als ik conleche zie staan steeds denken aan een liedje dat we vorige week op concert hebben gezongen, was heel leuk!en een groot succes
Ik heb ook altijd droge lippen, en ik zweer bij Kamillosanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef P.F het volgende:
Ik heb gister purol ontdekt en ik heb ALTIJD droge lippen en dan gaat het even goed (een uur, een dag, een week) en purol maakte mijn harde lippen in een keer super zacht! Awesome Mike!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, dat klinkt toch wel zorgelijkEcht geen risico nemen met verkoudheid
Maar kan me voorstellen dat het heel rot voelt
![]()
LB,arroz con leche is echt smérig johVind ik dan!
Ah, je voornemen om de drank ook te laten staan, heb je al laten varen inmiddels?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef Merel het volgende:
O - 2 krentenbollen
L - panini met kaas en salami, half hard bruin broodje heksenkaas, beker melk
Straks een kijken of ik hier nog fruit kan vinden voor tussendoor. Lunch was vet, dus vanavond moet gezonder. Ik ga proberen de bitterballen op de borrel te weerstaan
Les 1: handel zo min mogelijk zaken per msn/sms af, telefoon is al beter, maar altijd beter face to facequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef P.F het volgende:
Oh, ik heb wel eens ruzie met het vriendje.. Bij hem heb je de fase: geen afspraak, een voorstel/mogelijke afspraak en een afspraak.
Dusss toen ik maandag zei: zullen we woensdag naar de film?
Zei hij: leuk! dan ga ik proberen het pathé pasje te lenen van die en die..
En omdat ik woensdag ochtend niets zei over de film omdat ik nog aan het slapen was.. En er woensdag eind van de middag over begon was het logisch dat als hij andere plannen had het niet hoefde te melden want het was geen definitieve afspraak.
Mijn punt: als er een voorstel is en je kan niet meer moet je dat zeggen. dan is er geen probleem. (Ik vond sowieso wel dat het al een echte afspraak was maar goed)
zijn punt: er was geen definitieve afspraak dus hoefde ik niets te zeggen.
Toen vonden we elkaar echt verschrikkelijk (was via de sms/telefoon) maar 2 uur later was alles weer goed, dat dan weer wel!
Nog zoeter en viezer en brrr. Maar ik vind rijstepap ook goor, eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]het is gewoon rijstepap toch? Dat vind ik wel lekker
En ohja, verkouden/ziek bij een zieke moeder langs is misschien ook niet verstandig... hmmm vervelend!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoi,
even een uurtje thuis voor ik naar Zwolle ga om dat portfolio in te leveren. Ik heb moedernieuws. Zal even de mail van m'n zus copy pasten:Getsie zeg... ik hoop dat je langskan, zou wel fijn zijn om haar even te zien,kan ik me zo voorstellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik vannacht goed geslapen en voel ik me vandaag een stuk beter dan gisteren. Maar m'n lippen zijn kapot en m'n neus ook. Ik hoop dat ik komende nacht ook goed slaap, zodat ik morgen toch even bij m'n moeder langs kan.
Sterkte in ieder geval
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hahaha.. Ja over msn vind ik hem sowieso een sukkel... (We leerden elkaar 3 jaar geleden kennen.. Ik sprak wel eens met hem over msn en ik dacht god wat een faalhaas.. Totdat ik hem zag dan was het weer BOEM kriebels.. Door dat stomme msn heeft het 1,5 jaar geduurdquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Les 1: handel zo min mogelijk zaken per msn/sms af, telefoon is al beter, maar altijd beter face to face
God wat heb ik een boel miscommunicatie met mn ex gehad door dat kut msn
Nouja, ik heb het dan natuurlijk ook niet voor niks over mn exquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha.. Ja over msn vind ik hem sowieso een sukkel... (We leerden elkaar 3 jaar geleden kennen.. Ik sprak wel eens met hem over msn en ik dacht god wat een faalhaas.. Totdat ik hem zag dan was het weer BOEM kriebels.. Door dat stomme msn heeft het 1,5 jaar geduurd) En als wij normaal gesproken msnen wordt het altijd drama
Sms gaat best aardig.. Bellen ook wel maar IRL is echt het beste
Hij is nog steeds van mening dat hij er toen alles aan heeft gedaan om mij mee uit te vragen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het dan natuurlijk ook niet voor niks over mn ex![]()
Met mn huidige liefje kan ik prima smsen
Yep. Dan moet je niet 'overboeking' kiezen maar 'acceptgiro' en dan kan je ook gewoon dat kenmerk invullen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar hoe werkt dat ook alweer met acceptgiro's? Kan dat ook via internetbankieren?
Ok dan! Tof hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh!! Met een vriend! Ik ben best een einzelgänger, maar dat zou ik wel te lang en te eenzaam vinden.
salades zijn dan ook een stuk caloriearmer en minder voedend dan gewone belegde boterhammen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alles dus. Geen kantine / supermarkt tot m'n beschikking op het werk of in de nabije omgeving.
Zal het eens proberen. De minneola's zitten nog steeds in m'n tas.
Misschien moet ik volgende week maar weer eens kijken of ik weer salades kan maken voor de lunch. Dat gaat er beter in geloof ik!
Wat conleche zegt. Dan moet je niet het opmerkingen-veld invullen, maar er staat nog een ander veld (genaamd kenmerk of iets dergelijks), waar je het veel-cijferige getal kwijt kan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar hoe werkt dat ook alweer met acceptgiro's? Kan dat ook via internetbankieren?
heb bij een bank gewerkt en het internetbankier schermpje voor acceptgiro's is vrijwel hetzelfde als het schermpje dat wij op de bank moesten gebruiken om die dingen in te boeken (want dat gebeurde er met acceptgiro's die bij de bank door de bus werden gegooid: die moesten we als kas baliemedewerkers eind van de dag gewoon allemaal handmatig inboeken als overboeking...)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat conleche zegt. Dan moet je niet het opmerkingen-veld invullen, maar er staat nog een ander veld (genaamd kenmerk of iets dergelijks), waar je het veel-cijferige getal kwijt kan.
Zelf dubbelcheck ik het ingevulde getal altijd nog wel eventjes.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij is nog steeds van mening dat hij er toen alles aan heeft gedaan om mij mee uit te vragen.
Via msn: Eeeey. Als je toevallig eens een keer naar adam gaat.. Laat ff weten ja. Doeeei.
En dat een paar keer
Laatste poging: ja hoi ik heb een gala en ik wou eigenlijk niet gaan en nu wel en het is volgende week en ik snap dat je niet wil of kan dus denk er over na maar wil je mee?quote:
Beuh, lijkt me niet echt heel spannend werk...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb bij een bank gewerkt en het internetbankier schermpje voor acceptgiro's is vrijwel hetzelfde als het schermpje dat wij op de bank moesten gebruiken om die dingen in te boeken (want dat gebeurde er met acceptgiro's die bij de bank door de bus werden gegooid: die moesten we als kas baliemedewerkers eind van de dag gewoon allemaal handmatig inboeken als overboeking...)
Ik weet dat nog en ik weet ook dat je nog een optie had in die tijd: McDate en je huidige heette McGala. En toen je over allebei vertelde zei ik al: jij vindt McGala veeeel leuker. Maar jij zei toen dat het een player was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Laatste poging: ja hoi ik heb een gala en ik wou eigenlijk niet gaan en nu wel en het is volgende week en ik snap dat je niet wil of kan dus denk er over na maar wil je mee?
dus ik zo: o ja leuk ik kom wel (was 1 dag na mn laatste examen: ik dacht parteeeh! gezellie! met in mijn hoofd het laatse middelbareschoolgala)
was het in een kasteel... en diner met zn dispuut en eten koud lullen etc....
.. en iedereen: aaa is dat je vriendinnetjeen hij.. nee..
en ik steeds... neee.. ik zie hem pas voor de 2e of 3e keer gek!
en de rest: o het lijkt net zo
en dat is nu bijna 2 jaar geleden
Auw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Phaidra het volgende:
Purol, daar was mijn vader allergisch voor! Kreeg hij hele dikke lippen van. En het zat natuurlijk ook aan zijn handen, en toen moest 'ie plassen... Guess what... !Het was wel pijnlijk though.
Overeenkomsten van prijsontwikkeling in de huizenmarkt tussen deze en vorige recessies? Ik noem maar een zijstraat...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand een idee voor een scriptieonderwerp voor bij een economische studie? (Real estate)
He wat grappig, ik noem altijd een dwarsstraat!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Wolve000 het volgende:
Overeenkomsten van prijsontwikkeling in de huizenmarkt tussen deze en vorige recessies? Ik noem maar een zijstraat...
Ja, eh.... da's dan 50 euro vindersloon!quote:
Hmm, ja, dat is 'm geloof ik ook eigenlijk.... Maar zolang begrepen wordt wat ik bedoel, ben ik al een heel eind op weg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
He wat grappig, ik noem altijd een dwarsstraat!
Heb je al een opnameprogramma gedownload? Werkt je fancy ding al? Of kan je dan juist weer geen video opnemen? I dunno....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ben op zoek naar een liedje voor Fok!Idolsmaar kan niets bedenken om te zingen.. wil wel iets origineels en het moet niet te lievig zijn
ja, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb je al een opnameprogramma gedownload? Werkt je fancy ding al? Of kan je dan juist weer geen video opnemen? I dunno....
Als niet, kan je jezelf altijd nog een keer playbacken!
Het moet eigenlijk een hele makkelijke vraag zijn waar veel data bij te vinden isquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, eh.... da's dan 50 euro vindersloon!
Kijk maar wat je er mee doet, dat was zo het eerste wat in me op kwam. Heb werkelijk geen idee of zoiets onderzoekswaardig of te klein of juist te groot is...
[..]
Hmm, ja, dat is 'm geloof ik ook eigenlijk.... Maar zolang begrepen wordt wat ik bedoel, ben ik al een heel eind op weg.
Misschien Linger van The Cranberries? Het is niet al te lievig, maar of het origineel is weet ik niet zo goed...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ben op zoek naar een liedje voor Fok!Idolsmaar kan niets bedenken om te zingen.. wil wel iets origineels en het moet niet te lievig zijn
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd waar je mee komt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd waar je mee komt!
dank je wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
MoBlo!!! Ik heb even gezocht en je inzending van vorig jaar gevonden: wat kun jij tof zingen!!
Echt een fijne stem om te horen, en zo beheerstIk zal es nadenken over liedjes!
zegt me zo niets, maar zal 's gaan luisterenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iets van KT Tunstall?Of Room Eleven
Is het toch in elk geval voor jou origineelquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je wel!
[..]
zegt me zo niets, maar zal 's gaan luisteren![]()
Hey mop!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[SubtieleHerinnering]
Liefjens, jullie doen toch allemaal wel even mee he?
Kan tot en met zondag!
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
leukquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Oké, dus van 23 april t/m 16 mei in de USA (het is officieel, de aanbetaling is de deur uit!!) en dan van 30 mei t/m 17 juni naar Zuid Frankrijk. Als ik mij niet was, dan zou ik terstond jaloers worden.
![]()
Om het te vieren heb ik nog een appel en 3 blokjes kaas aan mijn lijstje toegevoegd. Kwam ik tegen in de koelkast, is wel niet van mij, maar leg ik er morgen wel weer wat voor terug.
nee, ik vind wortels echt heerlijk. maar dit is echt maagmisselijkheid (heb ze nu een half uurtje geleden gegeten)... heb ik wel vaker gemerkt als ik rauwe wortels heb gegeten, maar ik heb het niet altijd...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:00 schreef Wolve000 het volgende:
Is het niet net zoiets als wat je hebt met sommige soorten fruit, kwak? Of is dit iets wat pas later na een tijdje komt?
Boerenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik vind wortels echt heerlijk. maar dit is echt maagmisselijkheid (heb ze nu een half uurtje geleden gegeten)... heb ik wel vaker gemerkt als ik rauwe wortels heb gegeten, maar ik heb het niet altijd...
(edit: een hele harde boer laten hielp al een beetje)
Charmingquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik vind wortels echt heerlijk. maar dit is echt maagmisselijkheid (heb ze nu een half uurtje geleden gegeten)... heb ik wel vaker gemerkt als ik rauwe wortels heb gegeten, maar ik heb het niet altijd...
(edit: een hele harde boer laten hielp al een beetje)
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Oké, dus van 23 april t/m 16 mei in de USA (het is officieel, de aanbetaling is de deur uit!!) en dan van 30 mei t/m 17 juni naar Zuid Frankrijk. Als ik mij niet was, dan zou ik terstond jaloers worden.
![]()
Om het te vieren heb ik nog een appel en 3 blokjes kaas aan mijn lijstje toegevoegd. Kwam ik tegen in de koelkast, is wel niet van mij, maar leg ik er morgen wel weer wat voor terug.
Oh!! Over GA gesproken: ik ben bijna op het einde van SE 5 en heb eindelijk McArmy ontmoet, maar ik vind het 3x niks!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Nog even speciaal naar Kwakkie zwaaien![]()
Want ik wilde laatst wel iets gezelligs weer tegen je terugzeggen in het Greys Anatomy topic maar dan kregen we vast op ons duvel ivm offtopic en daarna vergat ik te PMen
Da's echt jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh!! Over GA gesproken: ik ben bijna op het einde van SE 5 en heb eindelijk McArmy ontmoet, maar ik vind het 3x niks!!![]()
Maar niet aan Muis vertellen.
Ik dacht dat dat een grapje was dat SF liedje, maar da's echt hè??
Van koolraap kan je wel lekkere gezonde patatjes maken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
Kwak, ik heb wel eens rauwe wortel gegeten, die witte bol, oude groente, ik werd daar zo ziek en misselijk van dat ik over mijn nek ben gegaan, mijn maag kon het gewoon niet verdragenMisschien jouw maag ook niet?
Je bent in de war met knolselderij denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Van koolraap kan je wel lekkere gezonde patatjes maken!
(Niet rauw dan he...)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer terug uit Zwolle en zie net in m'n mailbox dat ik een 8,6 heb gehaald op m'n eerste gebarencursus. Hoeiiii!Ook nog eens goed nieuws deze week. En zoals het nu staat ga ik morgen naar mijn mama en dan neem ik ook een fijn boek voor haar mee
.
Deed je dat dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En nog excuus dat ik wat vroeg conclusies trok mbt je moederbeterschap voor haar!!
Ik vond het maar heel raar dat je niet meteen in de trein was gestapt naar je moeder, maar had me niet gerealiseerd dat dat misschien niet verstandig was ivm bacteriën. My bad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deed je dat dan?. Ik heb eigenlijk sinds gistermiddag niks meer gelezen, dus dat ga ik straks even doen. Moet eerst even koken en zulks
.
dat zou ik heel jammer vinden... ben dol op rauwe harde groente. vind ik het allerlekkerste...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
Kwak, ik heb wel eens rauwe wortel gegeten, die witte bol, oude groente, ik werd daar zo ziek en misselijk van dat ik over mijn nek ben gegaan, mijn maag kon het gewoon niet verdragenMisschien jouw maag ook niet?
mijn moeder noemde gekookte reepjes koolraap vroeger ook patatjes. maar daarmee haalde ze me niet over om ze te eten vrees ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent in de war met knolselderij denk ik.
hihi, ik zat alleen op kantoor...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Charming
Mental image... omdat jij zo'n klein, vrouwelijk mevrouwtje bent
O ja dat. Aangezien er geen trein rijdt naar de woonplaats van m'n ouders was dat sws niet zo eenvoudig gegaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond het maar heel raar dat je niet meteen in de trein was gestapt naar je moeder, maar had me niet gerealiseerd dat dat misschien niet verstandig was ivm bacteriën. My bad.
Eet lekker
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder noemde gekookte reepjes koolraap vroeger ook patatjes. maar daarmee haalde ze me niet over om ze te eten vrees ik.
Ik wil geen shalalalie horen morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt ja
Maar ohhhhh, wat was het gezellig zondag!
FOK! was vertegenwoordig door yvonne, Brechtje, Dirkh, mevrouw Dirkh, Maes en mezelf.
En dat zag er zo uit, met zijn zessen op rij:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voor wie dat leuk vindt (ah, jullie allemaal wel toch?) hier het verslag:
FOK! went NSF
ik vind het zo vreemd dat ik het alleen van wortel heb. ik kan best goed tegen andere rauwe groente, eet al 22 jaar nauwelijks iets anders qua groenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Phaidra het volgende:
Ik dacht dat rauwe groente best vaak maag- en darmklachten kan oproepen. Ik heb een kookboekje speciaal voor mensen met maagklachten en daar staat dat in. Ik krijg maagpijn (dus niet misselijk, alleen opgeblazen) van rauwe wortelen, en vaak ook van appels en onrijp fruit...
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
![]()
Heul nie wegquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
voor Co's vakantie en
Greys, maar die is toch allang weer weg
. Ik heb nog geen zin om te koken.
In dat geval, hey Greysquote:
Dank je wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heul nie weg![]()
Sterkte met je moeder
Dat 'geen shalalie' kan ik helaas niet belovenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil geen shalalalie horen morgenAndere songfestival nummers mogen altijd, dat weet je
![]()
Je bent wel goed bezig met je Piee Arrr he?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'geen shalalie' kan ik helaas niet beloven
Zoals het nummer al zegt... het gaat niet uit mijn kop!
En dat van het ESF is geen Pie Arrr hoor, da's gewoon spam
Alsof het hier anders wel ontopic isquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Zie je waarom ik hier amper meer durf te komen?
Het gaat in no time offtopic als ik binnen kom hollen
Hoi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Greys!![]()
Ik heb het even gemist, wat was er met je moeder?
Indeedquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof het hier anders wel ontopic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |