ik weet het niet, t is deze keer echt anders. K heb dus belabberd geslapen..Even ontbijten en dan richting bus en trein enzo..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. Nynke, ik gok op promoveer-raar
tsja, mijn ouders wonen in kwakveenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Merel het volgende:
En ik woon in Kabbelgat, maar boven de rivieren zijn die namen opeens zo stom
bij mij ook gewoon. heb je soms een oude versie van firefox pf?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook die doen het hier gewoon!
je kan gegaard vlees ook invriezen. is vroj snel ontdooid, zeker in de magnetronquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben al sinds september heel goed bezig, afscheid genomen van slechte gewoontes (door de weeks wijn drinken bijv![]()
) en ben braaf ritme gaan aanbrengen in mijn hardlopen maar idd, als je ritme er dan uitgaat door zoiets als t weer is t wel ff lastig..
dag of 4... klinkt goed. Ga t zeker eens proberentnx
ja, zoiets konden we hier ook raden jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef motorbloempje het volgende:maaaaaaaaaaaaaaan ik heb echt teveel gedronken gisteren
huuuquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, zoiets konden we hier ook raden ja
Have fun Nynke!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |