Nouja, ik heb het dan natuurlijk ook niet voor niks over mn exquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha.. Ja over msn vind ik hem sowieso een sukkel... (We leerden elkaar 3 jaar geleden kennen.. Ik sprak wel eens met hem over msn en ik dacht god wat een faalhaas.. Totdat ik hem zag dan was het weer BOEM kriebels.. Door dat stomme msn heeft het 1,5 jaar geduurd) En als wij normaal gesproken msnen wordt het altijd drama
Sms gaat best aardig.. Bellen ook wel maar IRL is echt het beste
Hij is nog steeds van mening dat hij er toen alles aan heeft gedaan om mij mee uit te vragen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het dan natuurlijk ook niet voor niks over mn ex![]()
Met mn huidige liefje kan ik prima smsen
Yep. Dan moet je niet 'overboeking' kiezen maar 'acceptgiro' en dan kan je ook gewoon dat kenmerk invullen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar hoe werkt dat ook alweer met acceptgiro's? Kan dat ook via internetbankieren?
Ok dan! Tof hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh!! Met een vriend! Ik ben best een einzelgänger, maar dat zou ik wel te lang en te eenzaam vinden.
salades zijn dan ook een stuk caloriearmer en minder voedend dan gewone belegde boterhammen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alles dus. Geen kantine / supermarkt tot m'n beschikking op het werk of in de nabije omgeving.
Zal het eens proberen. De minneola's zitten nog steeds in m'n tas.
Misschien moet ik volgende week maar weer eens kijken of ik weer salades kan maken voor de lunch. Dat gaat er beter in geloof ik!
@co: ik word niet te dun hoor, heb nog behoorlijk wat spek op de botten en een lovehandle als ik zit
Wat conleche zegt. Dan moet je niet het opmerkingen-veld invullen, maar er staat nog een ander veld (genaamd kenmerk of iets dergelijks), waar je het veel-cijferige getal kwijt kan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar hoe werkt dat ook alweer met acceptgiro's? Kan dat ook via internetbankieren?
heb bij een bank gewerkt en het internetbankier schermpje voor acceptgiro's is vrijwel hetzelfde als het schermpje dat wij op de bank moesten gebruiken om die dingen in te boeken (want dat gebeurde er met acceptgiro's die bij de bank door de bus werden gegooid: die moesten we als kas baliemedewerkers eind van de dag gewoon allemaal handmatig inboeken als overboeking...)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat conleche zegt. Dan moet je niet het opmerkingen-veld invullen, maar er staat nog een ander veld (genaamd kenmerk of iets dergelijks), waar je het veel-cijferige getal kwijt kan.
Zelf dubbelcheck ik het ingevulde getal altijd nog wel eventjes.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij is nog steeds van mening dat hij er toen alles aan heeft gedaan om mij mee uit te vragen.
Via msn: Eeeey. Als je toevallig eens een keer naar adam gaat.. Laat ff weten ja. Doeeei.
En dat een paar keer
Laatste poging: ja hoi ik heb een gala en ik wou eigenlijk niet gaan en nu wel en het is volgende week en ik snap dat je niet wil of kan dus denk er over na maar wil je mee?quote:
Beuh, lijkt me niet echt heel spannend werk...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb bij een bank gewerkt en het internetbankier schermpje voor acceptgiro's is vrijwel hetzelfde als het schermpje dat wij op de bank moesten gebruiken om die dingen in te boeken (want dat gebeurde er met acceptgiro's die bij de bank door de bus werden gegooid: die moesten we als kas baliemedewerkers eind van de dag gewoon allemaal handmatig inboeken als overboeking...)
Ik weet dat nog en ik weet ook dat je nog een optie had in die tijd: McDate en je huidige heette McGala. En toen je over allebei vertelde zei ik al: jij vindt McGala veeeel leuker. Maar jij zei toen dat het een player was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Laatste poging: ja hoi ik heb een gala en ik wou eigenlijk niet gaan en nu wel en het is volgende week en ik snap dat je niet wil of kan dus denk er over na maar wil je mee?
dus ik zo: o ja leuk ik kom wel (was 1 dag na mn laatste examen: ik dacht parteeeh! gezellie! met in mijn hoofd het laatse middelbareschoolgala)
was het in een kasteel... en diner met zn dispuut en eten koud lullen etc....
.. en iedereen: aaa is dat je vriendinnetjeen hij.. nee..
en ik steeds... neee.. ik zie hem pas voor de 2e of 3e keer gek!
en de rest: o het lijkt net zo
en dat is nu bijna 2 jaar geleden
Auw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Phaidra het volgende:
Purol, daar was mijn vader allergisch voor! Kreeg hij hele dikke lippen van. En het zat natuurlijk ook aan zijn handen, en toen moest 'ie plassen... Guess what... !Het was wel pijnlijk though.
Overeenkomsten van prijsontwikkeling in de huizenmarkt tussen deze en vorige recessies? Ik noem maar een zijstraat...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand een idee voor een scriptieonderwerp voor bij een economische studie? (Real estate)
He wat grappig, ik noem altijd een dwarsstraat!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Wolve000 het volgende:
Overeenkomsten van prijsontwikkeling in de huizenmarkt tussen deze en vorige recessies? Ik noem maar een zijstraat...
Ja, eh.... da's dan 50 euro vindersloon!quote:
Hmm, ja, dat is 'm geloof ik ook eigenlijk.... Maar zolang begrepen wordt wat ik bedoel, ben ik al een heel eind op weg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
He wat grappig, ik noem altijd een dwarsstraat!
Heb je al een opnameprogramma gedownload? Werkt je fancy ding al? Of kan je dan juist weer geen video opnemen? I dunno....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ben op zoek naar een liedje voor Fok!Idolsmaar kan niets bedenken om te zingen.. wil wel iets origineels en het moet niet te lievig zijn
ja, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb je al een opnameprogramma gedownload? Werkt je fancy ding al? Of kan je dan juist weer geen video opnemen? I dunno....
Als niet, kan je jezelf altijd nog een keer playbacken!
Het moet eigenlijk een hele makkelijke vraag zijn waar veel data bij te vinden isquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, eh.... da's dan 50 euro vindersloon!
Kijk maar wat je er mee doet, dat was zo het eerste wat in me op kwam. Heb werkelijk geen idee of zoiets onderzoekswaardig of te klein of juist te groot is...
[..]
Hmm, ja, dat is 'm geloof ik ook eigenlijk.... Maar zolang begrepen wordt wat ik bedoel, ben ik al een heel eind op weg.
Misschien Linger van The Cranberries? Het is niet al te lievig, maar of het origineel is weet ik niet zo goed...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ben op zoek naar een liedje voor Fok!Idolsmaar kan niets bedenken om te zingen.. wil wel iets origineels en het moet niet te lievig zijn
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd waar je mee komt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd waar je mee komt!
dank je wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
MoBlo!!! Ik heb even gezocht en je inzending van vorig jaar gevonden: wat kun jij tof zingen!!
Echt een fijne stem om te horen, en zo beheerstIk zal es nadenken over liedjes!
zegt me zo niets, maar zal 's gaan luisterenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iets van KT Tunstall?Of Room Eleven
Is het toch in elk geval voor jou origineelquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je wel!
[..]
zegt me zo niets, maar zal 's gaan luisteren![]()
Hey mop!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[SubtieleHerinnering]
Liefjens, jullie doen toch allemaal wel even mee he?
Kan tot en met zondag!
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |