Ja, eh.... da's dan 50 euro vindersloon!quote:
Hmm, ja, dat is 'm geloof ik ook eigenlijk.... Maar zolang begrepen wordt wat ik bedoel, ben ik al een heel eind op weg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
He wat grappig, ik noem altijd een dwarsstraat!
Heb je al een opnameprogramma gedownload? Werkt je fancy ding al? Of kan je dan juist weer geen video opnemen? I dunno....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ben op zoek naar een liedje voor Fok!Idolsmaar kan niets bedenken om te zingen.. wil wel iets origineels en het moet niet te lievig zijn
ja, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb je al een opnameprogramma gedownload? Werkt je fancy ding al? Of kan je dan juist weer geen video opnemen? I dunno....
Als niet, kan je jezelf altijd nog een keer playbacken!
Het moet eigenlijk een hele makkelijke vraag zijn waar veel data bij te vinden isquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, eh.... da's dan 50 euro vindersloon!
Kijk maar wat je er mee doet, dat was zo het eerste wat in me op kwam. Heb werkelijk geen idee of zoiets onderzoekswaardig of te klein of juist te groot is...
[..]
Hmm, ja, dat is 'm geloof ik ook eigenlijk.... Maar zolang begrepen wordt wat ik bedoel, ben ik al een heel eind op weg.
Misschien Linger van The Cranberries? Het is niet al te lievig, maar of het origineel is weet ik niet zo goed...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ben op zoek naar een liedje voor Fok!Idolsmaar kan niets bedenken om te zingen.. wil wel iets origineels en het moet niet te lievig zijn
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd waar je mee komt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd waar je mee komt!
dank je wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
MoBlo!!! Ik heb even gezocht en je inzending van vorig jaar gevonden: wat kun jij tof zingen!!
Echt een fijne stem om te horen, en zo beheerstIk zal es nadenken over liedjes!
zegt me zo niets, maar zal 's gaan luisterenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iets van KT Tunstall?Of Room Eleven
Is het toch in elk geval voor jou origineelquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je wel!
[..]
zegt me zo niets, maar zal 's gaan luisteren![]()
Hey mop!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[SubtieleHerinnering]
Liefjens, jullie doen toch allemaal wel even mee he?
Kan tot en met zondag!
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |