abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77847816
Mijn meneer heeft een vaatwasser en doet ook mijn vaat !
(Haalt en brengt hij netjes )
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:46:27 #177
236335 neen
schone schijn
pi_77847913
Volgens mij ben je sowieso al goed bezig Tyvole

Niemand trouwens die mijn zooi opruimt of eten voor me maakt
het lijkt niet wat het is
pi_77847942
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef TyVole het volgende:
Ik ben sinds ik in het buitenland ben gaan wonen 5 kg aangekomen. Veel bier en eigenlijk nooit zelf koken zijn daar debet aan. Graag wil ik weer naar mijn streefgewicht van 83 kg toe.
Sinds twee maanden ben ik dus gestopt met vette luches en kook ik 's avonds weer zelf (Aziatisch, Italiaans of Mexicaans, vaak vegetarisch en met veel groenten). 's Middags eet ik nu twee stuks fruit (appel/banaan/kiwi) en een broodje met ham of kaas. Het ontbijt bestaat uit drie sneden brood met hagelslag en jam. Verder drink ik alleen maar water eigenlijk. Geen vruchtensappen en dergelijke meer (suikers).

Ik deed aan hardlopen twee keer 45 minuten per week, maar door de kou heb ik dat nu veranderd naar twee keer 1,5 uur fitness (30 min vetverbranding, 1 uur gewichten) en 1 uur squashen (val je niet echt van af, weet ik) in de week. deze drie avonden zijn ten koste gegaan van mijn kroegavondjes, dus dat is dubbele winst.

Het effect tot nu toe is nogal gering, al heb ik wel meer spiermassa gekregen. Zodra het weer het toelaat ga ik het hardlopen weer oppikken en dan moet het goed komen. Vijf kilo is immers niet echt heel erg veel.
Merk je ook niets aan je kleding? Dat het ruimer zit? Je bent zo te zien wel goed bezig, wel veel suikers bij je ontbijt en ik mis zuivel, maar goed dat je kookt!

Anders maar wachten tot je weer kan hardlopen, dan gaat het meestal wel snel, dat afvallen.
pi_77847977
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben je sowieso al goed bezig Tyvole

Niemand trouwens die mijn zooi opruimt of eten voor me maakt
Ja, jij moet ophouden gemixte signalen af te geven en eens een vriendin nemen.
pi_77848009
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:53 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen: Mo kookt en ik zorg dat zij kan koken.
Zo doen wij het ook! Sinds ik samenwoon met iemand die mijn kookkunsten waardeert is het zoveel leuker om te koken. En word ik er ook steeds beter in Voor 2010 was het goede voornemen om niet meer met pakjes te koken en dan word je ineens een stuk creativer in de keuken!

Edit: iedereen heeft dus die taakverdeling
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:51:30 #181
236335 neen
schone schijn
pi_77848101
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, jij moet ophouden gemixte signalen af te geven en eens een vriendin nemen.
Je hebt gelijk, er moet nodig worden opgeruimd hier.
het lijkt niet wat het is
pi_77848257
Mijn vriendje kookt en doet de afwas. Hij kan de vaatwasser namelijk veeel beter inruimen dan ik !

En ik kreeg vanochtend ontbijt op bed !
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:56:37 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77848279
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje kookt en doet de afwas. Hij kan de vaatwasser namelijk veeel beter inruimen dan ik !

En ik kreeg vanochtend ontbijt op bed !
Heb je een vriendje of een bediende?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77848324
Jaloers ?
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:58:48 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77848349
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef P.F het volgende:
Jaloers ?
Nee .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77848370
Dan vind ik het een stomme vraag!
pi_77848392
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef P.F het volgende:
Jaloers ?
Best!
pi_77848465
Ik kan andere dingen weer heel goed !
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:01:58 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77848489
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef P.F het volgende:
Dan vind ik het een stomme vraag!
Dat mag!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:03:06 #190
331 Merel
Be here now.
pi_77848529
TyVole, in welk buitenland woon je? Vriendinnetje van mij is 5 jaar geleden in Italië gaan wonen en daar heel erg afgevallen. Dat zou ik dus niet kunnen, ik zou me volvreten aan pasta en pizza
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77848572
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
TyVole, in welk buitenland woon je? Vriendinnetje van mij is 5 jaar geleden in Italië gaan wonen en daar heel erg afgevallen. Dat zou ik dus niet kunnen, ik zou me volvreten aan pasta en pizza
Niet onderschatten wat warmte doet. Ik was ook mega-dun toen ik in Zuid Frankrijk woonde! Je eet echt minder dan, als vanzelf.
pi_77848597
Ik was NIET blij vanochtend. Het begon met een geluid in de keuken, wat maar niet op leek te houden en waarvan ik midden in de nacht wakker werd. Ik had het nog wel onderzocht maar kon niks vinden, dus heb 2 x tegen de gootsteen geslagen in de hoop dat het op zou houden. Vanochtend kwam ik erachter dat de kraan gewoon nog openstond

Verder deed ik de gordijnen open en er lag gewoon WEER sneeuw %$#@#@@@@! Welke smurf heeft dit verzonnen?
Bovendien ben ik 2 keer op mijn gat gegaan vandaag, met een volle tas waar o.a. mijn laptop in zat.

*grom

Maar eh, er bestaan ergere dingen (zoals de moeder van Vik ) en ik ga vanaaf maar iets lekkers koken om de pijn te verzachten
pi_77848795
Koud!!
Sterkte met je moeder vik!

Lijstje
O: 2 boterhammen halverine/kifilet
T: appel
L: 2 boterhammen fricandeau, 1 boterham sandwichspread
T: kiwi
S: toch maar geen sportschool, misschien 20 min crosstrainer, eerst moed verzamelen
D: spruitjes, gekookte aardappels, tartaartje, beetje mosterd
T: wat yoghurt of kwark
pi_77849127
Mijn lijstje voor vandaag, ik weet dat het niet veel soeps is. Veel te veel snelle koolhydraten.

O: klein stukje ciabatta met notenpaté (erg laat, tot 12 uur ofzo met koppijn in bed gelegen )
L: ciabatta ter grootte van een mini-afbakbroodje met yorkham
T: stukje vlaai, de gezondste die ik kan vinden, ws gewoon gistdeeg met fruit (we gaan koffiedrinken met vriendje's oma en die wil graag wat lekkers voor ons kopen)
D: aardappels, vlees en groente en zelfgeperst sinaasappelsap
T: misschien nog een klein puntje vlaai die over is van mijn moeder's verjaardag
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:48:26 #195
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_77850264
Lijstje (het is niet echt goed...)
o: banaan
t: 1,5 koffiekoek (moest blijkbaar ineens ok doen en anders val ik flauw...)
l: vies broodje met vies beleg (die Hongaarse broodjes zijn niets voor mij maar had honger en was het enige buiten gigantische chocoladeslagroomtaart)
t: koffie met een chocoladereepachtig
t: snoepjes gedeeld met andere stagair
d: tomaten-paprikasoep met boterham en omelet met champignon en paprika
t: magere yogurt met fruit (banaan appelsien kers)

En de planning voor morgen
o: magere yogurt met fruit (banaan pompelmoes appelsien)
t: banaan
l: 2 bruine broodjes met koolrabi appel wortelsalade op de trein naar budapest, en vanaf dan is het 6 dagen zien...

Wat klagen jullie over sneeuw, het is hier ook weer begonnen en er lag al 2 weken 10 cm... bweurg!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_77851136
Nou ja sjaapje, je D maakt wel een en ander goed voor het geklungel van de rest van de dag, zullen we maar zeggen Goeie kans dat je die enorme honger kreeg omdat je met een banaan ontbeet? Is weinig, plus veel suiker. Volgende keer een tas platte kaas erbij
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:14:31 #197
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_77851185
Ik weet het maar was te laat uit mijn bed . En honger had ik niet echt maar moet wel genoeg gegeten hebben voor ik aan tafel sta, want soms duren die operaties plotseling 9 uur... En even vlug iets gaan eten zit daar niet in.
Och en ik ben echt zo een restricted eater, once you break it you better break it good...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_77851633
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga even smsen!
Naar wie?

Broodjes bapao uit de vriezert zijn maar 28 ct . Terwijl de ook merkloze uit het koelvak 60 ct zijn. En ze kunnen allebei in de magnetron ... weer een soort budgetfood gevonden (en weer niet gezond. Ze hadden geen aanbieding voor groente, dus die moet ik thuis maar ergens vandaan halen vanavond).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:33:11 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77851790
Grutjes! Wat is het koud! Tas is gepakt, zo richting sportschool .

(Eigenlijk want ik heb nog niet zoveel zin )
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:34:58 #200
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77851853
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was NIET blij vanochtend. Het begon met een geluid in de keuken, wat maar niet op leek te houden en waarvan ik midden in de nacht wakker werd. Ik had het nog wel onderzocht maar kon niks vinden, dus heb 2 x tegen de gootsteen geslagen in de hoop dat het op zou houden. Vanochtend kwam ik erachter dat de kraan gewoon nog openstond

Verder deed ik de gordijnen open en er lag gewoon WEER sneeuw %$#@#@@@@! Welke smurf heeft dit verzonnen?
Bovendien ben ik 2 keer op mijn gat gegaan vandaag, met een volle tas waar o.a. mijn laptop in zat.

*grom

Maar eh, er bestaan ergere dingen (zoals de moeder van Vik ) en ik ga vanaaf maar iets lekkers koken om de pijn te verzachten
*schudt hand* ik ben net 3x (zonder laptop, maar met trots) op mijn plaat gegaan en wel 20x zo bijna Ik werd echt agressief en was er zo klaar mee (heb ook geen goede winterschoenen) dat ik zojuist snowboots (laatste paar in mijn maat in heel de stad geloof ik) voor 120 euro heb gekocht. Belachelijk duur natuurlijk, maar liever dat, dan nog meer blauwe plekken en koude voeten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')