Ik dacht dat jij Jagermeister helemaal niet lekker vond.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
indeed! indeed
we hebben de Jagermeister van Sigma gekaapt
Zaterdag naar Edinburg!quote:
Zondag naar Lampegat!quote:
Ik ook. Hoewel het plan van mijn vriend en een vriend van hem om als Troetelbeertjes te gaan me wel tof leekquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd ook echt alles onder de rivieren in deze tijd van het jaar.
In Lampegat overnacht ik dan wel van zondag op maandag. Voor wat er van slapen komt danquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zondag naar Lampegat!
Maandag naar Lappegat!
Hoe ga je verkleedt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Merel het volgende:
[..]
In Lampegat overnacht ik dan wel van zondag op maandag. Voor wat er van slapen komt dan
Bouwvakkerquote:
Foto's!quote:
Blijft tof hè?!quote:
Dat klinkt niet heel aantrekkelijkquote:
Oké oké, ik ga als kei-aantrekkelijke bouwvakker, zo duidelijk??quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aantrekkelijk
Zoals die dames in de clip satisfaction van Benny Benassie? Lijkt me wel fris met dit weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Oké oké, ik ga als kei-aantrekkelijke bouwvakker, zo duidelijk??
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n Bennie Benassi - Satisfaction bouwvakster?
er zit een bestuurslid bijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Californium het volgende:
Jagermeister van de sigma gejatdat ga ik zeggen hoor
En zaterdag naar Edinburgh!!! Mag ik mee in de koffer... Ik mag van de vakantie pas weer
GMTAquote:
Dat gaat dan weer een beetje verquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n Bennie Benassi - Satisfaction bouwvakster?
welke?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zit een bestuurslid bij
De site wel, maar hij laadt je foto's niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, bij mij doet 'ie 't gewoon! Heb je geen typfout gemaakt misschien?
Man? vrouw?quote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Waarom zit je mobiel te fokken als het zo gezellig is Moblo?
Nope, die heeft zich al voorgesteld heurrr.quote:
Lang!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Sjaapje het volgende:
- is jaloers op AKnynke dat ze haar vriendje ziet! Vandaag exact 4 maand geleden voor mij... -
Sjaapje, vier maanden!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Sjaapje het volgende:
- is jaloers op AKnynke dat ze haar vriendje ziet! Vandaag exact 4 maand geleden voor mij... -
Heb je eigenlijk ooit nog wat gehoord van McWhat'shisnameoyesdroplulwasit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
Jullie hebben tenminste vriendjes.
Ik heb een stuk kaas op en nou voel ik me dikMaar het lag in de koelkast naar me te roepen. Heb de rest voor de zekerheid maar weggegooid.
Nope.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef conleche het volgende:
Heb je eigenlijk ooit nog wat gehoord van McWhat'shisnameoyesdroplulwasit?
Ook die doen het hier gewoon!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef P.F het volgende:
[..]
De site wel, maar hij laadt je foto's niet!
Ik ook hoor! Omdat de naam op Japie lijkt ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt steeds gedacht dat je een man was, Sjaapie.. Hoe ik daar nu bij kwam...
Hey!! Ja in de winter is het ook wel wat moeilijker en als je dan uit je hardloopritme raakt..........kan je misschien op de loopband in je sportschool, of ben je geen lid van één?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik hoor aan de andere kant .. *grin maar ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Nu ik al een maand stilsta met afvallen merk ik dat mijn motivatie ietsjes minder is en ik, misschien omdat het winter is? meer behoefte krijg aan winters/hartverwarmend eten/carbs etc... (hardlopen doe ik braaf, vind het leuk maar dat stomme weer steeds zorgt dat ik uit mijn ritme raak dus dat is ook vervelend)
wat doe ik daartegen?(ja niet doen, maar goed, das makkelijk gezegd nietwaar?) en stilstaan is normaal toch? (heb wat herkenning nodig denk ik
)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey!! Ja in de winter is het ook wel wat moeilijker en als je dan uit je hardloopritme raakt..........kan je misschien op de loopband in je sportschool, of ben je geen lid van één?
En vooral niet toegeven aan die carbs. Daar krijg je pas echt trek van. Als je zin hebt in iets warms: gekookt eitje doet wonderen. Ook altijd handig: stukjes kip in de koelkast, of magere gehaktballetjes, bij trek neem je daar dan wat van, al of niet genuked in de magnetron
Ik ben al sinds september heel goed bezig, afscheid genomen van slechte gewoontes (door de weeks wijn drinken bijvquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef conleche het volgende:
Ah ja, morgen weer een dag!!Ik ken het ook hoor, weet precies hoe het moet, maar ik vind het ook naar hardloopweer nu en ga wel naar de sportschool, maar dat zet minder zoden aan de dijk. En ik heb ook een piccolientje op vandaag. Was wel lekker trouwens.
Die gehaktballetjes en kip, dat blijft echt best lang goed als het al gegaard is, zeker een dag of 4!
is goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
DE!morgen ga ik inhoudelijk op je reageren, want daar ben ik nu niet echt meer toe in staat
!
owhquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
slapen? Ik moet nog naar huis fietsenzit nu naar de avonturen van 'Sorryman' te kijken
maar m'n vriendje doet gek, dus nu heb ik niet zo'n zin meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Sjaapje het volgende:
raar raar????quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar m'n vriendje doet gek, dus nu heb ik niet zo'n zin meer...
ik weet het niet. Ik ga er vanuit dat ik er morgen achterkom. We shall see. Nu ga ik proberen te slapen. Weltrusten!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
raar raar????![]()
of afstudeer-promoveer-raar?
ik weet het niet, t is deze keer echt anders. K heb dus belabberd geslapen..Even ontbijten en dan richting bus en trein enzo..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. Nynke, ik gok op promoveer-raar
tsja, mijn ouders wonen in kwakveenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Merel het volgende:
En ik woon in Kabbelgat, maar boven de rivieren zijn die namen opeens zo stom
bij mij ook gewoon. heb je soms een oude versie van firefox pf?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook die doen het hier gewoon!
je kan gegaard vlees ook invriezen. is vroj snel ontdooid, zeker in de magnetronquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben al sinds september heel goed bezig, afscheid genomen van slechte gewoontes (door de weeks wijn drinken bijv![]()
) en ben braaf ritme gaan aanbrengen in mijn hardlopen maar idd, als je ritme er dan uitgaat door zoiets als t weer is t wel ff lastig..
dag of 4... klinkt goed. Ga t zeker eens proberentnx
ja, zoiets konden we hier ook raden jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef motorbloempje het volgende:maaaaaaaaaaaaaaan ik heb echt teveel gedronken gisteren
huuuquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, zoiets konden we hier ook raden ja
Have fun Nynke!!quote:
Mijn sportschool doet elke 1e zondag van de maand spinnen op klassieke muziek. Ik moet echt een keertje gaan kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga vanavond m'n spinningles en thema geven![]()
Heb bijna allemaal maar (oude,klassieke) rocknummers. Ben benieuwd hoe dat bevalt
Ik duim voor je dat ie gewoon een slecht humeur had.quote:
Echtquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn sportschool doet elke 1e zondag van de maand spinnen op klassieke muziek. Ik moet echt een keertje gaan kijken
Dat lijkt me echt vreselijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn sportschool doet elke 1e zondag van de maand spinnen op klassieke muziek. Ik moet echt een keertje gaan kijken
Gister ging toch wel? Mijn eetlust is echt beroerd latelyquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet weer te weinig de laatste tijd XM.
Sluit ik me bij aan.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet weer te weinig de laatste tijd XM.
Ik ben wel heel benieuwd wie daar op af komt!quote:
Stress-volle zaken allemaal, en alles tegelijk.. Kan me voorstellen dat dat een weerslag op je eetpatroon heeft. Ik hoop dat het iets is waar je doorheen kan komen. En dat met de eerste warme zonnestralen je lijf weer meer gaat meewerken, je er achter komt dat 30 helemaal niet anders voelt dan 29, je lekker kan genieten van een weekendje Brugge en dat het bevolkingsonderzoek ook allemaal zonder problemen verloopt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk op m'n werk, Duvel ook, veel te volle weekenden steeds, morgen bevolkingsonderzoek waar ik toch stiekem erg tegenop zie, ik word 30 binnenkort en dat vind ik echt niet leuk.. de winterperiode is voor mij altijd 'lastiger' omdat m'n lijf minder wil dan dat ik zelf wil.. Nouja, dat dus.
Das lief van jequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Stress-volle zaken allemaal, en alles tegelijk.. Kan me voorstellen dat dat een weerslag op je eetpatroon heeft. Ik hoop dat het iets is waar je doorheen kan komen. En dat met de eerste warme zonnestralen je lijf weer meer gaat meewerken, je er achter komt dat 30 helemaal niet anders voelt dan 29, je lekker kan genieten van een weekendje Brugge en dat het bevolkingsonderzoek ook allemaal zonder problemen verloopt!
En tot die tijd zijn er genoeg mensen hier die je in de gaten houden
Goh, heb je soms gedronken gisteravond?quote:
neuh....quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goh, heb je soms gedronken gisteravond?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
bier drinken in de bestuurskamer met youtubefilmpjes!!!!
Nee het nieuwste van het nieuwste maar wel mac os x. Ik probeer het zo nog een keer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij ook gewoon. heb je soms een oude versie van firefox pf?
Er staat maar één taart op m'n site die niet op m'n Hyves staat hoor, dus je mist niet veel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het nieuwste van het nieuwste maar wel mac os x. Ik probeer het zo nog een keer.
Nog even een duit in het spreekwoordelijke zakje:quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
maaaaaaaaaaaaaaan ik heb echt teveel gedronken gisteren
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
de neuh... was dan ook vrij sarcastisch bedoeld
FIBBE van IKEAquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
Ik zoek trouwens een vuilnisbak, maar ik vind het nog al zonde om daar geld aan uit te gevenOf nou ja.. Het is zo iets stoms om te kopen
Iemand tips voor een goedkope/goede
?
Gewoon bij de blokker danwel xenos, voor een tientje heb je een hele grote (voor vuilniszakken), maar ze hebben ook vast kleinere. Ik weet niet precies wat je zoekt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
Ik zoek trouwens een vuilnisbak, maar ik vind het nog al zonde om daar geld aan uit te gevenOf nou ja.. Het is zo iets stoms om te kopen
Iemand tips voor een goedkope/goede
?
Zijn dat die prullenbakken van richting de 100 euro? Waarna je spontaan geen geld meer hebt om iets te kopen dus ook niets om weg te gooien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Adelante het volgende:
Die strakke touchbins van Brabantia hebben we hier, betaal je wel voor maar heb je ook wat
Wij hebben twee van die retro-exemplarenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Adelante het volgende:
Die strakke touchbins van Brabantia hebben we hier, betaal je wel voor maar heb je ook wat
Plastic bakken staan zo pauper in je yuppenkeukenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zijn dat die prullenbakken van richting de 100 euro? Waarna je spontaan geen geld meer hebt om iets te kopen dus ook niets om weg te gooien?Blijven ze wel langer schoon/mooi.
Af en toe zijn ze wel eens in de aanbieding of op iBood ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zijn dat die prullenbakken van richting de 100 euro? Waarna je spontaan geen geld meer hebt om iets te kopen dus ook niets om weg te gooien?Blijven ze wel langer schoon/mooi.
Die hebben wij ook! In het hoog. Omdat ik de neiging heb om dingen ernaast te gooien van een zekere hoogtequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef conleche het volgende:
Ik heb de retrobin van Brabantia. Vooral in kleine ruimtes moet je er eentje hebben die goed afsluit en die van Brabantia doen dat echt veel beter dan zo'n goedkoop ding van Blokker.
[ afbeelding ]
je hebt geen eetlust omdat je beroerd weinig eet lieve schat (kleine maag = snel vol. lage stofwisseling = geen honger). en ik wéét dat het voor jou extra moeilijk is om iets te eten als je geen zin hebt (want als je geen trek hebt word je natuurlijk meteen 3 keer zo dik van dat wat je eet, je zit immers al vol, om maar even zo'n voorbeeld van een waangedachte uit te spreken die mensen kunnen hebben).quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gister ging toch wel? Mijn eetlust is echt beroerd lately.
ik kijk naar de grammen, niet de precentages. ik eet ook meer eiwit...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm... ik zit heel ontopic mijn voedingsdagboek in te vullen op dieetizicht maar nu zegt dat ding dat de aanbevolen percentages waar je je energie uit haalt zijn: 9% uit eiwitten, 40% uit koolhydraten en 20-40% uit vetten. Zo kom je toch niet eens aan 100%?Maar ja, meer eiwitten zal wel niet zo'n kwaad kunnen lijkt me.
Ik zit nu op 19-55-26 dus als ik alleen nog groente en vlees toevoeg moet het goedkomen voor vandaag.
Maar 1300 kcal exclusief die laatste D, da's minder dan ik dacht!
Als ik met z'n 2en was zou ik ook de grote hebben genomen, maar nu in mijn eentje duurt het anders te lang eer hij vol is.En scheelt ook in aanschaf: die van mij was ± 45 ¤ en die van jou zo'n 80 ¤ geloof ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die hebben wij ook! In het hoog. Omdat ik de neiging heb om dingen ernaast te gooien van een zekere hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |