dat zou ik heel jammer vinden... ben dol op rauwe harde groente. vind ik het allerlekkerste...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
Kwak, ik heb wel eens rauwe wortel gegeten, die witte bol, oude groente, ik werd daar zo ziek en misselijk van dat ik over mijn nek ben gegaan, mijn maag kon het gewoon niet verdragenMisschien jouw maag ook niet?
mijn moeder noemde gekookte reepjes koolraap vroeger ook patatjes. maar daarmee haalde ze me niet over om ze te eten vrees ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent in de war met knolselderij denk ik.
hihi, ik zat alleen op kantoor...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Charming
Mental image... omdat jij zo'n klein, vrouwelijk mevrouwtje bent
O ja dat. Aangezien er geen trein rijdt naar de woonplaats van m'n ouders was dat sws niet zo eenvoudig gegaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond het maar heel raar dat je niet meteen in de trein was gestapt naar je moeder, maar had me niet gerealiseerd dat dat misschien niet verstandig was ivm bacteriën. My bad.
Eet lekker
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder noemde gekookte reepjes koolraap vroeger ook patatjes. maar daarmee haalde ze me niet over om ze te eten vrees ik.
Ik wil geen shalalalie horen morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt ja
Maar ohhhhh, wat was het gezellig zondag!
FOK! was vertegenwoordig door yvonne, Brechtje, Dirkh, mevrouw Dirkh, Maes en mezelf.
En dat zag er zo uit, met zijn zessen op rij:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voor wie dat leuk vindt (ah, jullie allemaal wel toch?) hier het verslag:
FOK! went NSF
ik vind het zo vreemd dat ik het alleen van wortel heb. ik kan best goed tegen andere rauwe groente, eet al 22 jaar nauwelijks iets anders qua groenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Phaidra het volgende:
Ik dacht dat rauwe groente best vaak maag- en darmklachten kan oproepen. Ik heb een kookboekje speciaal voor mensen met maagklachten en daar staat dat in. Ik krijg maagpijn (dus niet misselijk, alleen opgeblazen) van rauwe wortelen, en vaak ook van appels en onrijp fruit...
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Oké, dus van 23 april t/m 16 mei in de USA (het is officieel, de aanbetaling is de deur uit!!) en dan van 30 mei t/m 17 juni naar Zuid Frankrijk. Als ik mij niet was, dan zou ik terstond jaloers worden.
![]()
Heul nie wegquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
voor Co's vakantie en
Greys, maar die is toch allang weer weg
. Ik heb nog geen zin om te koken.
In dat geval, hey Greysquote:
Dank je wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heul nie weg![]()
Sterkte met je moeder
Dat 'geen shalalie' kan ik helaas niet belovenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil geen shalalalie horen morgenAndere songfestival nummers mogen altijd, dat weet je
![]()
Je bent wel goed bezig met je Piee Arrr he?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'geen shalalie' kan ik helaas niet beloven
Zoals het nummer al zegt... het gaat niet uit mijn kop!
En dat van het ESF is geen Pie Arrr hoor, da's gewoon spam
Alsof het hier anders wel ontopic isquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Zie je waarom ik hier amper meer durf te komen?
Het gaat in no time offtopic als ik binnen kom hollen
Hoi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Greys!![]()
Ik heb het even gemist, wat was er met je moeder?
Indeedquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof het hier anders wel ontopic is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |