Huh? Oooh ik ging net kapot in de busquote:
Openingstrack van Gui CD 1quote:
Scheidsrechter best een mooie vrouwquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
http://wwom/watch?v=OAUx74-Ni50
Ik zie het inderdaad, vanavond na mijn reflectieverslag maar eens de CD's checken man.quote:
Bij No Turning Back heb je ook zo'n stukjequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Dat pianodeuntje kreeg ik echt kippenvel van
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij No Turning Back heb je ook zo'n stukjeprachtig gewoon.
Google Images?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Houniet het volgende:
Godver ik kan maar geen goede cover vinden van de CD voor iepot.
Nee, moet een 300x300 hebben. Kan het nergens vinden en die website van Gui is ruk.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, moet een 300x300 hebben. Kan het nergens vinden en die website van Gui is ruk.
Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Houniet het volgende:
Thnx Bart. Ik heb namelijk mijn Ipod tot op de puntjes.
Alle cd's netjes de cover in 300x300 erbij. Als er bijvoorbeeld livesets op de Ipod staan is er een foto van de artiest te vinden, een hele hoop werk, maar het staat wel sexy.
Aandachtshoer ben je ookquote:
Successo!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ga even mijn reflectie afmaken en mailen.
Zoiets wil ik ook nog doen ooit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Houniet het volgende:
Thnx Bart. Ik heb namelijk mijn Ipod tot op de puntjes.
Alle cd's netjes de cover in 300x300 erbij. Als er bijvoorbeeld livesets op de Ipod staan is er een foto van de artiest te vinden, een hele hoop werk, maar het staat wel sexy.
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn toch allang weg.
Het was een mooie meisje, lag allemaal voor de hand maar (..) in de busquote:
Papapapapapapapapaboem tsjjjjjjjjjj!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.
Ochtendspits was een chaos, daarna scheen enkel nog de zon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.
Vanmorgen heel lekker weer, zonnetje alles. Alleen net begon het te sneeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ochtendspits was een chaos, daarna scheen enkel nog de zon.
Je bent er helemaal van ondersteboven zo te lezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was een mooie meisje, lag allemaal voor de hand maar (..) in de bus. Ze keek wel om de minuut een paar keer
. Ze lachtte ook.
precies omgekeerd dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanmorgen heel lekker weer, zonnetje alles. Alleen net begon het te sneeuwen.
Linkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto van mijn stoelop hyves gezet.
Gewoon naar mijn hyves gaan en dan op het juiste fotoalbum klikken.quote:
Ik heb jou toch niet op hyves johquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn hyves gaan en dan op het juiste fotoalbum klikken.
Dat weet ik toch allemaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niet op hyves joh
Ik vraag Milauw wel ffquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet.
Dat meisjes wat typt als een meisje van 13?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu met een meisje op hyves aan het krabbel-chatten.![]()
Ik weet niet hoe 13-jarige meisjes typen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat meisjes wat typt als een meisje van 13?
Je gleed er anders wel bijna door van je stoel af zei je net op msnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
Luctor,
Ik wil je niet afzeiken oid, maar het een no go om je bureaustoel op hyves te zetten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
Luctor,
Ik wil je niet afzeiken oid, maar het een no go om je bureaustoel op hyves te zetten
ufs0wquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 13-jarige meisjes typen.![]()
Ik zit serieus te twijfelen of je geen troll bentquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is dat een no go?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of je geen troll bent
Doe eens pics?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boeiuh.![]()
Ze ziet er wel leuk uit.
Pak wat je pakken kan, nakken van de achterbank!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik vind d'r een lekker chickie hoor, Luctor. Pakken wat je pakken kan.
APPLAUS VOOR DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pak wat je pakken kan, nakken van de achterbank!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
APPLAUS VOOR DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je ff op haar hyves kijken.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie alleen maar die maankijk foto en daar kan ik maar moeiijk beoordelen of ze ook nog een verder doorlopend lichaam heeft, of alleen een bovenlijfZe lijkt nu net zo'n type op een skateboard
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik vind d'r een lekker chickie hoor, Luctor. Pakken wat je pakken kan.
Oh, ze kijkt juist nietquote:
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef Houniet het volgende:
Zo, bijna deel I reflectie af. CD01 inmiddels geluisterd Bartheerlijk lekker!
DIAGONAAL DIAGONAALquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef jna het volgende:
WAAR ZIJN DE SLETTEN! WAAR ZIJN DE SLETTEN! WAAR ZIJN DE SLETTEN!?
NOG MEER, NOG MEER. SCHUDDEN SCHUDDEN!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
Gaan we dit topic vullen met die song?
Ik heb maar weer normale muziek opgezet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
Gaan we dit topic vullen met die song?
BUMA IN MN ZAK,BUMA, BUMAAA IN MN ZAKquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar weer normale muziek opgezet.
Heb je ze nog gezien bij DWDD dan?!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
BUMA IN MN ZAK,BUMA, BUMAAA IN MN ZAK
DEZE JONGE KOMT ZO HARD.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
BUMA IN MN ZAK,BUMA, BUMAAA IN MN ZAK
En dat is? De Dire straights?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar weer normale muziek opgezet.
JE BENT EEN SJEMBEK DAT ZEURT!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ze nog gezien bij DWDD dan?!
Ja dusquote:
"Hier aan de kust"quote:
Brainpower.quote:
7 Seconden of 21 gram?quote:
Ik heb wittequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Houniet het volgende:
Groene Thee!
Nog 1 doelstelling en dan klaar.
21 gramquote:
Nightwish, Delain, De Kast, Eminem, Sirenia, Evanescence, After Forever en zo kan ik nog wel een paar bands noemen.quote:
DE KAST! Met Siem de postbodequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish, Delain, De Kast, Eminem, Sirenia, Evanescence, After Forever en zo kan ik nog wel een paar bands noemen.
ook inderdaad. Al vind ik hun laatste paar albums niet zo goed.quote:
Blijft erg goed.quote:
Zeg maar wel de lusten en niet de lastenquote:
Hoorde die net op 538quote:
Wat een stuntquote:IPCC-rapport eenzijdig Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - Vooral milieuactivisten die waarschuwen voor de opwarming van de aarde blijken namens Nederland te hebben meegeschreven aan het zeer omstreden IPCC-rapport over het klimaat. Onder de 110 deskundigen zat één kritikaster die betwijfelt of de temperatuur wel zo snel stijgt.
Uit onderzoek van weekblad Elsevier komt naar voren dat vrijwel alle door Nederland uitgenodigde experts voor het VN-klimaatpanel uitgesproken voorstanders van windenergie en forse milieu-ingrepen in de economie zijn.
Als deskundige geldt bijvoorbeeld een opvarende van het Greenpeace-schip. Actievoerders uit de milieubeweging zijn ook sterk vertegenwoordigd in het panel, evenals ambtenaren die privé alarm slaan en voor het RIVM, KNMI en het Energie Onderzoekscentrum Nederland als adviseur aan het IPCC-rapport meewerken.
Het klimaatpanel stapelde afgelopen weken fout op fout, zoals dat Nederland voor 55 procent onder de zeespiegel ligt. Dat is 26 procent. Minister Cramer (Milieu) laat die fouten onderzoeken.
VVD-Kamerlid Neppérus wil dat premier Balkenende nu snel namens het kabinet duidelijkheid maakt of nog sprake is van wetenschappelijk onderzoek. Neppérus: „Dit lijkt actievoeren onder de vlag van de wetenschap. Nu waarschijnlijk is dat vooral mensen uit de milieubeweging hebben meegeschreven aan het rapport, nota bene vanuit meerdere ministeries, overheidsdiensten en uit de kring rond ministers, kan dit niet zo door gaan. Dit is wel met ons belastinggeld gefinancierd.”
Het VN-klimaatpanel levert de informatie waarop het kabinet zijn klimaatbeleid baseert, waaronder de windmolenplannen en de CO2-heffing in de kilometerheffing.
De selectie van wetenschappers gebeurde niet door het kabinet, maar door het KNMI. „We kijken vooraf niet wie in welk kamp zit en of ze in de milieubeweging actief zijn”, aldus de woordvoerder van de minister. „Belangrijker is dat ze de juiste kennis hebben.”
De volgens Elsevier enige sceptische wetenschapper, econoom Hans Labohm, bevestigt dat de deskundigen wel zeer selectief zijn gekozen. „Ze halen die mensen telkens uit dezelfde kring. Als je maar ’groen’ bent, mag je meedoen. Ik ben inderdaad de uitzondering en sceptisch over de opwarming.”
Slecht he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:49 schreef jna het volgende:
Het is verdomme 12 uur en er zijn 10 Posts gemaakt. Het lijkt hier wel een slowchat
Rex en lucy ook amper. Poe he..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Paula, dean, lno, piles.. komen allemaal niet meer ofzo ?
Wie post er net boven je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Luc post al nooit overdag, en Reks doet geen stage meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rex en lucy ook amper. Poe he..
Paula en piles niet. Dean en lno zitten de hele tijd vunzige dingen te doen op msn samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Paula en piles niet. Dean en lno zitten de hele tijd vunzige dingen te doen op msn samen
Betrapt!quote:
maar Luctor moet gewoon werken.. en ik ook trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nope maar op school verveel ik me ook wel eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luc post al nooit overdag, en Reks doet geen stage meer
Shit happensquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope maar op school verveel ik me ook wel eens
Ja iddquote:
quote:
Had je maar gewoon op tijd moeten komenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Had vanochtend de bus gemistAl 2 weken lang komt de bus te laat, ben ik een keer 2min te laat rijdt ie een keer op tijd
Aangezien ie maar 1x per uur rijdt heb ik thuis maar een kopje koffie gescoorden maar een bus later gepakt
Kiezen of delenquote:
Is ook maar 50ct maar tochquote:
EN dan van die ranzige automatenkoffie zeker??quote:
Zo'n DE koffieautomaat ja.. Maar beter dan niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
EN dan van die ranzige automatenkoffie zeker??
Bartje!!quote:
Bartholomeusquote:
Nja, DE gaat meestal nog welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo'n DE koffieautomaat ja.. Maar beter dan niks
Nu algoritmiek![]()
Ja ik had nu thuis al koffie opquote:
quote:
Königsquote:
Sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik had nu thuis al koffie op![]()
Nu een marathon van 4 uur les achter elkaar
Wel gewoon op mn eigen laptopquote:
Dat is wel relax. Heb je al een nieuwe?quote:
Ik drink er twee meequote:
Nope, mn oude doet het weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel relax. Heb je al een nieuwe?
Scheelt een hoop geldquote:
Tsja, maar ik heb helaas geen geldboomquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Maar een nieuwe snelle toffe laptop is ook wel
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, maar ik heb helaas geen geldboom
Thnx!quote:
Iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Moet er niet aan denken man, die shit daar allemaal
Behoorlijk. Niet dat ik er meteen van walg... maar kan me niet voorstellen dat ik dat op moet etenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vind het er grotendeels
-waardig uit zien
Per maaltijd zitten er meer kilocaloriën in dan dat een gezond persoon per dag nodig heeft..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vind het er grotendeels
-waardig uit zien
Nu kan het nogquote:
Besides.. DVD lezer + brander zijn samen rond de €40,- dus daar zit het geld niet in. De SSD-schijf is het duurste..quote:
wat ben je daarvoor kwijt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Besides.. DVD lezer + brander zijn samen rond de €40,- dus daar zit het geld niet in. De SSD-schijf is het duurste..
Ja, dat lijkt me wel een lekker taartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef jna het volgende:
Ja niet van alle dingen krijg ik honger maar stukje van dit zou ik best willen proberen
[ afbeelding ]
€333,45quote:
Ik wil lekker steam en windows installeren op de SSD. Kijken hoe snel CoD opstartquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
SSD schijf, ja, die wil ik ook nog wel eens hebben
Ik dacht.. uhm... misschien wel interessant zo'n SSD schijf.. Dat is dus €2,5 per GBquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
mét prijzen:
Intel X25-M Postville SSD 80GB,2.5",9.5mm,MLC,SATA 199,95
Moet ik er eentje voor jou meenemen..?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht.. uhm... misschien wel interessant zo'n SSD schijf.. Dat is dus €2,5 per GB
Ik vind het wel een hoop geld voor een hddquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor jou meenemen..?
Je mag wel mijn oude dvd brander en dvd lezer hebben.. Ze werken opzich nog ok. Lezer is 100% ok, brander twijfel ik een beetje aan. Als jij de verzendkosten betaald, mag jij ze hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Goed man.
Als je nog wat spullen over hebt
Windows opstarten in 10 secondenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoop geld voor een hdd
Oh dat doet mn OS X standaard...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Windows opstarten in 10 seconden
Ja maar.. ja maar..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat doet mn OS X standaard...
quote:
Die ik heb is nog okquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag wel mijn oude dvd brander en dvd lezer hebben.. Ze werken opzich nog ok. Lezer is 100% ok, brander twijfel ik een beetje aan. Als jij de verzendkosten betaald, mag jij ze hebben.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef jna het volgende:
Nieuwe koelkast bezorgd. Zegt die bezorger doodleuk: ja die oude neem ik niet mee hoor 2 trappen naar beneden. Die draai red ik niet en ik wil het mn rug niet aandoen.
wtf...
Punt is, ze hoeven het ook niet te doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef jna het volgende:
Nieuwe koelkast bezorgd. Zegt die bezorger doodleuk: ja die oude neem ik niet mee hoor 2 trappen naar beneden. Die draai red ik niet en ik wil het mn rug niet aandoen.
wtf...
Als die verkoper zegt dat ze de oude meenemen ga ik er toch wel een soort van uit dat ze dat dan ook doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Punt is, ze hoeven het ook niet te doen
Als je het zwart op wit hebt, dan kan je ze bellen om hem op te laten halen. Afhankelijk van het formaat en gewicht moet het met twee man.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Als die verkoper zegt dat ze de oude meenemen ga ik er toch wel een soort van uit dat ze dat dan ook doen
Wij studenten (...) doen dat gewoon hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef jna het volgende:
Eigenlijk wil ik m gewoon van 2 hoog naar beneden flikkeren. De twijfels, de twijfels...
Dat kan ook. Altijd leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef jna het volgende:
Eigenlijk wil ik m gewoon van 2 hoog naar beneden flikkeren. De twijfels, de twijfels...
Ze waren ook met 2 man want de nieuwe hebben ze gewoon naar boven gekregen. Die oude is trouwens ook ooit naar boven gekomen door 2 bezorgers dus deze waren gewoon kaka boys.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je het zwart op wit hebt, dan kan je ze bellen om hem op te laten halen. Afhankelijk van het formaat en gewicht moet het met twee man.
Als het nergens staat moet je of hopen op wat goodwill van de zaak, of zelf naar de stort rijden. Of op MP zetten, gratis af te halen
Dat is sowieso de reden dat ie kapot is gegaan volgens mij. Het vriesgedeelte deed t niet meer en er kwam een stinkende gasachtige lucht uit. Die deur van de vriezer trap ik er dus nog maar ff niet uitquote:
Slimquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is sowieso de reden dat ie kapot is gegaan volgens mij. Het vriesgedeelte deed t niet meer en er kwam een stinkende gasachtige lucht uit. Die deur van de vriezer trap ik er dus nog maar ff niet uit
Dan was dat niet een hele stevige koelkast.quote:
quote:
Ik ben hier toch altijd 's avonds.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Krijgen we nu van iedere regio een parodie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:33 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnenIk moest er stiekem wel om lachen
Ga je nou eens mee uit of hoe zit dat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier nog mensen met plannen voor vanavond?
Ik ga Wie is de Mol? kijken. Geen zin om te gaan sporten.quote:
De winter is toch nog niet voorbij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ga je nou eens mee uit of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De winter is toch nog niet voorbij.
Volgens mij kan ik beter Houniet mee uitvragen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De winter is toch nog niet voorbij.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat. Beter regelen we iets anders!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef Milou__ het volgende:
Wanneeeeer is die meet nou? Dan gaan we stappen
Oh, dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat. Beter regelen we iets anders!
Hoe verrassend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat.
Roep maar wat danquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat. Beter regelen we iets anders!
Ik prefereer Utrecht of Arnhemquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef Dzjenn. het volgende:
Hebben jullie geen suggesties?Ik kan natuurlijk wel "Zeeland" roepen maar euh, ik wil niet enkel aan m'n eigen belang denken natuurlijk. De plaats maakt mij niet zoveel uit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter Houniet mee uitvragen.
Wat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg Groningen! Dat is voor ons allemaal ver.
Bij wijze vanquote:
Ik kom er liever ook niet vrijwillig hoorquote:
Nee, wie welquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom er liever ook niet vrijwillig hoor
Waar ligt dat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, wie welNaja, meet in Alblasserdam anders?
lutjebroek?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, wie welNaja, meet in Alblasserdam anders?
Hier!quote:
Nah, dat is wel heel ver wegquote:
Ah.quote:
Prima, zou er binnen 50 minuten kunnen zijnquote:
Nou mooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Prima, zou er binnen 50 minuten kunnen zijn
quote:
Hij gaat pas in 2012 af zijn is de planningquote:
Nou en.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij gaat pas in 2012 af zijn is de planningDan ben ik al afgestudeerd man
Ja duurt lang enzoquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duurt lang enzoIk wil mn beestjes zien als ze daar staan te shinen
Ik in één uur en een kwartier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Prima, zou er binnen 50 minuten kunnen zijn
Straks in de spelertquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh? Oooh ik ging net kapot in de bus! Dat pianodeuntje kreeg ik echt kippenvel van
Mijn huisgenoot kwam al binnen welke chille liveset ik aan het draaien was, dusquote:
Het spijt me wel, maar wat een saaie plaatquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed. Hendig sjiek..
Ben ik tussen 5 en 6 ff computerspullen halen, wordt er gratis en voor niets ingebroken...
Weg auto van mn ouders
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed. Hendig sjiek..
Ben ik tussen 5 en 6 ff computerspullen halen, wordt er gratis en voor niets ingebroken...
Weg auto van mn ouders
Moet je leren waarderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het spijt me wel, maar wat een saaie plaat
Ben gelukkig niet de enige.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het spijt me wel, maar wat een saaie plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |