Ik heb maar weer normale muziek opgezet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
Gaan we dit topic vullen met die song?
BUMA IN MN ZAK,BUMA, BUMAAA IN MN ZAKquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar weer normale muziek opgezet.
Heb je ze nog gezien bij DWDD dan?!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
BUMA IN MN ZAK,BUMA, BUMAAA IN MN ZAK
DEZE JONGE KOMT ZO HARD.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
BUMA IN MN ZAK,BUMA, BUMAAA IN MN ZAK
En dat is? De Dire straights?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar weer normale muziek opgezet.
JE BENT EEN SJEMBEK DAT ZEURT!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ze nog gezien bij DWDD dan?!
Ja dusquote:
"Hier aan de kust"quote:
Brainpower.quote:
7 Seconden of 21 gram?quote:
Ik heb wittequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Houniet het volgende:
Groene Thee!
Nog 1 doelstelling en dan klaar.
21 gramquote:
Nightwish, Delain, De Kast, Eminem, Sirenia, Evanescence, After Forever en zo kan ik nog wel een paar bands noemen.quote:
DE KAST! Met Siem de postbodequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish, Delain, De Kast, Eminem, Sirenia, Evanescence, After Forever en zo kan ik nog wel een paar bands noemen.
ook inderdaad. Al vind ik hun laatste paar albums niet zo goed.quote:
Blijft erg goed.quote:
Zeg maar wel de lusten en niet de lastenquote:
Hoorde die net op 538quote:
Wat een stuntquote:IPCC-rapport eenzijdig Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - Vooral milieuactivisten die waarschuwen voor de opwarming van de aarde blijken namens Nederland te hebben meegeschreven aan het zeer omstreden IPCC-rapport over het klimaat. Onder de 110 deskundigen zat één kritikaster die betwijfelt of de temperatuur wel zo snel stijgt.
Uit onderzoek van weekblad Elsevier komt naar voren dat vrijwel alle door Nederland uitgenodigde experts voor het VN-klimaatpanel uitgesproken voorstanders van windenergie en forse milieu-ingrepen in de economie zijn.
Als deskundige geldt bijvoorbeeld een opvarende van het Greenpeace-schip. Actievoerders uit de milieubeweging zijn ook sterk vertegenwoordigd in het panel, evenals ambtenaren die privé alarm slaan en voor het RIVM, KNMI en het Energie Onderzoekscentrum Nederland als adviseur aan het IPCC-rapport meewerken.
Het klimaatpanel stapelde afgelopen weken fout op fout, zoals dat Nederland voor 55 procent onder de zeespiegel ligt. Dat is 26 procent. Minister Cramer (Milieu) laat die fouten onderzoeken.
VVD-Kamerlid Neppérus wil dat premier Balkenende nu snel namens het kabinet duidelijkheid maakt of nog sprake is van wetenschappelijk onderzoek. Neppérus: „Dit lijkt actievoeren onder de vlag van de wetenschap. Nu waarschijnlijk is dat vooral mensen uit de milieubeweging hebben meegeschreven aan het rapport, nota bene vanuit meerdere ministeries, overheidsdiensten en uit de kring rond ministers, kan dit niet zo door gaan. Dit is wel met ons belastinggeld gefinancierd.”
Het VN-klimaatpanel levert de informatie waarop het kabinet zijn klimaatbeleid baseert, waaronder de windmolenplannen en de CO2-heffing in de kilometerheffing.
De selectie van wetenschappers gebeurde niet door het kabinet, maar door het KNMI. „We kijken vooraf niet wie in welk kamp zit en of ze in de milieubeweging actief zijn”, aldus de woordvoerder van de minister. „Belangrijker is dat ze de juiste kennis hebben.”
De volgens Elsevier enige sceptische wetenschapper, econoom Hans Labohm, bevestigt dat de deskundigen wel zeer selectief zijn gekozen. „Ze halen die mensen telkens uit dezelfde kring. Als je maar ’groen’ bent, mag je meedoen. Ik ben inderdaad de uitzondering en sceptisch over de opwarming.”
Slecht he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:49 schreef jna het volgende:
Het is verdomme 12 uur en er zijn 10 Posts gemaakt. Het lijkt hier wel een slowchat
Rex en lucy ook amper. Poe he..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Paula, dean, lno, piles.. komen allemaal niet meer ofzo ?
Wie post er net boven je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Luc post al nooit overdag, en Reks doet geen stage meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rex en lucy ook amper. Poe he..
Paula en piles niet. Dean en lno zitten de hele tijd vunzige dingen te doen op msn samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Paula en piles niet. Dean en lno zitten de hele tijd vunzige dingen te doen op msn samen
Betrapt!quote:
maar Luctor moet gewoon werken.. en ik ook trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rex en lucy ook amper. Poe he..
Nope maar op school verveel ik me ook wel eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luc post al nooit overdag, en Reks doet geen stage meer
Shit happensquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope maar op school verveel ik me ook wel eens
Ja iddquote:
quote:
Had je maar gewoon op tijd moeten komenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Had vanochtend de bus gemistAl 2 weken lang komt de bus te laat, ben ik een keer 2min te laat rijdt ie een keer op tijd
Aangezien ie maar 1x per uur rijdt heb ik thuis maar een kopje koffie gescoorden maar een bus later gepakt
Kiezen of delenquote:
Is ook maar 50ct maar tochquote:
EN dan van die ranzige automatenkoffie zeker??quote:
Zo'n DE koffieautomaat ja.. Maar beter dan niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
EN dan van die ranzige automatenkoffie zeker??
Bartje!!quote:
Bartholomeusquote:
Nja, DE gaat meestal nog welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo'n DE koffieautomaat ja.. Maar beter dan niks
Nu algoritmiek![]()
Ja ik had nu thuis al koffie opquote:
quote:
Königsquote:
Sterktequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik had nu thuis al koffie op![]()
Nu een marathon van 4 uur les achter elkaar
Wel gewoon op mn eigen laptopquote:
Dat is wel relax. Heb je al een nieuwe?quote:
Ik drink er twee meequote:
Nope, mn oude doet het weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel relax. Heb je al een nieuwe?
Scheelt een hoop geldquote:
Tsja, maar ik heb helaas geen geldboomquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Maar een nieuwe snelle toffe laptop is ook wel
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, maar ik heb helaas geen geldboom
Thnx!quote:
Iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Moet er niet aan denken man, die shit daar allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |