En klassieke muziek, iddquote:
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:
Diegene die mijn ML steelt sloop ik, maar denk dat jij die Mercedes bedoeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Alle kamers zijn overhoop gehaald, een hor is aan bonken, raam sluit niet meer fatsoenlijk, ML weg, sierraden weg, overal teringzooi.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Alle kamers zijn overhoop gehaald, een hor is aan bonken, raam sluit niet meer fatsoenlijk, ML weg, sierraden weg, overal teringzooi.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren
En vind dat pianodeuntje amper terug manquote:
Lekker slapenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed.
what the fuck?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed. Hendig sjiek..
Ben ik tussen 5 en 6 ff computerspullen halen, wordt er gratis en voor niets ingebroken...
Weg auto van mn ouders
damn..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Onee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Pfff.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wtf.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry Deanquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En vind dat pianodeuntje amper terug man
Laat staan dat ik er warm of koud van word.
Ik ook, maar dit vind ik niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry DeanIk ben van de fijne finesses
Ik was vanmorgen vannacht al om 3:00 uur wakker.quote:
Politie is gelijk gekomen. Sloten zijn al vervangen. morgen technische recherche...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Diegene die mijn ML steelt sloop ik, maar denk dat jij die Mercedes bedoeld
Kutzooi man
Politie op de hoogte?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit vind ik niks
Ieder zijn eigen natuurlijk
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen vannacht al om 3:00 uur wakker.
Dan hebben ze ook geweten dat jij weg was en dat er niemand thuis was...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Politie is gelijk gekomen. Sloten zijn al vervangen. morgen technische recherche...
Wat een puinhoop.. Heel de voortuin vol met voetsporen van die teringlijers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |