Huh? Oooh ik ging net kapot in de busquote:
Openingstrack van Gui CD 1quote:
Scheidsrechter best een mooie vrouwquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
http://wwom/watch?v=OAUx74-Ni50
Ik zie het inderdaad, vanavond na mijn reflectieverslag maar eens de CD's checken man.quote:
Bij No Turning Back heb je ook zo'n stukjequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Dat pianodeuntje kreeg ik echt kippenvel van
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij No Turning Back heb je ook zo'n stukjeprachtig gewoon.
Google Images?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Houniet het volgende:
Godver ik kan maar geen goede cover vinden van de CD voor iepot.
Nee, moet een 300x300 hebben. Kan het nergens vinden en die website van Gui is ruk.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, moet een 300x300 hebben. Kan het nergens vinden en die website van Gui is ruk.
Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Houniet het volgende:
Thnx Bart. Ik heb namelijk mijn Ipod tot op de puntjes.
Alle cd's netjes de cover in 300x300 erbij. Als er bijvoorbeeld livesets op de Ipod staan is er een foto van de artiest te vinden, een hele hoop werk, maar het staat wel sexy.
Aandachtshoer ben je ookquote:
Successo!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ga even mijn reflectie afmaken en mailen.
Zoiets wil ik ook nog doen ooit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Houniet het volgende:
Thnx Bart. Ik heb namelijk mijn Ipod tot op de puntjes.
Alle cd's netjes de cover in 300x300 erbij. Als er bijvoorbeeld livesets op de Ipod staan is er een foto van de artiest te vinden, een hele hoop werk, maar het staat wel sexy.
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn toch allang weg.
Het was een mooie meisje, lag allemaal voor de hand maar (..) in de busquote:
Papapapapapapapapaboem tsjjjjjjjjjj!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.
Ochtendspits was een chaos, daarna scheen enkel nog de zon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |