Huh? Oooh ik ging net kapot in de busquote:
Openingstrack van Gui CD 1quote:
Scheidsrechter best een mooie vrouwquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
http://wwom/watch?v=OAUx74-Ni50
Ik zie het inderdaad, vanavond na mijn reflectieverslag maar eens de CD's checken man.quote:
Bij No Turning Back heb je ook zo'n stukjequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Dat pianodeuntje kreeg ik echt kippenvel van
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij No Turning Back heb je ook zo'n stukjeprachtig gewoon.
Google Images?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Houniet het volgende:
Godver ik kan maar geen goede cover vinden van de CD voor iepot.
Nee, moet een 300x300 hebben. Kan het nergens vinden en die website van Gui is ruk.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, moet een 300x300 hebben. Kan het nergens vinden en die website van Gui is ruk.
Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Houniet het volgende:
Thnx Bart. Ik heb namelijk mijn Ipod tot op de puntjes.
Alle cd's netjes de cover in 300x300 erbij. Als er bijvoorbeeld livesets op de Ipod staan is er een foto van de artiest te vinden, een hele hoop werk, maar het staat wel sexy.
Aandachtshoer ben je ookquote:
Successo!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ga even mijn reflectie afmaken en mailen.
Zoiets wil ik ook nog doen ooit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Houniet het volgende:
Thnx Bart. Ik heb namelijk mijn Ipod tot op de puntjes.
Alle cd's netjes de cover in 300x300 erbij. Als er bijvoorbeeld livesets op de Ipod staan is er een foto van de artiest te vinden, een hele hoop werk, maar het staat wel sexy.
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn toch allang weg.
Het was een mooie meisje, lag allemaal voor de hand maar (..) in de busquote:
Papapapapapapapapaboem tsjjjjjjjjjj!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.
Ochtendspits was een chaos, daarna scheen enkel nog de zon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je laffe zeeland.
Vanmorgen heel lekker weer, zonnetje alles. Alleen net begon het te sneeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ochtendspits was een chaos, daarna scheen enkel nog de zon.
Je bent er helemaal van ondersteboven zo te lezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was een mooie meisje, lag allemaal voor de hand maar (..) in de bus. Ze keek wel om de minuut een paar keer
. Ze lachtte ook.
precies omgekeerd dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanmorgen heel lekker weer, zonnetje alles. Alleen net begon het te sneeuwen.
Linkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto van mijn stoelop hyves gezet.
Gewoon naar mijn hyves gaan en dan op het juiste fotoalbum klikken.quote:
Ik heb jou toch niet op hyves johquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn hyves gaan en dan op het juiste fotoalbum klikken.
Dat weet ik toch allemaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niet op hyves joh
Ik vraag Milauw wel ffquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet.
Dat meisjes wat typt als een meisje van 13?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu met een meisje op hyves aan het krabbel-chatten.![]()
Ik weet niet hoe 13-jarige meisjes typen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat meisjes wat typt als een meisje van 13?
Je gleed er anders wel bijna door van je stoel af zei je net op msnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
Luctor,
Ik wil je niet afzeiken oid, maar het een no go om je bureaustoel op hyves te zetten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
Luctor,
Ik wil je niet afzeiken oid, maar het een no go om je bureaustoel op hyves te zetten
ufs0wquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 13-jarige meisjes typen.![]()
Ik zit serieus te twijfelen of je geen troll bentquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is dat een no go?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of je geen troll bent
Doe eens pics?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boeiuh.![]()
Ze ziet er wel leuk uit.
Pak wat je pakken kan, nakken van de achterbank!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik vind d'r een lekker chickie hoor, Luctor. Pakken wat je pakken kan.
APPLAUS VOOR DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pak wat je pakken kan, nakken van de achterbank!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
APPLAUS VOOR DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je ff op haar hyves kijken.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie alleen maar die maankijk foto en daar kan ik maar moeiijk beoordelen of ze ook nog een verder doorlopend lichaam heeft, of alleen een bovenlijfZe lijkt nu net zo'n type op een skateboard
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik vind d'r een lekker chickie hoor, Luctor. Pakken wat je pakken kan.
Oh, ze kijkt juist nietquote:
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef Houniet het volgende:
Zo, bijna deel I reflectie af. CD01 inmiddels geluisterd Bartheerlijk lekker!
DIAGONAAL DIAGONAALquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef jna het volgende:
WAAR ZIJN DE SLETTEN! WAAR ZIJN DE SLETTEN! WAAR ZIJN DE SLETTEN!?
NOG MEER, NOG MEER. SCHUDDEN SCHUDDEN!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
Gaan we dit topic vullen met die song?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |