Behoorlijk. Niet dat ik er meteen van walg... maar kan me niet voorstellen dat ik dat op moet etenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vind het er grotendeels
-waardig uit zien
Per maaltijd zitten er meer kilocaloriën in dan dat een gezond persoon per dag nodig heeft..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vind het er grotendeels
-waardig uit zien
Nu kan het nogquote:
Besides.. DVD lezer + brander zijn samen rond de €40,- dus daar zit het geld niet in. De SSD-schijf is het duurste..quote:
wat ben je daarvoor kwijt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Besides.. DVD lezer + brander zijn samen rond de €40,- dus daar zit het geld niet in. De SSD-schijf is het duurste..
Ja, dat lijkt me wel een lekker taartjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef jna het volgende:
Ja niet van alle dingen krijg ik honger maar stukje van dit zou ik best willen proberen
[ afbeelding ]
€333,45quote:
Ik wil lekker steam en windows installeren op de SSD. Kijken hoe snel CoD opstartquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
SSD schijf, ja, die wil ik ook nog wel eens hebben
Ik dacht.. uhm... misschien wel interessant zo'n SSD schijf.. Dat is dus €2,5 per GBquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
mét prijzen:
Intel X25-M Postville SSD 80GB,2.5",9.5mm,MLC,SATA 199,95
Moet ik er eentje voor jou meenemen..?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht.. uhm... misschien wel interessant zo'n SSD schijf.. Dat is dus €2,5 per GB
Ik vind het wel een hoop geld voor een hddquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor jou meenemen..?
Je mag wel mijn oude dvd brander en dvd lezer hebben.. Ze werken opzich nog ok. Lezer is 100% ok, brander twijfel ik een beetje aan. Als jij de verzendkosten betaald, mag jij ze hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Goed man.
Als je nog wat spullen over hebt
Windows opstarten in 10 secondenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoop geld voor een hdd
Oh dat doet mn OS X standaard...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Windows opstarten in 10 seconden
Ja maar.. ja maar..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat doet mn OS X standaard...
quote:
Die ik heb is nog okquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag wel mijn oude dvd brander en dvd lezer hebben.. Ze werken opzich nog ok. Lezer is 100% ok, brander twijfel ik een beetje aan. Als jij de verzendkosten betaald, mag jij ze hebben.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef jna het volgende:
Nieuwe koelkast bezorgd. Zegt die bezorger doodleuk: ja die oude neem ik niet mee hoor 2 trappen naar beneden. Die draai red ik niet en ik wil het mn rug niet aandoen.
wtf...
Punt is, ze hoeven het ook niet te doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef jna het volgende:
Nieuwe koelkast bezorgd. Zegt die bezorger doodleuk: ja die oude neem ik niet mee hoor 2 trappen naar beneden. Die draai red ik niet en ik wil het mn rug niet aandoen.
wtf...
Als die verkoper zegt dat ze de oude meenemen ga ik er toch wel een soort van uit dat ze dat dan ook doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Punt is, ze hoeven het ook niet te doen
Als je het zwart op wit hebt, dan kan je ze bellen om hem op te laten halen. Afhankelijk van het formaat en gewicht moet het met twee man.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Als die verkoper zegt dat ze de oude meenemen ga ik er toch wel een soort van uit dat ze dat dan ook doen
Wij studenten (...) doen dat gewoon hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef jna het volgende:
Eigenlijk wil ik m gewoon van 2 hoog naar beneden flikkeren. De twijfels, de twijfels...
Dat kan ook. Altijd leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef jna het volgende:
Eigenlijk wil ik m gewoon van 2 hoog naar beneden flikkeren. De twijfels, de twijfels...
Ze waren ook met 2 man want de nieuwe hebben ze gewoon naar boven gekregen. Die oude is trouwens ook ooit naar boven gekomen door 2 bezorgers dus deze waren gewoon kaka boys.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je het zwart op wit hebt, dan kan je ze bellen om hem op te laten halen. Afhankelijk van het formaat en gewicht moet het met twee man.
Als het nergens staat moet je of hopen op wat goodwill van de zaak, of zelf naar de stort rijden. Of op MP zetten, gratis af te halen
Dat is sowieso de reden dat ie kapot is gegaan volgens mij. Het vriesgedeelte deed t niet meer en er kwam een stinkende gasachtige lucht uit. Die deur van de vriezer trap ik er dus nog maar ff niet uitquote:
Slimquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is sowieso de reden dat ie kapot is gegaan volgens mij. Het vriesgedeelte deed t niet meer en er kwam een stinkende gasachtige lucht uit. Die deur van de vriezer trap ik er dus nog maar ff niet uit
Dan was dat niet een hele stevige koelkast.quote:
quote:
Ik ben hier toch altijd 's avonds.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rex en lucy ook amper. Poe he..
Krijgen we nu van iedere regio een parodie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:33 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnenIk moest er stiekem wel om lachen
Ga je nou eens mee uit of hoe zit dat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier nog mensen met plannen voor vanavond?
Ik ga Wie is de Mol? kijken. Geen zin om te gaan sporten.quote:
De winter is toch nog niet voorbij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ga je nou eens mee uit of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De winter is toch nog niet voorbij.
Volgens mij kan ik beter Houniet mee uitvragen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De winter is toch nog niet voorbij.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat. Beter regelen we iets anders!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef Milou__ het volgende:
Wanneeeeer is die meet nou? Dan gaan we stappen
Oh, dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat. Beter regelen we iets anders!
Hoe verrassend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat.
Roep maar wat danquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de oorspronkelijke meet niet meer doorgaat. Beter regelen we iets anders!
Ik prefereer Utrecht of Arnhemquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:42 schreef Dzjenn. het volgende:
Hebben jullie geen suggesties?Ik kan natuurlijk wel "Zeeland" roepen maar euh, ik wil niet enkel aan m'n eigen belang denken natuurlijk. De plaats maakt mij niet zoveel uit.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter Houniet mee uitvragen.
Wat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg Groningen! Dat is voor ons allemaal ver.
Bij wijze vanquote:
Ik kom er liever ook niet vrijwillig hoorquote:
Nee, wie welquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom er liever ook niet vrijwillig hoor
Waar ligt dat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, wie welNaja, meet in Alblasserdam anders?
lutjebroek?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, wie welNaja, meet in Alblasserdam anders?
Hier!quote:
Nah, dat is wel heel ver wegquote:
Ah.quote:
Prima, zou er binnen 50 minuten kunnen zijnquote:
Nou mooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Prima, zou er binnen 50 minuten kunnen zijn
quote:
Hij gaat pas in 2012 af zijn is de planningquote:
Nou en.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij gaat pas in 2012 af zijn is de planningDan ben ik al afgestudeerd man
Ja duurt lang enzoquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duurt lang enzoIk wil mn beestjes zien als ze daar staan te shinen
Ik in één uur en een kwartier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Prima, zou er binnen 50 minuten kunnen zijn
Straks in de spelertquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh? Oooh ik ging net kapot in de bus! Dat pianodeuntje kreeg ik echt kippenvel van
Mijn huisgenoot kwam al binnen welke chille liveset ik aan het draaien was, dusquote:
Het spijt me wel, maar wat een saaie plaatquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed. Hendig sjiek..
Ben ik tussen 5 en 6 ff computerspullen halen, wordt er gratis en voor niets ingebroken...
Weg auto van mn ouders
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed. Hendig sjiek..
Ben ik tussen 5 en 6 ff computerspullen halen, wordt er gratis en voor niets ingebroken...
Weg auto van mn ouders
Moet je leren waarderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het spijt me wel, maar wat een saaie plaat
Ben gelukkig niet de enige.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het spijt me wel, maar wat een saaie plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |