Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoordquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's minder maar Mahler is wel mooi. Grote kans dat Peter er nooit van gehoord heeft
Ah, dus Toverheks begreep het verkeerd. Maar nogmaals:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoord
Dat was het al, maar Peter stond een keer uit te leggen dat het Vraag je Raak moest zijn. Dat is natuurlijk krom Nederlands en alle anderen zeggen gewoon Vraag maar Raak.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef tonja het volgende:
Het is nu 'vraag maar raak' geworden in de programmagids.
Oh sorry lieverd maar ik las de naam Thabita en je weets hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoord
Net zoiets als Maak je Gek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
"Vraag je Raak" slaat helemaal nergens op.
Allebei goed!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus Toverheks begreep het verkeerd. Maar nogmaals:
Mahler: goed
Tabitha: niet goed
Ik legde vandaag aan iemand het begrip 'slumming' uit. Da's wat jij doet met grietjes als Tabithaquote:
Ze hebben de LOI-cursus 'Nederlands voor beginners' dus afgerond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef tonja het volgende:
Het is nu 'vraag maar raak' geworden volgens de programmagids.
Heb je mijn post gelezen? Het was ook de oorspronkelijke titel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Gewoon doordouwen en ze nemen het vanzelf over
Mwahhh.. overdrijven is ook een kunst..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik legde vandaag aan iemand het begrip 'slumming' uit. Da's wat jij doet met grietjes als Tabitha
Nee niet gelezen, maar peter bleef het maar hebben over Vraag je Raak en ik bleef maar zeggen Vraag maar Raak ook in ondertitels van caps...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen? Het was ook de oorspronkelijke titel.
Ja dat begon toch gewoon als intermezzo van niets naar niets.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Gert het volgende:
Dat hele vraag maar raak überhaupt. Er gebeurt geen kut. De mogelijkheid om live vragen te stellen over SV, op zich prima, is inmiddels bij gebrek aan iets anders gepromoveerd tot de top-uitzending zélf.
Heb ik speciaal voor jou gedaan, ik lach je toe, weer niet goed pppffttttquote:
Doe je vorige Heks terug, daar was ik stiekem verliefd opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou gedaan, ik lach je toe, weer niet goed pppfftttt![]()
Morgen doet ik wel een leuke heks weer, maar kan geen leuk plaatje vinden en kan zo een ding niet verkleinen, werd geholpen vanmiddag door puberkind.
En maar voor het beeldscherm hangen om te kijken wat het handjevol chatters schrijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat begon toch gewoon als intermezzo van niets naar niets.
En nu hebben we Peters radioshow er ook nog bij. Zijn plaatje vult elk gaatje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je vorige Heks terug, daar was ik stiekem verliefd op
Nou Gert, je wordt bedankt, ik heb er 2 keer vandaag een onderwerp ingegooid wat echt belangrijk was, maar nee de klappende handjes en de ohhhhhhhh en ahhhhhhhh voeren de boventoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En maar voor het beeldscherm hangen om te kijken wat het handjevol chatters schrijft.
Er wordt zo klein gedacht daar.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke omdat je het zo romantisch vroeg heb ik weer mijn eigen foto maar weer neergezet, maar alleen voor jou hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Gert, je wordt bedankt, ik heb er 2 keer vandaag een onderwerp ingegooid wat echt belangrijk was, maar nee de klappende handjes en de ohhhhhhhh en ahhhhhhhh voeren de boventoon.
(ik had een spatdeksel gekocht, zeker niet zo intressant maar dacht gezellig over potten en pannen te discuseren, maar nee)
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Rare uitspraken van Bunkerbaas op de chat waar hij later onderuit probeert te komen hmm
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,
slaap lekker, en dat complot hahhaa werd er steeds afgegooid.quote:
Ik vertrouw Bram voor geen meter, maar bedoelde hij niet zijn nieuwe Game ?? Ik had er een trailertje van gezien. Al is hij niet vies van een rel hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.
Als Jaap uberhaut komt kan ik je vertellen, dat het nog slechter wordt dan het al wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen qua Office-factor genieten wordt.
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen.
Het zwarte beeld is veranderd in uitzicht op het podium. Er speelt muziek.
Hoeveel uur zullen we vandaag mogen genieten van Peters radioshow? Het is de doodsteek voor SV als ze er geen stokje voor steken.
Dat is nou net het probleem. Door die klapjosti's op de chat denkt Johan dat hij goud aangeboord heeft met Peter en zijn radioshow.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!
Hoe lang denk je dat dat zo blijft? Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!
Het zal misschien wel bekend zijn achter de schermen wie er allemaal uitgenodigt is, maar of ze daadwerkelijk komen opdraven en niet afbellen, dat is de vraag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef spuitje het volgende:
Is er al bekend wie vanavond de gasten van Jaap zullen zijn of wordt het weer een verrassing?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik vanavond ook nog Jaap missen. Als Tabula Rasa überhaupt doorgaat.
Maar die radioshow valt dus serieus in goede aarde bij de chatters? Zo van 'Mooie muziek maak je, Peter!' en 'Wat een goede aankondiging!' 'Wat een gave muzieksmaak heb je en je staat er toch maar mooi!'
Van de dooie mus is slechts een half vergaan karkasje over.
Vergis je niet, Johan loopt weg met "zijn Petertje". Johan kijkt af en toe op de chat en ziet alleen maar (clap) (clap). Dan kijkt hij ook nog even naar het aantal guests en is tevreden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
Hoe lang denk je dat dat zo blijft? Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.
Ik was het niet hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Denk je echt? Hij wou streams, geen muziek. Ik denk ook echt niet dat mensen dit leuk blijven vinden als Peter een paar keer per dag achter die draaitafel gaat staan. Of is dat nog te positief.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Johan loopt weg met "zijn Petertje". Johan kijkt af en toe op de chat en ziet alleen maar (clap) (clap). Dan kijkt hij ook nog even naar het aantal guests en is tevreden.
Ze glijen helemaal van hun stoel afquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt? Hij wou streams, geen muziek. Ik denk ook echt niet dat mensen dit leuk blijven vinden als Peter een paar keer per dag achter die draaitafel gaat staan. Of is dat nog te positief.
Dus dat Disana. Treurigheid ten top.quote:
Er zit daar echt een hele club van die dames hè, die begint aardig hecht te worden want het wordt allemaal steeds intiemer (ik zie nu zelfs huwelijksproblemen voorbij komen). Daar kunnen wij nooit tegenop en als Johan het echt schitterend vindt wat Peter doet, dan kun je de rls verder wel vergeten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze glijen helemaal van hun stoel af
Ik denk het ook want Liesbeth bestelde Laurel en Hardy pakken. Lijkt me niets voor Jaap.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Peter staat show Jaap in het teken van het carnaval.
Vertelquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef Disana het volgende:
Er zit daar echt een hele club van die dames hè, die begint aardig hecht te worden want het wordt allemaal steeds intiemer (ik zie nu zelfs huwelijksproblemen voorbij komen).
Jaap wilde toch niet meer op de chat komen? Alleen nog op die van NL?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Dat zeg ik niet want dan ga je Stuiteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel.
Wie gooit de huwelijksproblemen op de chat?
Jaap heeft volgens mij helemaal niks met carnaval. Een goede host zou dat gegeven juist kunnen ombuigen naar een boeiende invalshoek, Jaap mist die kunde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef Disana het volgende:
Ik denk het ook want Liesbeth bestelde Laurel en Hardy pakken. Lijkt me niets voor Jaap.
Maar ik niet, dus vertel maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan ga je Stuiteren.
Stuiter zit teveel te chatten naar de zin van zijn/haar m/v?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef Disana het volgende:
Dat zeg ik niet want dan ga je Stuiteren.
Oh en wie is stuiter?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stuiter zit teveel te chatten naar de zin van zijn/haar m/v?
ik hoor alleen muziekquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga zelf maar kijken als je de hint niet snapt![]()
Een chatter.quote:
Heeeee, dan zit er een andere Marrije op de chatquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Marrije het volgende:
Ah, dat op de chat had ik ff gemist, ik dacht op de stream. Ik lees die chat bijna niet want dat kost me teveel geheugen.
Ik plaagde maar hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:Ja ik vraag plaatjes aan want de muzikale smaak van de doorsneechatter is om te huilen, allemaal hoempapamuziek Disana, en huwelijksproblemen op de chat, Ja kan ik ook niet over meekleppen want die heb ik eenvoudig niet, Die huwelijksproblemen dan he hahha heb niet een huwelijk, heb gister wel 2 keer mijn spatdeksels de chat opgegooid een heel serieus onderwerp.
![]()
Maar inderdaad, denk dat sommige niet beseffen dat het balkon meeleest en goit de meest intieme dingen op de chat.
Dat van de spatdeksels was gewoon een geintje, ja er komt zoveel onzin voorbij ik dacht ach doe wel ff mee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik plaagde maar hoorDie muziek is inderdaad niets als Peter het voor het kiezen heeft.
Dat van die spatdeksels heb ik gezien, ging je niet best af hè. Ze zijn gewoon met teveel en daarom denkt Peter ook dat zijn show een succes is. Echt jammer.
Ik snap dat ook niet. Maar goed, ze hebben die tijd kennelijk en daarmee bepalen ze enigszins wat wij te zien krijgen en dat is niet zo leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
Maar wat ik niet snap he, en ze kunnen alemaal reuze lief zijn daar, maar als je kleine kids hebt hoe kan je dan als moeder de hele dag erachter zitten, ik zou dat niet gekund hebben want kleintjes vragen juist zoveel aandacht.
Maar lees wel eens ff die kleine voor tv zetten, of ff gauw eten en kleine naar bed en ben dan weer vlug terug.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef mootie het volgende:
Man, niemand die het raar vindt dat er geen beeld is, het babbelt maar door over schoondochters en exen etc.
In tegendeel. Ik denk dat het juist de redding is. Voor de dode avonden zal dit door Vlemmix c.s. worden gezien als de ideale opvulling. En als je het objectief beziet, kun je ze niet eens ongelijk geven: de chat stroomt vol met klapvee op het moment dat Peter een microfoon ter hand neemt. Dat jij en ik daar niet op zitten wachten doet daar niets aan af. Het merendeel van de streamers ziet het liever dan de lotgevallen van Liesbeth en Alsido in een klein kantoor. Dat het van lieverlee één grote Nowlivekliek op de chat wordt, is iets waar Vlemmix niet mee kan zitten. Hij ziet zijn gelijk bevestigt: uit gewoon wat aanrotzooien ontstaan de beste programma's. Concurrentie heeft hij nauwelijks, want de Peter-adepten zijn doorgaans niet de mensen die om 23.00 overschakelen naar Pauw & Witteman.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen.
Het zwarte beeld is veranderd in uitzicht op het podium. Er speelt muziek.
Hoeveel uur zullen we vandaag mogen genieten van Peters radioshow? Het is de doodsteek voor SV als ze er geen stokje voor steken.
Dat is ook allemaal precies wat ik bedoel. Het rls streamprincipe wordt hiermee verlaten en voor ons blijft er niets over.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In tegendeel. Ik denk dat het juist de redding is. Voor de dode avonden zal dit door Vlemmix c.s. worden gezien als de ideale opvulling. En als je het objectief beziet, kun je ze niet eens ongelijk geven: de chat stroomt vol met klapvee op het moment dat Peter een microfoon ter hand neemt. Dat jij en ik daar niet op zitten wachten doet daar niets aan af. Het merendeel van de streamers ziet het liever dan de lotgevallen van Liesbeth en Alsido in een klein kantoor. Dat het van lieverlee één grote Nowlivekliek op de chat wordt, is iets waar Vlemmix niet mee kan zitten. Hij ziet zijn gelijk bevestigt: uit gewoon wat aanrotzooien ontstaan de beste programma's. Concurrentie heeft hij nauwelijks, want de Peter-adepten zijn doorgaans niet de mensen die om 23.00 overschakelen naar Pauw & Witteman.
Het is het debiele stiefbroertje van de stream.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Disana het volgende:
Dat is ook allemaal precies wat ik bedoel. Het rls streamprincipe wordt hiermee verlaten en voor ons blijft er niets over.
Jeetje! Wees toch eens geduldig! Deb vindt het heul niet leuk dat wij klagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Marrije het volgende:
Nou het is 10 uur. Tenminste, bij mij.
Beeeeeeld graag!!!
Dat moeten dan wel heel belangrijke zaken zijn die je te doen hebt, als je daar zelfs de Jaap Show voor laat schieten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik vanavond ook nog Jaap missen.
Naar de bios!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat moeten dan wel heel belangrijke zaken zijn die je te doen hebt, als je daar zelfs de Jaap Show voor laat schieten.
Jolanda?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef mootie het volgende:
Johan leest nieuwsberichtjes voor. Aangeleverd door Jolanda, die de tv-gids nog niet heeft aangepast.
Dat is de nepcora gelook ik, stevig, kort haar, brilleke, doet blijkbaar de programma-gids.quote:
Ja, net al gisteren. Is denk ik voor de analfabeten die SV ook volgen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef Marrije het volgende:
Leest Johan nou het nieuws voor?
Huh?
Dat is de grootste groep begreep ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, net al gisteren. Is denk ik voor de analfabeten die SV ook volgen.
Hij noemde het nu dus ook Ochtendnieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
goh slinger het beeld aan, en weer nieuws telegraaf, dat kan je toch geen ontbijtsjow noemen??
Ontbijtsjow is leuk babelen over ditjes en datjes, vertellen wat er die dag gebeurd in de Toko etc.etc.
Dit is gewoon een stukje heel slecht voorlezen. Voegt niks toe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
goh slinger het beeld aan, en weer nieuws telegraaf, dat kan je toch geen ontbijtsjow noemen??
Ontbijtsjow is leuk babelen over ditjes en datjes, vertellen wat er die dag gebeurd in de Toko etc.etc.
Heel lang. Verzoekplatenprogramma's hebben zich de laatste decennia bij radiopiraten meer dan bewezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat dat zo blijft?
Het zal Johan een grote zorg waar hij zijn publiek vandaan haalt. Het enige waar hij naar kijkt is de resultaten op Google Analytics.quote:Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.
Dit is geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemde het nu dus ook Ochtendnieuws.
En allemaal oud nieuw. Van gisteren dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
Plus hij leest meer dan beroerd voor.
Er was geen enkele voorbereiding blijkbaar. Als hij nou van te voren wat berichtjes had geselecteerd waar hij wel een mening over heeft zou het wellicht nog net interessant kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus hij leest meer dan beroerd voor.
Ik denk toch eerder dat het zelfs de klappers gaat vervelen. Maar dan is de rest ook allang afgehaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel lang. Verzoekplatenprogramma's hebben zich de laatste decennia bij radiopiraten meer dan bewezen.
[..]
Het zal Johan een grote zorg waar hij zijn publiek vandaan haalt. Het enige waar hij naar kijkt is de resultaten op Google Analytics.
Jaap komt tegenwoordig bijna alleen nog maar op de Nowlive chat. Daar krijgt hij nuttige input als "Jaap, je doet het hartstikke goed" en "Jaap, zie je Huub nog wel eens?" Mensen die lastige vragen stellen krijgen direct een ban.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, als hij dan nog zn mening geeft, maar nee, niks, gewoon voorlezen en next!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was geen enkele voorbereiding blijkbaar. Als hij nou van te voren wat berichtjes had geselecteerd waar hij wel een mening over heeft zou het wellicht nog net interessant kunnen zijn.
Over de koningin begreep ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Intervieuw met de krant dus.
Nou over zijn Toko of over zijn politieke asperatie`s, ik denk het laatste
Dat begreep ik ook, hij heeft tenslotte genoeg meegemaakt met de koninginquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de koningin begreep ik.
Wat een farce zeg, ze doen echt helemaal geen moeite meer er iets van te maken.
Pearlbitch, wat laf van Jaap. Maar goed, hij is daar duidelijk meer op zijn plek omdat hij niet tegen kritiek kan.
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet wekelijks 4 uur met je smoel voor een stream gaan hangen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de koningin begreep ik.
Wat een farce zeg, ze doen echt helemaal geen moeite meer er iets van te maken.
Pearlbitch, wat laf van Jaap. Maar goed, hij is daar duidelijk meer op zijn plek omdat hij niet tegen kritiek kan.
Met het briljante plan om alle huisvrouwen aan het werk te zetten zodat hij weer werk heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
Stefan de glazenwasser. Hij zoekt nog klanten.
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
Met het briljante plan om alle huisvrouwen aan het werk te zetten zodat hij weer werk heeft
Zo te zien heb je mazzel dat hij niet door je ruiten is gevallenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Als ik het goed heb begrepen staat hij op Johans lijst.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Vandaar dat ie mijn ramen boven niet gedaan had, en bij hoog en laag bleef beweren dat dat wel zo was. Terwijl de vogelpoep een ander verhaal vertelde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
Meneer mag niet op een ladder staan en ook geen autorijden.
Zo is ie al jaren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
deze man zit goed onder de pillen, hij beweegt amper moet je maar opletten, ach deze man heeft hulp nodig en wel snel denk ik.
Naast Johan lijkt dat ook al snel zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
deze man zit goed onder de pillen, hij beweegt amper moet je maar opletten, ach deze man heeft hulp nodig en wel snel denk ik.
Lol hij wordt morgen ontslagen uit de kliniek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
Triest, maar volgens mij snapt hij echt niet dat ie op stream is, die schrikt zich de kolere als hij foto`s enzo van zich zelf ergens tegen komt.quote:
Dat laatste misschien wel, maar NU weet ie het wel. Zegt ie tenminste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Triest, maar volgens mij snapt hij echt niet dat ie op stream is, die schrikt zich de kolere als hij foto`s enzo van zich zelf ergens tegen komt.
Dan zal ie misschien zeggen, huh ben ik dat?? kan het me niet herrinderen.
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar goed, ze hebben die tijd kennelijk en daarmee bepalen ze enigszins wat wij te zien krijgen en dat is niet zo leuk.
Mootie, het zijn ook geen echte streamers. Het zijn chatters.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?
Oma-Katrien is presentquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?
Ik wil best wel eens chatten maar ik krijg natuurlijk zo een ban.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook. Al denk ik dat het ook een beetje onverschilligheid of oppervlakkigheid is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
Johan is lief vind ik, eigenlijk heeft die man een groot hart voor zijn medemens.
vind ik dan he.
Het ging niet echt de diepte in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook. Al denk ik dat het ook een beetje onverschilligheid of oppervlakkigheid is.
Think again.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat het zelfs de klappers gaat vervelen. Maar dan is de rest ook allang afgehaakt.
Misschien ben ik ook te optimistisch. Dan is SV inderdaad een gedane zaak voor ons soort streamers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Think again.
Hint: Nowlive Radio, DJ Plofkop..
Need I say more?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:![]()
PB haar dag begint ook weer goed, Thabita gaat straks naar de Toko
Dat optimisme heb ik al lang laten varen. Dit gaat helemaal niks worden. Omdat er geen kennis en geen passie aan ten grondslag ligt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik ook te optimistisch. Dan is SV inderdaad een gedane zaak voor ons soort streamers.
Nou willen we dus ook alle smeuïge details: waar zijn jullie wezen eten, wat stond er op het menu, wat hebben jullie daarna nog gedaan en hoe is de avond (en de nacht daarna) geëindigd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoel uitsluitend het optimisme over de chatters die die muziek ook wel zat zullen worden. Ik begon de dag met te zeggen dat die radioshow van Peter het einde van SV voor ons gaat worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat optimisme heb ik al lang laten varen. Dit gaat helemaal niks worden. Omdat er geen kennis en geen passie aan ten grondslag ligt.
Maar ach!
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet serieus dat ik op het aanbod van deze glazenwasser ben ingegaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou willen we dus ook alle smeuïge details: waar zijn jullie wezen eten, wat stond er op het menu, wat hebben jullie daarna nog gedaan en hoe is de avond (en de nacht daarna) geëindigd?
Ah okay. Deze chatters vinden alles leuk en mooi. Zelfs een hoop stront en dan hoeft er niet eens een vlaggetje in gestoken te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
Ik bedoel uitsluitend het optimisme over de chatters die die muziek ook wel zat zullen worden. Ik begon de dag met te zeggen dat die radioshow van Peter het einde van SV voor ons gaat worden.
Zou toch gekund hebben? Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik op het aanbod van deze glazenwasser ben ingegaan?
Think again en dan nu met hogere lat dan de Thabita-lat.
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou toch gekund hebben? Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt.
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.
Eens in de paar dagen komt die klaagzang ook weer langs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef mootie het volgende:
Johan baalt dat er nooit eens iemand opruimt, alleen hijzelf.
Alsido gaat er naar kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
Johan vindt dat anderen ook maar eens voor het vuil en de troep moeten zorgen, roept hij tegen Alsido.
Niemand werkt mee verdommequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
Johan flipt weer eens een beetje, er moet opgeruimd, iedereen laat alles maar liggen en er moeten regels komen.
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Die fantast heeft de verwachte miskraam al achter de rug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....
Ach, mijn maatstaven zijn denk ik gewoon wat elastischer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mij.
/off topic
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef mootie het volgende:
Alleen maar zenderloos tuig aanwezig, boring.
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de chat vroegen ze Marian te bellen, misschien heeft ze dat wel gedaan.
Hart voor de zaak! Passie! En zoveel kunde!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
En nu zit ze de chat te lezen. Give her hellquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
En veel gemopper over vuilnis en privéhanddoeken die verdwijnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Chris zit in het kantoortje , Liesbeth en Alsido zijn aan de telefoon.
Johan: Chris als jij zo nou even gaat schakelen jongen, ieder zijn ding laten doen.
Ik las te laat weer mee, wat zei hij? Iets over ons niveau maar daarvoor?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond Hansie al een lul, maar hij heeft nu echt afgedaan.
Iets van: het lijkt hier Mein Kampf wel, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las te laat weer mee, wat zei hij? Iets over ons niveau maar daarvoor?
Echt zo stom en dan later weer terugkrabbelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond Hansie al een lul, maar hij heeft nu echt afgedaan.
Oh omdat ze vonden dat Liesbeth iets nuttigs moet gaan doen zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iets van: het lijkt hier Mein Kampf wel, als ik het goed heb.
Mein kampf...dat we daar op lekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las te laat weer mee, wat zei hij? Iets over ons niveau maar daarvoor?
Ik las ook dat hij Leo heeft zitten afzeiken.quote:
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh omdat ze vonden dat Liesbeth iets nuttigs moet gaan doen zeker.
Maar wacht, men wil het alweer gezellig hebben.
Johan loopt flink te foeteren dat alles zo'n chaos is.
Nee, hij gaat een lampje aanleggen begreep ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangen
Chris zou dan wel gaan schakelen, maar ik heb alleen nog maar een fade gezien en verder zitten we alweer een tijdje naar de lege bar te kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Moeten duidelijke taken zijn, Chris moet niet bij jullie gaan zitten en met de redactie
gaan bemoeien, Chris heeft een andere taak, ik heb geen zin om iedere keer mensen
aan te sturen om aan het werk te gaan, Chris zou het schakelen doen.
Complete anarchie op de Chat. I love it.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitkijken! Voor je het weet ben je een week geband voor het gebruik van hoofdletters.
Vraag me af wat daar achter zit. Heeft hij Jaap opgegeven misschien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram komt niet en gaat Johan nog een mailtje sturen.
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram komt niet en gaat Johan nog een mailtje sturen.
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...
Oh My Fucking God. Hoe kun je je met droge ogen met zulke futiliteiten bezig houden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangen
Iemand kan toch wel een week slecht liggen, mijn vader deed er 7 dagen overquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
Maar dat was vorige week tuinfluiter. Of zou die nu zijn overleden.
Ja, en toch denk ik niet dat dat het is. En zelfs dan, waarom zou hij niet een avond weg kunnen. Nou ja, misschien horen we het nog wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iemand kan toch wel een week slecht liggen, mijn vader deed er 7 dagen over.
Wat ik begreep is dat Johan de verhoudingen met die dumpstore op scherp gezet heeft, terwijl dat juist een van de trouwste sponsors was. Bram is not amused, to say the utmost least.quote:
Zo ging dat niet , de gasten hebben gewoon een plek nodig waar ze een jas kunnen ophangen,quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Copycat het volgende:
Oh My Fucking God. Hoe kun je je met droge ogen met zulke futiliteiten bezig houden.
Dat en met het gemak waarmee Johan zich gerechtigd voelt TBO2 zonder B&B te mogen brengen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...
Het blijft een futiliteit in deze omgeving waar zoveel andere dingen om aandacht schreeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo ging dat niet , de gasten hebben gewoon een plek nodig waar ze een jas kunnen ophangen,
staat nu slordig over de barkrukken.........
Terwijl hij de rechten helemaal niet heeft. Echt, zaken doen met die man is je eigen doodvonnis tekenen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat en met het gemak waarmee Johan zich gerechtigd voelt TBO2 zonder B&B te mogen brengen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
Volgens mij gaat Liesbeth regels voor de badkamer opstellen. Alsido noemt ze op en zij zegt 'ja'.
Harry Loco vraagt naar je.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen gaat het nog steeds over de spullen in de douche
Ja, maar dat had Ansje Liek meegebracht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dit ná de waarschuwing van Johan?
Je bent ook de leukste , grappigste chatter.......quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens een andere chatnaam nemen, ik zit de hele tijd in de PM met allerlei mensen
Of open podium. Wel fijn, ze zijn met zn drietjes 1 ding aan het uittikken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat DJ Ventil vanavond te gast is bij Jaap?
Dank U, maar in mijn PM komen de mensen vooral uithuilenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent ook de leukste , grappigste chatter.......
Blijf positief, ze doen tenminste watquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Of open podium. Wel fijn, ze zijn met zn drietjes 1 ding aan het uittikken.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank U, maar in mijn PM komen de mensen vooral uithuilen
Ik zit met stijgende verbazing te luisteren. Ik dacht dat de taken verdeeld zouden worden. Waarom doet Alsido nu dan iets dat hij helemaal niet kan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is nu ook al de tekstschrijver van Jaap.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing te luisteren. Ik dacht dat de taken verdeeld zouden worden. Waarom doet Alsido nu dan iets dat hij helemaal niet kan.
Ik weet zeker dat ik dat allang af had. En niet in overleg want in mijn eentje werk ik beterquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alsido kan alles, overal een heel klein beetje
Zelfs Peter zou dat beter kunnen maar Alsido probeert de laatste tijd alle wind uit de zeilen van Peter te nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing te luisteren. Ik dacht dat de taken verdeeld zouden worden. Waarom doet Alsido nu dan iets dat hij helemaal niet kan.
Alsido begint echt onaangename trekjes te vertonen. Zijn wereld is klein geworden en hij bewaakt haar angstvallig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs Peter zou dat beter kunnen maar Alsido probeert de laatste tijd alle wind uit de zeilen van Peter te nemen.
Ik zag gister dat stukje over die Hyves-toestanden. Als Alsido zo met mij zou omgaan als hij met Peter deed, had ik 'm over het bureau getrokken. Terwijl ik toch een vredelievend mens ben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido begint echt onaangename trekjes te vertonen. Zijn wereld is klein geworden en hij bewaakt haar angstvallig.
Ik heb dat ook gezien. Dat was puur treiteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag gister dat stukje over die Hyves-toestanden. Als Alsido zo met mij zou omgaan als hij met Peter deed, had ik 'm over het bureau getrokken. Terwijl ik toch een vredelievend mens ben.
Maar ondertussen moet ze hem wel alle tekst voorzeggen omdat hij er zelf niet uitkomt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido verwijt Ansje dat ze te laat met het draaiboek bezig zijn. Ansje trapt daar niet in: zij heeft vrijdag al het draaiboek aan Alsido gestuurd. Dus zoekt Alsido andere spijkers op laag water om haar toch de schuld te kunnen geven.
Dat schijnt een gynaecoloog te zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef Disana het volgende:
Gast 1 is dus ene heer Simons. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom Jaaps tekst ineens uitgeschreven moet worden.
Begrijp ik nu dat Alsido het draaiboek voor Jaap aan het schrijven is. Mét tekst over wat hij wel en niet moet zeggen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
Praten over hoe je het werk moet doen. Dat het daar nog over moet gaan zeg.
Die heeft zich dan ook aardig vergist.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat schijnt een gynaecoloog te zijn
Nee dat doet hij zo voorkomen, maar ze zei dat het vrijdag al klaar en aanwezig was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat Alsido het draaiboek voor Jaap aan het schrijven is. Met tekst?
Aka kutdokterquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat schijnt een gynaecoloog te zijn
Echt, kan er geen touw meer aan vast knopen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat doet hij zo voorkomen, maar ze zei dat het vrijdag al klaar en aanwezig was.
Nou, heksje hoort het dus ook. Niet te geloven dit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
Nee dat doet hij zo voorkomen, maar ze zei dat het vrijdag al klaar en aanwezig was.
Echt he BQ, ik zit zelf nu met stomme verbazing te kijken net, en vraag me werkelijk af wie er nu stommer is, hun of ik, zelf ik weet dat als er een tekst moet komen je dat allang af had moeten hebben inplaats van op het laatste moment, en Jaap moet dan nog eerst de teksten goed uit het bolletje leren etc.etc.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, heksje hoort het dus ook. Niet te geloven dit.
Ik krijg ook New Kids neigingen van die verrekte mongolquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik zou stapelgek worden van dit gestuntel. In gedachten heb ik Alsido's wijsvingers al tien keer door de scrollbal geramd.
Nou ik weet niet wat het is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
Wacht even ... het is geen draaiboek maar een script?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |