quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke omdat je het zo romantisch vroeg heb ik weer mijn eigen foto maar weer neergezet, maar alleen voor jou hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Gert, je wordt bedankt, ik heb er 2 keer vandaag een onderwerp ingegooid wat echt belangrijk was, maar nee de klappende handjes en de ohhhhhhhh en ahhhhhhhh voeren de boventoon.
(ik had een spatdeksel gekocht, zeker niet zo intressant maar dacht gezellig over potten en pannen te discuseren, maar nee)
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Rare uitspraken van Bunkerbaas op de chat waar hij later onderuit probeert te komen hmm
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,
slaap lekker, en dat complot hahhaa werd er steeds afgegooid.quote:
Ik vertrouw Bram voor geen meter, maar bedoelde hij niet zijn nieuwe Game ?? Ik had er een trailertje van gezien. Al is hij niet vies van een rel hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.
Als Jaap uberhaut komt kan ik je vertellen, dat het nog slechter wordt dan het al wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen qua Office-factor genieten wordt.
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen.
Het zwarte beeld is veranderd in uitzicht op het podium. Er speelt muziek.
Hoeveel uur zullen we vandaag mogen genieten van Peters radioshow? Het is de doodsteek voor SV als ze er geen stokje voor steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |