Die wordt ook nog slim op zijn oude dagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik had op een fractie van een seconde na een vette rel veroorzaakt, toe Hansie ineens met een mod break kwam: Oma Stien, log even normaal in als Pearlbitch.
Dit is in een notendop de tragiek van Studio Vlemmix..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoewel de huidige Hyves-pagina aangemaakt is door Ansje Liek en zij de beheerder is wil Alsido, en Liesbeth natuurlijk ook, een tweede pagina aanmaken om zelf de controle over te kunnen houden. Die controle kunnen ze dan weer uit handen geven aan iemand zoals Ansje Liek.![]()
Peter zei vanmiddag dat hij en Johan hun liedje komen doen, morgen bij Jaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
Is er nog iets gezegd m.b.t de gasten die Jaap morgen ontvangt?
Ik zit morgen weer op het puntje van mijn stoel. De spanning is eik ondraaglijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
Kan me voorstellen dat er bewust ruchtbaarheid aan gegeven wordt als er iemand langskomt die mogelijk voor extra kijkers kan zorgen.
Maar dat zal dan dus wel niet het geval zijn hè.
Ik ben dus niet de enige die dat opvalt. Ze bakenen hun territorium angstvallig af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is trouwens een erg vervelende kerel zo langzamerhand. Stronteigenwijs, kan zijn punt niet maken en ridiculiseert continu z'n opponent in de discussie. Daarbij fungeert Liesbeth als valse kraai op de schouder van Kapitein Alsido.
Peter tegen Liesbeth: Jij wilt gewoon uit beeld hè? Om tien uur beginnen we.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat weer draaien. Toedels en welterusten voor straks.
Je sluit de COS af als je gaat luisteren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ze van die vondst waren afgestapt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Maanvis het volgende:
jaap krijgt geen info over zijn gasten totdat ie morgen zelf daar komt
Dit is dus het programma van vorige week.quote:Programma
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf te laten zien via een kort interview vooraf.
Presentatie: Kirsten Cuijten
Organisatie: Marian Verbakel
20.00 uur Rienie van de Kerkhof
20.30 uur MC Remedy
20.45 uur Ron Lindeman
21.15 uur Zanger Petro
21.30 uur Johan Vlemmix
22.00 uur Afsluiting
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vandaag een stembrochure binnen waarin alle lijsttrekkers hun zegje doen. Inclusief Johan. Inclusief Deadend Park, inclusief Monorail en inclusief twee linkerhanden.
Let's shake left hands.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vandaag een stembrochure binnen waarin alle lijsttrekkers hun zegje doen. Inclusief Johan. Inclusief Deadend Park, inclusief Monorail en inclusief twee linkerhanden.
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van die vondst waren afgestapt?
Vorige week mompelde Jaap n.a.v kritische kijkersvragen dat hij het een en ander had voorbereid. maar dat de ene na de andere gast niet op kwam dagen.
Kirstenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Dit is het programma voor dinsdag 16 februari. Goed bezig Lies.![]()
[..]
Zou dat zijn artiestennaam zijn, "Zanger Petro"?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Dit is het programma voor dinsdag 16 februari. Goed bezig Lies.![]()
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.quote:
Vond Petro meer iets weg hebben van een bodycard van foute gasten, of beveiliger van een Wietplantage en rijdend in zo hele ouwe Mercedes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat zijn artiestennaam zijn, "Zanger Petro"?
Wel grappig dan.
Of heeft hij meerdere banen, en wil hij op deze manier voorkomen dat ze denken dat hij vis komt verkopen?
En daar was Kirsten niet bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.
Het is wel érg rustig hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaat.
quote:De Partij van de Toekomst wil een verbindende factor zijn tussen de verschillende politieke partijen. Dit willen wij bereiken
met een luchtig optreden en door alles niet te zwaar op te nemen. Wij willen kinderen weer kinderen laten zijn door aantrekkelijke buurthuizen en leuke speeltuinen in te richten. Wij vinden het belangrijk om buurten een prettige en veilige woonomgeving te laten zijn. Bewoners van deze buurten hun verantwoordelijkheid terug geven en trainingen geven om de zelfredzaamheid te vergroten. We gaan ons sterk maken voor een modern kerkhof ‘Deathend Park’ (Necropolis) waar mensen op hun eigen gewenste manier begraven kunnen worden. Ook willen we gratis en beter openbaar vervoer door een monorail door het centrum en naar bedrijventerreinen. Bij opstapplaatsen buiten de drukke ring komen gratis parkeerplaatsen. Partij van de Toekomst is er voor U.
Nu wel!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.
Oh, Gert heeft ook nog niks door.![]()
Sprakeloos. Meer kan ik niet zeggen. De hele dag geen fuck uitvoeren en dan ook nog de programmagids verkloten.quote:
Hij meldt zich ziek morgen, let op m'n woordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel érg rustig hè?
En Jaap maakte niet echt een blije indruk, in zijn rol als "host".
Hij zal zelf ook wel door hebben dat hij geen natuurtalent is. Al zouden deze omstandigheden voor iederéén moeilijk zijn.
Dat was best wel jammer, want ik had zowel de Fokkers als de Nowlivers al met de hakken in het zand tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wordt ook nog slim op zijn oude dag
Het is mijn schuld, ik heb 'm geleerd hoe ie dat kan zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was best wel jammer, want ik had zowel de Fokkers als de Nowlivers al met de hakken in het zand tegenover elkaar staan.
Scan 's in..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Aangepast en wel, want Vlemmix werd op het laatste moment ingelast omdat de schoorsteenveger van het dak was gelazerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is dus het programma van vorige week.![]()
Maakt niet uit. Tabitha is er morgen, dus who needs Jaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaat.
EDIT: Nu haal ik de Jaap Show en VOP door elkaar. Maar ook op VOP was Vlemmix ingelast, dus hetzelfde gaat hier opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangepast en wel, want Vlemmix werd op het laatste moment ingelast omdat de schoorsteenveger van het dak was gelazerd.
MONORAIL!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze tekst, een foto van Johan en een linkerhandenlogo.
LUL!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, ik heb 'm geleerd hoe ie dat kan zien.
ojee, dan hoop ik maak dat jaap zich echt ziek meldt, anders blesseert ie tabitha nog eens onder zijn gewicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Tabitha is er morgen, dus who needs Jaap.
Nouja, ik deed het zodat ie kon zien dat het telkens hdngmw was die de bedreigingen etc stuurde, omdat ie teveel z'n oren naar 'm liet hangenquote:
Ik durf niet met je te wedden dat het niét zo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij meldt zich ziek morgen, let op m'n woorden
en nu gaat ie die kennis tegen ons gebruiken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik deed het zodat ie kon zien dat het telkens hdngmw was die de bedreigingen etc stuurde, omdat ie teveel z'n oren naar 'm liet hangen
en heeft het voor de 10.000 ste keer weer of thabita langs komtquote:
Ja da's minder maar Mahler is wel mooi. Grote kans dat Peter er nooit van gehoord heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en heeft het voor de 10.000 ste keer weer of thabita langs komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |