Hij noemde het nu dus ook Ochtendnieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
goh slinger het beeld aan, en weer nieuws telegraaf, dat kan je toch geen ontbijtsjow noemen??
Ontbijtsjow is leuk babelen over ditjes en datjes, vertellen wat er die dag gebeurd in de Toko etc.etc.
Dit is gewoon een stukje heel slecht voorlezen. Voegt niks toe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
goh slinger het beeld aan, en weer nieuws telegraaf, dat kan je toch geen ontbijtsjow noemen??
Ontbijtsjow is leuk babelen over ditjes en datjes, vertellen wat er die dag gebeurd in de Toko etc.etc.
Heel lang. Verzoekplatenprogramma's hebben zich de laatste decennia bij radiopiraten meer dan bewezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat dat zo blijft?
Het zal Johan een grote zorg waar hij zijn publiek vandaan haalt. Het enige waar hij naar kijkt is de resultaten op Google Analytics.quote:Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.
Dit is geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemde het nu dus ook Ochtendnieuws.
En allemaal oud nieuw. Van gisteren dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
Plus hij leest meer dan beroerd voor.
Er was geen enkele voorbereiding blijkbaar. Als hij nou van te voren wat berichtjes had geselecteerd waar hij wel een mening over heeft zou het wellicht nog net interessant kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus hij leest meer dan beroerd voor.
Ik denk toch eerder dat het zelfs de klappers gaat vervelen. Maar dan is de rest ook allang afgehaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel lang. Verzoekplatenprogramma's hebben zich de laatste decennia bij radiopiraten meer dan bewezen.
[..]
Het zal Johan een grote zorg waar hij zijn publiek vandaan haalt. Het enige waar hij naar kijkt is de resultaten op Google Analytics.
Jaap komt tegenwoordig bijna alleen nog maar op de Nowlive chat. Daar krijgt hij nuttige input als "Jaap, je doet het hartstikke goed" en "Jaap, zie je Huub nog wel eens?" Mensen die lastige vragen stellen krijgen direct een ban.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Zat ik ook aan te denken, als hij dan nog zn mening geeft, maar nee, niks, gewoon voorlezen en next!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was geen enkele voorbereiding blijkbaar. Als hij nou van te voren wat berichtjes had geselecteerd waar hij wel een mening over heeft zou het wellicht nog net interessant kunnen zijn.
Over de koningin begreep ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Intervieuw met de krant dus.
Nou over zijn Toko of over zijn politieke asperatie`s, ik denk het laatste
Dat begreep ik ook, hij heeft tenslotte genoeg meegemaakt met de koninginquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de koningin begreep ik.
Wat een farce zeg, ze doen echt helemaal geen moeite meer er iets van te maken.
Pearlbitch, wat laf van Jaap. Maar goed, hij is daar duidelijk meer op zijn plek omdat hij niet tegen kritiek kan.
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet wekelijks 4 uur met je smoel voor een stream gaan hangen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de koningin begreep ik.
Wat een farce zeg, ze doen echt helemaal geen moeite meer er iets van te maken.
Pearlbitch, wat laf van Jaap. Maar goed, hij is daar duidelijk meer op zijn plek omdat hij niet tegen kritiek kan.
Met het briljante plan om alle huisvrouwen aan het werk te zetten zodat hij weer werk heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
Stefan de glazenwasser. Hij zoekt nog klanten.
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
Met het briljante plan om alle huisvrouwen aan het werk te zetten zodat hij weer werk heeft
Zo te zien heb je mazzel dat hij niet door je ruiten is gevallenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Als ik het goed heb begrepen staat hij op Johans lijst.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Vandaar dat ie mijn ramen boven niet gedaan had, en bij hoog en laag bleef beweren dat dat wel zo was. Terwijl de vogelpoep een ander verhaal vertelde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
Meneer mag niet op een ladder staan en ook geen autorijden.
Zo is ie al jaren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
deze man zit goed onder de pillen, hij beweegt amper moet je maar opletten, ach deze man heeft hulp nodig en wel snel denk ik.
Naast Johan lijkt dat ook al snel zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
deze man zit goed onder de pillen, hij beweegt amper moet je maar opletten, ach deze man heeft hulp nodig en wel snel denk ik.
Lol hij wordt morgen ontslagen uit de kliniek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
Triest, maar volgens mij snapt hij echt niet dat ie op stream is, die schrikt zich de kolere als hij foto`s enzo van zich zelf ergens tegen komt.quote:
Dat laatste misschien wel, maar NU weet ie het wel. Zegt ie tenminste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Triest, maar volgens mij snapt hij echt niet dat ie op stream is, die schrikt zich de kolere als hij foto`s enzo van zich zelf ergens tegen komt.
Dan zal ie misschien zeggen, huh ben ik dat?? kan het me niet herrinderen.
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar goed, ze hebben die tijd kennelijk en daarmee bepalen ze enigszins wat wij te zien krijgen en dat is niet zo leuk.
Mootie, het zijn ook geen echte streamers. Het zijn chatters.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?
Oma-Katrien is presentquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?
Ik wil best wel eens chatten maar ik krijg natuurlijk zo een ban.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook. Al denk ik dat het ook een beetje onverschilligheid of oppervlakkigheid is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
Johan is lief vind ik, eigenlijk heeft die man een groot hart voor zijn medemens.
vind ik dan he.
Het ging niet echt de diepte in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook. Al denk ik dat het ook een beetje onverschilligheid of oppervlakkigheid is.
Think again.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat het zelfs de klappers gaat vervelen. Maar dan is de rest ook allang afgehaakt.
Misschien ben ik ook te optimistisch. Dan is SV inderdaad een gedane zaak voor ons soort streamers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Think again.
Hint: Nowlive Radio, DJ Plofkop..
Need I say more?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:![]()
PB haar dag begint ook weer goed, Thabita gaat straks naar de Toko
Dat optimisme heb ik al lang laten varen. Dit gaat helemaal niks worden. Omdat er geen kennis en geen passie aan ten grondslag ligt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik ook te optimistisch. Dan is SV inderdaad een gedane zaak voor ons soort streamers.
Nou willen we dus ook alle smeuïge details: waar zijn jullie wezen eten, wat stond er op het menu, wat hebben jullie daarna nog gedaan en hoe is de avond (en de nacht daarna) geëindigd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoel uitsluitend het optimisme over de chatters die die muziek ook wel zat zullen worden. Ik begon de dag met te zeggen dat die radioshow van Peter het einde van SV voor ons gaat worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat optimisme heb ik al lang laten varen. Dit gaat helemaal niks worden. Omdat er geen kennis en geen passie aan ten grondslag ligt.
Maar ach!
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet serieus dat ik op het aanbod van deze glazenwasser ben ingegaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou willen we dus ook alle smeuïge details: waar zijn jullie wezen eten, wat stond er op het menu, wat hebben jullie daarna nog gedaan en hoe is de avond (en de nacht daarna) geëindigd?
Ah okay. Deze chatters vinden alles leuk en mooi. Zelfs een hoop stront en dan hoeft er niet eens een vlaggetje in gestoken te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
Ik bedoel uitsluitend het optimisme over de chatters die die muziek ook wel zat zullen worden. Ik begon de dag met te zeggen dat die radioshow van Peter het einde van SV voor ons gaat worden.
Zou toch gekund hebben? Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik op het aanbod van deze glazenwasser ben ingegaan?
Think again en dan nu met hogere lat dan de Thabita-lat.
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou toch gekund hebben? Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt.
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.
Eens in de paar dagen komt die klaagzang ook weer langs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef mootie het volgende:
Johan baalt dat er nooit eens iemand opruimt, alleen hijzelf.
Alsido gaat er naar kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
Johan vindt dat anderen ook maar eens voor het vuil en de troep moeten zorgen, roept hij tegen Alsido.
Niemand werkt mee verdommequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
Johan flipt weer eens een beetje, er moet opgeruimd, iedereen laat alles maar liggen en er moeten regels komen.
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Die fantast heeft de verwachte miskraam al achter de rug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....
Ach, mijn maatstaven zijn denk ik gewoon wat elastischer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mij.
/off topic
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef mootie het volgende:
Alleen maar zenderloos tuig aanwezig, boring.
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de chat vroegen ze Marian te bellen, misschien heeft ze dat wel gedaan.
Hart voor de zaak! Passie! En zoveel kunde!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
En nu zit ze de chat te lezen. Give her hellquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |