Het is het debiele stiefbroertje van de stream.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Disana het volgende:
Dat is ook allemaal precies wat ik bedoel. Het rls streamprincipe wordt hiermee verlaten en voor ons blijft er niets over.
Jeetje! Wees toch eens geduldig! Deb vindt het heul niet leuk dat wij klagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Marrije het volgende:
Nou het is 10 uur. Tenminste, bij mij.
Beeeeeeld graag!!!
Dat moeten dan wel heel belangrijke zaken zijn die je te doen hebt, als je daar zelfs de Jaap Show voor laat schieten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik vanavond ook nog Jaap missen.
Naar de bios!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat moeten dan wel heel belangrijke zaken zijn die je te doen hebt, als je daar zelfs de Jaap Show voor laat schieten.
Jolanda?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef mootie het volgende:
Johan leest nieuwsberichtjes voor. Aangeleverd door Jolanda, die de tv-gids nog niet heeft aangepast.
Dat is de nepcora gelook ik, stevig, kort haar, brilleke, doet blijkbaar de programma-gids.quote:
Ja, net al gisteren. Is denk ik voor de analfabeten die SV ook volgen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef Marrije het volgende:
Leest Johan nou het nieuws voor?
Huh?
Dat is de grootste groep begreep ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, net al gisteren. Is denk ik voor de analfabeten die SV ook volgen.
Hij noemde het nu dus ook Ochtendnieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
goh slinger het beeld aan, en weer nieuws telegraaf, dat kan je toch geen ontbijtsjow noemen??
Ontbijtsjow is leuk babelen over ditjes en datjes, vertellen wat er die dag gebeurd in de Toko etc.etc.
Dit is gewoon een stukje heel slecht voorlezen. Voegt niks toe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
goh slinger het beeld aan, en weer nieuws telegraaf, dat kan je toch geen ontbijtsjow noemen??
Ontbijtsjow is leuk babelen over ditjes en datjes, vertellen wat er die dag gebeurd in de Toko etc.etc.
Heel lang. Verzoekplatenprogramma's hebben zich de laatste decennia bij radiopiraten meer dan bewezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat dat zo blijft?
Het zal Johan een grote zorg waar hij zijn publiek vandaan haalt. Het enige waar hij naar kijkt is de resultaten op Google Analytics.quote:Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.
Dit is geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemde het nu dus ook Ochtendnieuws.
En allemaal oud nieuw. Van gisteren dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
Plus hij leest meer dan beroerd voor.
Er was geen enkele voorbereiding blijkbaar. Als hij nou van te voren wat berichtjes had geselecteerd waar hij wel een mening over heeft zou het wellicht nog net interessant kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus hij leest meer dan beroerd voor.
Ik denk toch eerder dat het zelfs de klappers gaat vervelen. Maar dan is de rest ook allang afgehaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel lang. Verzoekplatenprogramma's hebben zich de laatste decennia bij radiopiraten meer dan bewezen.
[..]
Het zal Johan een grote zorg waar hij zijn publiek vandaan haalt. Het enige waar hij naar kijkt is de resultaten op Google Analytics.
Jaap komt tegenwoordig bijna alleen nog maar op de Nowlive chat. Daar krijgt hij nuttige input als "Jaap, je doet het hartstikke goed" en "Jaap, zie je Huub nog wel eens?" Mensen die lastige vragen stellen krijgen direct een ban.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Zat ik ook aan te denken, als hij dan nog zn mening geeft, maar nee, niks, gewoon voorlezen en next!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was geen enkele voorbereiding blijkbaar. Als hij nou van te voren wat berichtjes had geselecteerd waar hij wel een mening over heeft zou het wellicht nog net interessant kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |