Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoordquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's minder maar Mahler is wel mooi. Grote kans dat Peter er nooit van gehoord heeft
Ah, dus Toverheks begreep het verkeerd. Maar nogmaals:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoord
Dat was het al, maar Peter stond een keer uit te leggen dat het Vraag je Raak moest zijn. Dat is natuurlijk krom Nederlands en alle anderen zeggen gewoon Vraag maar Raak.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef tonja het volgende:
Het is nu 'vraag maar raak' geworden in de programmagids.
Oh sorry lieverd maar ik las de naam Thabita en je weets hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoord
Net zoiets als Maak je Gek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
"Vraag je Raak" slaat helemaal nergens op.
Allebei goed!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus Toverheks begreep het verkeerd. Maar nogmaals:
Mahler: goed
Tabitha: niet goed
Ik legde vandaag aan iemand het begrip 'slumming' uit. Da's wat jij doet met grietjes als Tabithaquote:
Ze hebben de LOI-cursus 'Nederlands voor beginners' dus afgerond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef tonja het volgende:
Het is nu 'vraag maar raak' geworden volgens de programmagids.
Heb je mijn post gelezen? Het was ook de oorspronkelijke titel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Gewoon doordouwen en ze nemen het vanzelf over
Mwahhh.. overdrijven is ook een kunst..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik legde vandaag aan iemand het begrip 'slumming' uit. Da's wat jij doet met grietjes als Tabitha
Nee niet gelezen, maar peter bleef het maar hebben over Vraag je Raak en ik bleef maar zeggen Vraag maar Raak ook in ondertitels van caps...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen? Het was ook de oorspronkelijke titel.
Ja dat begon toch gewoon als intermezzo van niets naar niets.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Gert het volgende:
Dat hele vraag maar raak überhaupt. Er gebeurt geen kut. De mogelijkheid om live vragen te stellen over SV, op zich prima, is inmiddels bij gebrek aan iets anders gepromoveerd tot de top-uitzending zélf.
Heb ik speciaal voor jou gedaan, ik lach je toe, weer niet goed pppffttttquote:
Doe je vorige Heks terug, daar was ik stiekem verliefd opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou gedaan, ik lach je toe, weer niet goed pppfftttt![]()
Morgen doet ik wel een leuke heks weer, maar kan geen leuk plaatje vinden en kan zo een ding niet verkleinen, werd geholpen vanmiddag door puberkind.
En maar voor het beeldscherm hangen om te kijken wat het handjevol chatters schrijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat begon toch gewoon als intermezzo van niets naar niets.
En nu hebben we Peters radioshow er ook nog bij. Zijn plaatje vult elk gaatje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je vorige Heks terug, daar was ik stiekem verliefd op
Nou Gert, je wordt bedankt, ik heb er 2 keer vandaag een onderwerp ingegooid wat echt belangrijk was, maar nee de klappende handjes en de ohhhhhhhh en ahhhhhhhh voeren de boventoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En maar voor het beeldscherm hangen om te kijken wat het handjevol chatters schrijft.
Er wordt zo klein gedacht daar.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke omdat je het zo romantisch vroeg heb ik weer mijn eigen foto maar weer neergezet, maar alleen voor jou hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Gert, je wordt bedankt, ik heb er 2 keer vandaag een onderwerp ingegooid wat echt belangrijk was, maar nee de klappende handjes en de ohhhhhhhh en ahhhhhhhh voeren de boventoon.
(ik had een spatdeksel gekocht, zeker niet zo intressant maar dacht gezellig over potten en pannen te discuseren, maar nee)
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Rare uitspraken van Bunkerbaas op de chat waar hij later onderuit probeert te komen hmm
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snapte het ook niet iets met war (oorlog) enzo echt ppfftt maar vloog er weer eens af, volgens mij is er een complot tegen mij gaande,
slaap lekker, en dat complot hahhaa werd er steeds afgegooid.quote:
Ik vertrouw Bram voor geen meter, maar bedoelde hij niet zijn nieuwe Game ?? Ik had er een trailertje van gezien. Al is hij niet vies van een rel hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh niet tegen jou. Wel rare uitspraken die hij weer ontkende. Maar heb ze gecopieerd.
Als Jaap uberhaut komt kan ik je vertellen, dat het nog slechter wordt dan het al wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen qua Office-factor genieten wordt.
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen.
Het zwarte beeld is veranderd in uitzicht op het podium. Er speelt muziek.
Hoeveel uur zullen we vandaag mogen genieten van Peters radioshow? Het is de doodsteek voor SV als ze er geen stokje voor steken.
Dat is nou net het probleem. Door die klapjosti's op de chat denkt Johan dat hij goud aangeboord heeft met Peter en zijn radioshow.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!
Hoe lang denk je dat dat zo blijft? Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk je? Een groot aantal chatters vond het anders geweldig!
Het zal misschien wel bekend zijn achter de schermen wie er allemaal uitgenodigt is, maar of ze daadwerkelijk komen opdraven en niet afbellen, dat is de vraag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef spuitje het volgende:
Is er al bekend wie vanavond de gasten van Jaap zullen zijn of wordt het weer een verrassing?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik vanavond ook nog Jaap missen. Als Tabula Rasa überhaupt doorgaat.
Maar die radioshow valt dus serieus in goede aarde bij de chatters? Zo van 'Mooie muziek maak je, Peter!' en 'Wat een goede aankondiging!' 'Wat een gave muzieksmaak heb je en je staat er toch maar mooi!'
Van de dooie mus is slechts een half vergaan karkasje over.
Vergis je niet, Johan loopt weg met "zijn Petertje". Johan kijkt af en toe op de chat en ziet alleen maar (clap) (clap). Dan kijkt hij ook nog even naar het aantal guests en is tevreden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
Hoe lang denk je dat dat zo blijft? Bovendien is het niet het publiek dat Johan wil aanboren, hij wil kijkers geen luisteraars.
Ik was het niet hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Denk je echt? Hij wou streams, geen muziek. Ik denk ook echt niet dat mensen dit leuk blijven vinden als Peter een paar keer per dag achter die draaitafel gaat staan. Of is dat nog te positief.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Johan loopt weg met "zijn Petertje". Johan kijkt af en toe op de chat en ziet alleen maar (clap) (clap). Dan kijkt hij ook nog even naar het aantal guests en is tevreden.
Ze glijen helemaal van hun stoel afquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt? Hij wou streams, geen muziek. Ik denk ook echt niet dat mensen dit leuk blijven vinden als Peter een paar keer per dag achter die draaitafel gaat staan. Of is dat nog te positief.
Dus dat Disana. Treurigheid ten top.quote:
Er zit daar echt een hele club van die dames hè, die begint aardig hecht te worden want het wordt allemaal steeds intiemer (ik zie nu zelfs huwelijksproblemen voorbij komen). Daar kunnen wij nooit tegenop en als Johan het echt schitterend vindt wat Peter doet, dan kun je de rls verder wel vergeten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze glijen helemaal van hun stoel af
Ik denk het ook want Liesbeth bestelde Laurel en Hardy pakken. Lijkt me niets voor Jaap.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Peter staat show Jaap in het teken van het carnaval.
Vertelquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef Disana het volgende:
Er zit daar echt een hele club van die dames hè, die begint aardig hecht te worden want het wordt allemaal steeds intiemer (ik zie nu zelfs huwelijksproblemen voorbij komen).
Jaap wilde toch niet meer op de chat komen? Alleen nog op die van NL?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat er een stond te swingen achter de pannen. En aldus draait Peter eigenhandig een rls de nek om.
Jaap is van de week verbazingwekkend stil geweest op de chat. Geen vraag om positieve input, volgens mij helemaal niets. Je kunt je dus afvragen waar we vanavond naar gaan kijken... een Jaap die er geen zin meer in heeft?
Dat zeg ik niet want dan ga je Stuiteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel.
Wie gooit de huwelijksproblemen op de chat?
Jaap heeft volgens mij helemaal niks met carnaval. Een goede host zou dat gegeven juist kunnen ombuigen naar een boeiende invalshoek, Jaap mist die kunde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef Disana het volgende:
Ik denk het ook want Liesbeth bestelde Laurel en Hardy pakken. Lijkt me niets voor Jaap.
Maar ik niet, dus vertel maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan ga je Stuiteren.
Stuiter zit teveel te chatten naar de zin van zijn/haar m/v?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef Disana het volgende:
Dat zeg ik niet want dan ga je Stuiteren.
Oh en wie is stuiter?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stuiter zit teveel te chatten naar de zin van zijn/haar m/v?
ik hoor alleen muziekquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga zelf maar kijken als je de hint niet snapt![]()
Een chatter.quote:
Heeeee, dan zit er een andere Marrije op de chatquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Marrije het volgende:
Ah, dat op de chat had ik ff gemist, ik dacht op de stream. Ik lees die chat bijna niet want dat kost me teveel geheugen.
Ik plaagde maar hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:Ja ik vraag plaatjes aan want de muzikale smaak van de doorsneechatter is om te huilen, allemaal hoempapamuziek Disana, en huwelijksproblemen op de chat, Ja kan ik ook niet over meekleppen want die heb ik eenvoudig niet, Die huwelijksproblemen dan he hahha heb niet een huwelijk, heb gister wel 2 keer mijn spatdeksels de chat opgegooid een heel serieus onderwerp.
![]()
Maar inderdaad, denk dat sommige niet beseffen dat het balkon meeleest en goit de meest intieme dingen op de chat.
Dat van de spatdeksels was gewoon een geintje, ja er komt zoveel onzin voorbij ik dacht ach doe wel ff mee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik plaagde maar hoorDie muziek is inderdaad niets als Peter het voor het kiezen heeft.
Dat van die spatdeksels heb ik gezien, ging je niet best af hè. Ze zijn gewoon met teveel en daarom denkt Peter ook dat zijn show een succes is. Echt jammer.
Ik snap dat ook niet. Maar goed, ze hebben die tijd kennelijk en daarmee bepalen ze enigszins wat wij te zien krijgen en dat is niet zo leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
Maar wat ik niet snap he, en ze kunnen alemaal reuze lief zijn daar, maar als je kleine kids hebt hoe kan je dan als moeder de hele dag erachter zitten, ik zou dat niet gekund hebben want kleintjes vragen juist zoveel aandacht.
Maar lees wel eens ff die kleine voor tv zetten, of ff gauw eten en kleine naar bed en ben dan weer vlug terug.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef mootie het volgende:
Man, niemand die het raar vindt dat er geen beeld is, het babbelt maar door over schoondochters en exen etc.
In tegendeel. Ik denk dat het juist de redding is. Voor de dode avonden zal dit door Vlemmix c.s. worden gezien als de ideale opvulling. En als je het objectief beziet, kun je ze niet eens ongelijk geven: de chat stroomt vol met klapvee op het moment dat Peter een microfoon ter hand neemt. Dat jij en ik daar niet op zitten wachten doet daar niets aan af. Het merendeel van de streamers ziet het liever dan de lotgevallen van Liesbeth en Alsido in een klein kantoor. Dat het van lieverlee één grote Nowlivekliek op de chat wordt, is iets waar Vlemmix niet mee kan zitten. Hij ziet zijn gelijk bevestigt: uit gewoon wat aanrotzooien ontstaan de beste programma's. Concurrentie heeft hij nauwelijks, want de Peter-adepten zijn doorgaans niet de mensen die om 23.00 overschakelen naar Pauw & Witteman.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen.
Het zwarte beeld is veranderd in uitzicht op het podium. Er speelt muziek.
Hoeveel uur zullen we vandaag mogen genieten van Peters radioshow? Het is de doodsteek voor SV als ze er geen stokje voor steken.
Dat is ook allemaal precies wat ik bedoel. Het rls streamprincipe wordt hiermee verlaten en voor ons blijft er niets over.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In tegendeel. Ik denk dat het juist de redding is. Voor de dode avonden zal dit door Vlemmix c.s. worden gezien als de ideale opvulling. En als je het objectief beziet, kun je ze niet eens ongelijk geven: de chat stroomt vol met klapvee op het moment dat Peter een microfoon ter hand neemt. Dat jij en ik daar niet op zitten wachten doet daar niets aan af. Het merendeel van de streamers ziet het liever dan de lotgevallen van Liesbeth en Alsido in een klein kantoor. Dat het van lieverlee één grote Nowlivekliek op de chat wordt, is iets waar Vlemmix niet mee kan zitten. Hij ziet zijn gelijk bevestigt: uit gewoon wat aanrotzooien ontstaan de beste programma's. Concurrentie heeft hij nauwelijks, want de Peter-adepten zijn doorgaans niet de mensen die om 23.00 overschakelen naar Pauw & Witteman.
Het is het debiele stiefbroertje van de stream.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Disana het volgende:
Dat is ook allemaal precies wat ik bedoel. Het rls streamprincipe wordt hiermee verlaten en voor ons blijft er niets over.
Jeetje! Wees toch eens geduldig! Deb vindt het heul niet leuk dat wij klagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Marrije het volgende:
Nou het is 10 uur. Tenminste, bij mij.
Beeeeeeld graag!!!
Dat moeten dan wel heel belangrijke zaken zijn die je te doen hebt, als je daar zelfs de Jaap Show voor laat schieten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik vanavond ook nog Jaap missen.
Naar de bios!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat moeten dan wel heel belangrijke zaken zijn die je te doen hebt, als je daar zelfs de Jaap Show voor laat schieten.
Jolanda?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef mootie het volgende:
Johan leest nieuwsberichtjes voor. Aangeleverd door Jolanda, die de tv-gids nog niet heeft aangepast.
Dat is de nepcora gelook ik, stevig, kort haar, brilleke, doet blijkbaar de programma-gids.quote:
Ja, net al gisteren. Is denk ik voor de analfabeten die SV ook volgen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef Marrije het volgende:
Leest Johan nou het nieuws voor?
Huh?
Dat is de grootste groep begreep ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, net al gisteren. Is denk ik voor de analfabeten die SV ook volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |