Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar goed, ze hebben die tijd kennelijk en daarmee bepalen ze enigszins wat wij te zien krijgen en dat is niet zo leuk.
Mootie, het zijn ook geen echte streamers. Het zijn chatters.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?
Oma-Katrien is presentquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij ontluikt nu een duivels plan om de chat bij een volgende keer maar 'ns te gaan kapen. Wie doet er mee?
Ik wil best wel eens chatten maar ik krijg natuurlijk zo een ban.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook. Al denk ik dat het ook een beetje onverschilligheid of oppervlakkigheid is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
Johan is lief vind ik, eigenlijk heeft die man een groot hart voor zijn medemens.
vind ik dan he.
Het ging niet echt de diepte in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook. Al denk ik dat het ook een beetje onverschilligheid of oppervlakkigheid is.
Think again.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat het zelfs de klappers gaat vervelen. Maar dan is de rest ook allang afgehaakt.
Misschien ben ik ook te optimistisch. Dan is SV inderdaad een gedane zaak voor ons soort streamers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Think again.
Hint: Nowlive Radio, DJ Plofkop..
Need I say more?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:![]()
PB haar dag begint ook weer goed, Thabita gaat straks naar de Toko
Dat optimisme heb ik al lang laten varen. Dit gaat helemaal niks worden. Omdat er geen kennis en geen passie aan ten grondslag ligt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik ook te optimistisch. Dan is SV inderdaad een gedane zaak voor ons soort streamers.
Nou willen we dus ook alle smeuïge details: waar zijn jullie wezen eten, wat stond er op het menu, wat hebben jullie daarna nog gedaan en hoe is de avond (en de nacht daarna) geëindigd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Ik bedoel uitsluitend het optimisme over de chatters die die muziek ook wel zat zullen worden. Ik begon de dag met te zeggen dat die radioshow van Peter het einde van SV voor ons gaat worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat optimisme heb ik al lang laten varen. Dit gaat helemaal niks worden. Omdat er geen kennis en geen passie aan ten grondslag ligt.
Maar ach!
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet serieus dat ik op het aanbod van deze glazenwasser ben ingegaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou willen we dus ook alle smeuïge details: waar zijn jullie wezen eten, wat stond er op het menu, wat hebben jullie daarna nog gedaan en hoe is de avond (en de nacht daarna) geëindigd?
Ah okay. Deze chatters vinden alles leuk en mooi. Zelfs een hoop stront en dan hoeft er niet eens een vlaggetje in gestoken te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
Ik bedoel uitsluitend het optimisme over de chatters die die muziek ook wel zat zullen worden. Ik begon de dag met te zeggen dat die radioshow van Peter het einde van SV voor ons gaat worden.
Zou toch gekund hebben? Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik op het aanbod van deze glazenwasser ben ingegaan?
Think again en dan nu met hogere lat dan de Thabita-lat.
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou toch gekund hebben? Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt.
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.
Eens in de paar dagen komt die klaagzang ook weer langs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef mootie het volgende:
Johan baalt dat er nooit eens iemand opruimt, alleen hijzelf.
Alsido gaat er naar kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
Johan vindt dat anderen ook maar eens voor het vuil en de troep moeten zorgen, roept hij tegen Alsido.
Niemand werkt mee verdommequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
Johan flipt weer eens een beetje, er moet opgeruimd, iedereen laat alles maar liggen en er moeten regels komen.
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Die fantast heeft de verwachte miskraam al achter de rug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....
Ach, mijn maatstaven zijn denk ik gewoon wat elastischer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mij.
/off topic
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef mootie het volgende:
Alleen maar zenderloos tuig aanwezig, boring.
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de chat vroegen ze Marian te bellen, misschien heeft ze dat wel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |