Terwijl hij de rechten helemaal niet heeft. Echt, zaken doen met die man is je eigen doodvonnis tekenen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat en met het gemak waarmee Johan zich gerechtigd voelt TBO2 zonder B&B te mogen brengen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
Volgens mij gaat Liesbeth regels voor de badkamer opstellen. Alsido noemt ze op en zij zegt 'ja'.
Harry Loco vraagt naar je.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen gaat het nog steeds over de spullen in de douche
Ja, maar dat had Ansje Liek meegebracht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dit ná de waarschuwing van Johan?
Je bent ook de leukste , grappigste chatter.......quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens een andere chatnaam nemen, ik zit de hele tijd in de PM met allerlei mensen
Of open podium. Wel fijn, ze zijn met zn drietjes 1 ding aan het uittikken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat DJ Ventil vanavond te gast is bij Jaap?
Dank U, maar in mijn PM komen de mensen vooral uithuilenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent ook de leukste , grappigste chatter.......
Blijf positief, ze doen tenminste watquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Of open podium. Wel fijn, ze zijn met zn drietjes 1 ding aan het uittikken.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank U, maar in mijn PM komen de mensen vooral uithuilen
Ik zit met stijgende verbazing te luisteren. Ik dacht dat de taken verdeeld zouden worden. Waarom doet Alsido nu dan iets dat hij helemaal niet kan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is nu ook al de tekstschrijver van Jaap.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing te luisteren. Ik dacht dat de taken verdeeld zouden worden. Waarom doet Alsido nu dan iets dat hij helemaal niet kan.
Ik weet zeker dat ik dat allang af had. En niet in overleg want in mijn eentje werk ik beterquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alsido kan alles, overal een heel klein beetje
Zelfs Peter zou dat beter kunnen maar Alsido probeert de laatste tijd alle wind uit de zeilen van Peter te nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing te luisteren. Ik dacht dat de taken verdeeld zouden worden. Waarom doet Alsido nu dan iets dat hij helemaal niet kan.
Alsido begint echt onaangename trekjes te vertonen. Zijn wereld is klein geworden en hij bewaakt haar angstvallig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs Peter zou dat beter kunnen maar Alsido probeert de laatste tijd alle wind uit de zeilen van Peter te nemen.
Ik zag gister dat stukje over die Hyves-toestanden. Als Alsido zo met mij zou omgaan als hij met Peter deed, had ik 'm over het bureau getrokken. Terwijl ik toch een vredelievend mens ben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido begint echt onaangename trekjes te vertonen. Zijn wereld is klein geworden en hij bewaakt haar angstvallig.
Ik heb dat ook gezien. Dat was puur treiteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag gister dat stukje over die Hyves-toestanden. Als Alsido zo met mij zou omgaan als hij met Peter deed, had ik 'm over het bureau getrokken. Terwijl ik toch een vredelievend mens ben.
Maar ondertussen moet ze hem wel alle tekst voorzeggen omdat hij er zelf niet uitkomt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido verwijt Ansje dat ze te laat met het draaiboek bezig zijn. Ansje trapt daar niet in: zij heeft vrijdag al het draaiboek aan Alsido gestuurd. Dus zoekt Alsido andere spijkers op laag water om haar toch de schuld te kunnen geven.
Dat schijnt een gynaecoloog te zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef Disana het volgende:
Gast 1 is dus ene heer Simons. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom Jaaps tekst ineens uitgeschreven moet worden.
Begrijp ik nu dat Alsido het draaiboek voor Jaap aan het schrijven is. Mét tekst over wat hij wel en niet moet zeggen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
Praten over hoe je het werk moet doen. Dat het daar nog over moet gaan zeg.
Die heeft zich dan ook aardig vergist.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat schijnt een gynaecoloog te zijn
Nee dat doet hij zo voorkomen, maar ze zei dat het vrijdag al klaar en aanwezig was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat Alsido het draaiboek voor Jaap aan het schrijven is. Met tekst?
Aka kutdokterquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat schijnt een gynaecoloog te zijn
Echt, kan er geen touw meer aan vast knopen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat doet hij zo voorkomen, maar ze zei dat het vrijdag al klaar en aanwezig was.
Nou, heksje hoort het dus ook. Niet te geloven dit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
Nee dat doet hij zo voorkomen, maar ze zei dat het vrijdag al klaar en aanwezig was.
Echt he BQ, ik zit zelf nu met stomme verbazing te kijken net, en vraag me werkelijk af wie er nu stommer is, hun of ik, zelf ik weet dat als er een tekst moet komen je dat allang af had moeten hebben inplaats van op het laatste moment, en Jaap moet dan nog eerst de teksten goed uit het bolletje leren etc.etc.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, heksje hoort het dus ook. Niet te geloven dit.
Ik krijg ook New Kids neigingen van die verrekte mongolquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik zou stapelgek worden van dit gestuntel. In gedachten heb ik Alsido's wijsvingers al tien keer door de scrollbal geramd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |