Hij geeft leiding aan 19 dj's in zijn eigen studio.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh is hij weer on a powertrip.
Moet toch een machtig gevoel geven om op dit leeftijd eindelijk eens wat te vertellen te hebben.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij geeft leiding aan 19 dj's in zijn eigen studio.
Ik volg het best veel. Ik zit niet tussen het klapvee, al wil ik dat ook best eens proberen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie vinden het nog wel leuk dan? Zijn ze met veel?
Hehehe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is het ook...ik had er meer cynische druip overheen moeten gooien geloof ik
Er zijn altijd wel 3 tot 10 klapjosties bij, die alles maar dan ook echt alles, geweldig gezellig vinden.quote:
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 3 tot 10 klapjosties bij, die alles maar dan ook echt alles, geweldig gezellig vinden.
Op de chat dus he.
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan dittequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.
Dan hebben zij gelijk tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.
Ze waren heul boos op mij en Ccquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan ditte
Oh ja.quote:
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan ditte
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.
Er valt toch niets te kiezen tussen Peter en niets ! Dan wordt het Peter dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.
CC kan daar al helemaal niets goed doen in de ogen van de medewerkers van SV. Die wordt in de regel gelijk bij de enkels afgezaagd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.
We vroegen aan Peter waarom er geen progressie is, waarom we niet zien dat er aan dingen wordt gewerkt, waarom we niet zien dat er programma's ontwikkeld worden etc.quote:
Ik vond jullie allebei netjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.
Is waar, al zou ze zeggen, he top ga zo door dan vragen ze aan Cc of ze wel helemaal lekker is met haar opbeurende commentaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
CC kan daar al helemaal niets goed doen in de ogen van de medewerkers van SV. Die wordt in de regel gelijk bij de enkels afgezaagd.
Da staad als een huiz!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef mootie het volgende:
Peter heeft veel kretiek gehad! Maar nu heeft hij het voor elkaar.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar alleen hier dan even
![]()
Skihut-publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef tonja het volgende:
Die gasten op de chat zijn zwaar gestoord.
Dat zeg ik, zwaar gestoordquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef Laysa het volgende:
tis heul gezellig op de chat met ubergoede muziek en iedereen is door het dolle...tot zover
Wrom? Heb niet meegelezen vanmorgen, soms moet zelfs ik nog weleens iets anders doen dan achter een pc schermpje hangenquote:
Hele redelijke vragen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
We vroegen aan Peter waarom er geen progressie is, waarom we niet zien dat er aan dingen wordt gewerkt, waarom we niet zien dat er programma's ontwikkeld worden etc.
Heel gemeen dus.
Dit is het hoogtepunt van hun dag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef Laysa het volgende:
tis heul gezellig op de chat met ubergoede muziek en iedereen is door het dolle...tot zover
Vind je ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef tonja het volgende:
Die Gretha20 is wel de grootste randdebiel van het stelletje.
en drie mods aanwezig!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is het hoogtepunt van hun dag.
Ik zit ook met verbazing naar die chat te kijken, ze komen helemaal tot leven van die stampherrie.
Welneequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Toverheks het volgende:He wordt ik hier genegeerd omdat ik een nieuwe foto bij me naam heb geplaatst??/
Gatver Heksje, doe je hem wel elke nacht in een bakkie met een steradentje of zo iets?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Toverheks het volgende:He wordt ik hier genegeerd omdat ik een nieuwe foto bij me naam heb geplaatst??/
Ik denk dat ik beter iets anders kan gaan doen. Ik zit die chat maar te lezen met stijgende verbazing... dat een rls hier nog eens op zou uitdraaien. Een horde stampende vrouwen op de middag... erger kan echt niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
Kom binnen Disana...wees welkom...Gezellig!!!!!!
En ja hoor, iemand vraagt al of Peter hier geen dagelijks item van kan maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:Ach de lieverd draaide toch ff Marvin voor me, oke hij had niet dat ene liedje wel dat andere liedje hahaha en ik kan 10 keer daar posten dat ik het KUT muziek vind niemand zegt wat, Tonja zegt 1 keer wat hup hahaha ze kreeg het advies TV te gaan kijken haha, oh wat is dit erg.
En ik ga iets anders doen, ga me niet langer zitten ergeren aan die chat noch aan die SV.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:Ach de lieverd draaide toch ff Marvin voor me, oke hij had niet dat ene liedje wel dat andere liedje hahaha en ik kan 10 keer daar posten dat ik het KUT muziek vind niemand zegt wat, Tonja zegt 1 keer wat hup hahaha ze kreeg het advies TV te gaan kijken haha, oh wat is dit erg.
Kon je op gaan zitten wachten he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ja hoor, iemand vraagt al of Peter hier geen dagelijks item van kan maken.
Ik wist het.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef mootie het volgende:
Liesbeth wil weer eens iets niet op camera doen.
Dit is nu precies de vinger op de pijnlijke plek. Johan wil serieus worden genomen als tv-maker, maar zelfs zijn eigen mensen nemen hem niet serieus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Johan iets wil of niet, doet zelden iets ter zake. Er mocht ook niet meer ge-chat worden, er zou geen bier meer on stream gedronken worden etc etc
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Dementor het volgende:
Waarom kijken we nog?
Dit is toch niet te overtreffen qua royal sadness.quote:
Alleen verzoekjes die gewogen en goed bevonden zijn door de Vlemmix Kulturkammer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
Dus als ik het goed zie, dan gaat Prins Pannenkoek de eerste vanuit daaruit zijn superrrrr rrrrradioprog. presenteren.
Hoop wel ook met verzoeknummers, anders hoor en krijg je alleen maar hoempapa en carnavals muziek te horen.
Zei ik ook net, een dieptepunt in de geschiedenis van de rls.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te overtreffen qua royal sadness.
Zou hij zijn eigen cd'tje meenemen naar de Librije?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben het over onszelf afgeroepen. Althans, de chatters.
Beweging en actie in de tent. Zie, dit is het resultaat.![]()
Maar hij staat er toch maar.
Ik heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Alleen verzoekjes die gewogen en goed bevonden zijn door de Vlemmix Kulturkammer.
Dankjewel dat jij voor ons luistert!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh jee, Peter is zo'n dj die ook af en toe dwars door de plaat roept: "allemaal" en "komt-ie aan!"
Wat zijn wij eigenlijk verwend in al die jaren. Als je nu SV bekijkt krijg je haast het schaamrood op de kaken dat je ook hebt zitten klagen over BB en DGK.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ik ook net, een dieptepunt in de geschiedenis van de rls.
Dat heb ik al regelmatig gedacht ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zijn wij eigenlijk verwend in al die jaren. Als je nu SV bekijkt krijg je haast het schaamrood op de kaken dat je ook hebt zitten klagen over BB en DGK.
Ik heb 'm net weer even aangeslingerd. Ik ga maar niet chattenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel dat jij voor ons luistert!
Dat durf je niet, je weet dat ze over je heen hossenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm net weer even aangeslingerd. Ik ga maar niet chatten
Kretek?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef mootie het volgende:
Peter heeft veel kretiek gehad! Maar nu heeft hij het voor elkaar.
Klagen is een groot woord. Ergeren aan de kandidaten, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zijn wij eigenlijk verwend in al die jaren. Als je nu SV bekijkt krijg je haast het schaamrood op de kaken dat je ook hebt zitten klagen over BB en DGK.
Tja.. Je weet waar die vandaan komt....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef tonja het volgende:
Die Gretha20 is wel de grootste randdebiel van het stelletje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
En Laysa is ook om. Ze vraagt een nummer aan.
Ik heb ook weinig ervaring met skihut-publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf je niet, je weet dat ze over je heen hossen
Waarom denk je dat ik met gefascineerd afgrijzen zit te lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig ervaring met skihut-publiek.
Die vroeg dat nummer van Peter en Johan dus aan. Wat een volk daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Disana het volgende:
En met NaadjePet is de chat wel zo'n beetje compleet denk ik.
Ja, maar Hansie wil hem nooit draaien in z'n verzoekplatenprogramma.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je hebt de ode aan Jan Smit ook gevonden. Geweldig die Dorine.
nog even en je gaat zelfs Elientje missenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klagen is een groot woord. Ergeren aan de kandidaten, dat dan weer wel.
Ik mis DGK. Ik mis zelfs Rat en Dellie.
Maar hij heeft um niet...wat een gekutquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
En Laysa is ook om. Ze vraagt een nummer aan.
Oh BQ wat ben je toch een lekker wijf, jij zet mij altijd zo met beide benen op de grond als ik ff iets te ver doordraafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, nu gaan ze ook al vragen of Johan en Peter dat klote Pokkielied live willen zingen.
Erger kan het niet.
Je kunt het ook overdrijven hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef snetje het volgende:
nog even en je gaat zelfs Elientje missen![]()
![]()
Soms, heel soms, denk ik dat mijn leven een stuk eenvoudiger zou zijn als ik ook zo was. Gelukkig duurt dat vaak maar even. Ik wissel SV af met dingen (muziek, films, tv-programma's) die ik wel echt heel mooi vind en de conclusie is toch dat ik liever bewonder dan dat ik lach om sukkeligheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met gefascineerd afgrijzen zit te lezen
Tijd om even een leuke nom de plume aan te maken teneinde een aardige polemiek aan te gaan met het zeer gewaardeerde publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Disana het volgende:
En met NaadjePet is de chat wel zo'n beetje compleet denk ik.
Maar je hebt toch wel eens van slumming gehoord. Een geliefde bezigheid onder sommige intellectuelen en kunstkenners. Je bezondigen aan low culture.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms, heel soms, denk ik dat mijn leven een stuk eenvoudiger zou zijn als ik ook zo was. Gelukkig duurt dat vaak maar even. Ik wissel SV af met dingen (muziek, films, tv-programma's) die ik wel echt heel mooi vind en de conclusie is toch dat ik liever bewonder dan dat ik lach om sukkeligheid.
Doe je best maar kom niet klagen als je genadeloos ten onder gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijd om even een leuke nom de plume aan te maken teneinde een aardige polemiek aan te gaan met het zeer gewaardeerde publiek.![]()
Waar the fuck is Bommie als je hem nodig hebt?
PM Yvonne of Remlove even.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Ik wil een ban tot zeven uur. Als ik hier niet kan posten kijk ik ook niet naar die chat.
Peter moet toch ook eten? Toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Ik wil een ban tot zeven uur. Als ik hier niet kan posten kijk ik ook niet naar die chat.
Het vreemde is dat ik mijzelf niet beschouw als kunstkenner, laat staan als intellectueelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel eens van slumming gehoord. Een geliefde bezigheid onder sommige intellectuelen en kunstkenners. Je bezondigen aan low culture.
Nee, daarna komt de vraag maar raak show. Met chris vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat ie daarna weer verder, wedden? Ik heb dus eigenlijk een avondban nodig.
Christian zei gister dat er weinig op zijn uiterlijk aan te merken was. Dus leef je uit!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, daarna komt de vraag maar raak show. Met chris vermoed ik.
Ga even luisteren en kom dan nog maar een keertje terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
Ik voel allemaal negatieve vibes hier![]()
Kom mensen, Love, Love, Love
Zal ik es even over je riolering heenrijden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
Ik voel allemaal negatieve vibes hier![]()
Kom mensen, Love, Love, Love
Noemen ze tegenwoordig opnames via een webcammetje ook al T.V.? Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. Je weet waar die vandaan komt....
Ik zal geen namen noemen, maar ze hebben er tegenwoordig Pauper TV, gepresenteerd door DJ Plofkop.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik es even over je riolering heenrijden?
Dat doet-ie ook als hij bij de show van Jaap binnenkomt met de kijkersvragen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef mootie het volgende:
Waarom verdraait Peter zijn stem zo? Niet dat het niet grappig is natuurlijk.
Vraag je Raak met Christianquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Everything is gonna be allright tonight![]()
Come to think of it, wat is er vanavond allemaal te smullen op Vlem TV
Of simpelweg een cd had kunnen draaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén chatter zegt dat het lang geleden is dat hij swingend achter de pannen stond. Die is dan kennelijk zo dom dat-ie niet begrijpt dat-ie ook de radio aan had kunnen zetten.
Elientjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
nog even en je gaat zelfs Elientje missen![]()
![]()
Leuk Christian ,..quote:
Men kan maar zóveel "leuk" hebben.. gebrek aan peper en zout maakt flauw...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Jian het volgende:
Wat een nijdig sfeertje hangt hier vandaag, wat heeft Peter gedaan vandaag, dat ie dat heeft verdiend ?
Wel een pauperversie natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
Peter gooit Den Haag, Den Haag er nog even in, als Gert nou nog niet inlogd op de chat weet ik het ook niet meer
Skihut-versie. Het zou me niet verbazen als het niet eens een Hagenees is die het zingt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
Peter gooit Den Haag, Den Haag er nog even in, als Gert nou nog niet inlogd op de chat weet ik het ook niet meer
Pokkie!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
Niks is goed geloof ik, zitten jullie allemaal in die tijd van de maand ofzo, Scrut, zeg es eerlijk
Laat ik het niet merken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Jian het volgende:
ik denk dat ik zo effe ga mee klappen op de chat, ik word er helemaal enthousiast van
en warmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij staat in de chat van sv altijd onder mij...das zo lekker vertrouwd
quote:Dinsdag 9 februari
10.00 - 10.30
SV Actueel
19.00 - 19.30
Vraag je Raak (met SV)
Live vragen stellen via chat
Hansie was weer de partypooper.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Jian het volgende:
En de oma's roepen nog een keer dat Nowlive de gekstuh is op de chat. Wat een enthousiaste mensen zijn het daar toch![]()
Ik ga snel op huis aan, dan pak ik Christiaan in Vraag maar Raak misschien nog mee, gezellig
Ja, en oma-Katrien maar door vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hansie was weer de partypooper.
Toch moet ik 'm nageven dat ie wel scherp wordt. Net op het punt dat de rel dreigde te ontstaan werd omaatje ontmaskerd.
Oma_rel? die was er niet... jammer..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hansie was weer de partypooper.
Toch moet ik 'm nageven dat ie wel scherp wordt. Net op het punt dat de rel dreigde te ontstaan werd omaatje ontmaskerd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en oma-Katrien maar door vragen
Je was leuk bezig inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Een minuutje later en de boel was geëxplodeerd daar.
Welnee, zeiken over Nowlive is achterhaald.. maar Nowlive met SV vergelijken en vertellen dat ze "het wel leuk doen" scoort beter....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar is het nu een bejaardeforum of niet??? want ik krijg wat van dat jonge grut op forum`s ze zijn zo grof in de mond enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Als je tussen sommige regels doorleest....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar is het nu een bejaardeforum of niet??? want ik krijg wat van dat jonge grut op forum`s ze zijn zo grof in de mond enzo
Gewoon flauw dat hij je en plein publique voor lul zet. Doe dat via PM.quote:
Vind ik heel erg jammer Toverheks want kan (mag) het geluid niet aanzetten in de huiskamer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
Vinden jullie het echt niet erg als ik geen verslagje hier neer zet
over de belevenissen van Cristiaan.
Ik doe het voor je met liefde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind ik heel erg jammer Toverheks want kan (mag) het geluid niet aanzetten in de huiskamer.
En hij vindt ook ontzettend vaak iets ontzettend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij vindt iedere vraag een hele goede.
Uitgebreid maar vaag. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:28 schreef mootie het volgende:
Dat is dan wel weer lief, ik vraag wat leuker is: snel schakelen of langzaam schakelen. En ik krijg een heel uitgebreid antwoord.
/schaamt zich een tikje
Hij moet natuurlijk wel in wie is wie hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind ik heel erg jammer Toverheks want kan (mag) het geluid niet aanzetten in de huiskamer.
Tuinfluiter vroeg het zo lief dus ben maar even blijven hangen, staat er.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel in wie is wie hè
Ik heb ook niets gehoord want ik kom net binnen.
Mooie lap, even lezen. Kan natuurlijk ook naar Updates gekopieerd worden hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuinfluiter vroeg het zo lief dus ben maar even blijven hangen, staat er.
Financiele zaken dus.quote:
Maak jij er maar een mooie up-date van Disanaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie lap, even lezen. Kan natuurlijk ook naar Updates gekopieerd worden hè![]()
![]()
Aardig zeg, hartelijk dank , was je anders de hort op gegaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter vroeg het zo lief dus ben maar even blijven hangen, staat er.
Ik heb er een link naar je post neergezet, dan typ ik ook niets verkeerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maak jij er maar een mooie up-date van Disana
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
Harry moet nog naar Groningen.
Ik duik onder.
Ik luister niet eens. Als ik over Jan, Piet en de lul van de buren wil horen ga ik wel in een café zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef beequeen het volgende:
Het is in en in triest. We gaan over van Vraag je Raak met Chris naar Peter en nu chatten Richart en Chris.
"Kijk, hier maak ik tegenwoordig alles kwijt"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broer en neefjes? van Liesbeth
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Kijk, hier maak ik tegenwoordig alles kwijt"
Twee mensen die nergens anders heen kunnen. Of je moet het leuk vinden om als bijna veertigjarige bij je ouders op de bank voor de tv te gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft het nu eindelijk voor elkaar. Alsido heeft van plaats geruild met haar op kantoor, daar zeurde ze al weken om. Er wordt als vanouds weer geen fuck gedaan, slappe praat, de chat in de gaten houden, op jezelf stemmen, dat soort dingen.
Maar ze blijven volhouden dat ze keihard aan het werk zijn met de voorbereiding van al die leuke programma's met van die leuke dingetjes er in. Ze houden zichzelf misschien voor de gek, maar mij niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee mensen die nergens anders heen kunnen. Of je moet het leuk vinden om als bijna veertigjarige bij je ouders op de bank voor de tv te gaan zitten.
Ja ze houden zichzelf voor de gek. En ergens denk ik dat ze nog steeds op redding hopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze blijven volhouden dat ze keihard aan het werk zijn met de voorbereiding van al die leuke programma's met van die leuke dingetjes er in. Ze houden zichzelf misschien voor de gek, maar mij niet.
Ondertussen leest Richart onzichtbaar en bijna onhoorbaar een verhaal voor aan Liesbeth en Christian maar horen we Peter, Twiki en Alsido over regie-aangelegenheden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze houden zichzelf voor de gek. En ergens denk ik dat ze nog steeds op redding hopen.
Vraag je Raak was wat dat betreft een schot in de roos. Gelukkig was Johan er om z'n minder begaafde neefje te helpen en de kijkers uit te leggen dat Christian een beetje verlegen is en een beetje dichtgeslagen was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Copycat het volgende:
't Is gewoon echt de sociale werkplaats.
Stel ik me zo voor.
Ik heb er een minuut van gezien. Tot die tatoeage van Willy Alberti.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Vraag je Raak was wat dat betreft een schot in de roos. Gelukkig was Johan er om z'n minder begaafde neefje te helpen en de kijkers uit te leggen dat Christian een beetje verlegen is en een beetje dichtgeslagen was.
Zal wel weer plaatjes draaien worden, want ze zijn op de chat niet zo inventief dat ze spontaan groepsseks of comazuipen opperen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
Nee hè, Peter vraagt of de chatters leuke ideeën hebben.
Was jij er aan het eind van de middag bij. Ze gingen uit hun dak om niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel weer plaatjes draaien worden, want ze zijn op de chat niet zo inventief dat ze spontaan groepsseks of comazuipen opperen.
"En op dit bureau heeft Alsido me voor de eerste keer genomen"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Kijk, hier maak ik tegenwoordig alles kwijt"
Remeber Oma Stien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Was jij er aan het eind van de middag bij. Ze gingen uit hun dak om niks.
Hyves is Hyves.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter ruziet nu tegen het liefdeskoppel over een Hyves-pagina voor Studio Vlemmix.
Oh I seequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Was jij er aan het eind van de middag bij. Ze gingen uit hun dak om niks.
[/quote
Remeber Oma Stien?
Harry is top, als Harry er is gebeurt er tenminste watquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Jian heeft z'n Fok!account of z'n ziel aan Harry Loco verkocht
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is trouwens een erg vervelende kerel zo langzamerhand. Stronteigenwijs, kan zijn punt niet maken en ridiculiseert continu z'n opponent in de discussie. Daarbij fungeert Liesbeth als valse kraai op de schouder van Kapitein Alsido.
Heir heir.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is trouwens een erg vervelende kerel zo langzamerhand. Stronteigenwijs, kan zijn punt niet maken en ridiculiseert continu z'n opponent in de discussie. Daarbij fungeert Liesbeth als valse kraai op de schouder van Kapitein Alsido.
Wat zit ie de boel dan te frustreren. Hij doet alsof hij er niets van snapt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:21 schreef bbfakir het volgende:
Alsido weert heus wel hoe Hyves eruitziet.
http://alsido.hyves.nl/?ref=sr
Oh dat ga ik wel ff vertellen daarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:21 schreef bbfakir het volgende:
Alsido weet heus wel hoe Hyves eruitziet.
http://alsido.hyves.nl/?ref=sr
Nope. Men (wie weet ik niet) heeft besloten dat de communicatie verlloopt tussen de nieuwe PA van Johan, Ansje Liek en Jaap. Geen openheid van zaken dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
Is er nog iets gezegd m.b.t de gasten die Jaap morgen ontvangt?
En ze maken er nog bonje over ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hyves is Hyves.
Ik val weer even binnen en ze zijn echt bezig met belangrijke zaken. Hyves!
Kan me voorstellen dat er bewust ruchtbaarheid aan gegeven wordt als er iemand langskomt die mogelijk voor extra kijkers kan zorgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope. Men (wie weet ik niet) heeft besloten dat de communictie verlloopt tussen de nieuwe PA van Johan, Ansje Liek en Jaap. Geen openheid van zaken dus.
Ik zit met verbazing te kijken.quote:
Nee, ik had op een fractie van een seconde na een vette rel veroorzaakt, toe Hansie ineens met een mod break kwam: Oma Stien, log even normaal in als Pearlbitch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh I seeToen was ik al weg. Is oma geband?
Die wordt ook nog slim op zijn oude dagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik had op een fractie van een seconde na een vette rel veroorzaakt, toe Hansie ineens met een mod break kwam: Oma Stien, log even normaal in als Pearlbitch.
Dit is in een notendop de tragiek van Studio Vlemmix..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoewel de huidige Hyves-pagina aangemaakt is door Ansje Liek en zij de beheerder is wil Alsido, en Liesbeth natuurlijk ook, een tweede pagina aanmaken om zelf de controle over te kunnen houden. Die controle kunnen ze dan weer uit handen geven aan iemand zoals Ansje Liek.![]()
Peter zei vanmiddag dat hij en Johan hun liedje komen doen, morgen bij Jaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
Is er nog iets gezegd m.b.t de gasten die Jaap morgen ontvangt?
Ik zit morgen weer op het puntje van mijn stoel. De spanning is eik ondraaglijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
Kan me voorstellen dat er bewust ruchtbaarheid aan gegeven wordt als er iemand langskomt die mogelijk voor extra kijkers kan zorgen.
Maar dat zal dan dus wel niet het geval zijn hè.
Ik ben dus niet de enige die dat opvalt. Ze bakenen hun territorium angstvallig af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter tegen Liesbeth: Jij wilt gewoon uit beeld hè? Om tien uur beginnen we.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat weer draaien. Toedels en welterusten voor straks.
Je sluit de COS af als je gaat luisteren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ze van die vondst waren afgestapt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Maanvis het volgende:
jaap krijgt geen info over zijn gasten totdat ie morgen zelf daar komt
Dit is dus het programma van vorige week.quote:Programma
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf te laten zien via een kort interview vooraf.
Presentatie: Kirsten Cuijten
Organisatie: Marian Verbakel
20.00 uur Rienie van de Kerkhof
20.30 uur MC Remedy
20.45 uur Ron Lindeman
21.15 uur Zanger Petro
21.30 uur Johan Vlemmix
22.00 uur Afsluiting
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vandaag een stembrochure binnen waarin alle lijsttrekkers hun zegje doen. Inclusief Johan. Inclusief Deadend Park, inclusief Monorail en inclusief twee linkerhanden.
Let's shake left hands.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vandaag een stembrochure binnen waarin alle lijsttrekkers hun zegje doen. Inclusief Johan. Inclusief Deadend Park, inclusief Monorail en inclusief twee linkerhanden.
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van die vondst waren afgestapt?
Vorige week mompelde Jaap n.a.v kritische kijkersvragen dat hij het een en ander had voorbereid. maar dat de ene na de andere gast niet op kwam dagen.
Kirstenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Dit is het programma voor dinsdag 16 februari. Goed bezig Lies.![]()
[..]
Zou dat zijn artiestennaam zijn, "Zanger Petro"?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Dit is het programma voor dinsdag 16 februari. Goed bezig Lies.![]()
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.quote:
Vond Petro meer iets weg hebben van een bodycard van foute gasten, of beveiliger van een Wietplantage en rijdend in zo hele ouwe Mercedes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat zijn artiestennaam zijn, "Zanger Petro"?
Wel grappig dan.
Of heeft hij meerdere banen, en wil hij op deze manier voorkomen dat ze denken dat hij vis komt verkopen?
En daar was Kirsten niet bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.
Het is wel érg rustig hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaat.
quote:De Partij van de Toekomst wil een verbindende factor zijn tussen de verschillende politieke partijen. Dit willen wij bereiken
met een luchtig optreden en door alles niet te zwaar op te nemen. Wij willen kinderen weer kinderen laten zijn door aantrekkelijke buurthuizen en leuke speeltuinen in te richten. Wij vinden het belangrijk om buurten een prettige en veilige woonomgeving te laten zijn. Bewoners van deze buurten hun verantwoordelijkheid terug geven en trainingen geven om de zelfredzaamheid te vergroten. We gaan ons sterk maken voor een modern kerkhof ‘Deathend Park’ (Necropolis) waar mensen op hun eigen gewenste manier begraven kunnen worden. Ook willen we gratis en beter openbaar vervoer door een monorail door het centrum en naar bedrijventerreinen. Bij opstapplaatsen buiten de drukke ring komen gratis parkeerplaatsen. Partij van de Toekomst is er voor U.
Nu wel!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.
Oh, Gert heeft ook nog niks door.![]()
Sprakeloos. Meer kan ik niet zeggen. De hele dag geen fuck uitvoeren en dan ook nog de programmagids verkloten.quote:
Hij meldt zich ziek morgen, let op m'n woordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel érg rustig hè?
En Jaap maakte niet echt een blije indruk, in zijn rol als "host".
Hij zal zelf ook wel door hebben dat hij geen natuurtalent is. Al zouden deze omstandigheden voor iederéén moeilijk zijn.
Dat was best wel jammer, want ik had zowel de Fokkers als de Nowlivers al met de hakken in het zand tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wordt ook nog slim op zijn oude dag
Het is mijn schuld, ik heb 'm geleerd hoe ie dat kan zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was best wel jammer, want ik had zowel de Fokkers als de Nowlivers al met de hakken in het zand tegenover elkaar staan.
Scan 's in..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Aangepast en wel, want Vlemmix werd op het laatste moment ingelast omdat de schoorsteenveger van het dak was gelazerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is dus het programma van vorige week.![]()
Maakt niet uit. Tabitha is er morgen, dus who needs Jaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaat.
EDIT: Nu haal ik de Jaap Show en VOP door elkaar. Maar ook op VOP was Vlemmix ingelast, dus hetzelfde gaat hier opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangepast en wel, want Vlemmix werd op het laatste moment ingelast omdat de schoorsteenveger van het dak was gelazerd.
MONORAIL!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze tekst, een foto van Johan en een linkerhandenlogo.
LUL!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, ik heb 'm geleerd hoe ie dat kan zien.
ojee, dan hoop ik maak dat jaap zich echt ziek meldt, anders blesseert ie tabitha nog eens onder zijn gewicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Tabitha is er morgen, dus who needs Jaap.
Nouja, ik deed het zodat ie kon zien dat het telkens hdngmw was die de bedreigingen etc stuurde, omdat ie teveel z'n oren naar 'm liet hangenquote:
Ik durf niet met je te wedden dat het niét zo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij meldt zich ziek morgen, let op m'n woorden
en nu gaat ie die kennis tegen ons gebruiken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik deed het zodat ie kon zien dat het telkens hdngmw was die de bedreigingen etc stuurde, omdat ie teveel z'n oren naar 'm liet hangen
en heeft het voor de 10.000 ste keer weer of thabita langs komtquote:
Ja da's minder maar Mahler is wel mooi. Grote kans dat Peter er nooit van gehoord heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en heeft het voor de 10.000 ste keer weer of thabita langs komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |