Tja.. Je weet waar die vandaan komt....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef tonja het volgende:
Die Gretha20 is wel de grootste randdebiel van het stelletje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
En Laysa is ook om. Ze vraagt een nummer aan.
Ik heb ook weinig ervaring met skihut-publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf je niet, je weet dat ze over je heen hossen
Waarom denk je dat ik met gefascineerd afgrijzen zit te lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig ervaring met skihut-publiek.
Die vroeg dat nummer van Peter en Johan dus aan. Wat een volk daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Disana het volgende:
En met NaadjePet is de chat wel zo'n beetje compleet denk ik.
Ja, maar Hansie wil hem nooit draaien in z'n verzoekplatenprogramma.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je hebt de ode aan Jan Smit ook gevonden. Geweldig die Dorine.
nog even en je gaat zelfs Elientje missenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klagen is een groot woord. Ergeren aan de kandidaten, dat dan weer wel.
Ik mis DGK. Ik mis zelfs Rat en Dellie.
Maar hij heeft um niet...wat een gekutquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
En Laysa is ook om. Ze vraagt een nummer aan.
Oh BQ wat ben je toch een lekker wijf, jij zet mij altijd zo met beide benen op de grond als ik ff iets te ver doordraafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, nu gaan ze ook al vragen of Johan en Peter dat klote Pokkielied live willen zingen.
Erger kan het niet.
Je kunt het ook overdrijven hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef snetje het volgende:
nog even en je gaat zelfs Elientje missen![]()
![]()
Soms, heel soms, denk ik dat mijn leven een stuk eenvoudiger zou zijn als ik ook zo was. Gelukkig duurt dat vaak maar even. Ik wissel SV af met dingen (muziek, films, tv-programma's) die ik wel echt heel mooi vind en de conclusie is toch dat ik liever bewonder dan dat ik lach om sukkeligheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met gefascineerd afgrijzen zit te lezen
Tijd om even een leuke nom de plume aan te maken teneinde een aardige polemiek aan te gaan met het zeer gewaardeerde publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Disana het volgende:
En met NaadjePet is de chat wel zo'n beetje compleet denk ik.
Maar je hebt toch wel eens van slumming gehoord. Een geliefde bezigheid onder sommige intellectuelen en kunstkenners. Je bezondigen aan low culture.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms, heel soms, denk ik dat mijn leven een stuk eenvoudiger zou zijn als ik ook zo was. Gelukkig duurt dat vaak maar even. Ik wissel SV af met dingen (muziek, films, tv-programma's) die ik wel echt heel mooi vind en de conclusie is toch dat ik liever bewonder dan dat ik lach om sukkeligheid.
Doe je best maar kom niet klagen als je genadeloos ten onder gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijd om even een leuke nom de plume aan te maken teneinde een aardige polemiek aan te gaan met het zeer gewaardeerde publiek.![]()
Waar the fuck is Bommie als je hem nodig hebt?
PM Yvonne of Remlove even.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Ik wil een ban tot zeven uur. Als ik hier niet kan posten kijk ik ook niet naar die chat.
Peter moet toch ook eten? Toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Ik wil een ban tot zeven uur. Als ik hier niet kan posten kijk ik ook niet naar die chat.
Het vreemde is dat ik mijzelf niet beschouw als kunstkenner, laat staan als intellectueelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel eens van slumming gehoord. Een geliefde bezigheid onder sommige intellectuelen en kunstkenners. Je bezondigen aan low culture.
Nee, daarna komt de vraag maar raak show. Met chris vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat ie daarna weer verder, wedden? Ik heb dus eigenlijk een avondban nodig.
Christian zei gister dat er weinig op zijn uiterlijk aan te merken was. Dus leef je uit!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, daarna komt de vraag maar raak show. Met chris vermoed ik.
Ga even luisteren en kom dan nog maar een keertje terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
Ik voel allemaal negatieve vibes hier![]()
Kom mensen, Love, Love, Love
Zal ik es even over je riolering heenrijden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
Ik voel allemaal negatieve vibes hier![]()
Kom mensen, Love, Love, Love
Noemen ze tegenwoordig opnames via een webcammetje ook al T.V.? Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. Je weet waar die vandaan komt....
Ik zal geen namen noemen, maar ze hebben er tegenwoordig Pauper TV, gepresenteerd door DJ Plofkop.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik es even over je riolering heenrijden?
Dat doet-ie ook als hij bij de show van Jaap binnenkomt met de kijkersvragen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef mootie het volgende:
Waarom verdraait Peter zijn stem zo? Niet dat het niet grappig is natuurlijk.
Vraag je Raak met Christianquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Everything is gonna be allright tonight![]()
Come to think of it, wat is er vanavond allemaal te smullen op Vlem TV
Of simpelweg een cd had kunnen draaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén chatter zegt dat het lang geleden is dat hij swingend achter de pannen stond. Die is dan kennelijk zo dom dat-ie niet begrijpt dat-ie ook de radio aan had kunnen zetten.
Elientjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
nog even en je gaat zelfs Elientje missen![]()
![]()
Leuk Christian ,..quote:
Men kan maar zóveel "leuk" hebben.. gebrek aan peper en zout maakt flauw...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Jian het volgende:
Wat een nijdig sfeertje hangt hier vandaag, wat heeft Peter gedaan vandaag, dat ie dat heeft verdiend ?
Wel een pauperversie natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
Peter gooit Den Haag, Den Haag er nog even in, als Gert nou nog niet inlogd op de chat weet ik het ook niet meer
Skihut-versie. Het zou me niet verbazen als het niet eens een Hagenees is die het zingt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
Peter gooit Den Haag, Den Haag er nog even in, als Gert nou nog niet inlogd op de chat weet ik het ook niet meer
Pokkie!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
Niks is goed geloof ik, zitten jullie allemaal in die tijd van de maand ofzo, Scrut, zeg es eerlijk
Laat ik het niet merken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Jian het volgende:
ik denk dat ik zo effe ga mee klappen op de chat, ik word er helemaal enthousiast van
en warmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij staat in de chat van sv altijd onder mij...das zo lekker vertrouwd
quote:Dinsdag 9 februari
10.00 - 10.30
SV Actueel
19.00 - 19.30
Vraag je Raak (met SV)
Live vragen stellen via chat
Hansie was weer de partypooper.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Jian het volgende:
En de oma's roepen nog een keer dat Nowlive de gekstuh is op de chat. Wat een enthousiaste mensen zijn het daar toch![]()
Ik ga snel op huis aan, dan pak ik Christiaan in Vraag maar Raak misschien nog mee, gezellig
Ja, en oma-Katrien maar door vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hansie was weer de partypooper.
Toch moet ik 'm nageven dat ie wel scherp wordt. Net op het punt dat de rel dreigde te ontstaan werd omaatje ontmaskerd.
Oma_rel? die was er niet... jammer..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hansie was weer de partypooper.
Toch moet ik 'm nageven dat ie wel scherp wordt. Net op het punt dat de rel dreigde te ontstaan werd omaatje ontmaskerd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en oma-Katrien maar door vragen
Je was leuk bezig inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Een minuutje later en de boel was geëxplodeerd daar.
Welnee, zeiken over Nowlive is achterhaald.. maar Nowlive met SV vergelijken en vertellen dat ze "het wel leuk doen" scoort beter....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar is het nu een bejaardeforum of niet??? want ik krijg wat van dat jonge grut op forum`s ze zijn zo grof in de mond enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Als je tussen sommige regels doorleest....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar is het nu een bejaardeforum of niet??? want ik krijg wat van dat jonge grut op forum`s ze zijn zo grof in de mond enzo
Gewoon flauw dat hij je en plein publique voor lul zet. Doe dat via PM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |