Het vreemde is dat ik mijzelf niet beschouw als kunstkenner, laat staan als intellectueelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel eens van slumming gehoord. Een geliefde bezigheid onder sommige intellectuelen en kunstkenners. Je bezondigen aan low culture.
Nee, daarna komt de vraag maar raak show. Met chris vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat ie daarna weer verder, wedden? Ik heb dus eigenlijk een avondban nodig.
Christian zei gister dat er weinig op zijn uiterlijk aan te merken was. Dus leef je uit!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, daarna komt de vraag maar raak show. Met chris vermoed ik.
Ga even luisteren en kom dan nog maar een keertje terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
Ik voel allemaal negatieve vibes hier![]()
Kom mensen, Love, Love, Love
Zal ik es even over je riolering heenrijden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
Ik voel allemaal negatieve vibes hier![]()
Kom mensen, Love, Love, Love
Noemen ze tegenwoordig opnames via een webcammetje ook al T.V.? Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. Je weet waar die vandaan komt....
Ik zal geen namen noemen, maar ze hebben er tegenwoordig Pauper TV, gepresenteerd door DJ Plofkop.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik es even over je riolering heenrijden?
Dat doet-ie ook als hij bij de show van Jaap binnenkomt met de kijkersvragen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef mootie het volgende:
Waarom verdraait Peter zijn stem zo? Niet dat het niet grappig is natuurlijk.
Vraag je Raak met Christianquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Everything is gonna be allright tonight![]()
Come to think of it, wat is er vanavond allemaal te smullen op Vlem TV
Of simpelweg een cd had kunnen draaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén chatter zegt dat het lang geleden is dat hij swingend achter de pannen stond. Die is dan kennelijk zo dom dat-ie niet begrijpt dat-ie ook de radio aan had kunnen zetten.
Elientjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
nog even en je gaat zelfs Elientje missen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |