Tja.. Je weet waar die vandaan komt....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef tonja het volgende:
Die Gretha20 is wel de grootste randdebiel van het stelletje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
En Laysa is ook om. Ze vraagt een nummer aan.
Ik heb ook weinig ervaring met skihut-publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf je niet, je weet dat ze over je heen hossen
Waarom denk je dat ik met gefascineerd afgrijzen zit te lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig ervaring met skihut-publiek.
Die vroeg dat nummer van Peter en Johan dus aan. Wat een volk daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Disana het volgende:
En met NaadjePet is de chat wel zo'n beetje compleet denk ik.
Ja, maar Hansie wil hem nooit draaien in z'n verzoekplatenprogramma.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je hebt de ode aan Jan Smit ook gevonden. Geweldig die Dorine.
nog even en je gaat zelfs Elientje missenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klagen is een groot woord. Ergeren aan de kandidaten, dat dan weer wel.
Ik mis DGK. Ik mis zelfs Rat en Dellie.
Maar hij heeft um niet...wat een gekutquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
En Laysa is ook om. Ze vraagt een nummer aan.
Oh BQ wat ben je toch een lekker wijf, jij zet mij altijd zo met beide benen op de grond als ik ff iets te ver doordraafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, nu gaan ze ook al vragen of Johan en Peter dat klote Pokkielied live willen zingen.
Erger kan het niet.
Je kunt het ook overdrijven hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef snetje het volgende:
nog even en je gaat zelfs Elientje missen![]()
![]()
Soms, heel soms, denk ik dat mijn leven een stuk eenvoudiger zou zijn als ik ook zo was. Gelukkig duurt dat vaak maar even. Ik wissel SV af met dingen (muziek, films, tv-programma's) die ik wel echt heel mooi vind en de conclusie is toch dat ik liever bewonder dan dat ik lach om sukkeligheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met gefascineerd afgrijzen zit te lezen
Tijd om even een leuke nom de plume aan te maken teneinde een aardige polemiek aan te gaan met het zeer gewaardeerde publiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef Disana het volgende:
En met NaadjePet is de chat wel zo'n beetje compleet denk ik.
Maar je hebt toch wel eens van slumming gehoord. Een geliefde bezigheid onder sommige intellectuelen en kunstkenners. Je bezondigen aan low culture.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms, heel soms, denk ik dat mijn leven een stuk eenvoudiger zou zijn als ik ook zo was. Gelukkig duurt dat vaak maar even. Ik wissel SV af met dingen (muziek, films, tv-programma's) die ik wel echt heel mooi vind en de conclusie is toch dat ik liever bewonder dan dat ik lach om sukkeligheid.
Doe je best maar kom niet klagen als je genadeloos ten onder gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijd om even een leuke nom de plume aan te maken teneinde een aardige polemiek aan te gaan met het zeer gewaardeerde publiek.![]()
Waar the fuck is Bommie als je hem nodig hebt?
PM Yvonne of Remlove even.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Ik wil een ban tot zeven uur. Als ik hier niet kan posten kijk ik ook niet naar die chat.
Peter moet toch ook eten? Toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Ik wil een ban tot zeven uur. Als ik hier niet kan posten kijk ik ook niet naar die chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |