Wel een pauperversie natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
Peter gooit Den Haag, Den Haag er nog even in, als Gert nou nog niet inlogd op de chat weet ik het ook niet meer
Skihut-versie. Het zou me niet verbazen als het niet eens een Hagenees is die het zingt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
Peter gooit Den Haag, Den Haag er nog even in, als Gert nou nog niet inlogd op de chat weet ik het ook niet meer
Pokkie!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
Niks is goed geloof ik, zitten jullie allemaal in die tijd van de maand ofzo, Scrut, zeg es eerlijk
Laat ik het niet merken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Jian het volgende:
ik denk dat ik zo effe ga mee klappen op de chat, ik word er helemaal enthousiast van
en warmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij staat in de chat van sv altijd onder mij...das zo lekker vertrouwd
quote:Dinsdag 9 februari
10.00 - 10.30
SV Actueel
19.00 - 19.30
Vraag je Raak (met SV)
Live vragen stellen via chat
Hansie was weer de partypooper.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Jian het volgende:
En de oma's roepen nog een keer dat Nowlive de gekstuh is op de chat. Wat een enthousiaste mensen zijn het daar toch![]()
Ik ga snel op huis aan, dan pak ik Christiaan in Vraag maar Raak misschien nog mee, gezellig
Ja, en oma-Katrien maar door vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hansie was weer de partypooper.
Toch moet ik 'm nageven dat ie wel scherp wordt. Net op het punt dat de rel dreigde te ontstaan werd omaatje ontmaskerd.
Oma_rel? die was er niet... jammer..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hansie was weer de partypooper.
Toch moet ik 'm nageven dat ie wel scherp wordt. Net op het punt dat de rel dreigde te ontstaan werd omaatje ontmaskerd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en oma-Katrien maar door vragen
Je was leuk bezig inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Een minuutje later en de boel was geëxplodeerd daar.
Welnee, zeiken over Nowlive is achterhaald.. maar Nowlive met SV vergelijken en vertellen dat ze "het wel leuk doen" scoort beter....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar is het nu een bejaardeforum of niet??? want ik krijg wat van dat jonge grut op forum`s ze zijn zo grof in de mond enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Als je tussen sommige regels doorleest....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar is het nu een bejaardeforum of niet??? want ik krijg wat van dat jonge grut op forum`s ze zijn zo grof in de mond enzo
Gewoon flauw dat hij je en plein publique voor lul zet. Doe dat via PM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |