Hij geeft leiding aan 19 dj's in zijn eigen studio.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh is hij weer on a powertrip.
Moet toch een machtig gevoel geven om op dit leeftijd eindelijk eens wat te vertellen te hebben.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij geeft leiding aan 19 dj's in zijn eigen studio.
Ik volg het best veel. Ik zit niet tussen het klapvee, al wil ik dat ook best eens proberen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie vinden het nog wel leuk dan? Zijn ze met veel?
Hehehe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is het ook...ik had er meer cynische druip overheen moeten gooien geloof ik
Er zijn altijd wel 3 tot 10 klapjosties bij, die alles maar dan ook echt alles, geweldig gezellig vinden.quote:
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 3 tot 10 klapjosties bij, die alles maar dan ook echt alles, geweldig gezellig vinden.
Op de chat dus he.
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan dittequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.
Dan hebben zij gelijk tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.
Ze waren heul boos op mij en Ccquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan ditte
Oh ja.quote:
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan ditte
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.
Er valt toch niets te kiezen tussen Peter en niets ! Dan wordt het Peter dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.
CC kan daar al helemaal niets goed doen in de ogen van de medewerkers van SV. Die wordt in de regel gelijk bij de enkels afgezaagd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.
We vroegen aan Peter waarom er geen progressie is, waarom we niet zien dat er aan dingen wordt gewerkt, waarom we niet zien dat er programma's ontwikkeld worden etc.quote:
Ik vond jullie allebei netjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.
Is waar, al zou ze zeggen, he top ga zo door dan vragen ze aan Cc of ze wel helemaal lekker is met haar opbeurende commentaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
CC kan daar al helemaal niets goed doen in de ogen van de medewerkers van SV. Die wordt in de regel gelijk bij de enkels afgezaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |