Vind ik heel erg jammer Toverheks want kan (mag) het geluid niet aanzetten in de huiskamer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
Vinden jullie het echt niet erg als ik geen verslagje hier neer zet
over de belevenissen van Cristiaan.
Ik doe het voor je met liefde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind ik heel erg jammer Toverheks want kan (mag) het geluid niet aanzetten in de huiskamer.
En hij vindt ook ontzettend vaak iets ontzettend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij vindt iedere vraag een hele goede.
Uitgebreid maar vaag. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:28 schreef mootie het volgende:
Dat is dan wel weer lief, ik vraag wat leuker is: snel schakelen of langzaam schakelen. En ik krijg een heel uitgebreid antwoord.
/schaamt zich een tikje
Hij moet natuurlijk wel in wie is wie hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind ik heel erg jammer Toverheks want kan (mag) het geluid niet aanzetten in de huiskamer.
Tuinfluiter vroeg het zo lief dus ben maar even blijven hangen, staat er.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel in wie is wie hè
Ik heb ook niets gehoord want ik kom net binnen.
Mooie lap, even lezen. Kan natuurlijk ook naar Updates gekopieerd worden hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuinfluiter vroeg het zo lief dus ben maar even blijven hangen, staat er.
Financiele zaken dus.quote:
Maak jij er maar een mooie up-date van Disanaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie lap, even lezen. Kan natuurlijk ook naar Updates gekopieerd worden hè![]()
![]()
Aardig zeg, hartelijk dank , was je anders de hort op gegaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter vroeg het zo lief dus ben maar even blijven hangen, staat er.
Ik heb er een link naar je post neergezet, dan typ ik ook niets verkeerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maak jij er maar een mooie up-date van Disana
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
Harry moet nog naar Groningen.
Ik duik onder.
Ik luister niet eens. Als ik over Jan, Piet en de lul van de buren wil horen ga ik wel in een café zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef beequeen het volgende:
Het is in en in triest. We gaan over van Vraag je Raak met Chris naar Peter en nu chatten Richart en Chris.
"Kijk, hier maak ik tegenwoordig alles kwijt"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broer en neefjes? van Liesbeth
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Kijk, hier maak ik tegenwoordig alles kwijt"
Twee mensen die nergens anders heen kunnen. Of je moet het leuk vinden om als bijna veertigjarige bij je ouders op de bank voor de tv te gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft het nu eindelijk voor elkaar. Alsido heeft van plaats geruild met haar op kantoor, daar zeurde ze al weken om. Er wordt als vanouds weer geen fuck gedaan, slappe praat, de chat in de gaten houden, op jezelf stemmen, dat soort dingen.
Maar ze blijven volhouden dat ze keihard aan het werk zijn met de voorbereiding van al die leuke programma's met van die leuke dingetjes er in. Ze houden zichzelf misschien voor de gek, maar mij niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee mensen die nergens anders heen kunnen. Of je moet het leuk vinden om als bijna veertigjarige bij je ouders op de bank voor de tv te gaan zitten.
Ja ze houden zichzelf voor de gek. En ergens denk ik dat ze nog steeds op redding hopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze blijven volhouden dat ze keihard aan het werk zijn met de voorbereiding van al die leuke programma's met van die leuke dingetjes er in. Ze houden zichzelf misschien voor de gek, maar mij niet.
Ondertussen leest Richart onzichtbaar en bijna onhoorbaar een verhaal voor aan Liesbeth en Christian maar horen we Peter, Twiki en Alsido over regie-aangelegenheden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze houden zichzelf voor de gek. En ergens denk ik dat ze nog steeds op redding hopen.
Vraag je Raak was wat dat betreft een schot in de roos. Gelukkig was Johan er om z'n minder begaafde neefje te helpen en de kijkers uit te leggen dat Christian een beetje verlegen is en een beetje dichtgeslagen was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Copycat het volgende:
't Is gewoon echt de sociale werkplaats.
Stel ik me zo voor.
Ik heb er een minuut van gezien. Tot die tatoeage van Willy Alberti.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Vraag je Raak was wat dat betreft een schot in de roos. Gelukkig was Johan er om z'n minder begaafde neefje te helpen en de kijkers uit te leggen dat Christian een beetje verlegen is en een beetje dichtgeslagen was.
Zal wel weer plaatjes draaien worden, want ze zijn op de chat niet zo inventief dat ze spontaan groepsseks of comazuipen opperen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
Nee hè, Peter vraagt of de chatters leuke ideeën hebben.
Was jij er aan het eind van de middag bij. Ze gingen uit hun dak om niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel weer plaatjes draaien worden, want ze zijn op de chat niet zo inventief dat ze spontaan groepsseks of comazuipen opperen.
"En op dit bureau heeft Alsido me voor de eerste keer genomen"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Kijk, hier maak ik tegenwoordig alles kwijt"
Remeber Oma Stien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Was jij er aan het eind van de middag bij. Ze gingen uit hun dak om niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |