Ik moest er meteen aan denken jaquote:
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken ja![]()
Mij niet gezien trouwens, aan mijn kont geen kermis
Er zijn grenzenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.quote:
Nee, dat moet niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Zou jij een man nemen met een voorbinddildoquote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.
Hoe denk jij erover Ado?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat het hier niet om de keeper van Ado, maar om het fenomeen van Mylene beschrijft
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat het hier niet om de keeper van Ado, maar om het fenomeen van Mylene beschrijft
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij een man nemen met een voorbinddildo? Even in het geval dat je een man neemt dus
Mwah, ik vind anale stimulatie nou niet echt geweldig.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.
Echt? Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!
quote:
Ik vind het erg lekker om anaal gestimuleerd te worden, lees een vinger ofzo er tegenaan, overheen, rondomheen, maar zodra het dieper gaat dan een cm ofzo dan krijg ik een onaangenaam gevoel van binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?
Dat zeg je nu wel, maar als het er een keer van komt ga jij gewoon op je buikje liggen om die voorbinddildo in ontvangst te nemen.quote:
Ook niet als je gepijpt wordt?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vind anale stimulatie nou niet echt geweldig.
een peg is een pinquote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me af waar de term 'pegging' vandaan komt...
Ah, tnx... Dan wordt de uitdrukking 'Pin me er niet op vast' ineens wel heel dubbelquote:
van wie moet dat? en waarom?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatiequote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?
Mijn man is nogal dominant, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso denk ik niet. Al zou ik het wel een keer willen doen. Gewoon om het een keertje uit te proberen. Nou ja, misschien ooit dan een keerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatie
Doe het wanneer hij ligt te slapen dan.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mijn man is nogal dominant, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso denk ik niet. Al zou ik het wel een keer willen doen. Gewoon om het een keertje uit te proberen. Nou ja, misschien ooit dan een keer.
quote:
Wat een kutredenering.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Crap!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatie
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Crap!![]()
Het lijkt mij echt geweldig juist! De rollen eens omdraaienHem op zijn knieen laten gaan en anaal vernederen
Anale sex bij de vrouwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:24 schreef Dipkip het volgende:
De nieuwe sekstrend? Welke handelingen zijn dan inmiddels veeel te 2009?
En alleen neuken om voort te plantenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:44 schreef D. het volgende:
Laten 'wij' die uitgang nou maar gewoon gebruiken waar ie voor bedoeld is
Nou nee, ook voor de lol natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En alleen neuken om voort te planten
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...quote:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...
Je ziet de ironie neem ik aan wel he?
Zeg dat dan, of dat je het niks aan lijkt, maar kom niet met 'das-tegen-natuurlijk', want dat slaat helemaal nergens op.quote:
Ik zei ook niets over 'tegen-natuurlijk', dat was jij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dat dan, of dat je het niks aan lijkt, maar kom niet met 'das-tegen-natuurlijk', want dat slaat helemaal nergens op.
Dat impliceer je toch met zeggen dat het uitgang is. Doe niet alsof je dom bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niets over 'tegen-natuurlijk', dat was jij.
Van alles in de mond stoppen noem ik toch ook niet tegen-natuurlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat impliceer je toch met zeggen dat het uitgang is. Doe niet alsof je dom bent.
Nee, een uitgang alleen willen gebruiken waar ie voor bedoeld is wil zeggen dat je er niks in wil. Zegt niets over natuurlijkheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Dat impliceer je toch met zeggen dat het uitgang is. Doe niet alsof je dom bent.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef vosss het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben om eens te proberen
Ik heb nou nog niet echt van veel vrouwen gehoord dat ze dat lekker vinden.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pijpen of beffen is voor diegene die het doet ook niet echt een stimulans...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Sandoval het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het voor een vrouw echt leuk is (het idee misschien wel, maar ze worden zelf niet echt gestimuleerd?), maar als man lijkt het me niet verkeerd.
Maarja, is toch wel een flinke grens om overheen te gaan, zal dus niet zo snel in de praktijk worden gebracht
oke, true, maar er zal ook niet snel iemand zijn die zegt 'vanavond wil ik je lekker pijpen/beffen', punt. De meeste mensen doen het wel en heel veel vinden het ook allesbehalve vervelend, ikzelf beleef er ook best plezier aan, maar het zal voor mij nooit de hoofdmoot vormen. Dan is 69'en weer prima, dan beleef je niet alleen beide plezier maar word je ook nog eens beide gestimuleerd. En iets soortgelijks zie ik hierbij niet echt voor me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pijpen of beffen is voor diegene die het doet ook niet echt een stimulans...
Als een vrouw dat bij mij doet, verwacht ik dat me serieus neemtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe kan een vrouw tijdens en na zoiets een kerel nog serieus nemen.
Als dat wijf een enorme ros op d' bek wil, moet ze dat vooral doen bij mij.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef Mylene het volgende:
Nou mannen, wie wil er wel een keer door een vrouw van achteren gepenetreerd worden?
Waarom scheer jij zijn kontharen dan niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef jongemeid het volgende:
Ik krijg ook veel mailtjes van mannen die dat willen....ga het zeker ook ooit uitproberen, maar dan moet ik diegene toch wel een beetje kennen....moet hij het goed schoonmaken en z'n kontharen maar wegscheren;)
en toch blijven zeggen dat ze er niet aan moeten denken om ooit iets met een man te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef jongemeid het volgende:
Ik krijg ook veel mailtjes van mannen die dat willen....ga het zeker ook ooit uitproberen, maar dan moet ik diegene toch wel een beetje kennen....moet hij het goed schoonmaken en z'n kontharen maar wegscheren;)
En je nominatie voor domste post van het jaar is binnen. Jij denkt dat de voortplantingsdaad zonder dat daar kinderen van komen niks met natuur te maken heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...
Je ziet de ironie neem ik aan wel he?
Of een meid die hij wel zo gek krijgt dat ze een plasticen staaf voor haar kut spant.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Countess het volgende:
Gatver! Als mijn vriend zoiets wil, dan zoekt-ie maar een vent.
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
QFTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.
QFT.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:15 schreef TanteC het volgende:
Wat een watjes hier zeg!
De meeste mannen moeten inderdaad eerst even over een bepaalde gene heen geholpen worden maar uiteindelijk vinden ze het (bijna) allemaal heerlijk om anaal gestimuleerd te worden. En dat begint uiteraard niet met een voorbind dildo, even té heftig, maar eerst een tong of een vingertje. En als je dat eenmaal hebt ervaren, dan is de beer los!
Mij als vrouw lijkt het me super om een keer zo een vent te nemen. Hoewel het volgens mij totaal niet het gevoel benaderd dat een man heeft aangezien er in zo'n voorbind dildo geen gevoel zit (voor de persoon die hem omheeft dan wel te verstaan he ;-))
Als je een goeie dildo hebt (en het goed doet), is er ook genot voor de vrouw. Dat ding stimuleert de clitoris dan enzo, en de g-spot als je er eentje hebt die ook de vrouw penetreert.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Sandoval het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het voor een vrouw echt leuk is (het idee misschien wel, maar ze worden zelf niet echt gestimuleerd?), maar als man lijkt het me niet verkeerd.
Maarja, is toch wel een flinke grens om overheen te gaan, zal dus niet zo snel in de praktijk worden gebracht
Dat heeft dus geen ene fuck (hihi ik zei fuck) met je seksualiteit te maken. Anale seks is niet voorbehouden aan homo's.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
en toch blijven zeggen dat ze er niet aan moeten denken om ooit iets met een man te doenals je toch een neppenis in je kont wil is dat toch niet erg heteroseksueel
mannen zijn schijtersquote:
De man is het hoofd der vrouw.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd wij vrouwen moeten m maar wel anaal krijgen maar zelf weigeren ze.
nou nee lol, als er iets wel niet ranzig is is het dat wel, i aint doin that shitquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Zeg dan zelf ook neequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
en toch vind ik het vreemd om anaal genomen te worden door een vrouw. ik associeer het toch met homoseksualiteitquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen ene fuck (hihi ik zei fuck) met je seksualiteit te maken. Anale seks is niet voorbehouden aan homo's.
Dat doe ik ook, op een verkapte manierquote:
waarom wil je dat uberhaupt lol. one way onlyquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, op een verkapte manierAls jij bij mij anaal wil, wil ik dat bij jou
In de categorie "als jij mij niet beft, pijp ik jou ook niet"?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, op een verkapte manierAls jij bij mij anaal wil, wil ik dat bij jou
Ben je zo'n fan van die club dat je het logo in reliëf langs je prostaat wilt voelen schuren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Is die dildo er ook met een ado logo?
nee maar vond het wel het iets om de clubkas te spekken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van die club dat je het logo in reliëf langs je prostaat wilt voelen schuren?![]()
shit, nu staat t in mn actieve topics![]()
Stel je voor dat jouw partner dit eens voorstelt, om jou even anaal te pakken met een voorbinddildo? Begrijp ik het goed dat dit voor jou onbespreekbaar is? Zo niet, hoezo dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle mannen hun vriendin van achteren willen nemen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mannen zijn schijterswel vriendin van achteren willen nemen en denken dan niet voor haar moest het ook een keer, de eerste keer zijn. Ze wil wel vaker, dus misschien is het wel lekker.
Dit dus. Waarom zeggen mensen hier de hele tijd dat alles 'moet' kunnen. En iemand die niet voor kinky stuff openstaat wordt meteen onzeker gevondenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor, kan me best voorstellen dat het voor mensen onbespreekbaar zou kunnen zijn, man òf vrouw.
Ik zit ook niet op alles te wachten en sommige dingen zijn echt wel onbespreekbaar.
Vind het eerder een raar iets dat "alles moet kunnen". Dat ligt toch echt aan jezelf.
En nu is je PM-box vast vol.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!
Ah, nog een Dolle Mina meldt zich.quote:
Nou, ik had dat dus wel toen ik hier mijn fanatsie vertelde van DP.quote:
Privétoegang vereist.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou, ik had dat dus wel toen ik hier mijn fanatsie vertelde van DP.
Mijn PM-box stroomde vol. Echt hè?
Ik had graag willen reageren dat ik geschokt was, maar daarvoor loop ik hier toch al iets te lang rond (andersom werkt het overigens niet zo).quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou, ik had dat dus wel toen ik hier mijn fanatsie vertelde van DP.
Mijn PM-box stroomde vol. Echt hè?
Wat een bazenserie was dat toch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Bij het zien van de titel dacht ik eerst hier aan... zou zij Al ook wel eens Peggen???![]()
[ afbeelding ]
Alles moet kunnen, zolang je dat zelf maar wilt. En hoe kunnen dingen nou onbespreekbaar zijn? Vind dat altijd alles bespreekbaar is en dan kan je samen beslissen of ieder voor zich wat je wel wil en wat niet. Praten doet geen pijn hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor, kan me best voorstellen dat het voor mensen onbespreekbaar zou kunnen zijn, man òf vrouw.
Ik zit ook niet op alles te wachten en sommige dingen zijn echt wel onbespreekbaar.
Vind het eerder een raar iets dat "alles moet kunnen". Dat ligt toch echt aan jezelf.
Nee, maar als ik kan me heel goed voorstellen dat iemand van bepaalde dingen ZO zeker is, dat praten geen nut hefet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef TanteC het volgende:
[..]
Alles moet kunnen, zolang je dat zelf maar wilt. En hoe kunnen dingen nou onbespreekbaar zijn? Vind dat altijd alles bespreekbaar is en dan kan je samen beslissen of ieder voor zich wat je wel wil en wat niet. Praten doet geen pijn hoor.
Dan ga je straks problemen krijgen bij prostaatonderzoek.quote:
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ga je straks problemen krijgen bij prostaatonderzoek.
Al een flinke tijd niet meer hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.
ohjawel hoor lol. ik heb gelukkig een prikkie gedaan, hoef geen wattenstaaf in mn wiiwiiquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een flinke tijd niet meer hoor
Topic over sounding openen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.
Bedoel je mensen die daarop kicken? Ik heb weleens een filmpje gezien van vrouw die een komkommer bij een man zijn piemelbuis binnen aan het wroeten was alsof het ging om andijviestamppot. Echt hè?quote:
Die zit niet bij je anus hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Yeah. Zeer intrigerend. En scary shit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bedoel je mensen die daarop kicken? Ik heb weleens een filmpje gezien van vrouw die een komkommer bij een man zijn piemelbuis binnen aan het wroeten was alsof het ging om andijviestamppot. Echt hè?
Ik zou eigenlijk niet eens meer op jou in moeten gaan, want je kan alleen maar onzin lullen, maar vooruit. Nee, ben geen dolle mina. Ik denk ook ergens dat mannen hun vooral niet open moeten stellen voor 'rare' dingen, want voordat je het weet word je homo genoemd. Sarcasme dus he, voor als je het niet herkende. Ik heb het ook aan mijn vriend gevraagd, puur om te kijken wat hij antwoord; want srsly ik zit er ook niet op te wachten om mijn partners in hun kont te neuken met een neplul. En ook hij zei nee. En hoewel heel veel mensen hier ook open zijn over hun seksualiteit en dingen die ze willen, denk ik dat de andere helft ook maar wat rond lult en er niet eerlijk over durft te doen, want oh ze zouden hun stoere macho plaats maar kwijtraken.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, nog een Dolle Mina meldt zich.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik zit er ook niet op te wachten om mijn partners in hun kont te neuken met een neplul.
Onzin.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De man is het hoofd der vrouw.
Tja. Ik weet dondersgoed wat ik wel en niet lekker vindt. Ik vind het geen enkel probleem om dingen te doen waarvan ik zelf zoiets heb van "mwoah, niet mijn ding" als mijn (fictieve) partner daar om zou vragen. Maar dit is iets dat ik niet wil. Dus inderdaad, in die zin is het is onbespreekbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw partner dit eens voorstelt, om jou even anaal te pakken met een voorbinddildo? Begrijp ik het goed dat dit voor jou onbespreekbaar is? Zo niet, hoezo dan?
Erhm we hadden het hier toch over het anaal nemen van een man door vrouw met voorbinddildo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:26 schreef whitesosa het volgende:
Ik zou niet direct op voorhand nee zeggen tegen mijn vriendin maar er zal eerst heel wat gepraat worden om duidelijke afspraken en grenzen te bespreken. Vanuit mij zal het voorstel in ieder geval niet komen.
Nee echt, ik kan er nog steeds niet over uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?
Waarom moet je alles altijd maar uitproberenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?
Tja, voor homo's is er geen ander gat te vinden, en sommige vrouwen schijnen het gewoon lekker te vinden...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom willen mensen zowiezo in hun aars genomen worden
dat gaat tegen alle wetten van de natuur in
Van alle manieren waarop je dat kunt bereiken lijkt dit me voor een vrouw nou niet de meest plezante.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?
Dat zou best kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen dat je als onderdanige persoon in je relatie niet heel gemakkelijk dingen als dit voorstelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Van alle manieren waarop je dat kunt bereiken lijkt dit me voor een vrouw nou niet de meest plezante.
Dat jullie zo makkelijk over te halen zijn zegt wel genoeg ja...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
voor homos is het een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, voor homo's is er geen ander gat te vinden, en sommige vrouwen schijnen het gewoon lekker te vinden...
En mannen dus ook, lees ik in dit topic
Ik gaf aan dat ik niet op voorhand nee zeg dat is dan nog altijd geen ja volgens mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?
Dat gaat toch ook helemaal niet zo? Je begint toch eerst met een gesprekje over anale seks en pas (veel) later komt dat uit op strap-ons?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ik niet op voorhand nee zeg dat is dan nog altijd geen ja volgens mij.
Zoals al eens eerder in dit topic geloof ik aangegeven zal een vrouw ook niet snel aankomen met schat vanavond ga ik je eens lekker helemaal leegzuigen dat komt toch meestal ook gewoon vanuit de man. Wat ik er dus mee wil zeggen dat ik niet aankom met een voorbind dildo en dan zeg schat zou je me eens lekker vanavond deze dildo in mijn aars kunnen steken.
Want? Andersom niet oid? Raar hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Zero17 het volgende:
Als meisje een jongen in de reet willen nemen is een vrij bizarre drang als je het mij vraagt.
Andersom ook.quote:
Vrouwen moeten het ook echt met een voorbinddildo doen en gaan dan volgens mij ook veels te veel op een machttrip.quote:
Tuurlijk, omdat me dat gewoon echt a-geil lijkt. Daar kom ik echt niet van in de stemming hoor.quote:
Gelukkig zijn wij echte mannen er nog, maar we zijn een uitstervend ras (wat toch vreemd is, gezien van dit soort seksuele fratsen als in dit topic niemand zwanger wordt; maar het zal wel psychisch besmettelijk zijn ofzo).quote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef tho_Omas het volgende:
Gadverdamme. Alsof emancipatie nog niet genoeg was.
Een beetje bekrompen misschien?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Biefstuk het volgende:
In je kont genomen worden als man associeer ik toch echt met homo's.
Waarom zou het niet gay zijnquote:
Ik snap nog wel dat je associeert met homo's maar dat maakt het nog niet gay. Je moest eens weten hoe mannen het wel leuk vindenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gay zijn? Begrijp me niet verkeerd, niks tegen homo's maar 'pegging' is gay
De vrouw is te dominant aan het worden. Zelfs het laatste beetje mannelijkheid nemen ze nu over. Zodra dit bekend wordt bij het Viva-publiek is het eind zoek.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij echte mannen er nog, maar we zijn een uitstervend ras (wat toch vreemd is, gezien van dit soort seksuele fratsen als in dit topic niemand zwanger wordt; maar het zal wel psychisch besmettelijk zijn ofzo).
gay zijn wil zeggen dat je op mannen valt staat helemaal los van anale sex/stimulatiequote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gay zijn? Begrijp me niet verkeerd, niks tegen homo's maar 'pegging' is gay
ik zie je daarna een zin afmaken... je hoort dan in te grijpen dude!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De vrouw is te dominant aan het worden.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gay zijn wil zeggen dat je op mannen valt staat helemaal los van anale sex/stimulatie
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gay zijn wil zeggen dat je op mannen valt staat helemaal los van anale sex/stimulatie
En dus ga je de komende 20 jaar daarna met je leuter in een poepgat roeren?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik geloof niks van al die gasten hier die beweren noooooit anale sex te hebben of ook maar ooit te zullen proberen. Er zullen best mensen zijn die het écht niet willen, maar na een paar jaar seksuele ervaring ben je toch ook wel eens uitsext op de 'normale' manier?
Je weet wat ik gezegd heb heh...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:45 schreef lucienne2 het volgende:
Het staat nou niet precies op mijn verlanglijstje, maar wie weet denk ik ooit op een dag: 'dat zou ik nog eens willen doen'
uhm nee, maar ik denk dat ik dat verdrongen hebquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:54 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Je weet wat ik gezegd heb heh...
Owkee... En je vriend weet daar ook vanaf??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef valentina_4u het volgende:
hmmmmm, ik denk dat ik dit wel ga uitproberen, haha
Ja, dat had ik wel verwacht van jou.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Ja lekker hoor, ze mag 'm er best eens in hangen.
Voor jouw vriendin heb je het over?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef Schiphol het volgende:
Mijn vriendin zegt het wel vaker dat ze dit bij mij wil doen. Alleen moet ze het niet op zo'n manier zeggen (zo'n blik van ik jaag 'm er wel even in) dat ik er zenuwachtig van word. Voor mijn vriendin heb ik het wel over.
Allebei is het antwoord op jouw vragen 'nee'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Voor jouw vriendin heb je het over?
Maar het is toch de bedoeling dat jij wordt gestimuleerd? Het is echt niet zo alsof zij er iets van voelt ofzo?
Wel eens gezien hoe dik een drol kan zijn? (sorry voor de MI) En dat is dan zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een normale man kan dat toch ook niet passen.
Hoe kan je een sexuele activiteit tussen een MAN en een VROUW nou gay noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
De natuur heeft de man een werktuig gegeven om te penetreren,niet de vrouw. Dus weg met die onzin van pegging.quote:
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sexquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een normale man kan dat toch ook niet passen.
Dat moet ook wel, want we hebben ook grotere en dikkere piemolsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sex
Wat zeg je dat allemaal leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je prostaat laten masseren door anaal genomen te worden is erg lekker, je moet even over de pijn van de eerste keer heen, maar ik kom spuitend als een geiser klaar als ik goed doorgerammeld wordt. En ja, ik ben homo, maar dat heeft niets met dat goddelijke gevoel van een anaal orgasme te maken.
Jouw recepten lezen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je prostaat laten masseren door anaal genomen te worden is erg lekker, je moet even over de pijn van de eerste keer heen, maar ik kom spuitend als een geiser klaar als ik goed doorgerammeld wordt. En ja, ik ben homo, maar dat heeft niets met dat goddelijke gevoel van een anaal orgasme te maken.
Natuurlijk hebben die een grotere anus. Die trainen het regelmatig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je kan toch aan je vriendin vragen of ze jouw anus ook wil trainen? Met behulp van een latex handschoentje en glijmiddel, steeds een vingertje meer. Ja toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die een grotere anus. Die trainen het regelmatig.
Ja, maar ik had het toch ook over de normale man. Die laat zijn anus echt niet trainen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kan toch aan je vriendin vragen of ze jouw anus ook wil trainen? Met behulp van een latex handschoentje en glijmiddel, steeds een vingertje meer. Ja toch?
sneu figuurquote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toch ook over de normale man. Die laat zijn anus echt niet trainen.
En als je dat onverwachte seksuele genoegens brengt?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toch ook over de normale man. Die laat zijn anus echt niet trainen.
Er zijn genoeg seksuele genoegens waarbij je je anus met rust kan laten.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als je dat onverwachte seksuele genoegens brengt?
Je hoeft niets, je mag alles, jouw keuze.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg seksuele genoegens waarbij je je anus met rust kan laten.
Ik kan anus ook vervangen door mond om maar eens wat te noemen, dus jouw punt ontgaat mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef yvette1982 het volgende:
Er zijn genoeg seksuele genoegens waarbij je je anus met rust kan laten.
pijn in mijn reet natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hoeft niets, je mag alles, jouw keuze.
Maar waar ben je bang voor?
Ik zou hem zeker niet meer serieus nemen, voor homogedrag gaat hij zich maar genieten van de herenliefde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe kan een vrouw tijdens en na zoiets een kerel nog serieus nemen.
Het wordt in ieder geval groot. Ben benieuwd of ze hun ontlasting nog behoorlijk kunnen ophouden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een oppervlakkige visie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker niet meer serieus nemen, voor homogedrag gaat hij zich maar genieten van de herenliefde.
Dan is beffen zeker ook wat voor pottenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker niet meer serieus nemen, voor homogedrag gaat hij zich maar genieten van de herenliefde.
Nounounou, niet meteen gaan bitchen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een oppervlakkige visie.
Als ik me ergens aan stoor is het wel dat hokjesgedrag.
Wat heeft het nou in godsnaam met homo's te maken? Het feit dat die toevallig geen echte andere optie hebben om seks te hebben? Dus is anale seks voor homo's? Ik vind het maar een rare redenatie.
Nee, want mannen vinden het net zo lekker (echte kerels dan). Het is een geslachtsorgaan dat geliefkoosd wordt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is beffen zeker ook wat voor potten
je lult uit je nek. Je moest eens weten hoeveel heteromannen het eens met elkaar/homo hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounou, niet meteen gaan bitchen.
Ik ben het met je eens dat mannen geen andere optie hebben, en dus snap ik ook dat ze een uitgang gebruiken, vandaar dat ik het zo noem.
Elke man (die meestal geen homo is) beschermt zijn kont als er gehint wordt (door bv een homo) dat ze hem leuk vinden, of gewoon als vrienden een opmerking over homo's maken.
Dus ja, anale sex is wat mij betreft voor homo's. Dat sommige heterostellen dat ook doen, komt door het "je moet alles proberen gedoe".
Er zijn nou eenmaal hokjes, al wil je daar niet snel mensen in plaatsen. Ik pas (meestal) ook in een hokje.
Dan zijn het geen hetero's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je lult uit je nek. Je moest eens weten hoeveel heteromannen het eens met elkaar/homo hebben gedaan.
Yeah right!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Wist u trouwens dat: Hetero's meer aan anale seks doen dan homo's
Geen nek?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan zijn het geen hetero's.
Ik kan niet uit mijn nek lullen, heb er geeneens een.![]()
En mijn punt was nou juist dat het onzin is om, juist omdat homo's toevallig geen andere optie hebben, het dus maar te associëren met homofilie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounou, niet meteen gaan bitchen.
Ik ben het met je eens dat mannen geen andere optie hebben, en dus snap ik ook dat ze een uitgang gebruiken, vandaar dat ik het zo noem.
Ja duh, moet iemand je nou echt uit gaan leggen waarom dat zo is? Mannelijk ego, sociale druk, etcetera. Maar ondertussen heeft een groot deel van de mannen weleens wat in zijn kont gestopt, geloof mijquote:Elke man (die meestal geen homo is) beschermt zijn kont als er gehint wordt (door bv een homo) dat ze hem leuk vinden, of gewoon als vrienden een opmerking over homo's maken.
Ik geloof best wel dat er mannen zijn die weleens iets in hun kont hebben gehad, of in ieder geval geexperimenteerd hebben. Tsja, al die vrolijke homo's die zo roepen dat het lekker is. Natuurlijk proberen sommigen het uit. Er wordt via de darm een kliertje geprikkeld, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:53 schreef Gestiech het volgende:
[..]
En mijn punt was nou juist dat het onzin is om, juist omdat homo's toevallig geen andere optie hebben, het dus maar te associëren met homofilie.
[..]
Ja duh, moet iemand je nou echt uit gaan leggen waarom dat zo is? Mannelijk ego, sociale druk, etcetera. Maar ondertussen heeft een groot deel van de mannen weleens wat in zijn kont gestopt, geloof mijAl is het maar in zijn uppie thuis tijdens masturbatie om uit te proberen.
Mannen zijn vooral bang om voor homo uitgemaakt te worden. Bekrompen geesten als jij werken vrolijk mee aan het in stand houden van die gedachten.
wat is een "echte kerel"quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat er mannen zijn die weleens iets in hun kont hebben gehad, of in ieder geval geexperimenteerd hebben. Tsja, al die vrolijke homo's die zo roepen dat het lekker is. Natuurlijk proberen sommigen het uit. Er wordt via de darm een kliertje geprikkeld, dus dat is mooi meegenomen.
Er zijn zelfs mannen die dieren nemen, omdat ze dat ook wel wat vinden. Ik vind het wel heftig als een man gaat peuren in de kont van een andere man. Het mag van mij wel hoor, ieder zijn ding.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een echte kerel niet een kerel wil nemen of andersom.
Dat weet je zelf toch ook wel?quote:
Een heteroman is een "echte kerel"?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet je zelf toch ook wel?
Wie heeft het over de ene kerel die de andere neemt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat er mannen zijn die weleens iets in hun kont hebben gehad, of in ieder geval geexperimenteerd hebben. Tsja, al die vrolijke homo's die zo roepen dat het lekker is. Natuurlijk proberen sommigen het uit. Er wordt via de darm een kliertje geprikkeld, dus dat is mooi meegenomen.
Er zijn zelfs mannen die dieren nemen, omdat ze dat ook wel wat vinden. Ik vind het wel heftig als een man gaat peuren in de kont van een andere man. Het mag van mij wel hoor, ieder zijn ding.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een echte kerel niet een kerel wil nemen of andersom.
........quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:17 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Wie heeft het over de ene kerel die de andere neemt?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Een heteroman is een "echte kerel"?
Volgens mij ben je er niet zo goed bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |