Wel eens gezien hoe dik een drol kan zijn? (sorry voor de MI) En dat is dan zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een normale man kan dat toch ook niet passen.
Hoe kan je een sexuele activiteit tussen een MAN en een VROUW nou gay noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gay zijn? Begrijp me niet verkeerd, niks tegen homo's maar 'pegging' is gay
De natuur heeft de man een werktuig gegeven om te penetreren,niet de vrouw. Dus weg met die onzin van pegging.quote:
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sexquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een normale man kan dat toch ook niet passen.
Dat moet ook wel, want we hebben ook grotere en dikkere piemolsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sex
Wat zeg je dat allemaal leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je prostaat laten masseren door anaal genomen te worden is erg lekker, je moet even over de pijn van de eerste keer heen, maar ik kom spuitend als een geiser klaar als ik goed doorgerammeld wordt. En ja, ik ben homo, maar dat heeft niets met dat goddelijke gevoel van een anaal orgasme te maken.
Jouw recepten lezen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je prostaat laten masseren door anaal genomen te worden is erg lekker, je moet even over de pijn van de eerste keer heen, maar ik kom spuitend als een geiser klaar als ik goed doorgerammeld wordt. En ja, ik ben homo, maar dat heeft niets met dat goddelijke gevoel van een anaal orgasme te maken.
Natuurlijk hebben die een grotere anus. Die trainen het regelmatig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sex
Je kan toch aan je vriendin vragen of ze jouw anus ook wil trainen? Met behulp van een latex handschoentje en glijmiddel, steeds een vingertje meer. Ja toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die een grotere anus. Die trainen het regelmatig.
Ja, maar ik had het toch ook over de normale man. Die laat zijn anus echt niet trainen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kan toch aan je vriendin vragen of ze jouw anus ook wil trainen? Met behulp van een latex handschoentje en glijmiddel, steeds een vingertje meer. Ja toch?
sneu figuurquote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toch ook over de normale man. Die laat zijn anus echt niet trainen.
En als je dat onverwachte seksuele genoegens brengt?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toch ook over de normale man. Die laat zijn anus echt niet trainen.
Er zijn genoeg seksuele genoegens waarbij je je anus met rust kan laten.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als je dat onverwachte seksuele genoegens brengt?
Je hoeft niets, je mag alles, jouw keuze.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg seksuele genoegens waarbij je je anus met rust kan laten.
Ik kan anus ook vervangen door mond om maar eens wat te noemen, dus jouw punt ontgaat mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef yvette1982 het volgende:
Er zijn genoeg seksuele genoegens waarbij je je anus met rust kan laten.
pijn in mijn reet natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hoeft niets, je mag alles, jouw keuze.
Maar waar ben je bang voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |