Ik moest er meteen aan denken jaquote:
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken ja![]()
Mij niet gezien trouwens, aan mijn kont geen kermis
Er zijn grenzenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.quote:
Nee, dat moet niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Zou jij een man nemen met een voorbinddildoquote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.
Hoe denk jij erover Ado?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat het hier niet om de keeper van Ado, maar om het fenomeen van Mylene beschrijft
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat het hier niet om de keeper van Ado, maar om het fenomeen van Mylene beschrijft
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij een man nemen met een voorbinddildo? Even in het geval dat je een man neemt dus
Mwah, ik vind anale stimulatie nou niet echt geweldig.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.
Echt? Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!
quote:
Ik vind het erg lekker om anaal gestimuleerd te worden, lees een vinger ofzo er tegenaan, overheen, rondomheen, maar zodra het dieper gaat dan een cm ofzo dan krijg ik een onaangenaam gevoel van binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?
Dat zeg je nu wel, maar als het er een keer van komt ga jij gewoon op je buikje liggen om die voorbinddildo in ontvangst te nemen.quote:
Ook niet als je gepijpt wordt?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vind anale stimulatie nou niet echt geweldig.
een peg is een pinquote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me af waar de term 'pegging' vandaan komt...
Ah, tnx... Dan wordt de uitdrukking 'Pin me er niet op vast' ineens wel heel dubbelquote:
van wie moet dat? en waarom?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatiequote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?
Mijn man is nogal dominant, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso denk ik niet. Al zou ik het wel een keer willen doen. Gewoon om het een keertje uit te proberen. Nou ja, misschien ooit dan een keerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatie
Doe het wanneer hij ligt te slapen dan.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mijn man is nogal dominant, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso denk ik niet. Al zou ik het wel een keer willen doen. Gewoon om het een keertje uit te proberen. Nou ja, misschien ooit dan een keer.
quote:
Wat een kutredenering.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Crap!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatie
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Crap!![]()
Het lijkt mij echt geweldig juist! De rollen eens omdraaienHem op zijn knieen laten gaan en anaal vernederen
Anale sex bij de vrouwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:24 schreef Dipkip het volgende:
De nieuwe sekstrend? Welke handelingen zijn dan inmiddels veeel te 2009?
En alleen neuken om voort te plantenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:44 schreef D. het volgende:
Laten 'wij' die uitgang nou maar gewoon gebruiken waar ie voor bedoeld is
Nou nee, ook voor de lol natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En alleen neuken om voort te planten
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...quote:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...
Je ziet de ironie neem ik aan wel he?
Zeg dat dan, of dat je het niks aan lijkt, maar kom niet met 'das-tegen-natuurlijk', want dat slaat helemaal nergens op.quote:
Ik zei ook niets over 'tegen-natuurlijk', dat was jij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dat dan, of dat je het niks aan lijkt, maar kom niet met 'das-tegen-natuurlijk', want dat slaat helemaal nergens op.
Dat impliceer je toch met zeggen dat het uitgang is. Doe niet alsof je dom bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niets over 'tegen-natuurlijk', dat was jij.
Van alles in de mond stoppen noem ik toch ook niet tegen-natuurlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat impliceer je toch met zeggen dat het uitgang is. Doe niet alsof je dom bent.
Nee, een uitgang alleen willen gebruiken waar ie voor bedoeld is wil zeggen dat je er niks in wil. Zegt niets over natuurlijkheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Dat impliceer je toch met zeggen dat het uitgang is. Doe niet alsof je dom bent.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef vosss het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben om eens te proberen
Ik heb nou nog niet echt van veel vrouwen gehoord dat ze dat lekker vinden.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pijpen of beffen is voor diegene die het doet ook niet echt een stimulans...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Sandoval het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het voor een vrouw echt leuk is (het idee misschien wel, maar ze worden zelf niet echt gestimuleerd?), maar als man lijkt het me niet verkeerd.
Maarja, is toch wel een flinke grens om overheen te gaan, zal dus niet zo snel in de praktijk worden gebracht
oke, true, maar er zal ook niet snel iemand zijn die zegt 'vanavond wil ik je lekker pijpen/beffen', punt. De meeste mensen doen het wel en heel veel vinden het ook allesbehalve vervelend, ikzelf beleef er ook best plezier aan, maar het zal voor mij nooit de hoofdmoot vormen. Dan is 69'en weer prima, dan beleef je niet alleen beide plezier maar word je ook nog eens beide gestimuleerd. En iets soortgelijks zie ik hierbij niet echt voor me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pijpen of beffen is voor diegene die het doet ook niet echt een stimulans...
Als een vrouw dat bij mij doet, verwacht ik dat me serieus neemtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe kan een vrouw tijdens en na zoiets een kerel nog serieus nemen.
Als dat wijf een enorme ros op d' bek wil, moet ze dat vooral doen bij mij.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef Mylene het volgende:
Nou mannen, wie wil er wel een keer door een vrouw van achteren gepenetreerd worden?
Waarom scheer jij zijn kontharen dan niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef jongemeid het volgende:
Ik krijg ook veel mailtjes van mannen die dat willen....ga het zeker ook ooit uitproberen, maar dan moet ik diegene toch wel een beetje kennen....moet hij het goed schoonmaken en z'n kontharen maar wegscheren;)
en toch blijven zeggen dat ze er niet aan moeten denken om ooit iets met een man te doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef jongemeid het volgende:
Ik krijg ook veel mailtjes van mannen die dat willen....ga het zeker ook ooit uitproberen, maar dan moet ik diegene toch wel een beetje kennen....moet hij het goed schoonmaken en z'n kontharen maar wegscheren;)
En je nominatie voor domste post van het jaar is binnen. Jij denkt dat de voortplantingsdaad zonder dat daar kinderen van komen niks met natuur te maken heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...
Je ziet de ironie neem ik aan wel he?
Of een meid die hij wel zo gek krijgt dat ze een plasticen staaf voor haar kut spant.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Countess het volgende:
Gatver! Als mijn vriend zoiets wil, dan zoekt-ie maar een vent.
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
QFTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.
QFT.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:15 schreef TanteC het volgende:
Wat een watjes hier zeg!
De meeste mannen moeten inderdaad eerst even over een bepaalde gene heen geholpen worden maar uiteindelijk vinden ze het (bijna) allemaal heerlijk om anaal gestimuleerd te worden. En dat begint uiteraard niet met een voorbind dildo, even té heftig, maar eerst een tong of een vingertje. En als je dat eenmaal hebt ervaren, dan is de beer los!
Mij als vrouw lijkt het me super om een keer zo een vent te nemen. Hoewel het volgens mij totaal niet het gevoel benaderd dat een man heeft aangezien er in zo'n voorbind dildo geen gevoel zit (voor de persoon die hem omheeft dan wel te verstaan he ;-))
Als je een goeie dildo hebt (en het goed doet), is er ook genot voor de vrouw. Dat ding stimuleert de clitoris dan enzo, en de g-spot als je er eentje hebt die ook de vrouw penetreert.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Sandoval het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het voor een vrouw echt leuk is (het idee misschien wel, maar ze worden zelf niet echt gestimuleerd?), maar als man lijkt het me niet verkeerd.
Maarja, is toch wel een flinke grens om overheen te gaan, zal dus niet zo snel in de praktijk worden gebracht
Dat heeft dus geen ene fuck (hihi ik zei fuck) met je seksualiteit te maken. Anale seks is niet voorbehouden aan homo's.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
en toch blijven zeggen dat ze er niet aan moeten denken om ooit iets met een man te doenals je toch een neppenis in je kont wil is dat toch niet erg heteroseksueel
mannen zijn schijtersquote:
De man is het hoofd der vrouw.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd wij vrouwen moeten m maar wel anaal krijgen maar zelf weigeren ze.
nou nee lol, als er iets wel niet ranzig is is het dat wel, i aint doin that shitquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd wij vrouwen moeten m maar wel anaal krijgen maar zelf weigeren ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |