Waarom zou het niet gay zijnquote:
Ik snap nog wel dat je associeert met homo's maar dat maakt het nog niet gay. Je moest eens weten hoe mannen het wel leuk vindenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gay zijn? Begrijp me niet verkeerd, niks tegen homo's maar 'pegging' is gay
De vrouw is te dominant aan het worden. Zelfs het laatste beetje mannelijkheid nemen ze nu over. Zodra dit bekend wordt bij het Viva-publiek is het eind zoek.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij echte mannen er nog, maar we zijn een uitstervend ras (wat toch vreemd is, gezien van dit soort seksuele fratsen als in dit topic niemand zwanger wordt; maar het zal wel psychisch besmettelijk zijn ofzo).
gay zijn wil zeggen dat je op mannen valt staat helemaal los van anale sex/stimulatiequote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gay zijn? Begrijp me niet verkeerd, niks tegen homo's maar 'pegging' is gay
ik zie je daarna een zin afmaken... je hoort dan in te grijpen dude!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De vrouw is te dominant aan het worden.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gay zijn wil zeggen dat je op mannen valt staat helemaal los van anale sex/stimulatie
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gay zijn wil zeggen dat je op mannen valt staat helemaal los van anale sex/stimulatie
En dus ga je de komende 20 jaar daarna met je leuter in een poepgat roeren?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik geloof niks van al die gasten hier die beweren noooooit anale sex te hebben of ook maar ooit te zullen proberen. Er zullen best mensen zijn die het écht niet willen, maar na een paar jaar seksuele ervaring ben je toch ook wel eens uitsext op de 'normale' manier?
Je weet wat ik gezegd heb heh...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:45 schreef lucienne2 het volgende:
Het staat nou niet precies op mijn verlanglijstje, maar wie weet denk ik ooit op een dag: 'dat zou ik nog eens willen doen'
uhm nee, maar ik denk dat ik dat verdrongen hebquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:54 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Je weet wat ik gezegd heb heh...
Owkee... En je vriend weet daar ook vanaf??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef valentina_4u het volgende:
hmmmmm, ik denk dat ik dit wel ga uitproberen, haha
Ja, dat had ik wel verwacht van jou.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Ja lekker hoor, ze mag 'm er best eens in hangen.
Voor jouw vriendin heb je het over?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef Schiphol het volgende:
Mijn vriendin zegt het wel vaker dat ze dit bij mij wil doen. Alleen moet ze het niet op zo'n manier zeggen (zo'n blik van ik jaag 'm er wel even in) dat ik er zenuwachtig van word. Voor mijn vriendin heb ik het wel over.
Allebei is het antwoord op jouw vragen 'nee'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Voor jouw vriendin heb je het over?
Maar het is toch de bedoeling dat jij wordt gestimuleerd? Het is echt niet zo alsof zij er iets van voelt ofzo?
Wel eens gezien hoe dik een drol kan zijn? (sorry voor de MI) En dat is dan zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een normale man kan dat toch ook niet passen.
Hoe kan je een sexuele activiteit tussen een MAN en een VROUW nou gay noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
De natuur heeft de man een werktuig gegeven om te penetreren,niet de vrouw. Dus weg met die onzin van pegging.quote:
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sexquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef yvette1982 het volgende:
Bij een normale man kan dat toch ook niet passen.
Dat moet ook wel, want we hebben ook grotere en dikkere piemolsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee homo's hebben een grotere anus, da's handig voor de anale sex
Wat zeg je dat allemaal leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je prostaat laten masseren door anaal genomen te worden is erg lekker, je moet even over de pijn van de eerste keer heen, maar ik kom spuitend als een geiser klaar als ik goed doorgerammeld wordt. En ja, ik ben homo, maar dat heeft niets met dat goddelijke gevoel van een anaal orgasme te maken.
Jouw recepten lezen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je prostaat laten masseren door anaal genomen te worden is erg lekker, je moet even over de pijn van de eerste keer heen, maar ik kom spuitend als een geiser klaar als ik goed doorgerammeld wordt. En ja, ik ben homo, maar dat heeft niets met dat goddelijke gevoel van een anaal orgasme te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |