Erhm we hadden het hier toch over het anaal nemen van een man door vrouw met voorbinddildo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:26 schreef whitesosa het volgende:
Ik zou niet direct op voorhand nee zeggen tegen mijn vriendin maar er zal eerst heel wat gepraat worden om duidelijke afspraken en grenzen te bespreken. Vanuit mij zal het voorstel in ieder geval niet komen.
Nee echt, ik kan er nog steeds niet over uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?
Waarom moet je alles altijd maar uitproberenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?
Tja, voor homo's is er geen ander gat te vinden, en sommige vrouwen schijnen het gewoon lekker te vinden...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom willen mensen zowiezo in hun aars genomen worden
dat gaat tegen alle wetten van de natuur in
Van alle manieren waarop je dat kunt bereiken lijkt dit me voor een vrouw nou niet de meest plezante.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?
Dat zou best kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen dat je als onderdanige persoon in je relatie niet heel gemakkelijk dingen als dit voorstelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Van alle manieren waarop je dat kunt bereiken lijkt dit me voor een vrouw nou niet de meest plezante.
Dat jullie zo makkelijk over te halen zijn zegt wel genoeg ja...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd wij vrouwen moeten m maar wel anaal krijgen maar zelf weigeren ze.
voor homos is het een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, voor homo's is er geen ander gat te vinden, en sommige vrouwen schijnen het gewoon lekker te vinden...
En mannen dus ook, lees ik in dit topic
Ik gaf aan dat ik niet op voorhand nee zeg dat is dan nog altijd geen ja volgens mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?
Dat gaat toch ook helemaal niet zo? Je begint toch eerst met een gesprekje over anale seks en pas (veel) later komt dat uit op strap-ons?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ik niet op voorhand nee zeg dat is dan nog altijd geen ja volgens mij.
Zoals al eens eerder in dit topic geloof ik aangegeven zal een vrouw ook niet snel aankomen met schat vanavond ga ik je eens lekker helemaal leegzuigen dat komt toch meestal ook gewoon vanuit de man. Wat ik er dus mee wil zeggen dat ik niet aankom met een voorbind dildo en dan zeg schat zou je me eens lekker vanavond deze dildo in mijn aars kunnen steken.
Want? Andersom niet oid? Raar hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Zero17 het volgende:
Als meisje een jongen in de reet willen nemen is een vrij bizarre drang als je het mij vraagt.
Andersom ook.quote:
Vrouwen moeten het ook echt met een voorbinddildo doen en gaan dan volgens mij ook veels te veel op een machttrip.quote:
Tuurlijk, omdat me dat gewoon echt a-geil lijkt. Daar kom ik echt niet van in de stemming hoor.quote:
Gelukkig zijn wij echte mannen er nog, maar we zijn een uitstervend ras (wat toch vreemd is, gezien van dit soort seksuele fratsen als in dit topic niemand zwanger wordt; maar het zal wel psychisch besmettelijk zijn ofzo).quote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef tho_Omas het volgende:
Gadverdamme. Alsof emancipatie nog niet genoeg was.
Een beetje bekrompen misschien?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Biefstuk het volgende:
In je kont genomen worden als man associeer ik toch echt met homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |