Nee, maar als ik kan me heel goed voorstellen dat iemand van bepaalde dingen ZO zeker is, dat praten geen nut hefet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef TanteC het volgende:
[..]
Alles moet kunnen, zolang je dat zelf maar wilt. En hoe kunnen dingen nou onbespreekbaar zijn? Vind dat altijd alles bespreekbaar is en dan kan je samen beslissen of ieder voor zich wat je wel wil en wat niet. Praten doet geen pijn hoor.
Dan ga je straks problemen krijgen bij prostaatonderzoek.quote:
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ga je straks problemen krijgen bij prostaatonderzoek.
Al een flinke tijd niet meer hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.
ohjawel hoor lol. ik heb gelukkig een prikkie gedaan, hoef geen wattenstaaf in mn wiiwiiquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een flinke tijd niet meer hoor
Topic over sounding openen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of testen op een SOA. Dan gaat de dokter geloof ik met een wattenstaafje in de piemelbuis.
Bedoel je mensen die daarop kicken? Ik heb weleens een filmpje gezien van vrouw die een komkommer bij een man zijn piemelbuis binnen aan het wroeten was alsof het ging om andijviestamppot. Echt hè?quote:
Die zit niet bij je anus hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Yeah. Zeer intrigerend. En scary shit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bedoel je mensen die daarop kicken? Ik heb weleens een filmpje gezien van vrouw die een komkommer bij een man zijn piemelbuis binnen aan het wroeten was alsof het ging om andijviestamppot. Echt hè?
Ik zou eigenlijk niet eens meer op jou in moeten gaan, want je kan alleen maar onzin lullen, maar vooruit. Nee, ben geen dolle mina. Ik denk ook ergens dat mannen hun vooral niet open moeten stellen voor 'rare' dingen, want voordat je het weet word je homo genoemd. Sarcasme dus he, voor als je het niet herkende. Ik heb het ook aan mijn vriend gevraagd, puur om te kijken wat hij antwoord; want srsly ik zit er ook niet op te wachten om mijn partners in hun kont te neuken met een neplul. En ook hij zei nee. En hoewel heel veel mensen hier ook open zijn over hun seksualiteit en dingen die ze willen, denk ik dat de andere helft ook maar wat rond lult en er niet eerlijk over durft te doen, want oh ze zouden hun stoere macho plaats maar kwijtraken.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, nog een Dolle Mina meldt zich.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik zit er ook niet op te wachten om mijn partners in hun kont te neuken met een neplul.
Onzin.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De man is het hoofd der vrouw.
Tja. Ik weet dondersgoed wat ik wel en niet lekker vindt. Ik vind het geen enkel probleem om dingen te doen waarvan ik zelf zoiets heb van "mwoah, niet mijn ding" als mijn (fictieve) partner daar om zou vragen. Maar dit is iets dat ik niet wil. Dus inderdaad, in die zin is het is onbespreekbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw partner dit eens voorstelt, om jou even anaal te pakken met een voorbinddildo? Begrijp ik het goed dat dit voor jou onbespreekbaar is? Zo niet, hoezo dan?
Erhm we hadden het hier toch over het anaal nemen van een man door vrouw met voorbinddildo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:26 schreef whitesosa het volgende:
Ik zou niet direct op voorhand nee zeggen tegen mijn vriendin maar er zal eerst heel wat gepraat worden om duidelijke afspraken en grenzen te bespreken. Vanuit mij zal het voorstel in ieder geval niet komen.
Nee echt, ik kan er nog steeds niet over uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?
Waarom moet je alles altijd maar uitproberenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dude, seriously. Waarom zou in vredesnaam het initiatief hiervoor bij je vriendin komen te liggen?
Tja, voor homo's is er geen ander gat te vinden, en sommige vrouwen schijnen het gewoon lekker te vinden...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef Bee-R34 het volgende:
waarom willen mensen zowiezo in hun aars genomen worden
dat gaat tegen alle wetten van de natuur in
Van alle manieren waarop je dat kunt bereiken lijkt dit me voor een vrouw nou niet de meest plezante.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat hij in die situatie degene is met de onderdanige rol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |