nou nee lol, als er iets wel niet ranzig is is het dat wel, i aint doin that shitquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd wij vrouwen moeten m maar wel anaal krijgen maar zelf weigeren ze.
Zeg dan zelf ook neequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd wij vrouwen moeten m maar wel anaal krijgen maar zelf weigeren ze.
en toch vind ik het vreemd om anaal genomen te worden door een vrouw. ik associeer het toch met homoseksualiteitquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen ene fuck (hihi ik zei fuck) met je seksualiteit te maken. Anale seks is niet voorbehouden aan homo's.
Dat doe ik ook, op een verkapte manierquote:
waarom wil je dat uberhaupt lol. one way onlyquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, op een verkapte manierAls jij bij mij anaal wil, wil ik dat bij jou
In de categorie "als jij mij niet beft, pijp ik jou ook niet"?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, op een verkapte manierAls jij bij mij anaal wil, wil ik dat bij jou
Ben je zo'n fan van die club dat je het logo in reliëf langs je prostaat wilt voelen schuren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Is die dildo er ook met een ado logo?
nee maar vond het wel het iets om de clubkas te spekken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van die club dat je het logo in reliëf langs je prostaat wilt voelen schuren?![]()
shit, nu staat t in mn actieve topics![]()
Stel je voor dat jouw partner dit eens voorstelt, om jou even anaal te pakken met een voorbinddildo? Begrijp ik het goed dat dit voor jou onbespreekbaar is? Zo niet, hoezo dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh dat klopt ja. Als je iets op seksueel gebied niet aantrekkelijk vindt bent ben je maar een frigide gristen.
Wie zegt dat alle mannen hun vriendin van achteren willen nemen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mannen zijn schijterswel vriendin van achteren willen nemen en denken dan niet voor haar moest het ook een keer, de eerste keer zijn. Ze wil wel vaker, dus misschien is het wel lekker.
Dit dus. Waarom zeggen mensen hier de hele tijd dat alles 'moet' kunnen. En iemand die niet voor kinky stuff openstaat wordt meteen onzeker gevondenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor, kan me best voorstellen dat het voor mensen onbespreekbaar zou kunnen zijn, man òf vrouw.
Ik zit ook niet op alles te wachten en sommige dingen zijn echt wel onbespreekbaar.
Vind het eerder een raar iets dat "alles moet kunnen". Dat ligt toch echt aan jezelf.
En nu is je PM-box vast vol.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!
Ah, nog een Dolle Mina meldt zich.quote:
Nou, ik had dat dus wel toen ik hier mijn fanatsie vertelde van DP.quote:
Privétoegang vereist.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou, ik had dat dus wel toen ik hier mijn fanatsie vertelde van DP.
Mijn PM-box stroomde vol. Echt hè?
Ik had graag willen reageren dat ik geschokt was, maar daarvoor loop ik hier toch al iets te lang rond (andersom werkt het overigens niet zo).quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou, ik had dat dus wel toen ik hier mijn fanatsie vertelde van DP.
Mijn PM-box stroomde vol. Echt hè?
Wat een bazenserie was dat toch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Bij het zien van de titel dacht ik eerst hier aan... zou zij Al ook wel eens Peggen???![]()
[ afbeelding ]
Alles moet kunnen, zolang je dat zelf maar wilt. En hoe kunnen dingen nou onbespreekbaar zijn? Vind dat altijd alles bespreekbaar is en dan kan je samen beslissen of ieder voor zich wat je wel wil en wat niet. Praten doet geen pijn hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor, kan me best voorstellen dat het voor mensen onbespreekbaar zou kunnen zijn, man òf vrouw.
Ik zit ook niet op alles te wachten en sommige dingen zijn echt wel onbespreekbaar.
Vind het eerder een raar iets dat "alles moet kunnen". Dat ligt toch echt aan jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |