Ik moest er meteen aan denken jaquote:
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken ja![]()
Mij niet gezien trouwens, aan mijn kont geen kermis
Er zijn grenzenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.quote:
Nee, dat moet niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben. Dus stel je niet aan.
Zou jij een man nemen met een voorbinddildoquote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.
Hoe denk jij erover Ado?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat het hier niet om de keeper van Ado, maar om het fenomeen van Mylene beschrijft
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij gaat het hier niet om de keeper van Ado, maar om het fenomeen van Mylene beschrijft
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij een man nemen met een voorbinddildo? Even in het geval dat je een man neemt dus
Mwah, ik vind anale stimulatie nou niet echt geweldig.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet je hoe enorm lekker? Voor vrouwen is het fantastisch, voor mannen schijnt het helemaal het summum te zijn.
Echt? Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het iemand is waarmee ik me op mijn gemak voel en hij stelt het voor: sure!
quote:
Ik vind het erg lekker om anaal gestimuleerd te worden, lees een vinger ofzo er tegenaan, overheen, rondomheen, maar zodra het dieper gaat dan een cm ofzo dan krijg ik een onaangenaam gevoel van binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?
Dat zeg je nu wel, maar als het er een keer van komt ga jij gewoon op je buikje liggen om die voorbinddildo in ontvangst te nemen.quote:
Ook niet als je gepijpt wordt?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vind anale stimulatie nou niet echt geweldig.
een peg is een pinquote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me af waar de term 'pegging' vandaan komt...
Ah, tnx... Dan wordt de uitdrukking 'Pin me er niet op vast' ineens wel heel dubbelquote:
van wie moet dat? en waarom?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatiequote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om een keer stevig anaal gepakt te worden door je vrouw?
Mijn man is nogal dominant, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso denk ik niet. Al zou ik het wel een keer willen doen. Gewoon om het een keertje uit te proberen. Nou ja, misschien ooit dan een keerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatie
Doe het wanneer hij ligt te slapen dan.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mijn man is nogal dominant, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso denk ik niet. Al zou ik het wel een keer willen doen. Gewoon om het een keertje uit te proberen. Nou ja, misschien ooit dan een keer.
quote:
Wat een kutredenering.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Crap!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt het jou wat om je man zo te nemen? Ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen ook zoiets hebben om een dergelijke handeling niet te willen doen bij mannen, omdat je de man ook wel in een onderdanige positie zet en dat niet altijd "past" binnen de relatie
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Crap!![]()
Het lijkt mij echt geweldig juist! De rollen eens omdraaienHem op zijn knieen laten gaan en anaal vernederen
Anale sex bij de vrouwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:24 schreef Dipkip het volgende:
De nieuwe sekstrend? Welke handelingen zijn dan inmiddels veeel te 2009?
En alleen neuken om voort te plantenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:44 schreef D. het volgende:
Laten 'wij' die uitgang nou maar gewoon gebruiken waar ie voor bedoeld is
Nou nee, ook voor de lol natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En alleen neuken om voort te planten
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...quote:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aaaah, dus dat buiten-natuurlijk gedrag kan WEL voor de lol...
Je ziet de ironie neem ik aan wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |