quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Je ziet de kwaliteit is omhoog gegaanquote:
Okaidoh! Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Model is oud idd, zijn nog gemaakt door Intrique.(2004 dus maar goed het werkt)
Afrekenen doe je in $, CC of PP rekent het om voor je.
Wat? Heb jij voor 17.200 dollar aan troep besteld bij DX?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:29 schreef Stinosss het volgende:
Daarnaast heb ik nog 1720 gewone DX punten. Binnenkort eens gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een tijdbestek van 2,5 jaar hequote:Op maandag 8 februari 2010 11:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat? Heb jij voor 17.200 dollar aan troep besteld bij DX?![]()
Nasty...quote:
Geen, ik weet zover alleen de KM-740 en die is best saai..quote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Welke Kanen headphone is nou de beste van "die om je oor heen" zitten?
Waarom wil je dat in China kopen?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand een tip voor het meest superieure chinese mobieltje / mediaspeler?
Ik heb er geen 500 euro voor over.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:05 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in China kopen?
Koop gewoon een degelijke speler/gsm hier in Nederland. Kwaliteit is over het algemeen beter en je bent veelal verzekerd van een degelijke interface.
Wat zoek je dan precies?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Ik heb er geen 500 euro voor over.
Wat wil je nou? Een gsm, een mediaspeler of allebei in 1 apparaat?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Ik heb er geen 500 euro voor over.
Nou om eerlijk te zijn zoek ik dus een mobiel met wifi liefst ook dual sim, die een goede mp3 speler bevat een jack aansluiting en die pdf ondersteuntquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies?
Serieus, blijf weg van die Chinese mediaplayers. Je gaat er spijt van krijgen.
Hier ben ik het mee eens, de mediaplayers hebben allemaal woeker prijzen in China. Je krijgt er veel minder voor dan in Nederland. Kennelijk blijven mensen nog steeds denken dat ALLES goedkoper is uit (correctie ik bedoel via) Azie, spijtig maar dat is dus niet waar.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies?
Serieus, blijf weg van die Chinese mediaplayers. Je gaat er spijt van krijgen.
Loop je lokale MediaMarkt binnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:16 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn zoek ik dus een mobiel met wifi liefst ook dual sim, die een goede mp3 speler bevat een jack aansluiting en die pdf ondersteunt![]()
O ja en er moet ook goed mee gebeld kunnen worden, met de erecson w300i die ik nu heb verstaat niemand mij.
Ik ook bij DX en FP, maar ik vrees ook het ergste. Als ze daar het zelfde zijn als ik een week voor de vakantie kunnen we het wel schudden dat het binnenkort nog binnenkomt:-(quote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef Chapelle het volgende:
Wanneer begint dat nieuwe jaar nou precies. De 12e? Heb nog wat via taobao en focalprice in de bestelling staan.. Gaat niet op tijd weg gok ik zo...
Op welke site heb je die glazenbol besteld?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:14 schreef ringomanic het volgende:
TVP, Krijg deze week mijn MD80 Binnen![]()
Zat een track&trace code bijquote:Op maandag 8 februari 2010 15:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
Op welke site heb je die glazenbol besteld?
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Loop je lokale MediaMarkt binnen.
Gast, wat wil je nou?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.
Eigenlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou?
Een Ferrari voor 2 tientjes?
Ligt eraan waar je hem besteltquote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef dabadbass het volgende:
Heeft t nog zin om zon MD80 te bestellen? Ik wil m voor de 26e (februari)
Ligt eraan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Licht eraan waar je hem besteltAls hij bijv. uit Hong Kong komt kan het wel even duren... Je hebt ze ook uit de UK, denk dat daar de leveringstijd wel iets sneller is.
Zou er werk van maken.. Overigens vreemd, volgens mij geen topics onder item dat magneten missen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Nou lekker is dat, deze lamp besteld zodat ik hem met het sleutelen aan mijn auto makkelijk op een paneel oid kan klikken, blijken er itt de beschrijving toch geen magneten in te zitten
Instap/overjarig HTC modelletje moet toch wel lukken voor onder de 200 euro.. Als ik het kan..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.
Ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou er werk van maken.. Overigens vreemd, volgens mij geen topics onder item dat magneten missen..
[..]
Instap/overjarig HTC modelletje moet toch wel lukken voor onder de 200 euro.. Als ik het kan..
Zo ik merk nu pas hoe slecht ik soms schrijfquote:Op maandag 8 februari 2010 17:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Levertijd kan niet sneller zijn, wel korter.
Kun je niet beter zo'n hoofdlamp gebruiken, met 1 super led erin. Zo'n bosje leds geven altijd kut licht.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Nou lekker is dat, deze lamp besteld zodat ik hem met het sleutelen aan mijn auto makkelijk op een paneel oid kan klikken, blijken er itt de beschrijving toch geen magneten in te zitten
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef MaximumRush het volgende:
Ik probeerde net wat te bestellen via DX, maar volgens PayPal heb ik een creditcard nodig. Dit terwijl ik mijn bankrekening heb geverifieerd.
Niet altijd. Ik heb gister nog iets besteld bij DX en had niks op de DX account staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalen
Ik lees het vaker, maar ik heb dan ook nog _nooit_ een creditcard hoeven koppelen aan mijn paypal. Je reinste onzin.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalen
Bij directe betaling moet je toch met eCheck betalen? Of met CC?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik lees het vaker, maar ik heb dan ook nog _nooit_ een creditcard hoeven koppelen aan mijn paypal. Je reinste onzin.
ik heb zo een goedkope micro-sd uit de aldi en die werkt wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
MyMemory heeft een paar mooie kaartjes, leveren binnen een week!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
Echte kingston.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef Mdrop het volgende:
Even een korte vraag, nu een aantal keer besteld bij DE en Dino maar nog geen ervaring met MyMemory, ben van plan om een aantal keer 'Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAM' te laten komen. Gaat het hier om het echte Kingston of namaak en dus klote kwaliteit?
Allemaal leuk en aardig maar de DX exemplaren voldoen ook meer dan prima.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef mickeyD het volgende:
de enige echte keramische messen komen van kyocera, en die zijn er vanaf ongeveer ¤35 (8cm lemet) tot ¤90 (16cm lemet) in nederland.
die zijn hand geslepen, en worden officieel nooit meer bot.
Aha en hoe kan ik daar afrekenen? Kan alleen kiezen uit Visa en mastercard.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
MyMemory heeft een paar mooie kaartjes, leveren binnen een week!
15 euro, 8gb koningston kaartjes(Class 4)
Paypalquote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aha en hoe kan ik daar afrekenen? Kan alleen kiezen uit Visa en mastercard.
Ik kies bij bijv. DX (want daar ging het hier om) altijd voor standard paypal checkout. Nog nooit geouwehoer mee gehad van creditcard nummer achter laten.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Bij directe betaling moet je toch met eCheck betalen? Of met CC?
Ik wou kijken maar Dx is down?Nevermind doet het alweer.. Of niet.. Hij hapertquote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik kies bij bijv. DX (want daar ging het hier om) altijd voor standard paypal checkout. Nog nooit geouwehoer mee gehad van creditcard nummer achter laten.
Bij mij niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ik wou kijken maar Dx is down?Nevermind doet het alweer
hele rebus voor een woordquote:Op maandag 8 februari 2010 21:28 schreef dj-mike het volgende:
ik las laatst dat hier iemand 'naakteinhetengels+ie' jeans op taobao had gezien of gekocht, was er iemand hier die die besteld had? En wat zijn de zoekwoorden ervoor?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
hele rebus voor een woord![]()
gaat het tegenwoordig met rebussen
Tsjah, ervaringen lopen zo uiteen dat het moeilijk is er iets zinnigs over te zeggen. Heb ook al even zitten twijfelen over USB 3 spul daar. Echter.. 1 keer en mooi usb 2.0 hubje gehaald wat geen 2.0 bleek te zijn.. En als je de DX forums er op naleest ben ik niet de enige met dat specifieke probleem met de bij hen aangeboden hubjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef toimoi het volgende:
Heeft er iemand hier wat meer ervaring met het aanschaffen van computerapparatuur via DX, en dan met name de kwaliteit? Ik overweeg namelijk het aanschaffen van een USB 3.0 controller en USB 3.0 harde schijf behuizing, maar ik vroeg me af hoe het met de kwaliteit van dat soort spul zit.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32412
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32407
Thanks voor het uitgebreide antwoordquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, ervaringen lopen zo uiteen dat het moeilijk is er iets zinnigs over te zeggen. Heb ook al even zitten twijfelen over USB 3 spul daar. Echter.. 1 keer en mooi usb 2.0 hubje gehaald wat geen 2.0 bleek te zijn.. En als je de DX forums er op naleest ben ik niet de enige met dat specifieke probleem met de bij hen aangeboden hubjes.
Ik denk dat de controller op zich wel zal werken, ondanks dat de techniek eigenlijk nog heel nieuw is. Enige wat daar mis kan gaan denk ik is de PCB layout, chips die usb 3 connectiviteit verzorgen zullen vast bij een grotere fabrikant vandaan komen lijkt mij. (RealTek of whatever)
Echter, ik heb hier ook een echte Western Digital Mybook staan (niet uit China.), een van de eerste externe harddisks met usb, firewire EN e-sata, en toen ik dat ding kocht was e-sata nog niet zo heel vaak voorkomend op externe harddisks. Nu zit het ding middels USB2 aangesloten. Waarom? Omdat OF de e-sata controller het op mijn mobo het continue af laat weten, zelfs na 10 bios revisies, of omdat de mybook na 2 firmware upgrades nog steeds niet beschikt over een normaal, stabiel performende e-sata poort. Ik gok zelf onderhand het laatste. "Nieuwe" technologie etc, kinderziektes.. En dat is bij WD, een best gerennomeerd merk.
Ik zie bij beide producten nog niet echt reviews staan, en bij nieuwer spul is het meestal ook nog eens geluk hebben met combinaties van spullen, bij de ene persoon kan het perfect werken, heb jij toevallig een chipset op je mobo zitten waar de controller niet goed mee overweg kan, ben je elke keer je disk kwijt onder Windows, zulke lulligheidjes.Komt bij, ik voorzie geen stortvloed aan USB3 apparatuur binnen nu en een half jaar, dus waarom niet nog even wachten tot de techniek wat volwassener is?
Heb je wel eens negatief gestaan op je paypal, want dan kun je volgens mij niet meer direct overmaken voor een bepaalde tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan ik alleen maar met saldo betalen dan?
Heb paypal maar even een mailtje gestuurd waarom het zo verschilt per persoon..
Ja maar dat lag aan paypalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Heb je wel eens negatief gestaan op je paypal, want dan kun je volgens mij niet meer direct overmaken voor een bepaalde tijd.
Ik kan ook nog steeds 'normaal' betalen bij dealextreme, dat word een dag of 3-4 later automatisch afgeschreven.
Ik heb de cam nooit ontvangen die je verstuurd hebtquote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Naar de Gamma/Praxis gaan en daar naar Jack vragen? en vervolgens word je naar de goede rij gewezen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:26 schreef Arboxx het volgende:
Hoe leg ik Jack uit dat ik het volgende item wil:
[ afbeelding ]
http://www.gelders.org/st(...)_inbouwmateriaal.php
Je bedoelt een Nederlandse Gamma/Praxis?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar de Gamma/Praxis gaan en daar naar Jack vragen? en vervolgens word je naar de goede rij gewezen!
Kom je ook is buiten
Kom op he, dat is zo'n ding voor stopcontacten ofniet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Je bedoelt een Nederlandse Gamma/Praxis?
De prijzen in de Chinese Gamma vind ik toch wat aangenamer.
5,48 manquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Je bedoelt een Nederlandse Gamma/Praxis?
De prijzen in de Chinese Gamma vind ik toch wat aangenamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.late TVP
[ Bericht 19% gewijzigd door Binkster001 op 09-02-2010 15:56:17 ]Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
Ga Jack niet lastigvallen met die achterlijke product requests. Bezoek je lokale bouwmarkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:26 schreef Arboxx het volgende:
Hoe leg ik Jack uit dat ik het volgende item wil:
[ afbeelding ]
http://www.gelders.org/st(...)_inbouwmateriaal.php
Je mag het achterlijk betitelen. Het feit is dat ik daar anders over denk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ga Jack niet lastigvallen met die achterlijke product requests. Bezoek je lokale bouwmarkt.
Kom op, zo`n ding koop je toch gewoon bij de Gammaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Je mag het achterlijk betitelen. Het feit is dat ik daar anders over denk.
En het is gelukkig niet aan jou om te bepalen wat ik al dan niet laat.
Leg me dan eens uit waarom je zo'n ding perse uit China wilt halen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Heb een aantal filters op FP gekocht, bevallen primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met camera filters uit China.
Zijn deze een beetje van goede kwaliteit, het verschilt namelijk enorm in prijs.
Je maakt een geintje, dat ding word echt niet goedkoper ga Jack niet lastig vallen. Zoek het zelf op taobao..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk nog heel even wachten maar na 40 dagen wel een geschil aanmaken. Normaal komt alles van ebay namelijk binnen 2 weken... Heb net ook weer wat binnen gekregen wat de 31e verstuurd is.. Ik zou dus even aan hem vragen of hij echt zeker weet dat het verstuurd is of dat je anders een paypal geschil aanmaakt..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wacht al een maand op iets van ebay
ik heb die verkoper gemaild en die zei dat het onderweg was.
wat moet ik doen?
een geschil aanmaken of nog wachten
net deze binnen:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met camera filters uit China.
Zijn deze een beetje van goede kwaliteit, het verschilt namelijk enorm in prijs.
Sommige mensen willen de meest rare dingen uit China halen, bijv. BMW velgen... We halen allemaal via DX computerapparatuur, opladers, etc. Waarom is een dubbele opbouwdoos voor onder andere een radio ingang, tv uitgang, RJ45uitgang zo raar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Je maakt een geintje, dat ding word echt niet goedkoper ga Jack niet lastig vallen. Zoek het zelf op taobao..
Serieus nog steeds niet? Ik vrees dan echt dat TNT heeft zitten fuckenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb de cam nooit ontvangen die je verstuurd hebt
omdat die dingen duur zijn in NLquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Sommige mensen willen de meest rare dingen uit China halen, bijv. BMW velgen... We halen allemaal via DX computerapparatuur, opladers, etc. Waarom is een dubbele opbouwdoos voor onder andere een radio ingang, tv uitgang, RJ45uitgang zo raar?
En je kan zelf toch ernaar zoeken en dan bij Jack een price request doen scheelt hem ook tijd/geld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Sommige mensen willen de meest rare dingen uit China halen, bijv. BMW velgen... We halen allemaal via DX computerapparatuur, opladers, etc. Waarom is een dubbele opbouwdoos voor onder andere een radio ingang, tv uitgang, RJ45uitgang zo raar?
Zou best kunnen hoor, dat hij het via Jack besteltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn er eigelijk Chinese webshops (in het engels hehe) waar je kleding kunt kopen? Want een klasgenoot vertelt dat hij via China al zijn broeken koopt echt heel goedkoop. Alleen hij wil niet zeggen van welke site.
TaoBao lijkt me niet, omdat die site gewoon helemaal chinees is en Google Translate echt belabberd is.
Ik zit net tussen de 44 en 45 in, ik weet niet of je in omgeving Amsterdam woont? Want ik heb ze dan voor vrijdag nodig, ivm. galafeest. Doe je ze voor 20 euro weg?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef G-NiLES het volgende:
m'n d10r schoentjes zijn te smal voor mijn voeten
iemand interesse?
heb er +- 28 euro voor betaald.
http://item.taobao.com/au(...)c3a0d.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
die zijn het, in het grijs, maat 44.
de lengte is goed, ze passen opzich ook wel, maar mijn voeten zijn gewoon te breed
waarom lijkt dat je niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn er eigelijk Chinese webshops (in het engels hehe) waar je kleding kunt kopen? Want een klasgenoot vertelt dat hij via China al zijn broeken koopt echt heel goedkoop. Alleen hij wil niet zeggen van welke site.
TaoBao lijkt me niet, omdat die site gewoon helemaal chinees is en Google Translate echt belabberd is.
Rotterdam, kom ook niet echt in de buurt van A'dam.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Ik zit net tussen de 44 en 45 in, ik weet niet of je in omgeving Amsterdam woont? Want ik heb ze dan voor vrijdag nodig, ivm. galafeest. Doe je ze voor 20 euro weg?
Hmmm, op die site popbuying.com? staan nergens broeken? En ik denk niet dat hij hier zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, dat hij het via Jack besteltMaar dan zou hij ook hier in dit topic zitten
Omdat die site echt heel onoverzichtelijk is via translate. En hij meestal meer dan 1 broek tegelijk koopt en verkoopt aan vrienden enzo. Maar aangezien ik die broeken ook leuk vind, en niet zijn prijs wil betalen die hij zeker weten voor de helft heeft gekregen (A)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
waarom lijkt dat je niet?
bovenstaande schoenen komen er ook vandaan?
Dat krijg je met wijvenschoenenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef G-NiLES het volgende:
m'n d10r schoentjes zijn te smal voor mijn voeten
iemand interesse?
heb er +- 28 euro voor betaald.
http://item.taobao.com/au(...)c3a0d.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
die zijn het, in het grijs, maat 44.
de lengte is goed, ze passen opzich ook wel, maar mijn voeten zijn gewoon te breed
rot toch eens op man :p post een foto van jezelfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat krijg je met wijvenschoenen
Doe eens rustig agressief mannetje, ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:03 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
rot toch eens op man :p post een foto van jezelf
No Problem.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:43 schreef toimoi het volgende:
[..]
Thanks voor het uitgebreide antwoord
Ik had hetzelfde probleem, gebruikte de disk ook voor backupjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:43 schreef toimoi het volgende:
[..]
Ik twijfel daarbij omdat eSATA misschien ook een vervanger is, aangezien ik die bij Alternate voor een schappelike prijs weet te vinden, maar dat heeft weer geen hotswap mogelijkheden voor zover ik weet dus zou ik de pc uit moeten zetten om de externe schijf uit te zetten.
Bedoel je niet 10/1/2010 en 12/1/2010 (we zijn nu in nederland)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:35 schreef roald17 het volgende:
Mensen!, op 1/10/2010 bestelde ik 3 verschillende ds kaartjes in verschillende orders bij DX deze werden op 1/12/2010: verzonden.
Nu heb ik 2 bestellingen al lang binnen, maar de TopToy DSTT Card for NDS Lite + Kingston Japan 2GB TF is nog steeds niet binnen. Wat vinden jullie had deze er al lang moeten wezen?
Hmm dat is wat minderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
KM-928
Net binnen gekregen, goed bereik alleen wel schel.. Maar bereik is veel beter dan van de MD-52..
Misschien dat het schelle er nog wel wat af gaat.. Vooral de crash en de SSSlis is heel hard, maar hij gaat ook heel laag..
Hee wat raar op de review bij FP staat juist dat hij heel warm klinkt.. Nou dit is niet warm maar juist scherp
Datums van DX gekopieerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 10/1/2010 en 12/1/2010 (we zijn nu in nederland)
Dus 10 januari en 12 januari.
Ja het kan nog net maar ik heb al mijn pakketjes die later zijn verzonden al lang binnen
Zou gewoon over een week een paypal geschil aanmaken, het kan nu nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef roald17 het volgende:
[..]
Datums van DX gekopieerdmaar ik wacht het nog wel even af, wel vreemd omdat ik alles al binnen heb.
Er zijn in China inderdaad sites waar je makkelijker kleren etc. kunt halen. Gewoon in een webshop. Vaak word je eerst 2x opgelicht voordat je een goede hebt gevonden, als je er een hebt gevonden is dat handig maar word het vaak niet doorverteld. Ook mede omdat zulke kleren 'echt' moeten lijken, en niet; Ohh! Jij besteld ckr ook al op die site in china.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef Foxio het volgende:
[..]
Hmmm, op die site popbuying.com? staan nergens broeken? En ik denk niet dat hij hier zit.
[..]
Omdat die site echt heel onoverzichtelijk is via translate. En hij meestal meer dan 1 broek tegelijk koopt en verkoopt aan vrienden enzo. Maar aangezien ik die broeken ook leuk vind, en niet zijn prijs wil betalen die hij zeker weten voor de helft heeft gekregen (A)
Haha okequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nouja, ligt eraan, met filmmuziek en klassieke muziek vind ik hem best goed klinken..
lijkt me wel, of is ie op andere site nog duurder??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Green1 het volgende:
Zou dit écht genuine zijn?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32443
Dan moet je sowieso duurdere doppen hebben denk ik, die md52 is ook voora lveel bas maar voor de rest minder.. Wat voor rock?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha okemaar ik luister meer naar rock dus
Die nepperts van $3 doen het ook perfect als reserve in je portomonnee ofzo hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Green1 het volgende:
Nah het is alleen voor op de fiets naar school enzo, thuis gebruik ik gewoon mijn koptelefoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso duurdere doppen hebben denk ik, die md52 is ook voora lveel bas maar voor de rest minder.. Wat voor rock?
Eigenlijk moet je helemaal niet gaan fietsen met die doppen op, straks kom je nog onder een autoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah het is alleen voor op de fiets naar school enzo, thuis gebruik ik gewoon mijn koptelefoon
Heel breed eigenlijk
ja idd net als blowe sgeint ook vet slegt te zijn ik kende iemand hij blowde altijd heel veel elke pauze soms ook voor sgool enzo echt heel vaak hij was stoned en toen ging hij dood, ok was door een autoongeluk maar het lijk me tog niet goed voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je helemaal niet gaan fietsen met die doppen op, straks kom je nog onder een auto
maar wel blijven opletten bij Nederlands he!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
ja idd net als blowe sgeint ook vet slegt te zijn ik kende iemand hij blowde altijd heel veel elke pauze soms ook voor sgool enzo echt heel vaak hij was stoned en toen ging hij dood, ok was door een autoongeluk maar het lijk me tog niet goed voor je
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je helemaal niet gaan fietsen met die doppen op, straks kom je nog onder een auto
Ik doe altijd maar 1 oortje in als ik ga fietsen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar 1 oortje in als ik ga fietsen.![]()
Ga jij de openingspost eens goed lezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:40 schreef Foxio het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Nederlandse douane met betrekking tot BB Guns, Siermessen, Zwaarden, Kruisbogen, Lock-picks en Ifone replica's? En dan vooral qua wetgeving, of je zoiets kan kopen, of ze daar heel lastig over doen etc.
lees het wetboek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:07 schreef Foxio het volgende:
Hmmm foutje, maar er staat in de OP dat alleen wapens illegaal zijn maar Ifones daar staat niks over. Of zoiets als lock-picks?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:36 schreef Dionysiou het volgende:
1 dopje in je oren? Dat is toch helemaal niet fijn? Dan is het muziek heel eentonig. Als ik fiets (en dat doe ik regelmatig en al jaren) altijd 2 dopjes in en nooit problemen gehad.
Tsja, waarom niet ? Die batterijen worden daar gemaakt. Het feit is wel dat namaak vaak niet van echt te onderscheiden is.Voor iets meer dan $3 koop je hier exact dezelfde batterij. Ook deze verkoper schrijft dat het om een OEM batterij gaat. Mijn advies koop niet altijd meteen bij Dealextreme als je er iets ziet wat daar goedkoper is dan hier in Nederland. Op eBay vind je gelijke artikelen vaak nog goedkoperquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Green1 het volgende:
Doven mogen ook niet fietsen in Nederland, komen anders allemaal onder de autoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Je kan wel van die gevriesdroogde meuk bij hem bestellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb trek in een tosti hamkaas zou die Jack die even kunnen shippen voor een voordelige prijs?
Wel weer genoeg gefokt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb trek in een tosti hamkaas zou die Jack die even kunnen shippen voor een voordelige prijs?
Sjoo, iedereen maakt hier af en toe een grapje..quote:
Ik heb er daar maar eentje besteld, voor die prijs maakt het me niet uit of het echt of nep is..quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:33 schreef mvc het volgende:
[..]
Tsja, waarom niet ? Die batterijen worden daar gemaakt. Het feit is wel dat namaak vaak niet van echt te onderscheiden is.Voor iets meer dan $3 koop je hier exact dezelfde batterij. Ook deze verkoper schrijft dat het om een OEM batterij gaat. Mijn advies koop niet altijd meteen bij Dealextreme als je er iets ziet wat daar goedkoper is dan hier in Nederland. Op eBay vind je gelijke artikelen vaak nog goedkoper
quote:DEN HAAG
De doelen die de Europese Commissie heeft gesteld om namaakartikelen aan te pakken zijn ''vaag, niet specifiek of meetbaar''. Dat constateert de Algemene Rekenkamer in haar jaarlijkse zogeheten EU-trendrapport.
De Organisatie voor Economische Samenwerking (OESO) schat de wereldwijde economische schade voor producenten als gevolg van namaak op 100 tot 200 miljard dollar.
Volgens de Europese Commissie worden steeds vaker vervalste medicijnen, kleding, cd's en dvd's onderschept.
Ook in Nederland kan de aanpak beter. De ministers van Financiën en Economische Zaken en de douane laten na om duidelijk te maken of doelstellingen ter bestrijding van namaakartikelen worden gehaald.
Overzichten
Verder gebruikt zowel Nederland als Europa overzichten met cijfers over namaakgoederen die onnauwkeurig zijn en niet compleet. Toch worden deze gebruikt in openbare stukken en voor het formuleren van nieuw beleid, stelt de Rekenkamer.
De ministers van Financiën en Economische Zaken hebben toegezegd betere afspraken te gaan maken over de aanpak van namaakartikelen.
Nettobetaler
Nederland was in 2008 samen met Frankrijk de op een na grootste nettobetaler aan de EU. Per saldo droegen de landen elk 4,4 miljard euro af. Duitsland was met 11,3 miljard euro de grootste nettobetaler.
De afdracht van Nederland zakt in 2009 naar verwachting naar 3,6 miljard euro. Dat komt omdat in dat jaar een eerder afgesproken korting wordt verrekend. Voor dit jaar wordt de afdracht van Nederland geraamd op 6,4 miljard euro.
© ANP
Er wordt dus een aardige stijging verwacht..quote:
Met de huidige shipping tijden is het te hopen dat je een tosti met schimmelkaas lust.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
T5353quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef Michael-H het volgende:
Net een pakje binnen met het volgende:
Star Master:
Erg leuk voor 's avonds, maar overdag kun je er niet veel mee. Licht is zwakker dan op de foto's.
Pleeystation 3 Controller:
Deze doet het niet, omdat het een fake controller is. In de nieuwste update worden alle fake controllers geblokkeerd![]()
T5353 telefoon:
Eerste indruk is OK, vanavond ga ik de telefoon verder uitproberen.
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat SPB Mobile Shell op, is dezelfde foon als
Het is ook een erg mooie telefoon! Build Quality is redelijk, zoals bij de meeste chinese telefoons. Touchscreen is goed, snelheid van WinMo is normaal, er valt goed mee te werken.quote:
Effect filters zijn leuk maar voor uv-filters ed kun je beter naar www.maxsaver.com gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef majtje het volgende:
wie had er nou van die filters gekocht voor op je camera?? Werken ze een beetje. Had er ook al naar zitten kijken..scheelt toch genoeg met de prijs hier in nl.
Ik heb deze. Werkt prima, en ik heb het er toch voornamelijk op ter bescherming van de lens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef majtje het volgende:
wie had er nou van die filters gekocht voor op je camera?? Werken ze een beetje. Had er ook al naar zitten kijken..scheelt toch genoeg met de prijs hier in nl.
Wat is er mis met die filters van DX? Op die site die jij gaf (maxsaver.net is het) zie ik voornamelijk de dure merken, en die zijn 20 keer zo duur..quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Effect filters zijn leuk maar voor uv-filters ed kun je beter naar www.maxsaver.com gaan.
Die coatings op de filters daar komen niet zomaar uit de lucht vallen. Het is gewoon een veel betere kwaliteit en dat zie je ook terug op je foto's.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb deze. Werkt prima, en ik heb het er toch voornamelijk op ter bescherming van de lens.
[..]
Wat is er mis met die filters van DX? Op die site die jij gaf (maxsaver.net is het) zie ik voornamelijk de dure merken, en die zijn 20 keer zo duur..
Bestaat er ook zo'n ding voor mensen die te veel pratenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef Green1 het volgende:
Dit is ook wreed zeg...http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25877
Dan is deze inderdaad wat beter: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19800quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef Green1 het volgende:
Dat is voor de baasjes..niet voor de honden.. (snap niet dat mensen dit kopen. Het is volgens mij een kwestie van opvoeden??)quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef Green1 het volgende:
Nouja, ik ga geen 200 euro betalen voor een stukje glas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die coatings op de filters daar komen niet zomaar uit de lucht vallen. Het is gewoon een veel betere kwaliteit en dat zie je ook terug op je foto's.
Ziet er nice uit. 57mb memory wordt denk ik wel een knelpunt, als je bijv. veel smsjes opslaat etcquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat SPB Mobile Shell op, is dezelfde foon als
Dat maakt niet zoveel uit (Die 57 MB is RAM). Je kunt ze ook op microSD opslaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ziet er nice uit. 57mb memory wordt denk ik wel een knelpunt, als je bijv. veel smsjes opslaat etc
Tis wel weinig voor windows mobile... Dat systeem is echt zuurquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:01 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit (Die 57 MB is RAM). Je kunt ze ook op microSD opslaan.
Niet doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
Heeft iemand ervaring met die scheermesjes van Popbuying? Ziet er wel lekker goedkoop uit namelijk...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
Heeft iemand ervaring met die scheermesjes van Popbuying? Ziet er wel lekker goedkoop uit namelijk...
Kan je hem openmaken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:07 schreef ringomanic het volgende:
Mijn glazen bol klopte.
Vandaag mn MD80 binnen gehad, net thuis, ik ga het nu even uit testen
Edit: Begint al goed, Software Installatie is in het Chinees, maar er zit wel netjes op het cdtje een Engelse handleiding!
Que? Waar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kan wel van die gevriesdroogde meuk bij hem bestellen
Wat bedoel je hiermeequote:
Nee ik moet weten voor school of dat camera gedeelte los zit zodat je hem 90 graden kan draaienquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:21 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, het pakketje of dat apparaat zelf?.
![]()
Ik vind hem erg netjes, kwaliteit is prima, neemt ook goed geluid op. Kan mijn Sandisk 8gb HC er in doen en het werkt prima
Die lens zit bij mij aan de onderkant, dus lijkt mij dat het wel zou moeten kunnen, ik ga het even proberen nu.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee ik moet weten voor school of dat camera gedeelte los zit zodat je hem 90 graden kan draaienMaar ik kan geen films vinden
Je steekt 'm in je schoen en zet dan je voet tussen een meisje haar voeten zodat je onder haar rokje kan filmen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee ik moet weten voor school of dat camera gedeelte los zit zodat je hem 90 graden kan draaienMaar ik kan geen films vinden
Mag ik niet zeggen :p heeft met techniek te maken.. Maar ik zoek dus een camera die zo als deze is:quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je steekt 'm in je schoen en zet dan je voet tussen een meisje haar voeten zodat je onder haar rokje kan filmen?
Wat ben je serieus van plan?
Er zitten wel 2 klemmetjes/houders bij die je kan draaien en verstellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het is voor iets wat 1000x saaier is dan upskirtquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Er zitten wel 2 klemmetjes/houders bij die je kan draaien en verstellen![]()
Show ons het upskirt materiaal als het lukt
Downblouse?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het is voor iets wat 1000x saaier is dan upskirt
Maar daar is geen ruimte voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:36 schreef ringomanic het volgende:
Laat Unreal88 is, alsof hij de nieuwe upskirt filmer wil worden, wat heb je aan beeld materiaalin het echt is het veel beter, kan je het een stuk beter zien namelijk
![]()
.
Hij zegt dat het voor school is dus wat maakt het verder uit!.
Maar je zou inderdaad kunnen proberen met die klemmetjes/houders de hoek in te stellen.
Die Mach3 zijn wel goed, die Fusion is dikke troep, erg bot en passen niet goed op de houder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
Wat voor mes?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:02 schreef Erasmo het volgende:
Als je goedkoop wilt scheren dan moet je overstappen op een DE-mes.
Ooh op die manier,quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar daar is geen ruimte voorEn in die car key camera pinhole dvr zit de camera wel los/kan je hem in elke hoek zetten, maar daarvan is het beeld slechter denk ik
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Qwea het volgende:
hey vraag!
Ik heb een sate/ide uitlees ding gekocht voor hdd's. Nu ploft die voeding dus netding heb ik nog geen dag. En gisteren heeft dat ding een hdd schijf van me verneukt.
Hoe stuur ik dat ding nu terug? Want het ding deugt dus niet... en wat kost het om terug te sturen?
Het gaat om Deal extreme!
ja maar het verschilt wel per cameraquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:53 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ooh op die manier,
kijk is wat ik gevonden heb![]()
Begin gaat nergens over, op het laatste stuk laten ze het filmpje zien
Vanaf 1:00
wel heeul traag zeg...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef asabeta het volgende:
Ik heb vanmiddag een Chinese webwinkel gevonden met kleding enz.
http://www.tradertrade.com/
Ze hebben er veel leuke dingen![]()
Hebben we nu met z'n allen die site offline gehaaldquote:
het enige wat ik heb kunnen zien is een louiee vittie tas voor 78$..quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Downstar het volgende:
die site is idd plaat nu
Jammer, was wel benieuwd ..
Minimum order 50 U.S. dollarsquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef asabeta het volgende:
Ik heb vanmiddag een Chinese webwinkel gevonden met kleding enz.
http://www.tradertrade.com/
Ze hebben er veel leuke dingen![]()
op de site staat dat er gewoon doorgewerkt word. Alleen aangepaste tijden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef Unreal88 het volgende:
Blijft hkpost eigenlijk vliegen met chinese lunar new year?
Denk het wel, maar ik denk dat je wel lang moet wachten op pakketjes danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef Unreal88 het volgende:
Blijft hkpost eigenlijk vliegen met chinese lunar new year?
Niet vanaf ebayquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik denk dat je wel lang moet wachten op pakketjes dan
Moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen. Vraag is ook of je het ding daadwerkelijk terug moet sturen. Allicht kan je aangeven dat hij het out of the box al niet deed of zo. Maar misschien dat iemand anders er andere ideeën over heeft. Heb zelf nml gelukkig nog nooit iets terug hoeven sturen @ DX..quote:
Even een ticket aanmaken, zie http://services.dealextreme.com/quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Qwea het volgende:
hey vraag!
Ik heb een sate/ide uitlees ding gekocht voor hdd's. Nu ploft die voeding dus netding heb ik nog geen dag. En gisteren heeft dat ding een hdd schijf van me verneukt.
Hoe stuur ik dat ding nu terug? Want het ding deugt dus niet... en wat kost het om terug te sturen?
Het gaat om Deal extreme!
6/7 euro voor een pakketje naar het buitenland ( ook nog buiten eu :|?)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Even een ticket aanmaken, zie http://services.dealextreme.com/
Leg even uit wat het probleem is. Waarschijnlijk moet je hem terugsturen. Zij storten na ontvangst van het kapotte product en een kopie van je verzendbewijs de verzedkosten + productkosten terug.
Stuur het altijd aangetekend op. Kosten liggen rond de 6/7,- euro.
Ik zag um eerst!quote:
Is jouw KM-928 ook zo schel? Of is mijne stukquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb bij Popbuying de Kanen KM928, KM92 en KM888 hoofdtelefoons gekocht. Alleen de KM928 is de moeite waard.Leuke baskwantiteit en eenvoudige muziek zonder al te veel lagen klinkt gewoon lekker. Absoluut geen audiofiel genot maar perfect als rondslinger-setje. De rest kun je vergeten. Vooral de KM888 is bedroevend slecht.
Voor het geld dat je er voor betaald kun je VEEL beter een Sennheiser HD201 kopen ofzo. De KM888 ziet er ook rete cheesy uit. Op de foto's was hij een stuk bevalliger.
Even linkje naar de KM928
En een linkje naar de KM888
Wat raar, die van mij gaat wel laag, en ook wel goed door maar elke keer hoor ik de snare drum en de crash en de hihat heel hard in mn orenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Negakinu het volgende:
Die van mij is niet schel. Eerder boomy. Laag en diep. Ik moet er zelf wat treble in draaien op de equaliser van mijn Sony X1050. Goede grime/dubstep in ears zijn dit. Logge diepe beats klinken lekker. Rockmuziek klinkt een stuk minder.
Ja ik dacht ook nadat iedereen zo EXTREEM positief was over de MD52 dat het een ruwe diamant zou zijn maar het valt me wel wat tegen. OK het is ook niet heel slecht maar het is meer zilver ofzo.. Niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Negakinu het volgende:
ik zou Kanen gewoon afschrijven. Experiment mislukt. Voor een heel klein beetje meer heb je andere Chinese in ears zoals Soundmagic PL30, Beta Brainwavz of Cyclone PR1 en die klinken echt een stuk beter. Vooral die Cyclone is een topper. Geen Kanen meer voor mij, zonde van het geld. Ook al zijn ze bijna gratis.
10,45 euro. Is schijnbaar wat duurder geworden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
6/7 euro voor een pakketje naar het buitenland ( ook nog buiten eu :|?)
hoe kom je aan die prijs :$?
moet namelijk een pakketje hier in nl verzenden ; dat kost me al 6 nog wat geloof ik?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zag um eerst!![]()
![]()
![]()
Alweer bijna een topic vol!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Negakinu het volgende:
ik zou Kanen gewoon afschrijven. Experiment mislukt. Voor een heel klein beetje meer heb je andere Chinese in ears zoals Soundmagic PL30, Beta Brainwavz of Cyclone PR1 en die klinken echt een stuk beter. Vooral die Cyclone is een topper. Geen Kanen meer voor mij, zonde van het geld. Ook al zijn ze bijna gratis.
nog steeds weinig bass op mn md52's hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook nadat iedereen zo EXTREEM positief was over de MD52 dat het een ruwe diamant zou zijn maar het valt me wel wat tegen. OK het is ook niet heel slecht maar het is meer zilver ofzo.. Niet zo bijzonder.
Lieve schat je hebt het over een camera, ik over een setje Kanen oordoppen (MD52)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nou ja, snachts is de kwaliteit duidelijk minder, (max. 8 frames p/sec)
met daglicht is t goed te doen.. maar heb de mijne maar fijn doorverkocht aan iemand die zo'n gun sport doet..
daar is tie goed genoeg voor.
Of aan de doppen. Ik denk niet dat alle doppen van Kanen hetzelfde klinken, aangezien ik toen ik zelf mijn MD52 lijmde hij alweer anders klonk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een beetje meer geld? Zijn totaal andere prijzen... $30/$50![]()
Het is ook een kwestie van "wat je niet kent mis je niet".
Hoewel ik mijn Kanen zwarte kokosnoten echt prettiger vind klinken dan de HD201. Daar klinkt rage against the machine echt spectaculair op![]()
Maar Unreal geeft weer een totaal ander beeld. Geen touw aan vast te knoppen als we over geluid gaan discussiërenKan ook aan de combinatie van muziek, mp3 speler, smaak, trommelvliesjes liggen. Als ik aan mijn equalizer sleutel klinkt het ook kut bij bepaalde presets, andere weer perfect
Misschien dat jij zo'n purist bent, die niet aan de equalizer gaat rommelen?![]()
Kijk, daar heb ik wat aan. Klopt het dat ik een foto van het product moet meesturen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Even een ticket aanmaken, zie http://services.dealextreme.com/
Leg even uit wat het probleem is. Waarschijnlijk moet je hem terugsturen. Zij storten na ontvangst van het kapotte product en een kopie van je verzendbewijs de verzedkosten + productkosten terug.
Stuur het altijd aangetekend op. Kosten liggen rond de 6/7,- euro.
Nee, waarschijnlijk niet. Als de spanningen maar goed zijn. 230V hier.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Klopt het dat ik een foto van het product moet meesturen?
En gaat het uitmaken dat er een stekker voor amerika bij zit, maar ik een europese heb gepakt? Een pc voedingskabel?
Vast wel, maar dat weegt zoveel dat het niet uit kan met luchtpost (lijkt me) of je krijgt echt ruk kwaliteitquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn der ergens DJ gadgets te verkrijgen via China. Zoals mixers, speakers, versterkers, allemaal van dat soort dingen.
Vaak niet rendabel wegen gewicht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn der ergens DJ gadgets te verkrijgen via China. Zoals mixers, speakers, versterkers, allemaal van dat soort dingen.
daar kan je best wel is gelijk in hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Unreal88 het volgende:
Ik heb wel het idee dat die ebay chinezen mn mailadres doorgeven aan een spamserver. En dat is vervelend want voor mn paypal gebruik ik hotmail en dat spamfilter zuigt
Verder vind ik het geen probleem -> Ze verdienen door mn mailadres weg te geven -> goedkopere prijzen en ik heb er geen last van verder
Op de adapter staat dus ;quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Als de spanningen maar goed zijn. 230V hier.
En inderdaad, je moet een foto meesturen.
Doet ie wel vaker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Stinosss het volgende:
Nee, dat is geen probleem.
Hij lult uit zijn nek
Mag, maar doet er niet toe. Het ding is gewoon stuk. Zorg maar dat zij het uitzoeken :pquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker.
Nou, dan maar eens morgen ofzo een ticket aanmaken. Moek er ook bij zeggen dat ik een pc voedings kabel heb gebruikt?
Inderdaad. Gewoon blijven zeuren en niet te snel iets pikken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Mag, maar doet er niet toe. Het ding is gewoon stuk. Zorg maar dat zij het uitzoeken :p
Niet doen, tip; gewoon een klacht indienen dat je hem niet hebt ontvangen via PayPal. Je kan echt niet vertrouwen op de DX klantenservice. Heb ook 4-5 pakketjes teruggestuurd, 2 ervan hebben ze nooit ontvangen en 3 pas na lang aandringen. Gewoon een claim bij PayPal dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker.
Nou, dan maar eens morgen ofzo een ticket aanmaken. Moek er ook bij zeggen dat ik een pc voedings kabel heb gebruikt?
Ik weet niet of dat slim is aangezien je er bij ontvangst waarschijnlijk voor getekend heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet doen, tip; gewoon een klacht indienen dat je hem niet hebt ontvangen via PayPal. Je kan echt niet vertrouwen op de DX klantenservice. Heb ook 4-5 pakketjes teruggestuurd, 2 ervan hebben ze nooit ontvangen en 3 pas na lang aandringen. Gewoon een claim bij PayPal dus.
voor getekend idd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:37 schreef scull078 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat slim is aangezien je er bij ontvangst waarschijnlijk voor getekend heb.
Wie is "hun" en wanneer is de vakantie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:02 schreef Deezertje het volgende:
Als ik vandaag wat bestel, en verzonden wordt, is het dan nog net voor de vakantie van hun verzonden?
Ja hoor, ik denk het wel aangezien het zondag Nieuwjaar is. Ze pakken het speciaal voor jou vandaag nog in rijden vandaag nog in een lambo naar het vliegveld om vervolgens vandaag nog speciaal voor jou een vliegtuig te charteren die dan morgenochtend land hier in nl. Dan zal TNT in een andere lambo het zo snel mogelijk naar je toe brengen. Ik denk wel dat je het dan morgenmiddag ergens kan verwachten. Speciaal voor jou, terwijl de rest gewoon 3 tot 4 weken moet wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:02 schreef Deezertje het volgende:
Als ik vandaag wat bestel, en verzonden wordt, is het dan nog net voor de vakantie van hun verzonden?
Moet je niet verbaads zijn als het maar 16mb isquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:37 schreef Deezertje het volgende:
Heb her inderdaad op eBay gekocht net, 64MB memory card voor de PlayStation 2.
3,42 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef Twizu het volgende:
Lapolapo huntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En dat staat er nu al een paar dagenquote:The item (BLABLABLA) was posted on DATE and is being processed for delivery to the addressee.
Same here, staat er bij mij al vanaf 5 febr.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:07 schreef ringomanic het volgende:
Hopen dat deze week mijn HDMI Splitter binnenkomt, maar zal vast wel niet... Aan de Track&Trace van DealExtreme heb ik ook niks.
[..]
En dat staat er nu al een paar dagen![]()
Vreemd, mijn pakjes (op 't vliegtuig op 4 februari) zijn al 2 dagen terug aangekomen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef scull078 het volgende:
[..]
Same here, staat er bij mij al vanaf 5 febr.
dan ben ik bang dat mijn pakjes onder op de stapel liggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:34 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Vreemd, mijn pakjes (op 't vliegtuig op 4 februari) zijn al 2 dagen terug aangekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |