Gast, wat wil je nou?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.
Eigenlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou?
Een Ferrari voor 2 tientjes?
Ligt eraan waar je hem besteltquote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef dabadbass het volgende:
Heeft t nog zin om zon MD80 te bestellen? Ik wil m voor de 26e (februari)
Ligt eraan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Licht eraan waar je hem besteltAls hij bijv. uit Hong Kong komt kan het wel even duren... Je hebt ze ook uit de UK, denk dat daar de leveringstijd wel iets sneller is.
Zou er werk van maken.. Overigens vreemd, volgens mij geen topics onder item dat magneten missen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Nou lekker is dat, deze lamp besteld zodat ik hem met het sleutelen aan mijn auto makkelijk op een paneel oid kan klikken, blijken er itt de beschrijving toch geen magneten in te zitten
Instap/overjarig HTC modelletje moet toch wel lukken voor onder de 200 euro.. Als ik het kan..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.
Ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou er werk van maken.. Overigens vreemd, volgens mij geen topics onder item dat magneten missen..
[..]
Instap/overjarig HTC modelletje moet toch wel lukken voor onder de 200 euro.. Als ik het kan..
Zo ik merk nu pas hoe slecht ik soms schrijfquote:Op maandag 8 februari 2010 17:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Levertijd kan niet sneller zijn, wel korter.
Kun je niet beter zo'n hoofdlamp gebruiken, met 1 super led erin. Zo'n bosje leds geven altijd kut licht.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Nou lekker is dat, deze lamp besteld zodat ik hem met het sleutelen aan mijn auto makkelijk op een paneel oid kan klikken, blijken er itt de beschrijving toch geen magneten in te zitten
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef MaximumRush het volgende:
Ik probeerde net wat te bestellen via DX, maar volgens PayPal heb ik een creditcard nodig. Dit terwijl ik mijn bankrekening heb geverifieerd.
Niet altijd. Ik heb gister nog iets besteld bij DX en had niks op de DX account staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalen
Ik lees het vaker, maar ik heb dan ook nog _nooit_ een creditcard hoeven koppelen aan mijn paypal. Je reinste onzin.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalen
Bij directe betaling moet je toch met eCheck betalen? Of met CC?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik lees het vaker, maar ik heb dan ook nog _nooit_ een creditcard hoeven koppelen aan mijn paypal. Je reinste onzin.
ik heb zo een goedkope micro-sd uit de aldi en die werkt wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
MyMemory heeft een paar mooie kaartjes, leveren binnen een week!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
Echte kingston.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef Mdrop het volgende:
Even een korte vraag, nu een aantal keer besteld bij DE en Dino maar nog geen ervaring met MyMemory, ben van plan om een aantal keer 'Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAM' te laten komen. Gaat het hier om het echte Kingston of namaak en dus klote kwaliteit?
Allemaal leuk en aardig maar de DX exemplaren voldoen ook meer dan prima.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef mickeyD het volgende:
de enige echte keramische messen komen van kyocera, en die zijn er vanaf ongeveer ¤35 (8cm lemet) tot ¤90 (16cm lemet) in nederland.
die zijn hand geslepen, en worden officieel nooit meer bot.
Aha en hoe kan ik daar afrekenen? Kan alleen kiezen uit Visa en mastercard.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
MyMemory heeft een paar mooie kaartjes, leveren binnen een week!
15 euro, 8gb koningston kaartjes(Class 4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |