Wat voor mes?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:02 schreef Erasmo het volgende:
Als je goedkoop wilt scheren dan moet je overstappen op een DE-mes.
Ooh op die manier,quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar daar is geen ruimte voorEn in die car key camera pinhole dvr zit de camera wel los/kan je hem in elke hoek zetten, maar daarvan is het beeld slechter denk ik
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Qwea het volgende:
hey vraag!
Ik heb een sate/ide uitlees ding gekocht voor hdd's. Nu ploft die voeding dus netding heb ik nog geen dag. En gisteren heeft dat ding een hdd schijf van me verneukt.
Hoe stuur ik dat ding nu terug? Want het ding deugt dus niet... en wat kost het om terug te sturen?
Het gaat om Deal extreme!
ja maar het verschilt wel per cameraquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:53 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ooh op die manier,
kijk is wat ik gevonden heb![]()
Begin gaat nergens over, op het laatste stuk laten ze het filmpje zien
Vanaf 1:00
wel heeul traag zeg...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef asabeta het volgende:
Ik heb vanmiddag een Chinese webwinkel gevonden met kleding enz.
http://www.tradertrade.com/
Ze hebben er veel leuke dingen![]()
Hebben we nu met z'n allen die site offline gehaaldquote:
het enige wat ik heb kunnen zien is een louiee vittie tas voor 78$..quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Downstar het volgende:
die site is idd plaat nu
Jammer, was wel benieuwd ..
Minimum order 50 U.S. dollarsquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef asabeta het volgende:
Ik heb vanmiddag een Chinese webwinkel gevonden met kleding enz.
http://www.tradertrade.com/
Ze hebben er veel leuke dingen![]()
op de site staat dat er gewoon doorgewerkt word. Alleen aangepaste tijden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef Unreal88 het volgende:
Blijft hkpost eigenlijk vliegen met chinese lunar new year?
Denk het wel, maar ik denk dat je wel lang moet wachten op pakketjes danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef Unreal88 het volgende:
Blijft hkpost eigenlijk vliegen met chinese lunar new year?
Niet vanaf ebayquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik denk dat je wel lang moet wachten op pakketjes dan
Moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen. Vraag is ook of je het ding daadwerkelijk terug moet sturen. Allicht kan je aangeven dat hij het out of the box al niet deed of zo. Maar misschien dat iemand anders er andere ideeën over heeft. Heb zelf nml gelukkig nog nooit iets terug hoeven sturen @ DX..quote:
Even een ticket aanmaken, zie http://services.dealextreme.com/quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Qwea het volgende:
hey vraag!
Ik heb een sate/ide uitlees ding gekocht voor hdd's. Nu ploft die voeding dus netding heb ik nog geen dag. En gisteren heeft dat ding een hdd schijf van me verneukt.
Hoe stuur ik dat ding nu terug? Want het ding deugt dus niet... en wat kost het om terug te sturen?
Het gaat om Deal extreme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |