In een tijdbestek van 2,5 jaar hequote:Op maandag 8 februari 2010 11:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat? Heb jij voor 17.200 dollar aan troep besteld bij DX?![]()
Nasty...quote:
Geen, ik weet zover alleen de KM-740 en die is best saai..quote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Welke Kanen headphone is nou de beste van "die om je oor heen" zitten?
Waarom wil je dat in China kopen?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand een tip voor het meest superieure chinese mobieltje / mediaspeler?
Ik heb er geen 500 euro voor over.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:05 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in China kopen?
Koop gewoon een degelijke speler/gsm hier in Nederland. Kwaliteit is over het algemeen beter en je bent veelal verzekerd van een degelijke interface.
Wat zoek je dan precies?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Ik heb er geen 500 euro voor over.
Wat wil je nou? Een gsm, een mediaspeler of allebei in 1 apparaat?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Ik heb er geen 500 euro voor over.
Nou om eerlijk te zijn zoek ik dus een mobiel met wifi liefst ook dual sim, die een goede mp3 speler bevat een jack aansluiting en die pdf ondersteuntquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies?
Serieus, blijf weg van die Chinese mediaplayers. Je gaat er spijt van krijgen.
Hier ben ik het mee eens, de mediaplayers hebben allemaal woeker prijzen in China. Je krijgt er veel minder voor dan in Nederland. Kennelijk blijven mensen nog steeds denken dat ALLES goedkoper is uit (correctie ik bedoel via) Azie, spijtig maar dat is dus niet waar.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies?
Serieus, blijf weg van die Chinese mediaplayers. Je gaat er spijt van krijgen.
Loop je lokale MediaMarkt binnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:16 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn zoek ik dus een mobiel met wifi liefst ook dual sim, die een goede mp3 speler bevat een jack aansluiting en die pdf ondersteunt![]()
O ja en er moet ook goed mee gebeld kunnen worden, met de erecson w300i die ik nu heb verstaat niemand mij.
Ik ook bij DX en FP, maar ik vrees ook het ergste. Als ze daar het zelfde zijn als ik een week voor de vakantie kunnen we het wel schudden dat het binnenkort nog binnenkomt:-(quote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef Chapelle het volgende:
Wanneer begint dat nieuwe jaar nou precies. De 12e? Heb nog wat via taobao en focalprice in de bestelling staan.. Gaat niet op tijd weg gok ik zo...
Op welke site heb je die glazenbol besteld?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:14 schreef ringomanic het volgende:
TVP, Krijg deze week mijn MD80 Binnen![]()
Zat een track&trace code bijquote:Op maandag 8 februari 2010 15:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
Op welke site heb je die glazenbol besteld?
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Loop je lokale MediaMarkt binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |